Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua mietityttää nyt tässä tykkäämisessäkin, että onko se fanien härnäämistä ja shippauksen ylläpitoa vai onko siinä todellista ikävöintiä. Haluan uskoa, että on todellista tunnetta. Miten tämä homma menee, tietääkö K todennäköisesti, että nämä hänen stooritykkäyksensä näytetään kaikelle kansalle. Kai hän tietää.
Kun ei tykänny mistään niin kaikki oli varmoja että on välit poikki. ja nyt kun tykkäilee niin se onkin vaan fanien manipulointia. ikinä ei tunnu olevan hyvä
 
vierailija
Onhan niillä sitte joku vähä muuttunu jos nyt tollasia voi julkaista ja ennen ei? Ehkä heistä on vaan lähteny sellane turha "pitää esittää kovista" kuori pois..
Tuo on ihan hyvä teoria! K ei kyllä mielestäni ole ollut niiin kovis esim. keltaisena pukuaikanaan. Hän on maalannut kynsiään, käyttänyt nenä- ja korvakoruja yms. ja ei seurannut "cooleja" juttuja :)
 
vierailija
Kun ei tykänny mistään niin kaikki oli varmoja että on välit poikki. ja nyt kun tykkäilee niin se onkin vaan fanien manipulointia. ikinä ei tunnu olevan hyvä
En minä niin sanonut, että olisi manipulointia. Tiedät varmaan itsekin, että nyt somen aikakautena ei voi olla oikein varma mistään, aina voi olla jonkun manipulointiyrityksen kohteena. Ja tuo mitä lopuksi kysyin, halusin oikeasti tietää, koska olen boomer.
 
vierailija
Tuo on ihan hyvä teoria! K ei kyllä mielestäni ole ollut niiin kovis esim. keltaisena pukuaikanaan. Hän on maalannut kynsiään, käyttänyt nenä- ja korvakoruja yms. ja ei seurannut "cooleja" juttuja
En tietty tunne J mutta keikat on muuttunu kyllä kovasti viisuilujen jälkeen. Et enemmän yritti olla sellane melko perus räppäri jolla on vaan hassu tukka. Kävitkö itse sen keikoilla ennen viisuja? Kiintosa ois muutenki tietää minkä verra täällä ihmiset tiesi Kärtsäristä ennen viisu kevättä?
 
vierailija
On kyllä ollut ihana ja nostalginen meininki täällä tänään (eilen) ❤ Jotenkin suloista huomata, miten vahvasti nuo vanhat klipit ja videot resonoi meihin ja kuinka selkeältä B ihastus tämän päivän valossa näyttää niissä. 🥰 Eikä Jerekään ihan huonoksi kakkoseksi jää, mutta ehken prosessit ollut enemmän vaiheessa 😎

Olen yrittänyt muistella omalta kohdaltani, että missä vaiheessa tää shippi imaisi mukaansa, mutta Käärijää fanitin hahmona UMK julkistuksesta lähtien. Sanoin puolisolle kun CCC videon näin ekaa kertaa, että muita ehdokkaita ees näkemättä, tässä se on!! Biisi löi niin lekalla päin näköä positiivisessa mielessä et ei siitä voinut kun tykätä enkä siis sen puolesta ihmettele yhtään, että on kolahtanut balkanin prinssiin on Klla vaan ihan järee karisma!! Eli alkuun fanitin CCC ja K ja katsoin kaikkia reaktiovideoita, mutta se missä kohtaa B astui kuvaan on jäänyt hämärän peittoon. Muistan kyllä finaalissa jo tienneeni kiitos M. Silvennoisen että B ja K ovat bestiksii, mut mitäön yhteistä videomatskua en ollut heistä nöhnyt. Finaalissa kuiteskin äänestin JO, koska pitihön sitä K bestistä tukea ja olihan pojat ihan noh. .. muodollisesti päteviä ja biisikin hyvä. 🙈 Mä veikkaan et tää K&B juttu iski finaalin jälkeen kun näin niitä käytäväkuvia ja videoita. Ehkä se oli sit leka kakkonen. Sen jälkeen oonkin sit imenyt kaikkea mahdollista heihin liittyvää ja vauvan kautta kun siellä meni liian sekoilulsi päädyin tänne turvasatamaan. ❤ Siitä kiitos teille ihanat kanssaseilaajat! 🙏❣LadySLO jäin kaipaamaan vauvalta, mutta en muuta.

Mun lemppareita videoista on se käytäväsekoilu titanic-oh no! B yltiösöpö ”some boat yes”, bussi boyfriend, taputus carpe diem ja käsistä pitely (tää on ehkä yks ekoja videoita jossa jotenkin fyysisesti koin sen B käsistä pitelyn hyvin intiiminä), dinner date, p*ssy magnet ja poikien spontaani hellyysshetki ja sit tietty finaalin jälkeiset, jotka on vaan niin ❤❤❤ ja ja ja oikeaataan melkistä kaikki😄, koska myös K Suomen haastattelut missä mainitsee B on kanssa 😭 Ja noi fanien koostevideot on useat ihan mahtavia!

Mie kirjoitin jo aiemmin tänne, että uskon vahvasti et pojilla on ihan järkyttävä ikävä toisiaan, kun meilläkin on heitä. Ja elän kyllä edelleen vahvasti siinä uskossa. 😇

Tarottarelle iso kiitos tulevista luennoista 🙏🙏🙏 Tiedän että vain itse voit vetää rajat siihen mikä on soveliasta julkaista ja vaikka me kuinka paljon haluttaisiin lukea kaikki niin sinulla on oikeus olla julkaisematta mitään mikä ei tunnu hyvältä. Silti toivon että pääsisimme nämä tämän päivän luennat lukemaan kaikki.❣Myös uskon siihen että tämän palstan vakkariporukka haluaa kunnioittaa yksityishenkilöitä eikä halua aiheuttaa tällä shipillä mitään vahinkoa.

Mulla ei ole edelleenkään nimimerkkiä, mutta koitan keksiä sellaisen, mut aikuislarppiexhetero kirjoitti tämän.

Ihana tosiaan kun niin moni tuli tänään ”kaapista”. Meitä on monta ja ihan huippua! Nauratti ääneen jonkun (pahoittelut nyt ei heti muistu nimimerkki) pelko et ai stana, jos kävisi ilmi että oma asiakas kirjoittelisi täällä! 😅Tää nolouden, rationaalisen ajattelun ja järjettömän fanituksen välimaastossa kollektiivisesti elely teidän kanssa on kyllä ihan mahtavaa!!

Öitä!
 
vierailija
Ja Jerehän on "luvannut" Bojan-pusun jos siihen yhteen screenshottiin on uskominen.
Se oli silloin kun hänellä meni muutenkin vähän liian lujaa joka suunnalla eri miesten kanssa. Ihme esitystä se oli. Onneksi lopetti sen. Se ikävä kyllä vahvisti itselleni kuvaa, että K hakee osittain asioita, joilla palvella faneja / saa suosiota, eikä toiminta heijastele mitään aitoja tunteita. Viisukuplassa oli varmaan ihastunut Bojaniin, mutta kaverina.
 
vierailija
On kyllä ollut ihana ja nostalginen meininki täällä tänään (eilen) Jotenkin suloista huomata, miten vahvasti nuo vanhat klipit ja videot resonoi meihin ja kuinka selkeältä B ihastus tämän päivän valossa näyttää niissä. Eikä Jerekään ihan huonoksi kakkoseksi jää, mutta ehken prosessit ollut enemmän vaiheessa

Olen yrittänyt muistella omalta kohdaltani, että missä vaiheessa tää shippi imaisi mukaansa, mutta Käärijää fanitin hahmona UMK julkistuksesta lähtien. Sanoin puolisolle kun CCC videon näin ekaa kertaa, että muita ehdokkaita ees näkemättä, tässä se on!! Biisi löi niin lekalla päin näköä positiivisessa mielessä et ei siitä voinut kun tykätä enkä siis sen puolesta ihmettele yhtään, että on kolahtanut balkanin prinssiin on Klla vaan ihan järee karisma!! Eli alkuun fanitin CCC ja K ja katsoin kaikkia reaktiovideoita, mutta se missä kohtaa B astui kuvaan on jäänyt hämärän peittoon. Muistan kyllä finaalissa jo tienneeni kiitos M. Silvennoisen että B ja K ovat bestiksii, mut mitäön yhteistä videomatskua en ollut heistä nöhnyt. Finaalissa kuiteskin äänestin JO, koska pitihön sitä K bestistä tukea ja olihan pojat ihan noh. .. muodollisesti päteviä ja biisikin hyvä. Mä veikkaan et tää K&B juttu iski finaalin jälkeen kun näin niitä käytäväkuvia ja videoita. Ehkä se oli sit leka kakkonen. Sen jälkeen oonkin sit imenyt kaikkea mahdollista heihin liittyvää ja vauvan kautta kun siellä meni liian sekoilulsi päädyin tänne turvasatamaan. Siitä kiitos teille ihanat kanssaseilaajat! LadySLO jäin kaipaamaan vauvalta, mutta en muuta.

Mun lemppareita videoista on se käytäväsekoilu titanic-oh no! B yltiösöpö ”some boat yes”, bussi boyfriend, taputus carpe diem ja käsistä pitely (tää on ehkä yks ekoja videoita jossa jotenkin fyysisesti koin sen B käsistä pitelyn hyvin intiiminä), dinner date, p*ssy magnet ja poikien spontaani hellyysshetki ja sit tietty finaalin jälkeiset, jotka on vaan niin ja ja ja oikeaataan melkistä kaikki, koska myös K Suomen haastattelut missä mainitsee B on kanssa Ja noi fanien koostevideot on useat ihan mahtavia!

Mie kirjoitin jo aiemmin tänne, että uskon vahvasti et pojilla on ihan järkyttävä ikävä toisiaan, kun meilläkin on heitä. Ja elän kyllä edelleen vahvasti siinä uskossa.

Tarottarelle iso kiitos tulevista luennoista Tiedän että vain itse voit vetää rajat siihen mikä on soveliasta julkaista ja vaikka me kuinka paljon haluttaisiin lukea kaikki niin sinulla on oikeus olla julkaisematta mitään mikä ei tunnu hyvältä. Silti toivon että pääsisimme nämä tämän päivän luennat lukemaan kaikki.Myös uskon siihen että tämän palstan vakkariporukka haluaa kunnioittaa yksityishenkilöitä eikä halua aiheuttaa tällä shipillä mitään vahinkoa.

Mulla ei ole edelleenkään nimimerkkiä, mutta koitan keksiä sellaisen, mut aikuislarppiexhetero kirjoitti tämän.

Ihana tosiaan kun niin moni tuli tänään ”kaapista”. Meitä on monta ja ihan huippua! Nauratti ääneen jonkun (pahoittelut nyt ei heti muistu nimimerkki) pelko et ai stana, jos kävisi ilmi että oma asiakas kirjoittelisi täällä! Tää nolouden, rationaalisen ajattelun ja järjettömän fanituksen välimaastossa kollektiivisesti elely teidän kanssa on kyllä ihan mahtavaa!!

Öitä!
Aikuislarppiexhetero on just paras nimimerkki. 😄

T. Yksi anonyymeistä
 
vierailija
Päätin nyt sitten tehdä Bojanin tunneluennan tänään, koska eilisen luenta yrityksen kortit niin vahvasti viittasi hänen suuntaan. Hänen kortit löytyi taas super nopeasti ja helposti, joten ilmeisesti luennan pieni aikaistaminen ei haitannut mitään. Teen Jerestä samanlaisen ensi viikon puolella.

> Päätin aloittaa luennan nostamalla kortit edustamaan Bojanin päällimmäisiä ajatuksia ja tunteita juuri nyt. Ei siis ollut mitään tiettyä tarkempaa kysymystä.

Ensin tuli Hallitsija käänteisenä. Tämä on nimensä mukaisesti hyvin auktoriteettinen kortti, se liitetään aina työelämään tai valta-asemaan. Normaalisti kortti edustaisi voimaa ja vahvaa johtajaa, mutta käänteisenä kortti tarkoittaa valta-aseman tuomaa taakkaa, vaikeita päätöksiä joita henkilö ei haluaisi tehdä. "Many people see you as their leader and expect you to lead them in a particular project or life. You are very much deserving of this role as you have shown on multiple occasions your capability to direct others the right way and lead successfully. But for some reason, you are shying away from that role and are hesitant to take responsibility for the actions of others. Maybe, you do not like the attention and spotlight you receive as a leader and want to stay low-key".

Seuraavaksi nostin Kuppien Kuningattaren käänteisenä, mikä edustaa tunteita, huolta, huonoa omatuntoa ja mietiskelyä / terapiaa. "The reversed Queen of Cups is a warning that you are letting your heart rule over your head and your emotions may overwhelm you. If this resonates, ground yourself, express your feelings privately or with a trusted therapist, and then work through why they’ve bubbled up this way. Take some quiet time for yourself and meditate or write in your journal." Etenkin kun kortit tulivat tässä järjestyksessä oletan, että Bojanin on täytynyt asemassaan tehdä jotain rankkoja päätöksiä ja nyt hänellä on niistä huono omatunto tai hän haluaisi päästä purkamaan niitä jonkun toisen, ehkä terapeutin kanssa.

Päätin ottaa vielä yhden vahvistus kortin tästä tilanteesta, joka oli Miekkojen 4. Sopivampaa korttia ei varmaan olisi voinut tullakaan - kuvassa oleva henkilö on pitkällään, meditoivassa asennossa, ja kortin avainsanoja ovat rest, relaxation, meditation. "The Four of Swords tells you to rest before you take on the next challenge. You must recharge your energy before the next phase begins so you are refreshed and ready to go". Joten edelliset kortit ovat ajaneet Bojanin tilanteeseen, jossa hän haluaa nyt vain rentoutua ja valmistautua omassa rauhassa tulevaan. Miekkojen 4 ei ole luovuttamisen tai lopettamisen kortti, vaan nimenomaan akkujen lataamisen kortti vaikean kauden jälkeen.

> Koska täällä ollaan oltu huolissaan Bojanin terveydestä, päätin kysyä vielä erikseen tästäkin asiasta.
Tähän nostin Miekkojen Kuningattaren käänteisenä. Terveys näkökulmasta tämä kortti tarkoittaa, että henkilö antaa ympäristönsä tai emotionaalisten asioiden vaikuttaa myös hänen fyysiseen hyvinvointiin. Vähän samalla tavalla kuin suomalaisista aina sanotaan, että ongelmista ei puhuta vaan ne yritetään hukuttaa juomalla alkoholia. "In a health Tarot spread, the Queen of Swords reversed indicates that at the moment you are a bit scatter-brained when it comes to your health. You are overly sensitive to poisonous or harsh individuals, surroundings, or circumstances, which could show up as physical symptoms. This card suggest that in order for your physical health to improve, you need to address your emotional well-being."

Tämä terveys kortti myös vaikuttaisi olevan yhteydessä noihin edellisiin kortteihin - Bojanilla on ollut kova stressi päällä, on täytynyt tehdä jotain vaikeita päätöksiä, ilmeisesti ilmapiiri hänen ympärillään ei myöskään ole ollut mikään paras, ja hän on yrittänyt paeta näitä ongelmia teeskentelemällä mahdollisimman pitkään ettei niitä ole olemassa, mutta nyt on viimein tullut ns päätepiste, hänen on täytynyt ottaa hermolepoa. Hyvä juttu kuitenkin on se, että kortti ei viittaa vaikka mihinkään vakavaan sairastumiseen, ongelma tuntuisi olevan enemmän kyvyssä tasapainoilla emotionaalisen ja fyysisen terveyden kanssa, eikä laiminlyödä jompaa kumpaa.

> Koska nuo kortit ei minun silmään vaikuta liittyvän mitenkään Jereen, (sen takia, että luenta alkoi uraan viittaavalla Hallitsija kortilla, ja ensimmäinen kortti aina ohjaa muita saman kysymyksen kortteja) kysyin vielä erikseen hänen tämän hetken päällimmäisistä ajatuksista / tunteista Jereä kohtaan.
Tähän nostin Miekkojen Lähetin käänteisenä. Koska Lähetit aina edustaa kommunikaatiota, käänteinen Miekkojen Lähetti tarkoittaa että jokin Bojanin ja Jeren kommunikaatiossa takkuaa, ja Bojan ei pysty tai uskalla sanoa joitain asioita mitkä hänen mielessään pyörii. Koska Miekkojen Lähetti on kuitenkin suorasanaisin ja rohkein kaikista Läheteistä, jopa käänteisenä tämä hahmo tuo jollain tavalla ajatuksiaan esille - ehkä käyttämällä kolmatta osapuolta viestinviejänä tai vihjailemalla tunteistaan epäsuorasti.

Nostin vielä jatko kortin toivoen, että tulisi selvyyttä siihen mikä heidän kommunikaatiossa takkuaa. Tähän tuli Kuppien 6, joka edustaa nostalgiaa, muistoja, kaipuuta, "helpompia aikoja". Mielestäni tämä helpompien aikojen kaipuu tuli jossain yhteydessä myös Jerelle. Oletan korttien yhdessä tarkoittavan, että Bojanilla on ikävä Jereä, ehkä hän toivoisi Jeren puolelta enemmän huomiota "niinkuin ennen", mutta hän ei jostain syystä voi tai halua pyytää näitä asioita ainakaan suoraan, ellei hän käytä sitten Miekkojen Lähetin mukaisesti kolmatta osapuolta viestinviejänä. En kyllä tiedä onko tässä mitään järkeä, mutta se on ainoa selitys miten nämä kortit voi mielestäni tämän kysymyksen yhteydessä yhdistää.

> En ollut varma laitanko tätä viimeistä osiota tänne, mutta itse olen henkilökohtaisesti halunnut kysyä jo pidemmän aikaa, että kun tilanne Jeren kanssa on selkeästi todella monimutkainen, niin miksei Bojan vaan anna koko jutun olla, miksei hän keskity olemaan vain jonkin sortin kaveri Jeren kanssa.
Vastaus oli itseasiassa hyvin selkeä. Ensimmäisenä tuli Kuppien 10. "This person has immediately identified you as someone that they could see themselves with in the long term. You fit into their vision of the future. They feel happy when they are with you. You feel familiar to them, perhaps because you are twin flames. They believe that a relationship with you is a relationship that will last."

Tokana tuli se vanha tuttu Oikeudenmukaisuus käänteisenä - eli taas toi joku täyttämätön sopimus tai lupaus Bojanin ja Jeren välillä, mikä on tullut ainakin jo kolme kertaa näiden luentojen yhteydessä. Joten siis tuo jokin lupaus / sopimus yhdistettynä Kuppien 10 kuvailemiin twin flames tunteisiin Jereä kohtaan ovat syyt siihen miksei Bojan vaan anna koko jutun olla, kaikista vaikeuksista huolimatta.
Jere antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Eilen tuli katseltua pitkästä aikaa hetkiä viisufinaalin jälkeen ja muitakin. Omaa toiveajattelua seuraa:
Bojan näytti niissä silmiini rakastuneelta ja olisi ollut todella helppoa kuvitella, että hän näki/koki niissä olevansa samoin kuin olisi jonkun pitkäaikaisen, tosi rakkaan kumppanin kanssa. Jere hyväksyi sen hänen sillä tavoin olemisensa. Mutta tunsiko Jere samoin? Ehkä jotain samaa, mutta tunsiko samoin kohti kaveria, Bojan kumppania? Tajusiko Jere, että Bojan saattoi tuntea noin, syvemmin kuin hän?
Jos ei tajunnut, Bojanin voi olla ihan mahdotonta sanoa asiaa, ainakin niin kauan kuin Jere seurustelee. Tai että tuskin _haluaa_ niin kauan sanoa mitään. Epäilen, että Bojan vähitellen hautaa ne tunteensa kohti Jereä, ei siis kokonaan, mutta vastakaikua odottamaan.
Mun silmiin tämä ei jatku enää muuna kuin kaveruutena, ellei jotain tosi radikaalia tapahdu Jeren mielessä.
 
vierailija
Mä tulin vähän surulliseksi, jos kaulapusut on Jerelle normaalia settiä kavereiden kanssa. Se on ollut mulle SE juttu, mihin aina palaan jos alkaa tulla epäily, ettei ollut molemminpuolista romanttista rakkautta..

Mango
 
vierailija
Itse en usko että on mahdollista, ettei asia olisi ollut Jeren tiedossa, koska hänelle on varmasti puhunut siitä moni muukin viisuissa ollut ihminen, vaikka itse olisi onnistunut missaamaan.

Ja minulle myös vaikea nähdä, että K:lla olisi erityistä syytä tykkäillä fanservicenä jostain stoorista, jotta joku instatunnus noita paljastaisi. .:) Ei nyt ihan paras tapa tehdä PR:ää.

Herösin tosi iloisella ja rakastavalla tuulella ja minulla on hyviä uutisia oman elämäni suhteen, kunhan jossain vaiheessa jaksan ne kirjoitella. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Ehkäpä käytti klassista keinoa kätkeäkseen yksittäisen teon. Kun suutelet myös muita miehiä, niin ne kaulapusut ei näytä niin "pahalta". Täytyy muistaa, että gf on kaikesta huolimatta oikeasti olemassa ja eihän se J nyt ihan tunteeton voi häntäkään kohtaan olla.
Itse en ole koskaan ollut noin hullaantunut pelkkään kaveriin, mutta kai se mahdollista voi olla. Mutta se ei muuta sitä, että B vaikutti kyllä enemmän kuin ihastuneelta. Ja koska se kaikki oli niin läpinäkyvää, niin täytyihän J: n huomata se ja silti jatkoi sitä "leikkiä"? En usko sellaiseen julmuuteen J:n taholta, joten oletan että se tunne vei myös J: n mennessään.
Sellaiset hulluuden tunteet, jossa ei järkevästi pysty enää ajattelemaan, ovat tuttuja itsellekin. Ja sitä kutsutaan rakastumiseksi.

Katrina
 
vierailija
Kun on lukenut/kuunnellut heidän haastattelujaan, huomaa myös arvojen olevan aika lailla samanlaisia. Perhekeskeisiä, vanhempiaan arvostavia, omista lapsista ja perheestä haaveilevia.

Kosketti hirveästi, kun JOn tyypeiltä oli jossain jo aika vanhassa klipissä kysytty, mikä on heidän mielestään paras lahja, jonka nainen voi miehelle antaa (ei ole linkkiä). Ja Bojan vastasi salamannopeasti, että synnyttää hänelle lapsen. Muilla oli jotain ei näin yllättävää.

Itsestäänkin tietää, miten paljon helpommin kohtaa sellaisen kanssa, joka ajattelee asioista samalla tavalla.
No ei kauhean heterolta vaikuttava kommentti. Pitäisi tosin itse nähdä tuo klippi muodostaakseni mielipiteen, mutta minusta aika ällö vastaus itseasiassa. On paljon naisia, joita ei lastensaanti yhtään kiinnosta. Tai ei ole se elämän ykkösasia.
 
vierailija
Kaikki finaalin jälkeinen materiaali uppoaa vieläkin syvälle ja on näin mielestäni parhaimpia klippejä heistä. Pettynyt ja itkuinen K, joka yrittää hymyillä yhteiskuvassa muiden kilpailijoiden kanssa on riipaiseva. Käytäväkävely ja se miten B ja K katsovat toisiaan, useat kaulapusut ja B, joka vetää Kn vielä lähemmäksi itseään kävelyn aikana.

K silminnähden ilahtuu kaikesta pettymyksestä huolimatta kun B yrittää piristää häntä heilumalla bolerossa. Ja se halaus jonka aikana K sanoo I fucking love you ja jotain muuta, on aivan ihana. Tämä on muuten asia jonka vasta vähän aikaa sitten huomasin.

Pidän myös kovasti dinnerdate-livestä. Varsinkin kohdasta, jossa he istuvat vastakkain pöydässä katsellen intensiivisesti toistensa silmiin samalla kun B opettaa sloveenia. Vielä se Tavastian silmänisku ja boyfriend video kuuluvat ehdottomiin suosikkeihin

Indigo
Linkki videoon josta kuuluu toi I fuckin love you? Vai onko vain toivorikasta tulkintaa, että sanoo niin?
 
vierailija
No ei kauhean heterolta vaikuttava kommentti. Pitäisi tosin itse nähdä tuo klippi muodostaakseni mielipiteen, mutta minusta aika ällö vastaus itseasiassa. On paljon naisia, joita ei lastensaanti yhtään kiinnosta. Tai ei ole se elämän ykkösasia.
Ensin Bn pitää löytää se nainen, joka haluaa hänen lastensa äidiksi. Eihänhön ketään ole pakottamassa! Minusta tuo ihana vastaus! Ja miten tuostakin saat muodostettua eiheteroasenteen. Ei heteromiehetkään itse synnytä.
 
vierailija
Ensin Bn pitää löytää se nainen, joka haluaa hänen lastensa äidiksi. Eihänhön ketään ole pakottamassa! Minusta tuo ihana vastaus! Ja miten tuostakin saat muodostettua eiheteroasenteen. Ei heteromiehetkään itse synnytä.
No siten, että ei kaipaa naiselta mitään sen ihmeempää siitä naisesta. Mutta kuten sanoin ilman linkkiä on vaikea sanoa täsmälleen fiiliksiä tuosta. Mutta en ainakaan itse näe kumppania, joille ihaninta, mitä voisi minulta saada olisivat lapset, ultimaattisen rakkauteni kohteena.
 
vierailija
Ensin Bn pitää löytää se nainen, joka haluaa hänen lastensa äidiksi. Eihänhön ketään ole pakottamassa! Minusta tuo ihana vastaus! Ja miten tuostakin saat muodostettua eiheteroasenteen. Ei heteromiehetkään itse synnytä.
Tuolla vastauksellahan hän siis etsii naisista lastensa synnyttäjää, ei tunnetason sielunkumppania. En itse ainakaan haluaisi olla miehelle lasten antaja vaan tunnetason sielunkumppani. Sain lapsia miehen kanssa, jolle lapset olivat se tärkein, mutta tiesin siinä vaiheessa, ettemme ole muutenkaan se rakkaushuumapari. Olemme toistemme parhaat ystävät. Kumpikin kyllä heteroita, tai ainakaan viittauksia muuhun ei ole.
Mutta se, että Bojan ei hae naisesta välttämättä tunneyhteyskumppania on linjassa muun näkemämme kautta.
Voi tietysti olla, että taustalla on muita syitä, kuin seksuaalinen suuntautuminen, en ota siihen kantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tuolla vastauksellahan hän siis etsii naisista lastensa synnyttäjää, ei tunnetason sielunkumppania. En itse ainakaan haluaisi olla miehelle lasten antaja vaan tunnetason sielunkumppani. Sain lapsia miehen kanssa, jolle lapset olivat se tärkein, mutta tiesin siinä vaiheessa, ettemme ole muutenkaan se rakkaushuumapari. Olemme toistemme parhaat ystävät. Kumpikin kyllä heteroita, tai ainakaan viittauksia muuhun ei ole.
Mutta se, että Bojan ei hae naisesta välttämättä tunneyhteyskumppania on linjassa muun näkemämme kautta.
Voi tietysti olla, että taustalla on muita syitä, kuin seksuaalinen suuntautuminen, en ota siihen kantaa.
Jos kysytään lahjaa, minusta tuo on hieno toive. Ei se silti ole itsestäänselvää, että saisit sen elämäsi rakkauden ja sielunkumppaninkaan kanssa lapsia.
 
vierailija
Tuo kuvasta tykkääminen ei minusta kerro J:ltä mitään B:tä kohtaan, taidekuva, niin fanien takia tykkää, jotain muuta nyt pitäisi olla. B:n lapsivastaus nyt on perus, kun jossain Balkanilla kysytään, vanha haastattelu, nykyään käyttänyt enemmän sukupuolineutraaleja ilmauksia, niin kuin ilmeisesti J:kin viimeaikoina
 

Yhteistyössä