Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuosta kieltämättä jännästä lahjavastauksesta. B:llä on tainnut olla vauvakuume jossain vaiheessa... lapsihaave on noussut esiin monta kertaa ja että haluaisi nuorena isäksi. Luulen että JO menestys nyt on keikauttanut noita haaveita kyllä mutta jonkinlainen viisivuotissuunnitelma hänelläkin taitaa olla..

Jotenkin tuo toive kertoo minusta siitä että hän on elänyt aika vakaata lapsuutta ja nuoruutta ja sellainen mukava perhe-elämä lasten ja koirien kanssa peuhaten on ehkä ollut hänelle se henkinen koti ja tavoite. Tiedostaen kuitenkin että monelle nuorelle naiselle lasten "teko" ei ole se juttu ja olisi näin uhraus.

Voisihan tuon vastauksen toki tulkita just niinkin että ei halua naisesta henkistä kumppania vaan nimenomaan sen lapsen. Haastiksissa ei ole haaveillut parisuhteesta vaan nimenomaan siitä että olisi se lapsi. Tämä identiteettiasia on voinut vahvistua johonkin suuntaan myös.

🌙💜
 
Huomenta puutarhurit 💚

Viipyilen vielä yön tapahtumissa. Jotenkin ihanaa, että Jerellä on aikaa ja halua katsoa storeja ja tykkää niistä ☺ Tuo IG tilin nimi Jerelovesbojan saa jo itsessään minut hymyilemään!

Omia lempparividejä on shippilasien väreillä katsottuna:
* Boyfriend. Hetkessä jotenkin tuntuu aivan aidot tunteet, keskustelu välittyy aitona, vaikka laulun sanoja mukana onkin. If I was your boyfriend I'd never let you go.
* I love you Bojan. Come to Finland with me. J/K on siinä jotenkin niin auki, hehkuvan välitön, herkkä ja määrätietoinen samaan aikaan.
* Sitten tietysti Bojanin puppy video, katse joka läpäisee sieluun asti, koko setting ja symboliikka siinä. Vajottaa!
* Tavastian ratsastus, kaulasta ja niskasta puristaminen, se miten K liu'uttaa kättään B:n selkää. Miten B kääntyy ihmetyksen hurmioituneena katsomaan ihaillen
* Ra-ta-ta-taa ja siinä tuo läheisyys, katseen kääntäminen pois ja sitten taas sellaisen rakastavan jaetun hetken, toisesta ja kaikesta pakahtuneen flow katseen jakaminen
* CCC töhöily. Se on niin suloinen, leikkisä, hellyyttävä yhteinen projekti. Kärtsän katse kameraan on myös jotenkin ihan värisyttävä siinä alussa

Apua, oliko tässä suosikki listauksessa jotakin määrä-rajaa 😅
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mä tulin vähän surulliseksi, jos kaulapusut on Jerelle normaalia settiä kavereiden kanssa. Se on ollut mulle SE juttu, mihin aina palaan jos alkaa tulla epäily, ettei ollut molemminpuolista romanttista rakkautta..

Mango
Tuo kuva ei minusta oikein todista asiaa puoleen tai toiseen. Niin selkeästi se on esitystä, ainakin Jessen ilmeen perusteella, kun taas käytäväkävely oli spontaani tilanne. 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Huomenta puutarhurit

Viipyilen vielä yön tapahtumissa. Jotenkin ihanaa, että Jerellä on aikaa ja halua katsoa storeja ja tykkää niistä Tuo IG tilin nimi Jerelovesbojan saa jo itsessään minut hymyilemään!

Omia lempparividejä on shippilasien väreillä katsottuna:
* Boyfriend. Hetkessä jotenkin tuntuu aivan aidot tunteet, keskustelu välittyy aitona, vaikka laulun sanoja mukana onkin. If I was your boyfriend I'd never let you go.
* I love you Bojan. Come to Finland with me. J/K on siinä jotenkin niin auki, hehkuvan välitön, herkkä ja määrätietoinen samaan aikaan.
* Sitten tietysti Bojanin puppy video, katse joka läpäisee sieluun asti, koko setting ja symboliikka siinä. Vajottaa!
* Tavastian ratsastus, kaulasta ja niskasta puristaminen, se miten K liu'uttaa kättään B:n selkää. Miten B kääntyy ihmetyksen hurmioituneena katsomaan ihaillen
* Ra-ta-ta-taa ja siinä tuo läheisyys, katseen kääntäminen pois ja sitten taas sellaisen rakastavan jaetun hetken, toisesta ja kaikesta pakahtuneen flow katseen jakaminen
* CCC töhöily. Se on niin suloinen, leikkisä, hellyyttävä yhteinen projekti. Kärtsän katse kameraan on myös jotenkin ihan värisyttävä siinä alussa

Apua, oliko tässä suosikki listauksessa jotakin määrä-rajaa
Meillä taisi olla aika lailla samat suosikit ja syytkin niille 😅🤭

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
No siten, että ei kaipaa naiselta mitään sen ihmeempää siitä naisesta. Mutta kuten sanoin ilman linkkiä on vaikea sanoa täsmälleen fiiliksiä tuosta. Mutta en ainakaan itse näe kumppania, joille ihaninta, mitä voisi minulta saada olisivat lapset, ultimaattisen rakkauteni kohteena.
On jotenkin rajoittunut vastaus. Oletan, että B ei ole ainakaan tällä hetkellä aivan samaa mieltä. Tai ainakin selventäisi vastausta. Kaikki naiset eivät edes voi saada lapsia.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tuolla vastauksellahan hän siis etsii naisista lastensa synnyttäjää, ei tunnetason sielunkumppania. En itse ainakaan haluaisi olla miehelle lasten antaja vaan tunnetason sielunkumppani. Sain lapsia miehen kanssa, jolle lapset olivat se tärkein, mutta tiesin siinä vaiheessa, ettemme ole muutenkaan se rakkaushuumapari. Olemme toistemme parhaat ystävät. Kumpikin kyllä heteroita, tai ainakaan viittauksia muuhun ei ole.
Mutta se, että Bojan ei hae naisesta välttämättä tunneyhteyskumppania on linjassa muun näkemämme kautta.
Voi tietysti olla, että taustalla on muita syitä, kuin seksuaalinen suuntautuminen, en ota siihen kantaa.

Ehkä kyse ei ollut kuitenkaan tästä, eikä hän varmaankaan etsi naista lapselleen synnyttäjäksi vaan nimenomaan kumppaniksi, jonka kanssa hänellä on vahva tunneyhteys. En lähtisi vetämään näin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Eri yhteyksistä ja vastauksista on voinut päätellä, että hänellä on kohtalaisen korkeat moraalikäsitykset. Ei suutele suulle fanien/vieraiden ihmisten kanssa, ei pidä eikä harrasta yhden yön suhteita. On ehkä aika konservatiivi ajatuksissaan, ja perinteisen kotikasvatuksen saanut.

Olen myös nähnyt klipin ja se oli kysymys-vastaus-tyyppinen, ja vastaukset lyhyitä yksittäisiä asioita. Se taisi myös olla parin vuoden takaa, kun näyttivät niin nuorilta.
 
vierailija
Uusille kirjoittajille muistutus että tämän palstan tarkoitus ei ole lyödä alas shippausta ja pääasiallisesti kyseenalaistaa sitä kemiaa jonka näemme heidän välillään. Mielipiteet on sallittu tietenkin mutta pyydän keskittymään ilmaisun tapaan. Täällä ollaan kunnioittavia toisten kokemuksia ja ajatuksia kohtaan ja lempeitä sekä myötätuntoisia niitä tunteita kohtaan, mitä kaksikon vaiheet ovat herättäneet. Suoremmalle puheelle on muita palstoja. Kannattaa lukea taaksepäin niin pääsee sisälle palstan etikettiin.

T. Yksi vakkaripuutarhureista
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Uusille kirjoittajille muistutus että tämän palstan tarkoitus ei ole lyödä alas shippausta ja pääasiallisesti kyseenalaistaa sitä kemiaa jonka näemme heidän välillään. Mielipiteet on sallittu tietenkin mutta pyydän keskittymään ilmaisun tapaan. Täällä ollaan kunnioittavia toisten kokemuksia ja ajatuksia kohtaan ja lempeitä sekä myötätuntoisia niitä tunteita kohtaan, mitä kaksikon vaiheet ovat herättäneet. Suoremmalle puheelle on muita palstoja. Kannattaa lukea taaksepäin niin pääsee sisälle palstan etikettiin.

T. Yksi vakkaripuutarhureista
Kauniisti sanoitettu, kiitos 💚
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Heissan, minäkin taidan eilisten ulostulojen inspiroimana astua täältä kaapista esiin. :)

Olen seuraillut tätä ketjua alusta asti ja sitä ennen pyörin vauvalla ja siellä välillä jotain kommentoinkin. Vauvan ketjussa ei ole tullut käytyä enää laisinkaan pariin viikkoon, luotan siihen että täältä voi lukea kaikki tärkeimmät asiat. :) Täällä on ihana tunnelma ja juttuja mukava lukea.

Itse tipahdin kaninkoloon jo Amsterdamin pre partyjen aikoihin ja dinner datejen aikaan olin jo niin syvällä, että selitin ystävällenikin, että ei nyt voi keskittyä yhtään mihinkään muuhun kuin viisuihin ja Jeren bromanceen slovenialaisen poikabändin laulajan kanssa. :D Tää ystävä ei nyt ihan syttynyt Jere/Bojan-paritukselle, vaikka hän yleensä näitä shippauksiani kyllä ymmärtää.

Itselle tää shippaaminen ja hullaantuminen ei oo mikään uusi juttu, vaan kokemusta löytyy jo lähes 20-vuoden ajalta ja monesta eri parituksesta. :D Kyllä, myönnän itsekin olevani hieman hullu. Mutta eri fandomeiden ja shippausten kautta olen löytänyt elämääni myös elinikäisiä ystäviä ja kokenut heidän kanssaan esim. ulkomaanreissuja. Parasta tässä on aina se saman henkisten ihmisten löytäminen. <3

Ehkä jatkossa kirjoittelen täällä enemmänkin, oli vain pakko tulla sanomaan, että vaikutatte kaikki aivan ihanilta ihmisiltä. :)

Ja Jokereiden Turun ja Tavastian sallitulle keikalle löytyy liput, vaikka tarkoitus oli kyllä Tampereelle mennä. Ehkä sinnekin vielä onnistuisi lipun saamaan. Ja Tavastian k-18 keikalle. Onkohan kaikki neljä keikkaa jo vähän liikaa? :D
 
vierailija
Tuosta kieltämättä jännästä lahjavastauksesta. B:llä on tainnut olla vauvakuume jossain vaiheessa... lapsihaave on noussut esiin monta kertaa ja että haluaisi nuorena isäksi. Luulen että JO menestys nyt on keikauttanut noita haaveita kyllä mutta jonkinlainen viisivuotissuunnitelma hänelläkin taitaa olla..

Jotenkin tuo toive kertoo minusta siitä että hän on elänyt aika vakaata lapsuutta ja nuoruutta ja sellainen mukava perhe-elämä lasten ja koirien kanssa peuhaten on ehkä ollut hänelle se henkinen koti ja tavoite. Tiedostaen kuitenkin että monelle nuorelle naiselle lasten "teko" ei ole se juttu ja olisi näin uhraus.

Voisihan tuon vastauksen toki tulkita just niinkin että ei halua naisesta henkistä kumppania vaan nimenomaan sen lapsen. Haastiksissa ei ole haaveillut parisuhteesta vaan nimenomaan siitä että olisi se lapsi. Tämä identiteettiasia on voinut vahvistua johonkin suuntaan myös.

Jonkun haastattelun katsoin, jossa kravattikaulainen vanhempi haastattelija/toimittaja nosti lapsiasian esille. Johdatteli siten, että olet sanonut haluavasi saada lapsia nuorena. B vastasi siihen, että kyllä, mutta jälkikäteen minulle on kerrottu, että jos saa lapsia 27- tai 28-vuotiaana, ei välttämättä ole enää nuori. Se olisi hänen mielestään sopiva ikä perheen perustamiselle.

Se oli lämminhenkinen pätkä, jossa kertoi tulevansa todella hyvin toimeen lasten kanssa. Koko pätkä päättyi siihen, että toimittaja toivoi hänelle monta lasta sitten, kun sen aika tulee.

Tiedän, että monelle perhearvot ja lasten hankinta ovat asioita, jotka eivät voisi vähemmän kiinnostaa. Itselleni kyllä B:n pinnat nousivat tällaisista ajatuksista. Vaikka maailma on avoinna ja sen valloitus alkamassa, kaveri sanoo haluavansa perheen. Kyllä se vähän (no, paljonkin) äiti-ihmistä koskettaa.

Ihan samanlaisia juttuja "parista skidistä juoksentelemassa jaloissa" on kuultu myös K:lta. Ja nähty symppiskuvia Miken lasten kanssa. On varmaan tosi tärkeä setä, joka touhuaa niiden kanssa.
 
Heissan, minäkin taidan eilisten ulostulojen inspiroimana astua täältä kaapista esiin.

Olen seuraillut tätä ketjua alusta asti ja sitä ennen pyörin vauvalla ja siellä välillä jotain kommentoinkin. Vauvan ketjussa ei ole tullut käytyä enää laisinkaan pariin viikkoon, luotan siihen että täältä voi lukea kaikki tärkeimmät asiat. Täällä on ihana tunnelma ja juttuja mukava lukea.

Itse tipahdin kaninkoloon jo Amsterdamin pre partyjen aikoihin ja dinner datejen aikaan olin jo niin syvällä, että selitin ystävällenikin, että ei nyt voi keskittyä yhtään mihinkään muuhun kuin viisuihin ja Jeren bromanceen slovenialaisen poikabändin laulajan kanssa. Tää ystävä ei nyt ihan syttynyt Jere/Bojan-paritukselle, vaikka hän yleensä näitä shippauksiani kyllä ymmärtää.

Itselle tää shippaaminen ja hullaantuminen ei oo mikään uusi juttu, vaan kokemusta löytyy jo lähes 20-vuoden ajalta ja monesta eri parituksesta. Kyllä, myönnän itsekin olevani hieman hullu. Mutta eri fandomeiden ja shippausten kautta olen löytänyt elämääni myös elinikäisiä ystäviä ja kokenut heidän kanssaan esim. ulkomaanreissuja. Parasta tässä on aina se saman henkisten ihmisten löytäminen. <3

Ehkä jatkossa kirjoittelen täällä enemmänkin, oli vain pakko tulla sanomaan, että vaikutatte kaikki aivan ihanilta ihmisiltä.

Ja Jokereiden Turun ja Tavastian sallitulle keikalle löytyy liput, vaikka tarkoitus oli kyllä Tampereelle mennä. Ehkä sinnekin vielä onnistuisi lipun saamaan. Ja Tavastian k-18 keikalle. Onkohan kaikki neljä keikkaa jo vähän liikaa?
Upeeta nähdä täällä shippiveteraani, kun monelle meistä tämä on eka kerta tällaisessa kyydissä!
 
vierailija
Mustaki toi lahja = lapsi on vähä outo vastaus. Tai ainaki mun korviin outo, ei tulisi ekana mieleen vastata kysymykseen tolla tavalla. Mutta en tiedä voiko siitä kuitenkaan päätellä mitään sen erikoisempaa 🤔
 
vierailija
Mietin sitä Venus retrograde (menikö oikein?). Lähipiirissä ei ole eroja ollut, mutta töissä terveydenhuollossa huomaan, että masentuneita on ihan hirveän paljon. Aiemminkin ollut joo, ja korona etenkin vaikutti tosi moneen, mutta sellaisia todella masentuneita on mielestäni poikkeuksellisen paljon. Ehkä sattumaa?
Ja eilen kuuntelin Sinead O'Connoria, joka aiemmin ainakin koitti lähteä oman käden kautta, niin en tiedä, onnistuiko nyt, ja samaa pohdin Miki Liukkosesta. Voihan molemmilla olla ollut sairauskohtaus? Mutta jotenkin kaikki tuntuvat voivan ihan hirveän huonosti. Ja siksi maailmaan tarvitaan rakkautta <3

Mango
 
vierailija
Huomenta ihanat puutarhurit, en ole itse ehtinyt kirjoittaa töiden ja lasten takia, mutta olen lukenut kaiken ja fiilistellyt mukana. Täällä on ollut kivan intiimi tunnelma erityisesti eilen. Ja Tarotar, kääk, onneksi muut sanoittikin jo omatkin tunteet aiheesta.

Hassua, kun jokainen noista teidän mainitsemista videonpätkistä on itsellekin tuttu ja tärkeä. Palaan niihin säännöllisesti, kun niistä tulee niin hyvä olo. Omia suosikkeja on varmaan bussivideo, kaikki Kärtsärin kummalliset kikatusvideot viisuajoilta ja Bojanin leveääkin leveämmät hymyt, yhteiset kosketukset oikeastaan joka pätkässä, ja sitten tietysti Tavastian Carpe Diemit. Se hali siinä myöhäisemmän keikan CD:n lopussa on vaan niin ihana. Ja Se keskinäinen kemia Tavastialla näkyy lavalla eri tavalla kuin missään aiemmin, kun siinä on sellainen show-elementti mukana. Ja silti se tunne on aitoa ja ehkä yllättävääkin, tai siltä se näyttää. Jos ei aiemmin, niin tuossa vaiheessa mulla kyllä lähti lopullisesti laukalle. Silloin löysin myös nämä palstat, mikä nyt ei ainakaan vähennä tätä innostusta.

Lapsihaaveista. Olisiko tuo vastaus ehkä jotenkin kulttuuurisidonnainen, myös, vaikea kuvitella että joku nuori poppari Suomessa sanoisi noin. Vaikka lapsia toivoisikin. Tuntuu, että monella tapaa tuolla päin on edelleen eri tavalla perinteiset oletukset parisuhteista yms. eikä se varmasti voi olla vaikuttamatta siihen, mitä nuoret ajattelevat tulevaisuudestaan. Samoin kuin hetero-oletus on varmaan kovempi kuin Suomessa, eikä täällä yleensä nykyään sellaisia kehdata kysyäkään... Mutta tuo lapsirakkaus tuntuu yhdistvän molempia miehiä tosiaan. Ja tunnen kyllä itsekin yhden miehen, jolle lapsihaave on ollut se kaikkein tärkein johototähti, ja kipeäkin asia, kunnes se lopulta toteutui.

Oli miten oli niin pieni pyrähdys euroviisuihin/suureen maailmaan saattaa saada pasmat sekaisin yhdellä jos toisella. Ja hyvä niin. Useinhan elämä pistää ne nuoruuden haaveet uusiksi muutenkin, tai ainakin itse olen kohdannut monia yllätyksiä matkan varrella. :)
 
Komppaan, että niin monelle keikalle vaan kun mahollista! Itellä ei vielä lippua yhteenkään (turkuun hankala päästä) mutta kyttään ja manifestoin.
Kivaa että lempivideokeskustelu vieläkin pursuilee. Niihin sata kertaa nähtyihinki nousee uusia näkökulmia kuten se mitä Joymuffinin sanoit Tavasta: tuntuu että siinä on kaksi tasoa, toisaalta ihan silkka fanservice, toisaalta jokin semmonen ei ollenkaan hallittu ja suunniteltu, joka vahingossa kuitenkin pilkahtelee esiin. Tohon voi laskea sen takahuoneen kaulapantakuvan jossa Bojanin ilme ja olemus sai itseni sekoamaan.
En tiedä osaanko listata ainakaan järjestykseen omia suosikkeja. Monia yhdistää se, että niitä katsoessa tulee huimaava tunne siitä että nuo ihmiset vetää toisiaan puoleensa kuin magneetti. Ja katsoessa odottaa henkeä pidätellen että please god nyt se suudelma tai edes ihokosketus, edes poskelta toiselle. Mulle on jäänyt mieleen jonkun toisen kommentti näistä: "why do they always look like they’re on the verge of making out".
Jos yhen suosikin sanon niin se on muutaman sekunnin pätkä finaalin jälkeisistä halauksista. Kamera kuvaa Bn selän takaa kun tämä irrottautuu halaamasta paidatonta Kta toinen käsi jotenkin kyljellä ja niin intensiivinen katse kasvoilla että 🫣😳
Näissä jauhamisissa ei nyt ollu mitään uutta, mutta kunhan halusin osallistua hehkuun ❤🔥
🐶🩷
 

Yhteistyössä