Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Heheh. Mua alkoi naurattaa.

Maanantaina kaikki muut on kiirehtineet työpaikoilleen, mut Kalamies on vesisateessa ja tuulessa bikinimuijien kans veneen kannella, lainehtivalla Aurajoella. Drinksut vaan läikkyy.

Turuus vietetään viikonloppua maanantaisin.

(Sori Fisumän)
Ei läiky ku tarjoon tytöille taskumattii ja -teppoo

Vihdoinkin joku puhuu tästä(kin). Oon ihmetellyt nykysaunoja melkein umpinaisine laatikko-lauteineen, että eikö niitä lattioita ja lattiakaivoja koskaan pestä?

nuin siinä käy kun suunnittelijoina on sisustushomoja joiden ei tarvitse itse siivota kotejaan

kun muudan palstaäijä remppas hiljattain saunan niin se tehä näppäsi hyvin helposti purettavat lauteet ilman mitään ylmiäräsie kikkailuja

nuin siinä käy kun suunnittelijoina on sisustushomoja joiden ei tarvitse itse siivota kotejaan

kun muudan palstaäijä remppas hiljattain saunan niin se tehä näppäsi hyvin helposti purettavat lauteet ilman mitään ylmiäräsie kikkailuja
Juu, ja parhaimmillaan oon nähny sellasia lauteita jotka taittuu vivusta kasaan. Mut ne on ollu jossain seniorikodeissa, eikä ajatus sellasista lauteista ole kovin tunnelmallinen. :D

Vihdoinkin joku puhuu tästä(kin). Oon ihmetellyt nykysaunoja melkein umpinaisine laatikko-lauteineen, että eikö niitä lattioita ja lattiakaivoja koskaan pestä?

Asuntomessuilla voi käydä naureskelemassa "tyylikkäille" ratkaisuille. Eräillä messuilla (ei siis tämänvuotiset Loviisassa) kysäisin talon esittelijältä, miten ihmeessä 6 metrin korkeuteen kohoavat olohuoneen ikkunat pestään. "Me pestiin ne nostolava-autolla" tuli vastaus ilmeenkään värähtämättä.

• Haha
Reactions: Echo
Mä tein seniorihommaa tänään.

Tutkin historiaa...en mayojen aarteita enkä Kiinan keisareista, vaan....

1960-80-lukujen poliittista vääntöä Suomessa. Miks Veikko Vennamo kannettiin eduskunnasta ulos, miten Koivisto eteni pressaks, miten Kekkonen pomotti, miten Ahti Karjalainen alkoholisoitui, miten Sulo Aittoniemi ivasi Kalevi Sorsaa Valco-sorsaksi....:LOL:

Kovat oli juonittelut!
Sit muistan lapsuudestani kun Arvi Lind tai Kari Hiltunen kuulutti "Suomen pääministeri Kalevi Sorsa/Harri Holkeri..."

Nukahdin välissä. Tunsin itteni ihan 70-vuotiaaksi Pirkoksi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä tein seniorihommaa tänään.

Tutkin historiaa...en mayojen aarteita enkä Kiinan keisareista, vaan....

1960-80-lukujen poliittista vääntöä Suomessa. Miks Veikko Vennamo kannettiin eduskunnasta ulos, miten Koivisto eteni pressaks, miten Kekkonen pomotti, miten Ahti Karjalainen alkoholisoitui, miten Sulo Aittoniemi ivasi Kalevi Sorsaa Valco-sorsaksi....

Kovat oli juonittelut!
Sit muistan lapsuudestani kun Arvi Lind tai Kari Hiltunen kuulutti "Suomen pääministeri Kalevi Sorsa/Harri Holkeri..."

Nukahdin välissä. Tunsin itteni ihan 70-vuotiaaksi Pirkoksi.
Vai tutkit historiaa...
sit kuuntelit vissiin tämänkin

• Haha
Reactions: Echo
Hiukkako outoa vaihteeksi.

Olen muka eilen kirjautunut facebookiin Eurassa ipadilla. Ja viime yönä Edu Kettusena esiintyvä herratieskuka lähestyi taas.

No, salasanat on vaihteeksi vaihdettu ja kaikki tuntuu muutoin olevan kunnossa...

Ihmetyttää vaan. Mitähän joku kuvittelee tuostakin kostuvansa.

• Vau!
Reactions: Elena777
Kai palstamammat ovat muistaneet seurata (naisten) jalkapallon MM-kisoja? Paljon mukavampaa katsottavaa kuin joku lätkä... Ja niille, jotka valittavat, että miehille maksetaan enemmän: katsojamäärät ratkaisevat. Vuonna 2019 oli naisille jaossa yhteensä 30 milj.$, nyt 110 milj. $ eli suunta on oikea.

Uusia tähtiäkin on syntynyt, Hinata Miyazawaa voi seurata nyt perjantaina klo 10.30 alkaen. Toivottavasti Japani kaataa hieman törkyilyyn taipuvaiset ruotsalaiset.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä