Tampere oppaat huom! Tampereella on Joker Out vklp:na TAFF, eli Tampere fetish factory
Se on ollut edellisinä vuosina mm juurikin Olympiassa, Hatanpään kartanossa ja Hämeen linnassa. Upeita puitteita ja aikakauden teeman mukaan pieteetillä järjestettyjä juhlia
Nyt olisi tarjolla 80-luvun kitsch & glamour teemaa. Että jos vaikka pojat ehtisivät viivähtää glamour main event & soiréessa, niin voisi olla ikimuistoinen Tampereen visiitti
Ja ihana Kärtsäri
mukaan puppyn kaa! Kukaan ei kuvaa tai pyydä selfietä, ja on vain ympäröivä kunnioituksen ja sallivan rakkauden ilmapiiri
Tuosta töihin paluusta. Tsemppiä kaikki! Mä olen ollut jo töissä ja reissuissa, niin täytynyt vähän muuttaa omaa mindsettiä. Alkukesän olin maaninen, että piti olla koko ajan holdilla online, muuten tuli paniikki ettei mitään mene ohi
Nyt oma mind setti on muotoutunut sellaiseksi, että tämä puutarhalaiva on sellainen levähdyksen saareke, vehreä keidas. Kun on aikaa, niin on ihana tulla tänne viivähtämään, lukemaan teidän juttuja ja hykertelemään. Kaikkeen keskusteluun ei kylläkään pääse enää hetkessä mukaan, kun osa keskusteluja on jo virrannut eteenpäin, mutta usein mietiskelen mitä itsessä herättää
Ja kyllä toki sitten taas voikin liikkua keskusteluissa edes sun taas, kun monta lankaa kietoutuu yhteen, ja ydin on sama rakas K&B ship.
Kiitos teille aktiivisille puutarhureille! Olette taas olleet niin ihania ja hauskoja! Tässä fiilistellen olen lukenut vklp mahtavaa antia!
JO pojille lepoa ja palautumista! On viisautta pysähtyä ja levähtää välillä.
Ja kylläpä Aarni oli meikannut Kärtsärin coolisti aww!
Ja koiraa kysyy, kuinkas muutoin