Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi surkeus. Toivottavasti ei ole sen kummempaa kuin joku flunssa. Viime aikoina kun on ollu kaikenlaista meneillään, niin voi kyllä olla muutakin.
Enpä usko, että kukaan artisti/bändi siirtäisi muutaman päivän päässä olevaa keikkaansa varmuuden vuoksi pelkän flunssan takia. Laulaja voi sen joskus tehdä, jos on äänihuulissa tulehdus ja on määrätty täydelliseen puhekieltoon. Mutta Bojanin lauluäänessä ei kyllä tuntunut olevan viikon loppuna mitään vikaa. Voihan syynä olla vaikka jonkun tulehtunut umpisuoli, mutta tuskin flunssa.
 
vierailija
Huominen peruttu ja perjantain keikka siirretty. Aika radikaalia siirtää jopa perjantain keikka, kun sinne on vielä aikaa. No toivon itsekin että kyse on vain flunssasta eikä mistään vakavemmasta. Onhan toki Bojanin puolesta oltu huolissaan monesta syystä, mutta oletettavasti toimivat bändinä ja perutaan vaikka soittaja olisi kipeö.
En usko, että ottaisivat melkein 2 viikkoa saikkua pelkän flunssan takia. Varmasti jokin syy että tarvitsevat pidemmän tauon.
 
vierailija
Juren storyssa viimeisenä olevan viuhkakuvan storyssa on jaettu bändistä joku video, jonka käännös antaa teksin "Arkistoin ennen kuin pakenevat kokonaan ulkomaille". No joo, ehkä tälleen suomalaisena ei ihan ymmärrä jos tässä meinataan jotain muuta tai ehkä viitattiin vain myöhemmin tapahtuviin ulkomaankeikkoihin.
 
vierailija
Huominen peruttu ja perjantain keikka siirretty. Aika radikaalia siirtää jopa perjantain keikka, kun sinne on vielä aikaa. No toivon itsekin että kyse on vain flunssasta eikä mistään vakavemmasta. Onhan toki Bojanin puolesta oltu huolissaan monesta syystä, mutta oletettavasti toimivat bändinä ja perutaan vaikka soittaja olisi kipeö.
Tämä on huolestuttavaa!!

Sipriina
 
vierailija
Juren storyssa viimeisenä olevan viuhkakuvan storyssa on jaettu bändistä joku video, jonka käännös antaa teksin "Arkistoin ennen kuin pakenevat kokonaan ulkomaille". No joo, ehkä tälleen suomalaisena ei ihan ymmärrä jos tässä meinataan jotain muuta tai ehkä viitattiin vain myöhemmin tapahtuviin ulkomaankeikkoihin.
Tuossa varmaankin tarkoitetaan bändin breikkaamista ulkomailla ja kansainvälistymistä.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Ohoh siellä taitaa olla sitten Sherlockki itse, kun kaikki K:n tykkäykset tietää Minun iloa ei onnistunut sammuttamaan. Onhan K:n kuitenkin pitänyt nähdä mitä kyseiset kuvat esittää ja silti tehdä päätös tykätä niistä - olisihan voinut myös olla tykkäämättä.
Mä mietin itsekin, että miten tykkäykset voi olla jonkun tiedossa. Nämä nyt esiin tulleet Bojan tykkäykset on kai tykkäyksen saaja paljastanut erikseen ulkopuolisille.
 
vierailija
Mun katastrofiajatteluun taipuvaiset aivot rullaavat villinä näistä peruutusuutisista. Huoli B:stä on kova. Itkettää. 😓❤‍🩹 Voi olla flunssa joo tai se selkä mutta miten on tunne että kaikki me tiedetään totuus ja ollaan nähty ja reagoitu viimeisiin keikkaesiintymisiin.

Katsoin tänään tuon yhden pätkän viisujen alkupuolelta jossa Nace iloitsi että oli nähnyt ekan kerran viikkoihin ettei B ollut ahdistunut. Ja sillä videolla B silti kuin peura ajovaloissa panikoi että äänessä oli ollut kireyttä harkoissa. Sydäntä särkee. Rennon viihdyttäjän toinen puoli kyllä ihan jotain muuta. Herkkyys kyllä on paistanut aina kauas, ja tämä UK:n jälkeinen romahdus selvästi tosi paha. Kyllä ne on tainneet viisuissa tarvita molemmat toisiaan ihan yhtä paljon. 💚🧡 Sydän lähes repeää kun miettii.

Olen miettinyt Sipriinan kirjoitusta ja joku toinenkin kirjoitti aikanaan vastaavaa, että B:n kevään toiminnan katsominen oli kuin hidastetun filmin seuraamista, jonka tietää päättyvän väistämättä onnettomuuteen / johonkin romahdukseen. En muista sanamuotoja mutta saatte ehkä kiinni. Olin vähän närkästynytkin ihastuksessani. Tuo säteilevä valon tuojako?! Nyt kiinnostaisi kuulla lisää noista "etiäisistä" kun täällä on henkistä porukkaa. En nyt väitä että tämä olisi se train wreck tms mutta eihän tämä nyt hyvältä näytä. Haluaisitko Sipriina avata tätä vähän ja jos joku muu tunnistaa osallistuneensa tuohon keskusteluun?

Hoida rakas Bojan itsesi kuntoon. ❤❤❤💛💛💛

T.🌙💜
 
vierailija
Tää ei välttis ole kovin suosittu mielipide, mutta sanon sen silti, eli jos nyt vaikka ois B:llä oikeasti jotain vakavampaa terveysongelmaa, niin sais kyllä jatkossa jäädä kaikki sairaalaficit ja vastaavat kirjoittamatta, kun niissä leikitään vakavilla asioilla ja kyseessä on oikea ihminen. Saisi myös poistaa kaikki sellaiset tähän mennessä julkaistut. Itelle tulee niistä vähän sellanen voodoo-nukkefiilis, että virtuaalisesti tökitään oikeaa ihmistä ja manataan ikäviä asioita tapahtuvaksi. Tiedän, että joillekin tällaiset näkökulmat ei avaudu ollenkaan, mutta vähintäänkin epäkunnioittavia sellaiset ficit joka tapauksessa on. Kaikella rakkaudella ficcien kirjoittajia kohtaan, jotka ei toki mitään pahaa tarkoita, mutta ehkä vähän hämärtynyt mikä on sopivaa ja mikä ei. Ugh!
 
vierailija
Jerellä pötkötysloma, Jokerit "saikulla", sattumaako? (tämä on sitten vitsi. oispa hauskaa, jos J sinne sloveniaan nyt lähtiskin minilomalle)
Minä jotenkin mietin aamulla, että kunpa tulisi joku force majeure tyyliin roudareiden lakko, Kärtsä joutuisi perumaan kasan keikkoja ja lähtisi Sloveniaan. :p Hänelläkin kuitenkin melko burnout-putki päällä...
 
vierailija
Mun katastrofiajatteluun taipuvaiset aivot rullaavat villinä näistä peruutusuutisista. Huoli B:stä on kova. Itkettää. ‍🩹 Voi olla flunssa joo tai se selkä mutta miten on tunne että kaikki me tiedetään totuus ja ollaan nähty ja reagoitu viimeisiin keikkaesiintymisiin.

Katsoin tänään tuon yhden pätkän viisujen alkupuolelta jossa Nace iloitsi että oli nähnyt ekan kerran viikkoihin ettei B ollut ahdistunut. Ja sillä videolla B silti kuin peura ajovaloissa panikoi että äänessä oli ollut kireyttä harkoissa. Sydäntä särkee. Rennon viihdyttäjän toinen puoli kyllä ihan jotain muuta. Herkkyys kyllä on paistanut aina kauas, ja tämä UK:n jälkeinen romahdus selvästi tosi paha. Kyllä ne on tainneet viisuissa tarvita molemmat toisiaan ihan yhtä paljon. Sydän lähes repeää kun miettii.

Olen miettinyt Sipriinan kirjoitusta ja joku toinenkin kirjoitti aikanaan vastaavaa, että B:n kevään toiminnan katsominen oli kuin hidastetun filmin seuraamista, jonka tietää päättyvän väistämättä onnettomuuteen / johonkin romahdukseen. En muista sanamuotoja mutta saatte ehkä kiinni. Olin vähän närkästynytkin ihastuksessani. Tuo säteilevä valon tuojako?! Nyt kiinnostaisi kuulla lisää noista "etiäisistä" kun täällä on henkistä porukkaa. En nyt väitä että tämä olisi se train wreck tms mutta eihän tämä nyt hyvältä näytä. Haluaisitko Sipriina avata tätä vähän ja jos joku muu tunnistaa osallistuneensa tuohon keskusteluun?

Hoida rakas Bojan itsesi kuntoon.

T.
Mä olen aina jotenkin nähnyt B:n ahdistukseen taipuvaisena, vaikka osaakin halutessaan olla hurmaava hymypoika ja lumoava esiintyjä lavalla. Voin vaan kuvitella miten viime viikot on vaikuttaneet tällaiseen ihmiseen, voinut ottaa hyvinkin raskaasti ja kokenut isoja paineita joutuessaan tekemään vaikeita päätöksiä.
 
vierailija
Mä olen aina jotenkin nähnyt B:n ahdistukseen taipuvaisena, vaikka osaakin halutessaan olla hurmaava hymypoika ja lumoava esiintyjä lavalla. Voin vaan kuvitella miten viime viikot on vaikuttaneet tällaiseen ihmiseen, voinut ottaa hyvinkin raskaasti ja kokenut isoja paineita joutuessaan tekemään vaikeita päätöksiä.
Käytännössä kaikki herkät taiteilijasielut ovat ahdistukseen taipuvaisia. :(
 
vierailija
Mä olen aina jotenkin nähnyt B:n ahdistukseen taipuvaisena, vaikka osaakin halutessaan olla hurmaava hymypoika ja lumoava esiintyjä lavalla. Voin vaan kuvitella miten viime viikot on vaikuttaneet tällaiseen ihmiseen, voinut ottaa hyvinkin raskaasti ja kokenut isoja paineita joutuessaan tekemään vaikeita päätöksiä.
Kyllä, sama jutty. Herkkyyden olen aistinut myös mikä ihastuttanutkin, en kestä mitään kivikasvokoviksia ollenkaan, ja tunnistan tuon ahdistustaipumuksen liiankin hyvin. Viisuissa korostui se, kuinka Jere kaipasi sitä aivot narikkaan -distraktionia B:stä mutta on ilmeisetä että molemminpuolinen tarve on ollut. Viime viikko on ollut aivan järkky ja jos olette seuranneet Twitter-kuviota niin siellä oli tänään uusi kohu, jotkut syyttivät bändiä bändäreiden pitämisestä. Varmaan olo ettei pysty hallitsemaan mitään. Kunpa palkkaisivat jonkun kriisiviestintäsomekonsultin nyt. Tuo someviestintä ja moneen kertaan laitetut ja poistetut postaukset yms ei vakuuta myöskään ja jos koko ajan yrittävät pysyä itse kartalla mitä somessa meneillään, uupuu siinä pian koko porukka. Se on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Ja nyt puhutaan siis FANEISTA! Käsittämätöntä.

🌙💜
 
vierailija
Minä toivoisin nyt rauhaa tähän tilanteeseen, enkä haluaisi edes leikitellä näillä ajatuksilla Kn menosta sloveniaan. Annetaan Blle rauha ja aikaa toipua.
En itse näe Sloveniaan menolla leikittelyssä mitään pahaa. Se voi keventää shippaajien huolta ja tunnelmaa. <3 Muistuttaisin myös meitä shippaajia, että on ok pitää taukoa ja tehdä jotain muuta, jos alkaa huolehtia aivan liikaa. Emme voi täältä käsin tehdä mitään konkreettista.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tampere oppaat huom! Tampereella on Joker Out vklp:na TAFF, eli Tampere fetish factory 🤭 Se on ollut edellisinä vuosina mm juurikin Olympiassa, Hatanpään kartanossa ja Hämeen linnassa. Upeita puitteita ja aikakauden teeman mukaan pieteetillä järjestettyjä juhlia ✨ Nyt olisi tarjolla 80-luvun kitsch & glamour teemaa. Että jos vaikka pojat ehtisivät viivähtää glamour main event & soiréessa, niin voisi olla ikimuistoinen Tampereen visiitti 🤭✨ Ja ihana Kärtsäri💚 mukaan puppyn kaa! Kukaan ei kuvaa tai pyydä selfietä, ja on vain ympäröivä kunnioituksen ja sallivan rakkauden ilmapiiri 😻

Tuosta töihin paluusta. Tsemppiä kaikki! Mä olen ollut jo töissä ja reissuissa, niin täytynyt vähän muuttaa omaa mindsettiä. Alkukesän olin maaninen, että piti olla koko ajan holdilla online, muuten tuli paniikki ettei mitään mene ohi 😃 Nyt oma mind setti on muotoutunut sellaiseksi, että tämä puutarhalaiva on sellainen levähdyksen saareke, vehreä keidas. Kun on aikaa, niin on ihana tulla tänne viivähtämään, lukemaan teidän juttuja ja hykertelemään. Kaikkeen keskusteluun ei kylläkään pääse enää hetkessä mukaan, kun osa keskusteluja on jo virrannut eteenpäin, mutta usein mietiskelen mitä itsessä herättää ☺ Ja kyllä toki sitten taas voikin liikkua keskusteluissa edes sun taas, kun monta lankaa kietoutuu yhteen, ja ydin on sama rakas K&B ship.

Kiitos teille aktiivisille puutarhureille! Olette taas olleet niin ihania ja hauskoja! Tässä fiilistellen olen lukenut vklp mahtavaa antia!

JO pojille lepoa ja palautumista! On viisautta pysähtyä ja levähtää välillä.

Ja kylläpä Aarni oli meikannut Kärtsärin coolisti aww!

Ja koiraa kysyy, kuinkas muutoin

🌺💚
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Tampere oppaat huom! Tampereella on Joker Out vklp:na TAFF, eli Tampere fetish factory Se on ollut edellisinä vuosina mm juurikin Olympiassa, Hatanpään kartanossa ja Hämeen linnassa. Upeita puitteita ja aikakauden teeman mukaan pieteetillä järjestettyjä juhlia Nyt olisi tarjolla 80-luvun kitsch & glamour teemaa. Että jos vaikka pojat ehtisivät viivähtää glamour main event & soiréessa, niin voisi olla ikimuistoinen Tampereen visiitti Ja ihana Kärtsäri mukaan puppyn kaa! Kukaan ei kuvaa tai pyydä selfietä, ja on vain ympäröivä kunnioituksen ja sallivan rakkauden ilmapiiri

Tuosta töihin paluusta. Tsemppiä kaikki! Mä olen ollut jo töissä ja reissuissa, niin täytynyt vähän muuttaa omaa mindsettiä. Alkukesän olin maaninen, että piti olla koko ajan holdilla online, muuten tuli paniikki ettei mitään mene ohi Nyt oma mind setti on muotoutunut sellaiseksi, että tämä puutarhalaiva on sellainen levähdyksen saareke, vehreä keidas. Kun on aikaa, niin on ihana tulla tänne viivähtämään, lukemaan teidän juttuja ja hykertelemään. Kaikkeen keskusteluun ei kylläkään pääse enää hetkessä mukaan, kun osa keskusteluja on jo virrannut eteenpäin, mutta usein mietiskelen mitä itsessä herättää Ja kyllä toki sitten taas voikin liikkua keskusteluissa edes sun taas, kun monta lankaa kietoutuu yhteen, ja ydin on sama rakas K&B ship.

Kiitos teille aktiivisille puutarhureille! Olette taas olleet niin ihania ja hauskoja! Tässä fiilistellen olen lukenut vklp mahtavaa antia!

JO pojille lepoa ja palautumista! On viisautta pysähtyä ja levähtää välillä.

Ja kylläpä Aarni oli meikannut Kärtsärin coolisti aww!

Ja koiraa kysyy, kuinkas muutoin
Täytyy sanoa että ylivoimaisesti varteenotettavin ohjelmaidea tähän mennessä. Kyllä mä mielessäni näkisin _vähintään_ Janin tuolla.
 
vierailija
Energiamamma lähetäthän nyt B:lle paljon, paljon hyvää ja parantavaa energiaa💖💖

Älkää kivittäkö mutta tulee mieleen vanha Suomalainen sananlasku "kellä vamma varpahassa, kipu keskellä sydäntä"

Leila💖
 

Yhteistyössä