Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös juuri tästä puhelimen katoamisesta jossain vaiheessa väitetty, että löytyi sitten Kärtsän kamppeista / huoneesta? Vai oliko se joku toinen katoaminen?

Vaikka Kärtsä piti tiukkaa linjaa alkoholin kanssa, myönsihän hän yhden illan hairahduksen just JOn johdattelemana. Ja jokuhan tulkitsi, että sen illan aikana jotain muuttui/tapahtui ja oltiin uudella tasolla kaverusten suhteessa.
Jos are you illasta puhutaan niin joo, siitähän oli Tarot luentakin ja siihen suuntaan sekin viittasi, meidän muiden spekulaatioiden lisäksi 🌻🌻
 
vierailija
Puutarhadelegaatio löytäisi varmasti mukavaa tekemistä pojille (kaikki 6 ) vaikka koko vuodeksi
Pojat vaihtaisivat välillä kotia, joka paikassa olisi täysi ylläpito.
Who's with me?

Mango
Joo mä voin näyttää heille mielellään Tampereen nähtävyyksiä :D Ainut vaan et mun kieli menis solmuun heti ku näkisin heidät, joten sanallista opastusta ei olis tarjolla :D
 
vierailija
Eikös juuri tästä puhelimen katoamisesta jossain vaiheessa väitetty, että löytyi sitten Kärtsän kamppeista / huoneesta? Vai oliko se joku toinen katoaminen?

Vaikka Kärtsä piti tiukkaa linjaa alkoholin kanssa, myönsihän hän yhden illan hairahduksen just JOn johdattelemana. Ja jokuhan tulkitsi, että sen illan aikana jotain muuttui/tapahtui ja oltiin uudella tasolla kaverusten suhteessa.
Tämä haastattelu on ehkä tehty Amsterdamin prepartyjen aikaan. Ainakin pojilla samat vaatteet kuin jossain muussa sieltä kuvatussa haastattelussa.

Katrina
 
vierailija
Joo mä voin näyttää heille mielellään Tampereen nähtävyyksiä Ainut vaan et mun kieli menis solmuun heti ku näkisin heidät, joten sanallista opastusta ei olis tarjolla
Yritetään yhdessä 😄 Voisin nimittäin myös esitellä Tampereen nähtävyyksiä. Kyllä me Käärijän tasoiseen rallienkkuun taivutaan ja siihenhän pojat ovat jo tottuneet.

Katrina
(Sanana äiti... oliko tämä joku muistutus🤔?)
 
vierailija
K oli tykännyt myös ig tilin
kaarija_x_bojan_ storysta eilen, jossa K ja B naimisissa. En ehtinyt nähdä itse storya kun oli jo poistunut (Tiktokista luin kommentin), mutta tilillä on kansio "noticed", josta löytyy. Kuvassa editoitu hääasut hääparille + hylje ja teksti "They are married" ja "Happily married". Ja K tykännyt.

Mulle tuli nyt ensimmäisen kerran kolme sanaa minä rakastan sinua.
!!! Eli viime päiven aikana K on tykännyt KB-fanartia sisältävistä tarinoista ainakin KB-pusu&sylissäistumispiirroksesta, KB & baby seal välissä poseerauksesta ja piirretystä hääpotretista! Tässähän on jo mukavasti melkein sarja hetkiä ;) tää on siis vitsi, mietin vaan, osallistuukohan K myös tähän manifestointiin tykkäilyjen kautta ...
 
vierailija
!!! Eli viime päiven aikana K on tykännyt KB-fanartia sisältävistä tarinoista ainakin KB-pusu&sylissäistumispiirroksesta, KB & baby seal välissä poseerauksesta ja piirretystä hääpotretista! Tässähän on jo mukavasti melkein sarja hetkiä tää on siis vitsi, mietin vaan, osallistuukohan K myös tähän manifestointiin tykkäilyjen kautta ...
Nyt on hyvin K:lla aikaa tykkäillä fanartista kun aikoi pötköttää😉☺
 
vierailija
Ehtikö ne UK tourillakaan mitään turistijuttuja tehdä, ei vissiin? Varmaan vähän eri asia kun kotimaassa tai siellä lähialueella keikkailevat. En usko, että mitään ihmeempiä vapaa-ajankuvioita Suomessa ehtivät miettimään, kun aika tiukka aikataulu on, ja keikkoihin pitää valmistautuakin. Aattelin vaan tuoda vähän realismia tähän, ennen kuin joku ehtii suunnitella monen päivän matkaohjelman matkaopasspiikkeineen...
 
vierailija
Ehtikö ne UK tourillakaan mitään turistijuttuja tehdä, ei vissiin? Varmaan vähän eri asia kun kotimaassa tai siellä lähialueella keikkailevat. En usko, että mitään ihmeempiä vapaa-ajankuvioita Suomessa ehtivät miettimään, kun aika tiukka aikataulu on, ja keikkoihin pitää valmistautuakin. Aattelin vaan tuoda vähän realismia tähän, ennen kuin joku ehtii suunnitella monen päivän matkaohjelman matkaopasspiikkeineen...
No tuskin kukaan oikeesti oli millekään turistiopaskierrokselle lähössä poikien kanssa, kyllä meillä on aivot ja järki päässä :D Tai noh, järki saattaa kyllä välillä kadota. T. Munkin googlettanut Tampereen opas :D
 
vierailija
Ehtikö ne UK tourillakaan mitään turistijuttuja tehdä, ei vissiin? Varmaan vähän eri asia kun kotimaassa tai siellä lähialueella keikkailevat. En usko, että mitään ihmeempiä vapaa-ajankuvioita Suomessa ehtivät miettimään, kun aika tiukka aikataulu on, ja keikkoihin pitää valmistautuakin. Aattelin vaan tuoda vähän realismia tähän, ennen kuin joku ehtii suunnitella monen päivän matkaohjelman matkaopasspiikkeineen...
Älä yllytä hulluja 😁🌷😘
 
vierailija
Eikös siinä edellisessä B:n tunneluennossa muuten sanottu, et mahdollisesti käyttää välikättä tai kiertoilmaisuja tunteiden kertomisessa. Tuli vaan mieleen tosta Nace ja Paavo Pesusieni -päivityksestä. Eipä nää kyllä varmaan todellakaan liity toisiinsa, koska miten Paavo Pesusieni liittyisi B:n tunteiden ilmaisuun. 🤣😅 Kuinka monta kirjainta on sanassa 'aasi'. Juu, kyllä olen aasi 😅
 
vierailija
Eikös siinä edellisessä B:n tunneluennossa muuten sanottu, et mahdollisesti käyttää välikättä tai kiertoilmaisuja tunteiden kertomisessa. Tuli vaan mieleen tosta Nace ja Paavo Pesusieni -päivityksestä. Eipä nää kyllä varmaan todellakaan liity toisiinsa, koska miten Paavo Pesusieni liittyisi B:n tunteiden ilmaisuun. Kuinka monta kirjainta on sanassa 'aasi'. Juu, kyllä olen aasi
Noo on täällä ja vauvalla tullu paljo hullumpiakin teorioita vastaan :D
 
vierailija
Ehtikö ne UK tourillakaan mitään turistijuttuja tehdä, ei vissiin? Varmaan vähän eri asia kun kotimaassa tai siellä lähialueella keikkailevat. En usko, että mitään ihmeempiä vapaa-ajankuvioita Suomessa ehtivät miettimään, kun aika tiukka aikataulu on, ja keikkoihin pitää valmistautuakin. Aattelin vaan tuoda vähän realismia tähän, ennen kuin joku ehtii suunnitella monen päivän matkaohjelman matkaopasspiikkeineen...
Hui, hai! Reipas, pieni kävely raittiissa ulkoilmassa ennen keikkaa virkistää kummasti 😄 Koskenrantaa pitkin Finlaysonin alueelle ja ehkäpä se kattokävelykin olis ihan jees. Muusassa vois ruokailla tai ottaa yhdet, ei ainakaan olis mikään kebab-paikka. Vaihtoehtona vois tietenkin olla myös Plevna paikallisine oluineen.Tämä kaikki ihan kiven heiton päässä keikkapaikasta 😊
Pispalaan asti ei ehkä kerittäisi ja voi olla, että ne Pyynikin munkitkin joutuis ostaan varmuuden vuoksi etukäteen mukaan. Ja se mikä kyllä eniten harmittaa, että Rajaportin saunakokemukselle ei ehkä löytyisi aikaa.
Täytyy vielä hieman hioa ohjelmaa 🤔
JA siis mullahan ei ole edelleenkään lippua keikalle, mutta josko näin irtoaisi backstage-passi 😍

Katrina
 

Yhteistyössä