Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Jessestä tehty luenta ei pitänyt yhtään paikkaansa ja muutama kommentti hänestä oli ala-arvoinen. Ilmoitin niistä ylläpitoon.
Haluan vielä täsmentää, etten ole se, joka täällä kirjoittelee negatiivisia kommentteja Tarot-luennosta. Mulla ei ole mitään niitä vastaan ja olen itsekin niitä fiilistellyt. Jessen luenta vaan meni ns. yli hilseen, koska se oli osaksi pelkkää valhetta. Siksi toivoisin varovaisuutta näiden suomalaisista tehtyjen luentojen ja analyysien kanssa, koska näitä ketjuja lukee myös heidän läheisensä. Toivoisin, ettei tätä ketjua tarvitsee lähteä poistattamaan näiden räikeiden valheiden takia.
 
https://youtu.be/QwJU2zBj0Ig tässä video, jossa martin kertoo jättävänsä joker outin. tee nyt ainakin malediiveista ensin, mutta jos päätät tehdä martinista niin tässä videossa hän on ainakin mukana.
Voi tämä on liikuttava. B on aivan kiinni Martinissa tuossa ja näyttää niin surkealta kuin uitettu mäyräkoira. Tuosta saa hiukan kiinni Martinin persoonasta vaikka hänkin on liikuttunut tuossa.
 
Kiteytit just minun elämän tähän!
Näköjään koko viikon ainakin voi... 😬🧐🤪 hävettää aivan, olen ollut ihan nollatulos koko viikon. Ensi viikko on niin täynnä palaveria ja sitä ja tätä että pakollista vieroittumista luvassa.

Sille joka joutuu leffaan, voimia! On se parituntinen pitkä aika. Ehkä voit käydä vessassa välillä luurin kanssa 😅 jooh, tosissani alan olla huolissani oman addiktion tasosta. Olin itse leffassa ja vähän ahdisti joutua keskittymään muuhun niin kauan ja vielä kaverin kanssa sen jälkeen kahville. Se huojensi että leffa oli Barbie, joten saatoin sentään miettiä, mitä Joksut olivat ajatelleet mistäkin kohtauksesta 😅 syvällä mennään.

Huomenna on koko päivän reissu luvassa ja mä kuskina eli noin 10 h ainakin ilman luuria, kraah!!! Send help!

T. Addikti
 
vierailija
Haluan vielä täsmentää, etten ole se, joka täällä kirjoittelee negatiivisia kommentteja Tarot-luennosta. Mulla ei ole mitään niitä vastaan ja olen itsekin niitä fiilistellyt. Jessen luenta vaan meni ns. yli hilseen, koska se oli osaksi pelkkää valhetta. Siksi toivoisin varovaisuutta näiden suomalaisista tehtyjen luentojen ja analyysien kanssa, koska näitä ketjuja lukee myös heidän läheisensä. Toivoisin, ettei tätä ketjua tarvitsee lähteä poistattamaan näiden räikeiden valheiden takia.
tunnetko sä vai jessen vai mistä tiiät mikä on valhetta?
 
vierailija
Se Jessestä tehty luenta ei pitänyt yhtään paikkaansa ja muutama kommentti hänestä oli ala-arvoinen. Ilmoitin niistä ylläpitoon.
Poistuiko ne ilmoitetut viestit, en tiedä miten täällä asia menee. Toivon oikeasti että ketjulle ei käy mitään koska tämä on ihan uskomattoman upea yhteisö ja vertaispalsta ja itsensä löytämisen pandoran boksi ja vaikka mitä muuta. Toivon ettei lähipiiri kyllä ikinä näitä horinoita lue, punastuttaa ajatuskin omalta osalta. Kukaan ei halua kellekään mitään pahaa, vaan tällä rakkauden määrällä niin J:tä kuin B:tä kohtaan ratkaisisi tosiaan kaikki sodat ja energiakriisin jos sellaista vielä on (laivalla ei näy muut uutiset, katsos).
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Haluan vielä täsmentää, etten ole se, joka täällä kirjoittelee negatiivisia kommentteja Tarot-luennosta. Mulla ei ole mitään niitä vastaan ja olen itsekin niitä fiilistellyt. Jessen luenta vaan meni ns. yli hilseen, koska se oli osaksi pelkkää valhetta. Siksi toivoisin varovaisuutta näiden suomalaisista tehtyjen luentojen ja analyysien kanssa, koska näitä ketjuja lukee myös heidän läheisensä. Toivoisin, ettei tätä ketjua tarvitsee lähteä poistattamaan näiden räikeiden valheiden takia.
Onko täällä kerrottu faktoina asioista, jotka eivät pidä paikkaansa, vai mistä valheista puhut?
 
vierailija
Dont feed the troll. Toiha on nyt iha selvää että kun monet on tehny täällä selväksi että luennat tekee heidät iloisiksi ja on shipin suola niin siksi just trollit nyt nimenomaan tähän aiheeseen tarttuu, ärsyttääkseen ja loukatakseen mahollisimman monia.
 
vierailija
Näköjään koko viikon ainakin voi... hävettää aivan, olen ollut ihan nollatulos koko viikon. Ensi viikko on niin täynnä palaveria ja sitä ja tätä että pakollista vieroittumista luvassa.

Sille joka joutuu leffaan, voimia! On se parituntinen pitkä aika. Ehkä voit käydä vessassa välillä luurin kanssa jooh, tosissani alan olla huolissani oman addiktion tasosta. Olin itse leffassa ja vähän ahdisti joutua keskittymään muuhun niin kauan ja vielä kaverin kanssa sen jälkeen kahville. Se huojensi että leffa oli Barbie, joten saatoin sentään miettiä, mitä Joksut olivat ajatelleet mistäkin kohtauksesta syvällä mennään.

Huomenna on koko päivän reissu luvassa ja mä kuskina eli noin 10 h ainakin ilman luuria, kraah!!! Send help!

T. Addikti
Ah, tsemppiä sullekin! Ehkä huoltoasemalla voit pitää pikakatsauksia vessassa..😩

Minä olin ilman vettä ja sähköä mökillä, ja puhelimen akku kului palstailuun netin ollessa huono ja häpesin kuinka kiinni olin luurissa aiemmista kesistä poiketen. Huussissa tuli reissattua säännöllisesti, joskus jopa yli puoli tuntia kerralla (😱). Olin niin sanotusti kaappijuoppo😅
 
Kiitos myötätunnosta shipping addiktiossa rannevammautuneelle! Miettikää armaat puutarhurit näpytys- ja skrollausasentoanne, olen varoittava esimerkki! Loveboat energiaa tarvitaan universumiin, ei auta nyt menettää tärkeitä ja shipissä vaadittavia kehon osia!

Mietin tässä pitäisikö palkata TET harjoittelija purkamaan saneluitani tänne palstalle. Mun täytyy sitten vain jatkaa kaunokirjallista ja puutarhamaisesti verhoiltua ilmaisua, niin ettei kukaan huolestu tettiläisen työoloista ja mahdollisista altistuksista.

Ja minullekin kauppareissu on ollut liian pitkä aika. Mun teini mm joutunut kehottamaan mua kaupassa, että voisitko keskittyä ja laittaa puhelimen laukkuun kun hän puhuu minulle ja en kuuntele. Mitäs siinä sitten, kuin että "joo tottakai, anteeksi, mä vielä vaan tämän yhden jutun katson/teen/kirjoitan ihan nopeasti vaan loppuun.."
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kiitos myötätunnosta shipping addiktiossa rannevammautuneelle! Miettikää armaat puutarhurit näpytys- ja skrollausasentoanne, olen varoittava esimerkki! Loveboat energiaa tarvitaan universumiin, ei auta nyt menettää tärkeitä ja shipissä vaadittavia kehon osia!

Mietin tässä pitäisikö palkata TET harjoittelija purkamaan saneluitani tänne palstalle. Mun täytyy sitten vain jatkaa kaunokirjallista ja puutarhamaisesti verhoiltua ilmaisua, niin ettei kukaan huolestu tettiläisen työoloista ja mahdollisista altistuksista.

Ja minullekin kauppareissu on ollut liian pitkä aika. Mun teini mm joutunut kehottamaan mua kaupassa, että voisitko keskittyä ja laittaa puhelimen laukkuun kun hän puhuu minulle ja en kuuntele. Mitäs siinä sitten, kuin että "joo tottakai, anteeksi, mä vielä vaan tämän yhden jutun katson/teen/kirjoitan ihan nopeasti vaan loppuun.."
Haha, eikös se yleensä oo just toisinpäin et teinit ei kuuntele ku ne räplää niitä puhelimia 24/7 :D Menny shippauksen myötä ihan päinvastaseks touhuks :D
 
vierailija
Ootte te kyllä ihan parhaita! Mä aikoinaan pidin sitä aika pahana kun kaveri joutui sairauslomalle pureskeltuaan kyntensä liian lyhyiksi jännittäessään jääkiekkoa ja ne tulehtuivat tosi pahasti (terkkuja vaan jos oot täällä).

Laivaan siis tarvitaan horny jail -osasto (taitaa tarvita koko kerroksen kun väkeä riittää), fysioterapeutti ja turvamiehet ainakin Tarotaren turvaksi.

Enid (joo, jouluun saakka mennään ainakin)
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Dont feed the troll. Toiha on nyt iha selvää että kun monet on tehny täällä selväksi että luennat tekee heidät iloisiksi ja on shipin suola niin siksi just trollit nyt nimenomaan tähän aiheeseen tarttuu, ärsyttääkseen ja loukatakseen mahollisimman monia.
No kyllähän touhu täällä alkoi mennä ihan yli, kun ruvettiin vetämään ulkopuolisia mukaan noihin tarotteihin.

T. ei-trolli
 
vierailija
Ootte te kyllä ihan parhaita! Mä aikoinaan pidin sitä aika pahana kun kaveri joutui sairauslomalle pureskeltuaan kyntensä liian lyhyiksi jännittäessään jääkiekkoa ja ne tulehtuivat tosi pahasti (terkkuja vaan jos oot täällä).

Laivaan siis tarvitaan horny jail -osasto (taitaa tarvita koko kerroksen kun väkeä riittää), fysioterapeutti ja turvamiehet ainakin Tarotaren turvaksi.

Enid (joo, jouluun saakka mennään ainakin)
Lienee myös omalta osaltani parasta pakata risteilylle myös joulukoristeet ja paksumpia vaatteita
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ootte te kyllä ihan parhaita! Mä aikoinaan pidin sitä aika pahana kun kaveri joutui sairauslomalle pureskeltuaan kyntensä liian lyhyiksi jännittäessään jääkiekkoa ja ne tulehtuivat tosi pahasti (terkkuja vaan jos oot täällä).

Laivaan siis tarvitaan horny jail -osasto (taitaa tarvita koko kerroksen kun väkeä riittää), fysioterapeutti ja turvamiehet ainakin Tarotaren turvaksi.

Enid (joo, jouluun saakka mennään ainakin)
Mä voin kyllä hoitaa sen fysioterapeutin roolin. Oon vaan tällä hetkellä huono esimerkki nyt missään, kun röhnötän sohvalla ja shippaan 🙊 Tosin mä oon kyl itsekin varmaan siellä horny jail -osastolla, et ei musta oo ehkä kenenkään vaivoja hoitamaan 🤣 Töissä oon yrittänyt kyllä skarpata jotta asiakkaat ei epäile mitään. Mut joka asiakkaan välissä ihan vaan vähän vilkaisen puhelinta 😅 Ja kysymyksenä taas tupenrapinat... yes, yes...
 
vierailija
Aja
Mä voin kyllä hoitaa sen fysioterapeutin roolin. Oon vaan tällä hetkellä huono esimerkki nyt missään, kun röhnötän sohvalla ja shippaan Tosin mä oon kyl itsekin varmaan siellä horny jail -osastolla, et ei musta oo ehkä kenenkään vaivoja hoitamaan Töissä oon yrittänyt kyllä skarpata jotta asiakkaat ei epäile mitään. Mut joka asiakkaan välissä ihan vaan vähän vilkaisen puhelinta Ja kysymyksenä taas tupenrapinat... yes, yes...
Ajatelkaa kun Kärtsän seuraavan biisin nimi olisikin Tupenrapinat, kuulostaa viel mahdolliselta nimeltä. :)
 
vierailija
Luin aikaisemmin, että joku puhui pettymyksen tunteesta; ihan kuin itsekin tuntisin nämä henkilöt ja sitten, kun saan jotain lisätietoa tosielämästä, niin otan sen melkein henkilökohtaisesti. Enhän mä tunne lainkaan näitä ihmisiä, vaikka kyllä esim. muusikko antaa itsestään paljon musiikin kautta. Mutta siis ihan älytöntähän tämä. Ja lähes pakonomainen tarve vielä(kin) heilua täällä aamusta iltaan, ja välillä yölläkin. Velvollisuudet välillä hoidettava. Luulin, että olisin tyytyväinen, kun tämä suurin tunnekuohu laantuu ja palaisin normaaliin "turtaan" olotilaan, jossa ei tarvisi shippailla, mutta ei ole sekään hyvä. Jotain mä täältä epätoivoisesti haen.

-Ei vielä nimimerkkiä
 

Yhteistyössä