vierailija
Ei muuten todellakaan ole Jokereilla yleensä kokista lavalla. Täällä on nyt joku, joka haluaa kaiken olevan kunnossa, eikä muuhun suostu.
Huolestujat: katsokaa tuosta ylläolevasta linkistä 15 minsan kohdalta eteenpäin ja verratkaa tämänpäiväiseen. Onko olennaista eroa?Onko kukaan teistä nähnyt JO:n keikkaa Sea Star Festivalilla 19.5.? Tuolloinkaan B ei ollut kovin hyvässä vireessä, ja oli myös joku tuoppi kädessä. En löytänyt enää linkkiä siihen versioon, jossa äänenlaatu on kunnollinen, mutta tässä nyt kuitenkin linkki siihen huonompaan versioon, missä noin 15 minuutin kohdilla alkaa Demoni, jossa tuoppi kädessä ja jossa jokin häikkä aluksi: https://www.youtube.com/watch?v=9YCJgYw_Mqg
Tämä nyt vain osoittamaan sitä, että B ei ennenkään ole aina ollut ihan täydellisessä tikissä. Itse ajattelin tuon SSF-keikkaa katosessani, että kova ikävä painaa, kun viisukupla juuri takana ja arkeen pitänyt sieltä palata.
Sovitaanko, että koko jokeripoppoo oli lavalla ihan änkyräkännissä, niin päästään tästä nukkumaan ,Ei muuten todellakaan ole Jokereilla yleensä kokista lavalla. Täällä on nyt joku, joka haluaa kaiken olevan kunnossa, eikä muuhun suostu.
Mene vaan ihan rauhassa.Sovitaanko, että koko jokeripoppoo oli lavalla ihan änkyräkännissä, niin päästään tästä nukkumaan ,
🥹jokerman on TikTok
My heart felt warm when he said 'Kiitos' ❤️🇫🇮 Credits of the video: livestream done by JokerOutSubs on Instagram 🎬 #jokerout #bojancvjetićanin #bojancveticanin #bojan #fyp #foryoupagevm.tiktok.com
On.Huolestujat: katsokaa tuosta ylläolevasta linkistä 15 minsan kohdalta eteenpäin ja verratkaa tämänpäiväiseen. Onko olennaista eroa?
Ainaki kokista joi kummallakin keikalla.Huolestujat: katsokaa tuosta ylläolevasta linkistä 15 minsan kohdalta eteenpäin ja verratkaa tämänpäiväiseen. Onko olennaista eroa?
En ole nähnyt kenenkään sanovan, että väsyneen oloinen. Mistä keksit sen?Mä en ymmärrä miksi te jotku sitte olette niin sitä vastaan että B oli väsyneen oloinen? Pitääkö sen teistä muka aina olla 100% täydellinen ja tikissä, muuten alkaa ärsyttää?
Siis olihan se! En nyt tajua, miksi tätä ei voi myöntää.Mä en ymmärrä miksi te jotku sitte olette niin sitä vastaan että B oli väsyneen oloinen? Pitääkö sen teistä muka aina olla 100% täydellinen ja tikissä, muuten alkaa ärsyttää?
samojen jotka hommasi G potkut ja samalla aiheutti B luultavasti kivasti lisästressiä? joo ei paljoa kiinnosta heidän mielipiteetTwitterin ja tiktokin tyyppien mielestä oli ainakin hyvä ja energinen keikka!
Twitter tyypit on hyvä tietolähde.Twitterin ja tiktokin tyyppien mielestä oli ainakin hyvä ja energinen keikka!
100% täydellinen? Selvä...Siis olihan se! En nyt tajua, miksi tätä ei voi myöntää.
Ei kun väsyneen oloinen. Olin samaa mieltä.100% täydellinen? Selvä...
aaa okei, sori kässäsin väärinEi kun väsyneen oloinen. Olin samaa mieltä.
Niihä sitä luulisi että myös realistisen huolestuneita näkemyksiä voisi kuunnella mutta kun tietyille "faneille" kelpaa vaan yksi ja sama näkemysMä en ymmärrä miksi te jotku sitte olette niin sitä vastaan että B oli väsyneen oloinen? Pitääkö sen teistä muka aina olla 100% täydellinen ja tikissä, muuten alkaa ärsyttää?
Nimenomaan näin! Kun täällä palstoilla oli etukäteen epäilyjä, että pystyykö B ollenkaan keikalle, niin ihan hyvinhän tuo keikka siihen nähden meni. Ei täydessä terässä, mutta sellaista ei voi näissä oloissa odottaakaan. Selvää on, että G tilanne painaa mieltä vielä jonkun aikaa, ja fyysiseenkin vointiin pitää kiinnittää enemmän huomiota.samaa mieltä mäkin ettei täydellä teholla menty, mutta koska pelkäsin näkeväni täysin apaattisen tai uupuneen Bojanin niin siihen kauhukuvaan verrattuna ihan ok meininki
Aivan yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteensä on heilläkin, jotka näkivät keikan positiivisessa valossa. Sinulle se huolestunut näkemys vaikuttaa olevan ainoa oikea.Niihä sitä luulisi että myös realistisen huolestuneita näkemyksiä voisi kuunnella mutta kun tietyille "faneille" kelpaa vaan yksi ja sama näkemys