Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kukaan teistä nähnyt JO:n keikkaa Sea Star Festivalilla 19.5.? Tuolloinkaan B ei ollut kovin hyvässä vireessä, ja oli myös joku tuoppi kädessä. En löytänyt enää linkkiä siihen versioon, jossa äänenlaatu on kunnollinen, mutta tässä nyt kuitenkin linkki siihen huonompaan versioon, missä noin 15 minuutin kohdilla alkaa Demoni, jossa tuoppi kädessä ja jossa jokin häikkä aluksi: https://www.youtube.com/watch?v=9YCJgYw_Mqg

Tämä nyt vain osoittamaan sitä, että B ei ennenkään ole aina ollut ihan täydellisessä tikissä. Itse ajattelin tuon SSF-keikkaa katosessani, että kova ikävä painaa, kun viisukupla juuri takana ja arkeen pitänyt sieltä palata.
Huolestujat: katsokaa tuosta ylläolevasta linkistä 15 minsan kohdalta eteenpäin ja verratkaa tämänpäiväiseen. Onko olennaista eroa?
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi te jotku sitte olette niin sitä vastaan että B oli väsyneen oloinen? Pitääkö sen teistä muka aina olla 100% täydellinen ja tikissä, muuten alkaa ärsyttää?
 
vierailija
samaa mieltä mäkin ettei täydellä teholla menty, mutta koska pelkäsin näkeväni täysin apaattisen tai uupuneen Bojanin niin siihen kauhukuvaan verrattuna ihan ok meininki
Nimenomaan näin! Kun täällä palstoilla oli etukäteen epäilyjä, että pystyykö B ollenkaan keikalle, niin ihan hyvinhän tuo keikka siihen nähden meni. Ei täydessä terässä, mutta sellaista ei voi näissä oloissa odottaakaan. Selvää on, että G tilanne painaa mieltä vielä jonkun aikaa, ja fyysiseenkin vointiin pitää kiinnittää enemmän huomiota.
 
vierailija
Tuli hirveen ikävä Viisujen aikaa ja Viisujen herkkiskäärijää, kun Insta syötti tämän klipin.😢 Ihanaa oli seurata, mutta entiseen ei ole paluuta 😭

 
vierailija
Selväähän se on, että ihmiset katsovat tätä maailmaa eri silmin. Jotkut saattaneet tulkita pienistä eleistä enemmän ja jotkut eivät huomaa sellaisia tai on eri mieltä tulkinnoista. Kaikilla siihen on oikeus. Kukaan ei kuitenkaan väittänyt etteikö keikka olisi ollut hyvä ja tavallinen. Itse katsoin osan keikasta pienemmillä äänillä äänen takia ja tuli keskittyä enemmän kuvaan ja tapahtumiin kuin biiseihin.
 

Yhteistyössä