Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oho, cancelloinnin sijaan tullut toistaiseksi tosi kiva kannustuskommentti AO3:ssa.

"Can I just say, from the bottom of my heart, FUCKING THANK YOU for addressing one thing that everybody in the fandom completely glossed over - how DESTROYED Bojan must have felt after what happened with Gregor??? People were so occupied with fighting for safe and comfortable gigs, that they forgot that PROBABLY the band should feel safe and comfortable, too. I'm still bitter about this, to this day. "

Kiitos edellinen vierailija myös palautteesta!

- Joymuffin
Kiitos Joymuffin, oli ihana ficci ♥ Ja olen niin samaa mieltä tuon palautteen antajan kanssa.

Katrina
 
vierailija
vierailija
Olen niin boomer ja minulla ei ole koskaan ollut Instaa, niin jännästi ei myöskään tule tunnetta, että B on "kateissa" tai häneltä ei ole ikuisuuksiin tullut uusia kuvia tai että olisi ikävä.. En oikein kiinnitä huomiota koko asiaan, kun kuitenkin näissä ketjuissa on koko ajan itselleni ennenäkemätöntäkin Jokeri-sisältöä.
 
Postattu minne tai missä? Ainakin hänellä oli toi sama asu siinä kuvassa susiladiesin kanssa ja se kuva on viime viikolta. Kuten Mikken Palace-otos. Tuskin ne kerran kuussa käy 400€:n aterialla. Tai edes kaksi kertaa kesässä.
Tarkistin ja ikävä kyllä olen väärässä. Sekoitin toiseen vessaselfieen. Eli ei ollut Jere Sloveniassa.
 
vierailija
Huoh, sama juttu! Nyt jotenkin taas fiilikset laski. Huvittaa kyllä miten tää saaga ottaa oman sydämen päälle vaikka se ei liity itseeni millään tavalla. A

Siis just tämä. Olen ollut UK-kiertueesta lähtien tosi huolissani Bojanista ja hänen hyvinvoinnistaan. Miten jaksaa, ettei nyt vain antaisi viinan viedä liiaksi, kestääkö pää.

Ja mulla on omakin parikymppinen poika, josta on huolta riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Toki nyt hänen elämänsä näyttää hieman seestyneen pahimmista vuosista.

Onneksi pääsen syyskuussa tarkistamaan Bojanin kunnon Tampereen keikalle. Oman pojan kunnon tarkistan pari kertaa viikossa, kun piipahtaa kotona.
 
vierailija
Siis just tämä. Olen ollut UK-kiertueesta lähtien tosi huolissani Bojanista ja hänen hyvinvoinnistaan. Miten jaksaa, ettei nyt vain antaisi viinan viedä liiaksi, kestääkö pää.

Ja mulla on omakin parikymppinen poika, josta on huolta riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Toki nyt hänen elämänsä näyttää hieman seestyneen pahimmista vuosista.

Onneksi pääsen syyskuussa tarkistamaan Bojanin kunnon Tampereen keikalle. Oman pojan kunnon tarkistan pari kertaa viikossa, kun piipahtaa kotona.
Toivottavasti tulevana lauantaina nähdään hyvin levänneet ja hyvällä tuulella olevat pojat :) Ja uskon et B huomas et juomisella oli myös vaikutusta jaksamiseen. Tuskin haluuvat tehdä saman ku Wild Youth et myöhästyvät 50 min. keikalta ja sit vetää sen päissään ihan päin mäntyä.
 
vierailija
Toivottavasti tulevana lauantaina nähdään hyvin levänneet ja hyvällä tuulella olevat pojat Ja uskon et B huomas et juomisella oli myös vaikutusta jaksamiseen. Tuskin haluuvat tehdä saman ku Wild Youth et myöhästyvät 50 min. keikalta ja sit vetää sen päissään ihan päin mäntyä.

Ja varmaankin paineet/odotukset kotimaan keikoilla on vähän erilaiset kuin noilla Euroopan kiertueilla.
 
vierailija
Siis just tämä. Olen ollut UK-kiertueesta lähtien tosi huolissani Bojanista ja hänen hyvinvoinnistaan. Miten jaksaa, ettei nyt vain antaisi viinan viedä liiaksi, kestääkö pää.

Ja mulla on omakin parikymppinen poika, josta on huolta riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Toki nyt hänen elämänsä näyttää hieman seestyneen pahimmista vuosista.

Onneksi pääsen syyskuussa tarkistamaan Bojanin kunnon Tampereen keikalle. Oman pojan kunnon tarkistan pari kertaa viikossa, kun piipahtaa kotona.
Samat fiilikset täällä. Rinnakkain seuraan Bojanin ja oman pojan tilannetta. Mulla on Turkuun lippu ja oon kahden vaiheilla edelleen kehtaanko mennä vai en. Se ikäkysymys. Hotellikin pitäisi kai varata.
 
vierailija
En usko, että lusikat jaossa, poistanut yhteiskuvat K:n toiveesta, seuraavat toisiaan ilmeisesti, matka kaverin kanssa ihan normaalia, siitä viis esitetty, kun yleisö jo pidempään toivonut
Joo kaikki nämä ihan normaaleja eivätkä yksinään herättäisi mitään epäilyjä itselläkään, mutta onko vain sattumaa, että kaikki tapahtuneet nyt juuri samaan aikaan? Ja juuri nyt, kun B:llä ollut vaikeuksia ja K ehkä halunnut olla enemmän tukena ja yhteyksissä, ja myös K:n Slovenian-matka ehkä lähestymässä?

Naapuripalstalla myös muutamat olleet kovin varmoja välirikosta, mutta voivat tietysti olla myös trolleja.

Vai onko päinvastaisesta todisteita?
 
vierailija
Siis just tämä. Olen ollut UK-kiertueesta lähtien tosi huolissani Bojanista ja hänen hyvinvoinnistaan. Miten jaksaa, ettei nyt vain antaisi viinan viedä liiaksi, kestääkö pää.

Ja mulla on omakin parikymppinen poika, josta on huolta riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Toki nyt hänen elämänsä näyttää hieman seestyneen pahimmista vuosista.

Onneksi pääsen syyskuussa tarkistamaan Bojanin kunnon Tampereen keikalle. Oman pojan kunnon tarkistan pari kertaa viikossa, kun piipahtaa kotona.
❤
 
vierailija
Samat fiilikset täällä. Rinnakkain seuraan Bojanin ja oman pojan tilannetta. Mulla on Turkuun lippu ja oon kahden vaiheilla edelleen kehtaanko mennä vai en. Se ikäkysymys. Hotellikin pitäisi kai varata.
Älä jätä menemättä! Mee vaikka sitten ihan takimmaiseen riviin. Nyt jos moni alkaa ajatella samoin ja jättää menemättä, niin miettikää miten noloa, jos paikalla onkin autiota...
 
vierailija
Aika varma olen kyllä siitä että kuvan mysteerimies on Tommy. Sopisi tosi hyvin Käärijän juttuun. Luomet ja jalkaterän kolmiraitatatska täsmää.
 

Yhteistyössä