Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielestäni ei ole annettu diagnooseja täällä. Olen sinänsä samaa mieltä että sellainen ei ole ok mutta nyt puheena ollut tuo terveydentila ja peruutukset niin keskusteluaiheet liittyneet myös tähän ja peilautuneet lähinnä ihmisten omiin kokemuksiin. Alkoholismista en ole nähnyt kenenkään puhuvan paitsi yhden joka syytti että siitä puhutaan lyhytaikainen runsas käyttö esim stressissä on eri asia vaikkei hyvä sekään ja ollaan me nähty kosteaa juhlimista runsaasti. Olen itse alkoholistin lapsi ja nämä asiat on myös minulle herkkiä. Toivon että kokemuksista ja huolista voi puhua täällä diskreetisti kuitenkin, uskon että osataan ilman että aletaan lätkiä dg-leimoja kuitenkaan. Täällä on niin rakkaudellinen ilmapiiri verrattuna muihin foorumeihin että haluan ainakin tähän luottaa.

Nyt nimettömänä tällä kertaa
Olen samaa mieltä. En usko, että täällä kukaan alkoholistiksi Bojania leimaa, eikä siihen ole mitään syytäkään. Tuon ikäisten (toki myös vanhempienkin) biletykset on kosteita. Eiköhän me suomalaiset tämä tiedetä.
En olettanut erästäkään tuntemaani nuorta miestä alkoholistiksi, vaikka helteisen etelämatkan pubikierroksen jälkeen joutui tiputukseen. Ei se mistään alkoholismista kertonut, ihan vaan tylsästä nestehukasta.
Mutta huolissaan saa kai vähän olla Bojanin hyvinvoinnista. Ja nythän sitä lepoa edes vähän on järjestetty.
 
vierailija
Mielestäni ei ole annettu diagnooseja täällä. Olen sinänsä samaa mieltä että sellainen ei ole ok mutta nyt puheena ollut tuo terveydentila ja peruutukset niin keskusteluaiheet liittyneet myös tähän ja peilautuneet lähinnä ihmisten omiin kokemuksiin. Alkoholismista en ole nähnyt kenenkään puhuvan paitsi yhden joka syytti että siitä puhutaan lyhytaikainen runsas käyttö esim stressissä on eri asia vaikkei hyvä sekään ja ollaan me nähty kosteaa juhlimista runsaasti. Olen itse alkoholistin lapsi ja nämä asiat on myös minulle herkkiä. Toivon että kokemuksista ja huolista voi puhua täällä diskreetisti kuitenkin, uskon että osataan ilman että aletaan lätkiä dg-leimoja kuitenkaan. Täällä on niin rakkaudellinen ilmapiiri verrattuna muihin foorumeihin että haluan ainakin tähän luottaa.

Nyt nimettömänä tällä kertaa
❤🙏
Ailakki
 
vierailija
En tiedä onko tästä pidempikin pätkä, mutta tällainen lyhyt on, tarkoitatko tätä?
Hei tämä se oli kiitos! Kiinnitin huomiota miten peura ajovaloissa -oloisena edelleen B tuossa selittää ja miten onnellinen Nace on että B on relannut nyt. Jostain syystä tää pätkä on musta hirmu kuvaava monella tapaa.

🌙💜
 
vierailija
Hei tämä se oli kiitos! Kiinnitin huomiota miten peura ajovaloissa -oloisena edelleen B tuossa selittää ja miten onnellinen Nace on että B on relannut nyt. Jostain syystä tää pätkä on musta hirmu kuvaava monella tapaa.
Nace on kyllä ihana tuossa, mutta miten Bojan näyttää niin käsittämättömän nuorelta nykyhetkeen verrattuna, vaikka kireänä onkin?
 
vierailija
Välikevennyksenä, mulle tuli tänään YTubessa vastaan tämmöinen video, josta olin aiemmin nähnyt vain Bojan () osuuden. Ihanaa sekoilua taattuun Käärijätyyliin. Hauskinta, että omalaatuiset Keoatian edustajatkin näyttää tuossa videossa siltä, että omg mikä töhöttäjä!

https://youtu.be/G6KVwRRaDoM
Aivan ihana, kiitos tästäkin, nauroin ääneen, aivan huippu ja niin rakas on K:kin 💚 Ja itketti lopussa tuo tuttu The Bojan -kohta, etenkin kun just tätä ennen katsoin Padamin lyricsvideon. Tämän se B lauloi selällään maaten juuri, G keissin ja kaiken tapahtuneen jälkeen. En ihmettele ettei halunnut laulaa kasvot yleisöön. Kyllä mulla menee vaan sydän palasiksi näistä kaikista tunteista tällä risteilyllä ❤‍🩹😭

T. 🌙💜

 
vierailija
Nace on kyllä ihana tuossa, mutta miten Bojan näyttää niin käsittämättömän nuorelta nykyhetkeen verrattuna, vaikka kireänä onkin?
Sanopa se. Ihan kuin eri mies vaikka toukokuusta ei ole kuin hetki. Mun on välillä vaikea tunnistaa että se avoimen ihastunut nuori tähtisilmä on sama B kuin nyt. On tämä kevät ollut mieletön mylly sekä JO:lle ja varmaan etenkin B:lle että K:lle. Varsinainen miehuuskoe tai jotain.
 
vierailija
Me taidetaan olla vähän herkkiä monessa suhteessa täällä. Mutta se, että keskustelee että julkisissa videoissa on näkynyt paljon juhlimista juomineen ja miettii, että meneekö hiukan liian lujaa, ei mielestäni ole mitään diagnoosien antamista. Ihan samalla tavalla voisin olla huolissani oman läheisen, tutun, työkaverin tai vaikka omasta tilanteesta. Tai kun jossain vaiheessa olin (ja olen edelleen) huolissani kun Käärijän keikkakalenteri on ihan tupaten täynnä, että ehtiikö palautua. Kummankin osalta asiat voivat olla ihan hyvin, B jaksaa juhlia ja keikkailla, J ajella pitkin maakuntia ja keikkailla.

Molempien ruusujen osalta voi todeta, että vaikka ovat nuoria ja vetreitä miehiä toteuttamassa unelmiaan, niin joskus se seinä voi tulla vastaan. Nuorilla usein se seinä tuntuu tulevan äkkiä arvaamatta vastaan. Näin vanhempana ihmisenä sitä tunnistaa ehkä jo paremmin, että tämä ei nyt ole kestävää mutta nuorena paahtaa vaan eteenpäin kunnes vaan voimat loppuvat.

Enid
 
vierailija
Mielenkiintoinen fakta tuli vauvalla vastaan. Arvatkaas kuka on JO:n yhtiön eli Shagadelics Recordin toimari? Ei, ei ole B. Vaan Jure!! Todella yllättävää minusta! Krisillä oli joku isompi rooli myös ja muuten kaikki omistaa tasan 20%. Tästä näinkin kivasti twiittejä joissa spekuloitiin että Jure voisi periaatteessa antaa B:lle potkut. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia faneja..

🌙💜
 
vierailija
Mielenkiintoista. Vaikka voihan tuo johtua esim. että Jurella ja Krisillä on ollut antaa alkupääomaa enemmän. Tai että tekevät enemmän töitä firmalle, sitä taustatyötä mikä ei näy ulkopuolelle.

Mä en ole päässyt sisälle mikä tuota twitterporukkaa vaivaa vai onko se vasn yleensä Twitter, koska siellä ei muuta olekaan kuin kiukkuisia ja kärttyisiä ihmisiä, jotka väärin ymmärtävät aivan kaiken

Enid (kyllä, aaseja koko Twitter täynnä)
 
vierailija
Mielenkiintoinen fakta tuli vauvalla vastaan. Arvatkaas kuka on JO:n yhtiön eli Shagadelics Recordin toimari? Ei, ei ole B. Vaan Jure!! Todella yllättävää minusta! Krisillä oli joku isompi rooli myös ja muuten kaikki omistaa tasan 20%. Tästä näinkin kivasti twiittejä joissa spekuloitiin että Jure voisi periaatteessa antaa B:lle potkut. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia faneja..
Jure on ilmeisesti tavallaan ceo, mutta jokainen omistaa 20 %.
 
vierailija
Mielenkiintoinen fakta tuli vauvalla vastaan. Arvatkaas kuka on JO:n yhtiön eli Shagadelics Recordin toimari? Ei, ei ole B. Vaan Jure!! Todella yllättävää minusta! Krisillä oli joku isompi rooli myös ja muuten kaikki omistaa tasan 20%. Tästä näinkin kivasti twiittejä joissa spekuloitiin että Jure voisi periaatteessa antaa B:lle potkut. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia faneja..
Joku voi haikailla Bojanille potkuja, tämä on ihan hullua.
 
vierailija
Mielenkiintoinen fakta tuli vauvalla vastaan. Arvatkaas kuka on JO:n yhtiön eli Shagadelics Recordin toimari? Ei, ei ole B. Vaan Jure!! Todella yllättävää minusta! Krisillä oli joku isompi rooli myös ja muuten kaikki omistaa tasan 20%. Tästä näinkin kivasti twiittejä joissa spekuloitiin että Jure voisi periaatteessa antaa B:lle potkut. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia faneja..
Jos ne on vetänyt arvalla toimarin nimen😄? Jokuhan siihen rooliin on pakko nimetä. Eli siis omistusoikeudet on kuitenkin tasan?
 
vierailija
Anteeks, mutta aina kun puhutaan miten paljon B antaa bi viboja niin must toikin että J tykkää roikkua tai kiipeillä jatkuvasti itteään pidempiin miehiin on vähän erikoista
Tietämystä aikuisten miesten kiipeämistavoista ei ole mutta teinien kanssa olen tekemisissä ihan ammattini puolesta ja kyllä ne lyhyemmät teinipojat todellakin kiipeilevät niiden pitempiensä selkään ja syliin aika useinkin. Ja isommat vastaavasti nostelevat ja hellivät aivan eri tavalla kuin saman kokoisia. Ikähaarukka siis 13-19-vuotiaat, tuosta vanhemmista ei ole tietämystä.

Voisikohan tuo kiipeilytaipumus liittyä siihen, että J on muutenkin aika lapsenmielinen ja ehkä myös sairautensa takia aikanaan olllut aika paljon kannettavissa ja se on tavallaan hänelle erittäin luontevaa. Pidän sitä tosi söpönä piirteenä.
 
vierailija
Aivan ihana, kiitos tästäkin, nauroin ääneen, aivan huippu ja niin rakas on K:kin Ja itketti lopussa tuo tuttu The Bojan -kohta, etenkin kun just tätä ennen katsoin Padamin lyricsvideon. Tämän se B lauloi selällään maaten juuri, G keissin ja kaiken tapahtuneen jälkeen. En ihmettele ettei halunnut laulaa kasvot yleisöön. Kyllä mulla menee vaan sydän palasiksi näistä kaikista tunteista tällä risteilyllä ‍🩹

T.

❤ Unohdin allekirjoittaa edellisen, mutta Ailakin spämmipäivät näköjään tänään. 🙈

Tässä jäin pohtimaan Leilan aiemmin kirjoittamaa, josta samaa mieltä, että pojat ovat yksin ihan jees, mutta yhdessä jotain woooow (nyt lähden tanssimaan..)!! 🤩 Käärijän platonisesta fiilistelystä ja CCC lähti tämä shippi liikkeelle ja vaikka taas Bojan on enemmän mun mieleen ”sillä silmällä” katsottuna, niin silti kaikki tiet kääntyvät meidän Kärtsäriin. Ilman häntä en usko, että olisin samalla tavalla kiinnittänyt huomiotani JO ja Bhen ja vaikka kyllä ihan diggasin heidän biisistä niin ilman Kta todennäköisesti se olisi jäänyt vain yhdeksi biisiksi muiden joukossa ilman että itse bändi olisi noussut erikseen omaan silmääni. K:lla on todella merkittävä rooli tässä kaikessa, ilman K ei oli B ja ymmärrän kyllä täysin miksi B hullaantui tuohon meidän höppänään! 🥰
 
vierailija
Jure on ilmeisesti tavallaan ceo, mutta jokainen omistaa 20 %.
Näin ilmeisesti on, mutta esim päätöstilanteissa ja / tai juridisesti toimarilla kyllä enemmän vastuuta.. mikä se Juren opiskeluala olikaan? Liittyisikö siihen?

Ja Kris on "prokurist", eli jonkinlainen ööm kuratoija?

🌙💜

Ps. Pari päivää selvitty töistä loman jälkeen ja olen nyt kaksi kertaa meinannut allekirjoittaa työmoodissa viestini tänne hieroglyfien sijaan omalla nimellä kääääk!!!
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mielenkiintoinen fakta tuli vauvalla vastaan. Arvatkaas kuka on JO:n yhtiön eli Shagadelics Recordin toimari? Ei, ei ole B. Vaan Jure!! Todella yllättävää minusta! Krisillä oli joku isompi rooli myös ja muuten kaikki omistaa tasan 20%. Tästä näinkin kivasti twiittejä joissa spekuloitiin että Jure voisi periaatteessa antaa B:lle potkut. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia faneja..
Kris taisi muistakseeni vastata firman kassasta. Jossain haastattelussa kysyttiin, hoitaako Jan raha-asiat, kun opiskelee matematiikkaa. Mutta Jan olisi kuulemma siihen hommaan ihan toivoton, ja pojat naureskelivat päälle. Muistaako kukaan tätä haastattelua?
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Näin ilmeisesti on, mutta esim päätöstilanteissa ja / tai juridisesti toimarilla kyllä enemmän vastuuta.. mikä se Juren opiskeluala olikaan? Liittyisikö siihen?

Ja Kris on "prokurist", eli jonkinlainen ööm kuratoija?


Ps. Pari päivää selvitty töistä loman jälkeen ja olen nyt kaksi kertaa meinannut allekirjoittaa työmoodissa viestini tänne hieroglyfien sijaan omalla nimellä kääääk!!!
Tämä naurattaa. Samaistun. Katotaan kummalta karkaa ensimmäisenä 😅
Ystävällisin terveisin...

Ps. En tiedä oisko se kauheen paljon parempi jos työsähköpostiin allekirjoitukseks lipsahtaa vielä
Puppypeilisolu 🐶🩷
 
vierailija
Näin ilmeisesti on, mutta esim päätöstilanteissa ja / tai juridisesti toimarilla kyllä enemmän vastuuta.. mikä se Juren opiskeluala olikaan? Liittyisikö siihen?

Ja Kris on "prokurist", eli jonkinlainen ööm kuratoija?


Ps. Pari päivää selvitty töistä loman jälkeen ja olen nyt kaksi kertaa meinannut allekirjoittaa työmoodissa viestini tänne hieroglyfien sijaan omalla nimellä kääääk!!!
Tää on just mun pahin painajainen 🤯 sä et oo kuitenkaan kirjoittanut tänne tai vauvalle mitään ihan idioottia, toisin kun minä🤣😜

Leilq💖
 

Yhteistyössä