Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai kerrotaan täällä nähtyjä unia. Mä olen nähnyt niitä todella paljon, varsinkin Kärtsästä, Janista ja Nacesta. Tuntuu siltä ettei tämä ovulaatio lopu ikinä.🙈 Saisin porttikiellon palstalle, jos alkaisin kirjoittamaan niitä tänne ja tuskin ne edes kiinnostaa ketään.😂 Mua hävettää yksi uni, koska siinä lähdimme suurella naisporukalla Sloveniaan ja tarkoituksenamme oli päästä mittaamaan Janin etumus.🙈 Mulla oli kultaisen värinen mittanauha ja vertailimme, että kenen mittanauha on hienoin. Olen lukenut ehkä liikaa vauva palstaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Vai kerrotaan täällä nähtyjä unia. Mä olen nähnyt niitä todella paljon, varsinkin Kärtsästä, Janista ja Nacesta. Tuntuu siltä ettei tämä ovulaatio lopu ikinä. Saisin porttikiellon palstalle, jos alkaisin kirjoittamaan niitä tänne ja tuskin ne edes kiinnostaa ketään. Mua hävettää yksi uni, koska siinä lähdimme suurella naisporukalla Sloveniaan ja tarkoituksenamme oli päästä mittaamaan Janin etumus. Mulla oli kultaisen värinen mittanauha ja vertailimme, että kenen mittanauha on hienoin. Olen lukenut ehkä liikaa vauva palstaa.
Kiinnostaa kyllä 😇
 
vierailija
Ehkä parempi pitää tosiaan Mikke ja Martin luentojen ulkopuolella. Ihan siitä syystä, että spekulaatiot lähtivät hakoteille ja muuttuivat rumiksi Jessen luennan jälkeen. Täällä oli Jessestä sellaista juttua, jotka ei pitäneet ollenkaan paikkaansa. Olisin jatkossa hieman varovaisempi näiden suomalaisista tehtyjen tulkintojen kanssa. Osa kuitenkin uskoo ja luottaa näihin luentoihin.
 
vierailija
Itse olen nyt kahlannut laivan perässä, välillä levähtänyt lautalla takamatkalta, toisinaan uinut ja tietysti vähän subbaillut. Onneksi kuunvalo ja vaa'an sekä kauriin tähtikuviot ovat johdattaneet matkaa, puhumattakaan laivan kannelta kantautuvasta kutsuvasta musiikista ja innokkaasta puheen solinasta, välillä maljojen kilahduksista ja välillä vakavimmista mietteistä kesäyön äärellä.

Nyt vihdoin pääsin itse kiinni näppikseen vanhan kotiläppärin äärelle, ja kirjoittamaankin taas jotakin. Tässä kevään ja alkukesän tulin skrollaaneeksi ja kirjoitelleeksi niin valtavan määrän shippiä kännykällä, että mulla meni peukalon tyvi/ranne ihan solmuun. Rasitusvamma shippauksesta, jestas! Nyt siis pitä(isi) välttää kännyllä kirjoittelua ja koko kapulaa, ja työläppärillä en voi shipata, niin melkoista taiteilua on ollut. Monta monta kertaa olen mielessäni osallistunut keskusteluun. Pitäsi olla jokin avustava shipping työkalu, vaikka sanelumahdollisuus? Eikö teillä muilla ole tällaisia keskiäikäisen vaivoja? Että kroppa ei meinaa kestää (tässäkään mielessä) näin intensiivistä laivamatkaa? Ja olikos laivalla fysioterapian palveluja saatavilla, tai muuta skrollikännyvamma -kuntoutusta?

Ihanasti Puppy peilisolu tuossa lainaamassasi artikkelissa Bojan puhuu enegioista, kokonaisuuden tasapainosta. Miten universumi tuli tässä avuksi ja kaikki tapahtui lopulta miten kuuluukin. Ja poluista, mihin suuntaan vieneet, kasvusta ja vuoden -23 tapahtumista, miten kaikki on tapahtunut miten kuuluisikin. Miten kauniisti sanoitettu ja aivan kuin meidän täällä käyttämää puutarhuriskieltä, jotenkin tosi liikuttavaa! Ihana Bojan! Tulee jälleen tunne, että hän on isosti kokeva ja aistiva, mikä näkyy ja kuuluu sanoituksissa ja lavalla, tekee hänestä hänet. Ja samaan aikaan, että se kaikki voi uuvuttaakin, kun asioista välittää ja niitä kokee ja aistii voimakkaasti, jos ei ole riittävää palautumista. Näin siis itseni kautta peilattuna ajattelen.
No niin. Tätä ei olisi pitänyt lukea, koska nyt en vaan pystynyt oleen nauramatta ääneen 😂😂🤣😂 Ehdottomasti erikoisin fyysinen oire shippauksesta. Yritän tässä samalla keksiä miehelle selitystä, mille nauroin.

Katrina
 
vierailija
Tällainen Harry Potter -paralleeli oli multa jäänyt huomaamatta, K:n video oli tosin tuttu.

Nyt oli kyllä taas kunnon 0,5 + 0,5 = 1 kokonainen aivosolu yhdessä -kamaa. :D
 
vierailija
Itse olen nyt kahlannut laivan perässä, välillä levähtänyt lautalla takamatkalta, toisinaan uinut ja tietysti vähän subbaillut. Onneksi kuunvalo ja vaa'an sekä kauriin tähtikuviot ovat johdattaneet matkaa, puhumattakaan laivan kannelta kantautuvasta kutsuvasta musiikista ja innokkaasta puheen solinasta, välillä maljojen kilahduksista ja välillä vakavimmista mietteistä kesäyön äärellä.

Nyt vihdoin pääsin itse kiinni näppikseen vanhan kotiläppärin äärelle, ja kirjoittamaankin taas jotakin. Tässä kevään ja alkukesän tulin skrollaaneeksi ja kirjoitelleeksi niin valtavan määrän shippiä kännykällä, että mulla meni peukalon tyvi/ranne ihan solmuun. Rasitusvamma shippauksesta, jestas! Nyt siis pitä(isi) välttää kännyllä kirjoittelua ja koko kapulaa, ja työläppärillä en voi shipata, niin melkoista taiteilua on ollut. Monta monta kertaa olen mielessäni osallistunut keskusteluun. Pitäsi olla jokin avustava shipping työkalu, vaikka sanelumahdollisuus? Eikö teillä muilla ole tällaisia keskiäikäisen vaivoja? Että kroppa ei meinaa kestää (tässäkään mielessä) näin intensiivistä laivamatkaa? Ja olikos laivalla fysioterapian palveluja saatavilla, tai muuta skrollikännyvamma -kuntoutusta?

Ihanasti Puppy peilisolu tuossa lainaamassasi artikkelissa Bojan puhuu enegioista, kokonaisuuden tasapainosta. Miten universumi tuli tässä avuksi ja kaikki tapahtui lopulta miten kuuluukin. Ja poluista, mihin suuntaan vieneet, kasvusta ja vuoden -23 tapahtumista, miten kaikki on tapahtunut miten kuuluisikin. Miten kauniisti sanoitettu ja aivan kuin meidän täällä käyttämää puutarhuriskieltä, jotenkin tosi liikuttavaa! Ihana Bojan! Tulee jälleen tunne, että hän on isosti kokeva ja aistiva, mikä näkyy ja kuuluu sanoituksissa ja lavalla, tekee hänestä hänet. Ja samaan aikaan, että se kaikki voi uuvuttaakin, kun asioista välittää ja niitä kokee ja aistii voimakkaasti, jos ei ole riittävää palautumista. Näin siis itseni kautta peilattuna ajattelen.
Mä tunnen itseni tällä palstalla joksikin ronskiksi merimieheksi, joka yrittää kännissä iskeä naisia jossakin sataman räkälässä. Osa teistä juttelee niin kauniisti ja sivystyneesti täällä tunteista sekä universumin sanomasta. Mä taas olen se mouruava kissa.🙈 Ei auta tässä asiassa mun yliopistotutkinto, se ei tee minusta mitenkään fiksua, kun kyse on Joksuista ja Kärtsästä.😅 Joo, olen puhunut.
 
vierailija
Mä tunnen itseni tällä palstalla joksikin ronskiksi merimieheksi, joka yrittää kännissä iskeä naisia jossakin sataman räkälässä. Osa teistä juttelee niin kauniisti ja sivystyneesti täällä tunteista sekä universumin sanomasta. Mä taas olen se mouruava kissa. Ei auta tässä asiassa mun yliopistotutkinto, se ei tee minusta mitenkään fiksua, kun kyse on Joksuista ja Kärtsästä. Joo, olen puhunut.
Kyllä joka laivalta yksi kunnon drunken sailor täytyy löytyä 😄
 
vierailija
Ehkä parempi pitää tosiaan Mikke ja Martin luentojen ulkopuolella. Ihan siitä syystä, että spekulaatiot lähtivät hakoteille ja muuttuivat rumiksi Jessen luennan jälkeen. Täällä oli Jessestä sellaista juttua, jotka ei pitäneet ollenkaan paikkaansa. Olisin jatkossa hieman varovaisempi näiden suomalaisista tehtyjen tulkintojen kanssa. Osa kuitenkin uskoo ja luottaa näihin luentoihin.
mä en ole nähny mitään tollasta juttua?
 
vierailija
Mä tunnen itseni tällä palstalla joksikin ronskiksi merimieheksi, joka yrittää kännissä iskeä naisia jossakin sataman räkälässä. Osa teistä juttelee niin kauniisti ja sivystyneesti täällä tunteista sekä universumin sanomasta. Mä taas olen se mouruava kissa. Ei auta tässä asiassa mun yliopistotutkinto, se ei tee minusta mitenkään fiksua, kun kyse on Joksuista ja Kärtsästä. Joo, olen puhunut.
Hahah :D :D
 
vierailija
Mä tunnen itseni tällä palstalla joksikin ronskiksi merimieheksi, joka yrittää kännissä iskeä naisia jossakin sataman räkälässä. Osa teistä juttelee niin kauniisti ja sivystyneesti täällä tunteista sekä universumin sanomasta. Mä taas olen se mouruava kissa. Ei auta tässä asiassa mun yliopistotutkinto, se ei tee minusta mitenkään fiksua, kun kyse on Joksuista ja Kärtsästä. Joo, olen puhunut.
Eiköhän täälläkin ole ihmiset horny jailissa jatkuvasti, itsekin taisin tänään joutua. :D
 
Mä tunnen itseni tällä palstalla joksikin ronskiksi merimieheksi, joka yrittää kännissä iskeä naisia jossakin sataman räkälässä. Osa teistä juttelee niin kauniisti ja sivystyneesti täällä tunteista sekä universumin sanomasta. Mä taas olen se mouruava kissa. Ei auta tässä asiassa mun yliopistotutkinto, se ei tee minusta mitenkään fiksua, kun kyse on Joksuista ja Kärtsästä. Joo, olen puhunut.
Ihan samaistuttavaa. Olen se joka rommipullon avauduttua ei enää saa pidettyä suutaan kiinni Janin etumuksesta, nahkahanskoista ja lits läts -ficeistä ja joutuu joka illan päätteeksi sulkemaan itse itsensä laivan horny jail -putkaan ja pistämään itselleen suukapulan (tai no ei sitä koska siitäkin tulisi jotain pervoa).
🐶🩷
 
vierailija
Ai hitsi haluaisin nähdä Käärijän ja Bojanin merimiestamineissa. Kilpailevan laivan kapteeneina, jotka vähän väliä joutuisivat miekkatappeluihin keskenään, kunnes rakastuisivat. Aye aye!

(sarjavinkki: Our Flag Means Death.)
 
vierailija
Itse olen nyt kahlannut laivan perässä, välillä levähtänyt lautalla takamatkalta, toisinaan uinut ja tietysti vähän subbaillut. Onneksi kuunvalo ja vaa'an sekä kauriin tähtikuviot ovat johdattaneet matkaa, puhumattakaan laivan kannelta kantautuvasta kutsuvasta musiikista ja innokkaasta puheen solinasta, välillä maljojen kilahduksista ja välillä vakavimmista mietteistä kesäyön äärellä.

Nyt vihdoin pääsin itse kiinni näppikseen vanhan kotiläppärin äärelle, ja kirjoittamaankin taas jotakin. Tässä kevään ja alkukesän tulin skrollaaneeksi ja kirjoitelleeksi niin valtavan määrän shippiä kännykällä, että mulla meni peukalon tyvi/ranne ihan solmuun. Rasitusvamma shippauksesta, jestas! Nyt siis pitä(isi) välttää kännyllä kirjoittelua ja koko kapulaa, ja työläppärillä en voi shipata, niin melkoista taiteilua on ollut. Monta monta kertaa olen mielessäni osallistunut keskusteluun. Pitäsi olla jokin avustava shipping työkalu, vaikka sanelumahdollisuus? Eikö teillä muilla ole tällaisia keskiäikäisen vaivoja? Että kroppa ei meinaa kestää (tässäkään mielessä) näin intensiivistä laivamatkaa? Ja olikos laivalla fysioterapian palveluja saatavilla, tai muuta skrollikännyvamma -kuntoutusta?

Ihanasti Puppy peilisolu tuossa lainaamassasi artikkelissa Bojan puhuu enegioista, kokonaisuuden tasapainosta. Miten universumi tuli tässä avuksi ja kaikki tapahtui lopulta miten kuuluukin. Ja poluista, mihin suuntaan vieneet, kasvusta ja vuoden -23 tapahtumista, miten kaikki on tapahtunut miten kuuluisikin. Miten kauniisti sanoitettu ja aivan kuin meidän täällä käyttämää puutarhuriskieltä, jotenkin tosi liikuttavaa! Ihana Bojan! Tulee jälleen tunne, että hän on isosti kokeva ja aistiva, mikä näkyy ja kuuluu sanoituksissa ja lavalla, tekee hänestä hänet. Ja samaan aikaan, että se kaikki voi uuvuttaakin, kun asioista välittää ja niitä kokee ja aistii voimakkaasti, jos ei ole riittävää palautumista. Näin siis itseni kautta peilattuna ajattelen.
Ai että, mua nauratti tää. Kaikenlaisia fyysisiä oireita sitä voi shippauksesta tullakin. Eipä siinä, onhan tässä laivassa fysioterapeuttikin. Mua naurattaa, kun asiakkaille puhun someniskasta ja työn tauottamisesta. Ja sit mulla on itsellä puhelin syöpynyt käteen kiinni. Tai on ollu jo monta kuukautta. Älä tee niinkuin minä teen, vai niinkuin minä sanon... Vai mites se menikään 🤣😅
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Lupauduin elokuviin... Kuinka tässä nyt voi muka yli kaksi tuntia olla ilman kännykkää ?
Voin vain kuvitella millaista olisi mennä nyt elokuviin. Varsinkin jos olisi romanttinen elokuva, peilaisin kaikkea tähän shippiin ja itse leffaan keskittymisestä tuskin tulisi mitään.

Loma kului muutenkin kulunut pitkälti ilman tv sarjoja, kirjoja elokuvia, podcasteja jne. (Harmittaa hieman, kun Netflix maksaakin) Shippaus vie kaiken ajan enkä vain kykene nauttimaan muista asioista yhtä paljon kuin ennen. 😅 Onneksi tämä menee kuitenkin ohitse, tiedän sen koska olen ollut vastaavassa tilanteessa ennenkin. Toisaalta laivaa en halua jättää, enkä ole jättämässä mutta voisin yrittää aloittaa vaikka uuden sarjan pitkästä aikaa

(Rakkauskysymys)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Nauroin ääneen tolle "työnteko on ollut ihan farssi tänä kesänä", kun se niin hyvin kiteyttää tilanteen omallakin kohdalla. Tänäänkin täällä etätöissä oon 90 % työpäivästä käyttänyt ihan muuhun (=B&J) kuin töihin, mutta puolustaudun mielessäni sillä, että oon kuitenkin koko ajan tavoitettavissa... En tiedä kuinka kauan näin voi jatkaa.
Kiteytit just minun elämän tähän! :D
 

Yhteistyössä