Täällähän minä !Huu?
Mis kaik?
Moro sano poro kun jäkälät loppu.Moro murut
Onks ne loppu?Moro sano poro kun jäkälät loppu.
Vissiin sitten, kun toi sillai meni sanoon.Onks ne loppu?
on, porot on syöny jäkälät loppuun alueeltaan ajat sittenOnks ne loppu?
"Oranssi mutakakku" kuulostaa hauskalta vaikkakin hieman tuhmaltaEhdoton kaupan naissuositus
Miten niistä kurkkuja saa tehtyä?Tunti metsässä ja soossiainekset on poimittu.
Oli kangastatteja, kantarellejä ja pari männynleppärouskuakin.
Eiku soossia.Miten niistä kurkkuja saa tehtyä?
Miten säilöt/ valmistat sienet?
Niivvissiin.Eiku soossia.
Säkin tarviit likinäkölasit.
Pitää leipoa pullaa etukäteen ennen maanantaitaPäivää vaan. Mitäs tänne? Joko olette varautuneet infernaaliseen myrskyyn?
Onhan mulla jahti ja kansi täynnä bikinidaamejaPitää leipoa pullaa etukäteen ennen maanantaita
Mites Aurajoella, joko on ostettu kumivene?
Bikinimuidut lentää maanantaina kannelta ku torakat, ku paatti vähän keinuuOnhan mulla jahti ja kansi täynnä bikinidaameja
aurajoki on niin kapea puro että ei siinä kerkiä laineet nousemaan Turuun linnan itäpuolella.Heheh. Mua alkoi naurattaa.
Maanantaina kaikki muut on kiirehtineet työpaikoilleen, mut Kalamies on vesisateessa ja tuulessa bikinimuijien kans veneen kannella, lainehtivalla Aurajoella. Drinksut vaan läikkyy.
Turuus vietetään viikonloppua maanantaisin.
(Sori Fisumän)
Tuon takia Kalamiehen veneessä on tissikoon alaraja. Kyse on pelkästään turvallisuudesta, kuten itsekin ymmärsit.Bikinimuidut lentää maanantaina kannelta ku torakat, ku paatti vähän keinuu
Huomaa ettet ole veneillyt koskaan isotissisten kanssa, vaan kärpäslätkät omistavien muijien oravapaatissa.Tuon takia Kalamiehen veneessä on tissikoon alaraja. Kyse on pelkästään turvallisuudesta, kuten itsekin ymmärsit.
Tätä pienempiä ei turvasyistä päästetä mukaan, kuva Airistolta.