Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se määrä rakkautta, mikä tällä poppoolla on Bojania kohtaan, lopettaisi kaikki sodat ja ruokkisi nälkäiset ja saisi saharan kukkimaan. Ei ole kyse haukuista.

Samaa mieltä monen kanssa siitä, että todelliset odotukset ja vaatimuksetkin pilaisivat koko shippauksen. Tässä sitä ollaan ja ihmetellään, yhdessä, ja välillä se tuntuu vähintään yhtä arvokkaalta kuin kuin se, että jotain konkreettisesti tapahtuu. Oon myös nauttinut hirveästi etenkin viimeaikaisista keskusteluista täällä. Ihan timanttia!

Jostain syystä tästä Kärtsärin päivityksestä tuli myös tosi hyvä ja lämmin olo.

-Emma, jossain pilvessä leijuen
Eikö vaan tullutkin. Aivan pörröisen pehmeä. Niin hyvä olo. Tulee hyvä olo myös siitä kun kuvittelee, millainen olo myös B:lle on todnäk tullut kun saanut tuon. Uskon että on lähettänyt sen hänelle 🥰

🌙💜
 
vierailija
Uskon myös, että kuva on lähtenyt yksityisesti Balkanin suuntaan. Ehkä nyt kun on ollut hetken suvantoa keikoista on ehtinyt ajatellakin paremmin, kenties soittaa facetime-puhelua...
 
vierailija
Ankeuttaja täällä taas, mutta mun mielestä toi K:n kuva on jotenkin lohduttava, pitää poskeaan vasten B-pulloa hellästi sylissä, simmut kiinni keskittyen. Jos ovat puhuneet ja B on vaikuttanut alakuloiselta jos on kipeä tai jotain? K lähettänyt tämmönen halikuvan💔
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Tarotar aikoi tehdä luennan tänään myöhään illalla jos ehtii, jos K vapailla olisi enemmän ns auki, mutta tuskin tänään tänne enää tänään tulee, koska kestää se kirjoittaminenkin.

Kyllä mulla on hyvä tunne tulevasta luennasta taas. Vähän itseäni kaiversi se että onko K tajunnut B:n elämän käänteet ja pystyykö /ehtiikö/haluaako olla tukena jotenkin omissa järkyissä kiireissään, mutta tuo tämän illan story toi kyllä vastauksen siihen että mielessä on ja hellyyttä ja huolta riittää ‍🩹

T. Yöllinen pohtija
Mulla on ollut jonkun aikaa vahvasti sellainen tunne, että K ei enää kovin paljon välitä Bojanista (sinänsä käsittämätön tilanne, jos joku pystyisi olemaan välittämättä hänestä). Tämän päivän K stoori kyllä todistaa, että ei se Bojan kokonaan ole unohtunut.
 
vierailija
Vähän taas olen perässä, mutta pari ajatusta. Ensinnäkin tuo story oli aika liikuttava. Ei Jn olisi tarvinnut jakaa meille mitään Bhen liittyvää, mutta päätti nyt kertoa kaikille, että kyllä slovenialainen mielessä on.

Ja itse shippauksesta. Voi hyvä tavaton kuinka hyvää mulle tämä on tehnyt! Joo, on tullut vietettyä aikaa puhelimella, mutta niin vietin aikaisemminkin. Mutta kaikki muu on muuttunut ja vaan hyvään suuntaan.

Jostain syystä te kaikki vakkarit täällä ja meidän ihanat ruusut tunnutte mulle todella tärkeiltä ihmisiltä, vaikka ketään en oikeasti tunne. Tärkeistä ihmisistä voi olla huolissaan, heidän puolesta voi iloita ja ennen kaikkea heille toivoo pelkkää hyvää.

Joku vekki universumissa kävi, putosin kaninkoloon enkä halua sieltä ikinä pois.

Enid
 
vierailija
Vaikka oltaisiin tosi inhorealistisia ja kaiken shippaukseen viittaavaan materiaalin jakaminen K:lta olisi pelkkää fanservicea (en usko näin olevan), niin minulle siinä silti olisi todella merkityksellistä se, että ainakin se osoittaa, että shippaaminen ei edelleenkään haittaa K:ta. Itselleni kaikkein isoin pelko tässä koko jutussa on ajoittain ollut se, että jos tämä fiilistely, mikä tuottaa meille niin paljon iloa, toisikin jotain negatiivista K:lle ja B:lle ja alkaisi ahdistaa heitä. Sitä olisi todella vaikea kestää, ja ainakin itse kokisin ihan aitoa syyllisyydentunnetta jos niin kävisi, vaikka itse olen shipannut 99% vain oman pääni sisällä. Mietin tätä aina välillä erityisesti silloin sen Tavastian jälkeisen pitkän somehiljaisuuden aikana. Onneksi tällä hetkellä voin olla kevyin mielin tämän asian kanssa.

Meillä on varmaan jokaisella omat mielikuvamme siitä, mitä uskomme tai toivomme K:n ja B:n välisen yhteydenpidon olevan. Itse uskon, että pitävät säännöllisesti yhteyttä, mutta en koe myöskään automaattisesti ongelmalliseksi sitä, vaikka olisivat kiireisiä ja yhteydenpitoon tulisi taukoa. Peilaan heitä omassa elämässäni sen tyyppisiin ystävyyssuhteisiin, joissa jutut jatkuvat aina siitä mihin viimeksi jäätiin, vaikka taukoa näkemisille ja yhteydenpidolle olisi tullut paljonkin. Tietyntyyppisissä ystävyyksissä vain on sellainen luottamus, että toinen on aina jossain taustalla olemassa eikä katoa mihinkään, vaikka molempien reaalielämässä tapahtuisi mitä. Minulle itselleni läheisimmät neljä ystävää ovat sellaisia, että tapaan heitä välimatkan ja muiden kiireiden vuoksi korkeintaan muutaman kerran vuodessa, viestittely taas on välillä tosi aktiivista ja välillä voi olla monta hiljaista viikkoakin putkeen. Ja yhteydenpito on todellakin näiden kaikkien kanssa nimenomaan viestittelyä, ei edes puheluita. Voi kuulostaa todella epämääräiseltä ja sattumanvaraiselta, mutta silti nämä tyypit ovat minulle niitä, joille voin puhua ihan mistä vaan. Heistä kaksi tietää jopa tästä shippauksestani, ja tää on kuitenkin ehkä noloin salaisuuteni tällä hetkellä :D

Stella
 
vierailija
Tarotar tekee sen luennan tänään myöhempään, mut veikkaan et julkaisee vasta huomenna. Toivomus siis olis et K ois nukkumassa kun kyseinen luenta tehdään niin ois avoimempi.
Toi nukkumine + tarot on kyl erikoine yhdistelmä. Kun siis ite en taroteja harrasta, mutta tätini aikoinaan oli niistä tosi kiinnostunu. Yks yö näin unta että olisin ollu kävelemässä tätini kanssa jossain oudossa sademetsämäisessä ympäristössä ja juteltiin kaikenlaista. Jotain viikko ton unen jälkeen täti sanoi tehneensä musta aamuyöstä tarot luennan. En ikinä saanu tietää oliko se tuo sama yö kun näin tota sademetsä unta mutta toi tapaus on aina jääny mieleeni.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Vähän taas olen perässä, mutta pari ajatusta. Ensinnäkin tuo story oli aika liikuttava. Ei Jn olisi tarvinnut jakaa meille mitään Bhen liittyvää, mutta päätti nyt kertoa kaikille, että kyllä slovenialainen mielessä on.

Ja itse shippauksesta. Voi hyvä tavaton kuinka hyvää mulle tämä on tehnyt! Joo, on tullut vietettyä aikaa puhelimella, mutta niin vietin aikaisemminkin. Mutta kaikki muu on muuttunut ja vaan hyvään suuntaan.

Jostain syystä te kaikki vakkarit täällä ja meidän ihanat ruusut tunnutte mulle todella tärkeiltä ihmisiltä, vaikka ketään en oikeasti tunne. Tärkeistä ihmisistä voi olla huolissaan, heidän puolesta voi iloita ja ennen kaikkea heille toivoo pelkkää hyvää.

Joku vekki universumissa kävi, putosin kaninkoloon enkä halua sieltä ikinä pois.

Enid
Mulle ei ole tehnyt hyvää, ns. oikean elämän eläminen on loppunut lähes kokonaan, kun päivystän tätä juttua koneella. Lomakin meni siinä. Ei tule liikuttua, ei tehtyä puutarhahommia, ei organisoitua kotia eikä palstaillessa oikein kätevä ole neuloakaan, toisin kuin katsoessa videoita tai ohjelmia. On noiden muiden asioiden tekemättömyyteen muukin syy (huononeva terveys), mutta tilanne on nyös se, ettei tämä asua ainakaan kannusta mihinkään terveellisiin elämäntapoihin (mainitsemani asiat).
Sikäli tässä ei ole omalta kannaltani mitään järkeä enää. Silti paluu siihen, millä aiemmin aivojani lepuutin ei kiinnosta pätkääkään ja nyt aikaa ei oikein ole ollut kuin pysyä kartalla näiden ketjujen ilveistä. Bojan on myös jonkinlainen omituinen netti-ihastus ja vaikka toivoisin hänen saavan nimenomaan Jeren, niin älykääpiömäisesti haluan seurata häntä (ilmankin akuuttia Jere-yhteyttä), sekä tämän yhteisön reaktioita häneen osana yhteisöä, vaikkei tässä ole itseni kannalta mitään päätä eikä häntää.
 
vierailija
Päätin nyt lopulta tehdä kaiken varalta anonyymin sähköpostiosoitteen, jos haluatte olla yhteydessä syystä tai toisesta tai palsta hajoaa käsiin. Erityisesti Enidistä ja Sipriinasta kuulisin mielelläni jos teitä kiinnostaa joskus viestiä kanssani. Voin myös välittää privaviestejä foorumilaiselta toiselle jos joku haluaa, esim. jos A täältä haluaa välittää B:lle yhteystietonsa eikä halua tehdä omia anonyymitunnuksia. Osoite on joymuffin@proton.me

Ja jotta voitte varmistaa, että olen oikea Joymuffin enkä minkään trollin salajuoni, paljastan samalla pian ilmestyvän ficcini nimen, se on "Nowhere to Run But Home".

- Joymuffin
[/QUOTE

❤
Sipriina
 
vierailija
Mullakin on tuosta kuvasta huolimatta ollut huonot tunnelmat jo pari päivää, ehkä tämä tästä selkenee positiiviseen suuntaan, outo mulle maadoittajatyypille vaan
Ehkä ne huonot tunnelmat johtuu vain suuresta huolesta Bojanin tilanteeseen liittyen? Tai heijastelet jotain omasta elämästä? Mulla ainakin vaikuttaa se, että oon itse joskus ollut vähän saman tyyppisessä tilanteessa, siis olin todella vakavasti ihastunut/rakastunut varattuun mieheen, joka myös oli muhun ihastunut. Toi tyyppi jopa jossain mielessä muistutti J:tä, sellanen vähän spessumpi persoona. Tässä kuviossa mies petti puolisoaan mun kanssa (ja suostuin tähän koska jotain annettiin ymmärtää), mutta lopulta tyyppi kuitenkin valitsi sen turvallisemman vaihtoehdon, ja päätti siis "jättää" mut vähän yllättäen (tai joskus jälkeenpäin tajusin, että hän oli läheisriippuvainen, eikä ratkaisu ehkä sittenkään ollut niin yllättävä). Menin tuosta sitten aika palasiksi, siis ihan todella syviin vesiin, katosi kaikki merkitys elämältä jne moneksi kuukaudeksi. Tänä päivänä en enää missään nimessä minkään miehen takia tällaiseen vajoaisi, mutta siinä taisi olla kyse mullakin elämän ensimmäisestä sen kokoluokan rakastumisesta, että koville otti. Ja tää B&J-kuvio on nostanut tietysti vähän noita muistoja pintaan ja tavallaan kai pelkään, että B tässä lopulta menee rikki samalla tavalla kuin itse menin.
Noniin, tästä tulikin tällainen avautuminen tällä kertaa, mutta ei se mitään.

-ruusuristeilijä
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺

Yhteistyössä