Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mie olin se joka oli eka sitä mieltä, että ei ole B ja parin ”tutkintavideon” jälkeen, että voisi se kyllä sittenkin olla B ja nyt kun näin jalan kolmiraitatatskan (kun olin ensin ottanut jo toisen ruutukaappauksen stoorista, kun ekassa vastauslaatikko peitti jalkaterän) niin olen käöntynyt uskomaan että kyseessä on tuo Tommy, eikä mitään häntä vastaan, mutta voi pettymys, se epäuskoinen kihelmöivä, mitä jos sittenkin on B -fiilis haihtui ilmaan ja jäljelle jäi tosi valju olo. Jostain syystä tunnen olevani pettynyt B puolesta, että ei se sittenkään tullut taaskaan, vaikka siis ei ole edes mitään syytä olettaa, että B olisi itse pettynyt K toimintaan tai muutenkaan. No todellisuudessahan tuo pettymys on varmasti vain omaa turhautumistani siihen, että en saa sitä K&B täyttymystä vaikka kuinka haluaisin. Keski-ikäisen ihmisen rankka elämä lol XD
Pettymystä ja turhautumista, tuttuja fiiliksiä tuon kaksikon takia. Kuinkahan kauan tätä jaksan veivata, ennen kuin uskon, että mitään isompaa ei synnykään. He vaan olivat niin ainutlaatuisia yhdessä viisuissa, että toivosta on vaikea luopua.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Voi hyvin olla, että suhdetta ei synny koskaan. Voi olla, että siihen menee useampi vuosi. Mutta ainakin kannattanee odottaa Jokereiden Suomen-vierailuun asti ja toivoa, että siellä tapahtuu jotain. :)
 
vierailija
En oikein tiedä mistä hänet on bändin kyytiin bongattu, kun aikaisemmin näyttää kuvanneet lähinnä formuloita ja urheilutapahtumia.
Kivoja nämä Deanin kuvat on. Taas Bojanilla on joku pullo kädessä.

 
vierailija
Kivoja nämä Deanin kuvat on. Taas Bojanilla on joku pullo kädessä.

No eiköhän se ollu jo tiedossa et UK-kiertueella alkoholi maistu, sieltähän toi kuva on. Ite kyllä kiinnitin ihan muuhun huomiota ku pulloon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Moni on sanonut, että ei K voi tehdä Jokereiden kanssa musaa, koska musatyylit ovat niin erilaiset. Nyt olen kuunnellut Siddhartaa, joka siis on legendaarinen slovenialainen proge/raskaamman rockin bändi, josta Bojan on ottanut vaikutteita. Ja näillä on näemmä esim. biisi, jossa mennään about räpistä melkeinpä sinfoniseen sankariheviin. :) https://www.youtube.com/watch?v=po8CYnzre4M

- Joymuffin
 
vierailija
Joko Jokereihin liittyen on tullut jotain uutista? Oliko se tuo kuvaaja joka hehkutteli jotain paljastusta. Muistan kun ajattelin yhteisbiisiä, koska K ilmeisesti esittää uuden biisinsä stadionilla.
 
vierailija
Tarotar voisi kyllä nyt kertoa, että mitäs siinä Malediivien luennassa näkyi? Oliko mitään mielenkiintoista shipin kannalta? Laiva on uppoamassa ja tarvitaan vähintäänkin pelastusrenkaita😔
 
vierailija
Tarotar voisi kyllä nyt kertoa, että mitäs siinä Malediivien luennassa näkyi? Oliko mitään mielenkiintoista shipin kannalta? Laiva on uppoamassa ja tarvitaan vähintäänkin pelastusrenkaita
Odotetaan nyt rauhassa syyskuuta. Voi olla, että silloin kuulemma mahdollisesta Käärijän ja Jokereiden yhteisbiisistä. Jokereiden keikat on tulossa. Käärijä ehkä piipahtaa niissä ja sitten saamme uusia yhteiskuvia ja videoita instaan sekä tiktokkiin. Toivoa on myös sen suhteen, että Käärijä menee oikeasti Sloveniaan. Toivotaan, että syyskuu on meille hyvä. Älkää luopuko toivosta.🫶
 
vierailija
Tarotar voisi kyllä nyt kertoa, että mitäs siinä Malediivien luennassa näkyi? Oliko mitään mielenkiintoista shipin kannalta? Laiva on uppoamassa ja tarvitaan vähintäänkin pelastusrenkaita
Malediiveista on pitkä aika, sen jälkeen on tapahtunut todella paljon. Tarvittaisiin oikein kunnon kristalliapallo, joka paljastaisi poikien todelliset tunteet toisiaan kohtaan.
 
vierailija
Odotetaan nyt rauhassa syyskuuta. Voi olla, että silloin kuulemma mahdollisesta Käärijän ja Jokereiden yhteisbiisistä. Jokereiden keikat on tulossa. Käärijä ehkä piipahtaa niissä ja sitten saamme uusia yhteiskuvia ja videoita instaan sekä tiktokkiin. Toivoa on myös sen suhteen, että Käärijä menee oikeasti Sloveniaan. Toivotaan, että syyskuu on meille hyvä. Älkää luopuko toivosta.🫶
Juuri näin❤
 
vierailija
Olen nähnyt taas melkein viikon joka yö K&B-unia, mutta hitto kun en vain muista niitä! Usein herään yöllä ja ajattelen, että tällä kertaa aamulla muistan ja ääh. Viime yönä näin vielä unta liittyen jotenkin uuteen ficciini, jossa kirjoitin eilen seksikohtauksia, että kiitos vaan aivot, että ette ole tallettanut aiheesta mitään tarkempaa.

- Joymuffin
 
vierailija
En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E

Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.

Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?

Golacha 🌻♾️
 

Yhteistyössä