Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän yritän itsekin toppuutella itseäni näiden tapaamisen suhteen. Toivon toki, että sieltä ne kemiat taas löytyy. Tai mihinkä ne toisaalta heti katoaisi. Juurikin tuo 'paljonko Bojan uskaltaa päästää Jereä lähelle'. Toivottavasti uskaltaa. Tai toisaalta jos tunteet on edelleen vahvat, niin ei pysty olemaan erossa, vaikka näin olisi päättänytkin. No, jää nähtäväksi. Mikäli me mitään saadaan nähtäväksi.
Jos Bojan jäisi Suomeen muutamaksi päiväksi keikkojen jälkeen, olisi se minusta kyllä merkki jostain isommasta. En uskalla sellaista toivoa. Nythän tässä me ulkopuoliset ollaan ihan täydessä tietämättömyydessä poikien tunteista. Voi tulla ihania yllätyksiä tai karvasta pettymystä.
 
vierailija
Hmm, ilmeisesti viime sunnuntaina (alkaen sunnuntaista?) on ollut joku "Venus cazimi" -niminen astrologinen vaihe, joka kai liittyy siihen Venus retrogradeen, josta täällä puhuttiin (retrograde alkoi siis jo heinäkuun lopulla ja jatkuu syyskuuhun asti), joka voi sotkea ihmissuhteita ja johtaa eroihin yms. Tuo cazimi taas väitetysti aiheuttaa sydämen voimakkaan avautumisen, joka voi tuntua ihanalta tai hirveältä? En tunne astrologiaa juurikaan, enkä ole siitä myöskään täysin vakuuttunut, vaikka muuten hihhuli olenkin, mutta kiinnostuneet voivat googlata. :) Ja fiksummat voivat korjata jos olen sekoillut omiani. :D

-energiamamma (meitä aaseja täällä näemmä riittää)
 
vierailija
Olen nyt yrittänyt toukokuusta asti kirjoittaa jotain runoa tästä hommasta, mutta ei ole koskaan onnistunut. Nyt tänään syntyi jotain tekstiä, joka on vielä kyllä ihan hatarassa sykkyrässä odottamassa muovailua. Ehkä siitä jotain syntyy, tosin oma runouteni on varsin modernia eikä kaikkien makuun.

Pakkaan matkalaukkuun myös vesivärikamani, sillä elätän toivoa, että saisin kuunvaihteessa maalattua Bojan & Jere -kuvan, kun olen päässyt perille ja tekeminen on vähissä, kun odottelen muuttokuormaa ja minulla ei ole juuri mitään omaisuuttani. Olen hyvä piirtämään ihmisiä ja maalaamaan muita juttuja, mutta ihmisten maalaaminen on haastavaa. Saapa nähdä.

- Joymuffin, taiteilija-AASI
Minusta on hienoa, miten tämä kaksikko on saanut luovuuden kukkimaan monessa puutarhurissa niin täällä kuin muilla alustoilla. Julkaise ihmeessä runosi sitten kun se valmistuu, Joymuffin! Myös tuo vesivärikuva olisi ihana nähdä, jos päädyt maalaamaan ja sinusta tuntuu hyvältä se julkaista.

Minulla on ficci-aihioita, mutta tällä hetkellä harmillisesti vähänlaisesti yksinoloa, jota tarvitsisin kirjoittamiseen. Jos Assuuu on täällä - en ole kuitenkaan unohtanut ehdotustasi.

Toiveikas tosin varovainenkin olo on syyskuun suhteen. Minullekin riittäisi tieto siitä, että nämä kaksi ovat tavanneet, mutta haluaisin toki kovasti nähdä kuva- tai biisitodisteita. Iltahaaveissa näen suukon lavalla. Vähän vaikea yrittää olla sekä jalat maassa että pää pilvissä. 😁

-❤🌿
 
vierailija
Kyllä taas nauratti miten shippaus tunkee elämään vähän joka suunnalta.

Olen harrastanut joogaa jo muutaman vuoden, mutta alkuvuodesta peruin kuukausimaksullisen joogatuntikirjaston tilauksen, ja sen jälkeen olen yrittänyt löytää mieleisiä tunteja lähinnä YouTubesta. Nyt on vuorossa Yoga with Christina -kanava, jossa tuli vastaan minulle uusi jooga-asento nimeltä....

puppy pose tai open heart pose 😍

Ja jos joku tietää asennon, niin sehän on vielä aika sopiva tilanteeseen muutenkin 😆
 
  • Haha
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kyllä taas nauratti miten shippaus tunkee elämään vähän joka suunnalta.

Olen harrastanut joogaa jo muutaman vuoden, mutta alkuvuodesta peruin kuukausimaksullisen joogatuntikirjaston tilauksen, ja sen jälkeen olen yrittänyt löytää mieleisiä tunteja lähinnä YouTubesta. Nyt on vuorossa Yoga with Christina -kanava, jossa tuli vastaan minulle uusi jooga-asento nimeltä....

puppy pose tai open heart pose

Ja jos joku tietää asennon, niin sehän on vielä aika sopiva tilanteeseen muutenkin
Aww, parasta. :D Olen joogannut (kotona itsekseni) vuosia, mutta tuollainen asento oli minullekin vieras. Hassu sattuma vielä mitä kirjoitin aiemmin tänään siitä, että nyt on/oli väitetysti jokin astrologinen sydämen avautumisvaihe meneillään.

-energiamamma
 
vierailija
Aww, parasta. Olen joogannut (kotona itsekseni) vuosia, mutta tuollainen asento oli minullekin vieras. Hassu sattuma vielä mitä kirjoitin aiemmin tänään siitä, että nyt on/oli väitetysti jokin astrologinen sydämen avautumisvaihe meneillään.

-energiamamma
Täytyy sanoa että ajatukset lähti kyllä laukkaamaan puppyyn puppyasennossa eikä tullut lopusta joogailusta oikein mitään 😁. Tosin olin valkannut stressin lievitykseen tarkoitetun lyhyen joogapätkän, niin kyllä tämä näinkin tepsi oikein hyvin...
 
  • Haha
Reactions: Emma.1815
vierailija
Joymuffin..! Tuleeko piankin jatkoa siihen uuteen ficciin, jossa Nace pyysi Kn Sloveniaan tukemaa. Bojania? En nyt muista sen nimeä, mutta jos voisit laittaa linkin tänne kun on jatkoa tullut🥰
 
vierailija
Ihana tää meidän kielitaituri, joka ymmärtää näemmä italiaakin ja huomauttaa kohteliaasti (3:25) haastattelijan virheestä (kotimaa toki Slovenia ei Slovakia).

Muutenkin kiva haastis, jota en ollut ennen kai nähnytkään.


Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Oliko se täällä jo, että Käärijän lauantainen esiintyminen Kaijan lämppärinä Olympiastadionilla esitetään sittenkin live-streamina Nelosen Ruudussa? Eli lähetys taisi alkaa jo 18:55 ja se on maksullinen keikka, joka ei kuulu ruutu + :n normaaliin tilaukseen. Voi maksaa myös. kuulemma mm. ePassilla! Hinta on 9,95€ :)
K on maininnut esittävänsä sielä uuden biisin. Itse ymmärsin, että uuden-uuden, ei aiemmin esittämätöntä vanhaa biisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
Oliko se täällä jo, että Käärijän lauantainen esiintyminen Kaijan lämppärinä Olympiastadionilla esitetään sittenkin live-streamina Nelosen Ruudussa? Eli lähetys taisi alkaa jo 18:55 ja se on maksullinen keikka, joka ei kuulu ruutu + :n normaaliin tilaukseen. Voi maksaa myös. kuulemma mm. ePassilla! Hinta on 9,95€
K on maininnut esittävänsä sielä uuden biisin. Itse ymmärsin, että uuden-uuden, ei aiemmin esittämätöntä vanhaa biisiä.
menossa hyvän ystävän kanssa paikan päälle :)
 
vierailija
Luen parhaillaan Tommi Kinnusen ja Minna Rytisalon kirjeenvaihtokirjaa Huokauksia luokasta. Kinnunen kertoo käyneensä Sloveniassa promoamassa kirjansa Neljäntienristeys käännöstä ja tavanneensa lukion äidinkinkielen opettajan, joka oli kertonut, miten lukion opetussuunnitelmaan on kirjattu luettavat kirjat. Mukana mm Petrarcan sonetteja, Shakespearen näytelmiä ja Kafkan novelleja. Ja nämä siis pakollisia.

Enää en ihmettele esim Bojanin sivistystä. Suomen lukioiden opetussuunnitelmaan ei taida Kafkaa tai Petrarcaa kuulua.
 
vierailija
Luen parhaillaan Tommi Kinnusen ja Minna Rytisalon kirjeenvaihtokirjaa Huokauksia luokasta. Kinnunen kertoo käyneensä Sloveniassa promoamassa kirjansa Neljäntienristeys käännöstä ja tavanneensa lukion äidinkinkielen opettajan, joka oli kertonut, miten lukion opetussuunnitelmaan on kirjattu luettavat kirjat. Mukana mm Petrarcan sonetteja, Shakespearen näytelmiä ja Kafkan novelleja. Ja nämä siis pakollisia.

Enää en ihmettele esim Bojanin sivistystä. Suomen lukioiden opetussuunnitelmaan ei taida Kafkaa tai Petrarcaa kuulua.
No huhhuh! Onpa siellä lukiosivistys toisella tasolla kuin täällä 😮 Eipä sitten ihme, että meidän Slovenian prinssimme vaikuttaa niin sivistyneeltä.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Jotenkin ihanaa olla Kaksplussan foorumilla oppimassa Slovenian opetussuunnitelmasta. :) Ja tämä ei siis ole ollenkaan sarkasmia, olen ihminen, joka kiinnostuu hyvin monenlaisista asioista, maiden väliset erot ja kirjallisuus ovat yksi niistä.

- Joymuffin
 
vierailija
Ig @bojansstories on kuva Bojanista ja Janista ilmeisesti eiliseltä. Ovat olleet yhdessä Harry Potter-teemaisessa konsertissa. Kiva, että ovat viettäneet konsertti-iltaa yhdessä, mutta ei B kovin onnelliselta tuossakaan kuvassa näytä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Ig @bojansstories on kuva Bojanista ja Janista ilmeisesti eiliseltä. Ovat olleet yhdessä Harry Potter-teemaisessa konsertissa. Kiva, että ovat viettäneet konsertti-iltaa yhdessä, mutta ei B kovin onnelliselta tuossakaan kuvassa näytä.
Mistä käy ilmi, että kuva on eiliseltä? Miten niin Bojan ei näytä onnelliselta??? Riippuu minusta tosi paljon kuvan ottajasta, jos näyttää vähän varautuneelta. Eli kuka tuon kuvan mahtoi ottaa?
 

Yhteistyössä