Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Munkin mielestä heidän välissä on sellainen kutkuttava jännite. Mun mies taas sanoi, että se on mun omaa mielikuvaa.
En minäkään mitään ihmeellistä ensin nähnyt, hyvät kaverukset, joilla vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti. Ehkä jopa vähän ärsytti sellainen parisuhdeleikki kuten Titanic nostot yms. Mutta sitten alkoi tulla niitä hämmentäviä juttuja, kuten finaali-illan tapahtumat ja ennen kaikkea se J haastattelu, jossa pyyteli B Helsinkiin. Mutta mä olenkin sellainen puusilmä, joka ei ole huomannut mitään koskaan. Kuten työkaverini jotka seurustelivat vuoden ennen kuin älysin asian (muut olivat tajunneet muutaman kuukauden jälkeen).

Toinen juttu on se, että tässä on kyseessä kaksi miestä. Jos olisi mies ja nainen, todennäköisesti kaikki olisivat varmoja ihastumisesta, mutta kahden miehen välistä (julkista) ihastumista näkee tosi harvoin.

Enid
 
vierailija
Katsoin uudelleen eilisestä areenaesiintymisestä pätkän kun tuli pidempi vastaan, ja onhan se B raukka ihan heikkona. Englanninkielisessä kohdassa ääni särkyykin ja sanojen ja olemuksen kohdalla on kyllä todella sydämeenköyvä ristiriita. No regrets we want it all.. näyttää kamalan surulliselta laulaessaan tuon.

Äää, taas tätä tunteidensiirtoa. Mä olen siinä leirissä joka uskoo että tämän jälkeen kääntyy tietyllä tavalla uusi sivu bändissä. Varmasti tulevat kohtelemaan etäämpää faneja ja saapa nähdä mitä niiden alusvaatteiden kanssa jatkossa tehdään.

🌙💜
 
vierailija
Ja siis jos kyseessä olisi ollut molemmille vaikka fyysinen seksihurjastelu niin sitten olisi tullut selkeää kortit siihen suuntaan, koska se olisi ollut ainoa mitä he ovat toisistaan halunneet tunnetasolla. Mutta nyt tähän mennessä olleiden luentojen perusteella sanoisin että B tietää olevansa rakastunu, J ei ymmärrä omia tunteitaan, ja Jure ja Nace tietää jotain mitä ei voi laittaa vain kaveruuden piikkiin.
Kunpa J ymmärtäisi.
Mun on vaikea uskoa, että olisi kaksi sielunkumppania samaan aikaan. Mä uskon, että J ei uskalla myöntää itselleen olevansa oikeasti ihostunut toiseen mieheen. Olkoon open-minded, mutta se on paljon isompi asia, että olet oikeasti romanttisesti rakastunut toiseen. Ei ehkä haluaisi myöntää sitä, vaikka kyseessä olisi nainen, koska on avoliitossa. Ja nyt vielä vaikeampaa, kun kyseessä onkin mies. Ja internet kohkaa heistä koko ajan, eivät saa rauhassa tutkiskella itseään.

En voi sille mitään, mutta kuten olen sanonut, mun mielestä nämä kaksi kuuluvat toisilleen. Lienevät jo edellisissä elämissä olleet rakastavaisia. Kuunnelkaa Mariskan Minä liityn sinuun.
Kappaleen sanat:
Käy laulu valehtelemaan
Jos kuulijalle kerrotaan
Et ollaan täällä yhden kerran ainoastaan
Me kohdataan ja muistan sen
Ei tää oo ensimmäinen
Sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Jos toinen onnekas sut saa
Ei haittaa, osaan odottaa
On rakkaus pitkämielinen
Se kaiken kestää
Kun kiire ei oo mihinkään
Me kuollaan ja taas synnytään
Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Kun minä liityin sinuun
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun



Mango
 
vierailija
En yleensä ota kantaa mutta pakko nyt koska jotku on mielestäni turhan tylyjä Sipriinaa kohtaan. Itse en käytä heiluria koska siitä saa vain kyllä ja ei vastauksia ja nehän tietty jättää todella paljon tulkinnanvaraisuuksia. Mutta jos siitä on jollekin hyötyä niin miksei.

Mutta kun tuli noista ristiriitasuuksista kyse, niin ehkä ette ole huomannut miten mun omissa luennoissani käytän nimenomaan tunnepohjaisia kysymyksiä. Miltä tuntuu, mitä ajatteli, miten näki tilanteen, millaiset välit on keskenään yms. En ole siis kysynyt suoraan että petitkö, teitkö sitä tai tätä. Ja tämä siis johtuu siitä että minä haluan näiden henkilöiden kertovan minulle sen mitä heillä on päällimmäisenä mielessä ja sen verran mitä he haluavat kertoa tai näyttää minulle. Sitä juuri olen yrittänyt painottaa kun on tullut puhetta moraalista, minä en ”urki” heiltä mitään mitä he eivät halua minulle näyttää. Jure oli eka joka on enemmän halunnut näyttää suoraan että jotain ei-kaverillista on tapahtunut. Joten ehkä mahdollinen pettäminen ei ole tullut esille J tai B luennoissa, koska he ei näe sitä pettämisenä tai sitten se ei ole päällimmäisenä heillä mielessä. Voisin kysyä myös suoraan että onko petetty mutta koska en tunne heitä, minusta se menee tunkeilun puolelle, en halua väkisin kiskoa heiltä irti mitään. Haluan aina tehdä luentani heidän ehdoillaan.
Kiitos vastauksesta, ehkä ymmärrän nyt taas vähä paremmin noita luentoja tällasena noviisina. 😀 innolla odottaen Matti, Etel & Mikke luentaa (itse toivon että otat luentaan myös Miken mutta ymmärrän hyvin jos et)
 
vierailija
Kunpa J ymmärtäisi.
Mun on vaikea uskoa, että olisi kaksi sielunkumppania samaan aikaan. Mä uskon, että J ei uskalla myöntää itselleen olevansa oikeasti ihostunut toiseen mieheen. Olkoon open-minded, mutta se on paljon isompi asia, että olet oikeasti romanttisesti rakastunut toiseen. Ei ehkä haluaisi myöntää sitä, vaikka kyseessä olisi nainen, koska on avoliitossa. Ja nyt vielä vaikeampaa, kun kyseessä onkin mies. Ja internet kohkaa heistä koko ajan, eivät saa rauhassa tutkiskella itseään.

En voi sille mitään, mutta kuten olen sanonut, mun mielestä nämä kaksi kuuluvat toisilleen. Lienevät jo edellisissä elämissä olleet rakastavaisia. Kuunnelkaa Mariskan Minä liityn sinuun.
Kappaleen sanat:
Käy laulu valehtelemaan
Jos kuulijalle kerrotaan
Et ollaan täällä yhden kerran ainoastaan
Me kohdataan ja muistan sen
Ei tää oo ensimmäinen
Sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Jos toinen onnekas sut saa
Ei haittaa, osaan odottaa
On rakkaus pitkämielinen
Se kaiken kestää
Kun kiire ei oo mihinkään
Me kuollaan ja taas synnytään
Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Kun minä liityin sinuun
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun



Mango
Mangon kanssa 100% samaa mieltä.

Sipriina
 
vierailija
Mikkehä
Kiitos vastauksesta, ehkä ymmärrän nyt taas vähä paremmin noita luentoja tällasena noviisina. innolla odottaen Matti, Etel & Mikke luentaa (itse toivon että otat luentaan myös Miken mutta ymmärrän hyvin jos et)
Mikkehän on järjestämässä ig:ssä "kyselytuntia". Kysytäänkö suoraan, että mitenkäs se homma siellä Loverpoolissa meni 😄? Mä itse asiassa luulen, ettei siltä mitään muuta kysytäkään 😂
 
vierailija
Kunpa J ymmärtäisi.
Mun on vaikea uskoa, että olisi kaksi sielunkumppania samaan aikaan. Mä uskon, että J ei uskalla myöntää itselleen olevansa oikeasti ihostunut toiseen mieheen. Olkoon open-minded, mutta se on paljon isompi asia, että olet oikeasti romanttisesti rakastunut toiseen. Ei ehkä haluaisi myöntää sitä, vaikka kyseessä olisi nainen, koska on avoliitossa. Ja nyt vielä vaikeampaa, kun kyseessä onkin mies. Ja internet kohkaa heistä koko ajan, eivät saa rauhassa tutkiskella itseään.

En voi sille mitään, mutta kuten olen sanonut, mun mielestä nämä kaksi kuuluvat toisilleen. Lienevät jo edellisissä elämissä olleet rakastavaisia. Kuunnelkaa Mariskan Minä liityn sinuun.
Kappaleen sanat:
Käy laulu valehtelemaan
Jos kuulijalle kerrotaan
Et ollaan täällä yhden kerran ainoastaan
Me kohdataan ja muistan sen
Ei tää oo ensimmäinen
Sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Jos toinen onnekas sut saa
Ei haittaa, osaan odottaa
On rakkaus pitkämielinen
Se kaiken kestää
Kun kiire ei oo mihinkään
Me kuollaan ja taas synnytään
Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää
Silloin jo seistiin vierekkäin
Kun paratiisi avattiin
Ja hautauduttiin sylikkäin
Kun tuho tuli Pompeijiin
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun
Kun minä liityin sinuun
Kun meidän häitämme tanssittiin
Oli taivas vielä nuori niin
Liittyi jumalat ihmisiin
Ja minä liityin sinuun
Toimi pappeina Zeus ja Ra
Teki kerubit kunniaa
Vedet väistyi ja niias maa
Kun minä liityin sinuun



Mango
❤❤❤
 
vierailija
Mua ainakin eniten kutkuttaa tässä nimenomaisessa shipissä se että 2 kundia, joilla olis ottajaa joka suunnasta, löytää toisistaan niin yhteensopivan energian ettei silmiä ja huomiota riitä enää oikein mihinkään muualle. Siis vaikka kyse olisikin pelkästä ystävyydestä, niin onhan se kiehtovaa.
 
vierailija
Itsellä on myös ollut aina nämä täällä mainitut peilisolut herkkänä aina, aistin monia juttuja joita ei ääneen sanota.

B ja K on koskettanut mua koska ovat aitoja ilman mitään kamalaa naamaria ja panssaria.

Kuten jo aiemmin sanoin niin esim. Diaz ja Jude elokuvassa Holiday resonoi kivasti mielestäni ja myöhemmin kävi ilmi että oli oikein suhde kuvauksien aikaan.. sitten aikojen alussa kotiäitinä ollessani katsoin Ihanaa Elisaa ( elisa di rivombrosa) ja kävi ilmi että vastanäyttelijät saivat yhdessä lapsiakin, jotenkin sen vaan näki kuinka hyvin meni yhteen.. sitten tietysti kaikki irl tapaukset...

Kyllä se vaan on jossain suvunjatkamisvietissä ja selkärangassa että pystyn yleensä miehen katseesta näkemään että esim
haluaako se mua ja millä tasolla (Vähillä ollut enää viime vuosina 🤣)

Jokatapauksessa noilla BK on vaan jotain tosi, tosi ihanaa ja arvokasta💖

Leila
 
vierailija
Mikkehä

Mikkehän on järjestämässä ig:ssä "kyselytuntia". Kysytäänkö suoraan, että mitenkäs se homma siellä Loverpoolissa meni ? Mä itse asiassa luulen, ettei siltä mitään muuta kysytäkään
Aika Jännästi just nyt meinaa tollasen tehä. Ehkä on vaimo tai joku muu lueskellu näitä paljastaja ja tolla tavalla yrittää ottaa ikäänku luulot pois tarottaren mahdollisesta luennasta?
 
vierailija
Aika Jännästi just nyt meinaa tollasen tehä. Ehkä on vaimo tai joku muu lueskellu näitä paljastaja ja tolla tavalla yrittää ottaa ikäänku luulot pois tarottaren mahdollisesta luennasta?
Ihan siis vaa tollase teorian heitin, ois aika erikoine jos noin muka tekis koska sehä vaa meinais että muutkin jutut luennoissa ois osunu oikeaan ja nyt on pakko yrittää ite kääntää kurssi toisee suuntaan 😀
 
vierailija
Musta mikään ei vaan viittaa siihen. Ihastumiseen uskon molempien puolelta mutta jos homma ois jo ”viety loppuu” niin ei ne enää käyttäytyisi kuin ihastuneet teinit toistensa kanssa, pahin jännitys olisi purkautunu
Samaa mieltä. Ei ois B ollu esim tavastialla niin liekeissä jostain possujunasta ja että J vähän tukisti jos ois päässy tositoimiin jo
 
vierailija
Mä säälin kohta ihan kaikkia. Jereä, jonka koko elämä on mennyt aivan sekaisin. Siis vaikka on halunnut tehdä musiikista uran, niin tämä valtava suosio ja hirveä tarve tehdä kaikki keikat, on varmasti jotain mihin ei varautunut. Kun on vielä niin erityinen hahmo, että ns. naamioituminen tavallisen porukan joukkoon on vaikeaa. Pitää varmaan alkaa käyttää peruukkia, ei sitä blondia kuitenkaan. Voitte kivittää, mutta mun mielestä on vähän huono juttu, että se Käärijän keikkaporukka koostuu hänen kavereistaan ja ilmeisesti myös puoliso mukana. Onko heillä enää mitään muuta kuin Käärijän elämää?

Bojan, joka ehkä ihastui varattuun mieheen. Keikkatahti ainakin on kova ja paljon reissaamista. Näyttää juhlivan ja juovan aika paljon. Nuorena tietysti pitääkin juhlia, mutta ehkä jotain epätoivoista hauskan pitoa. Rankka työ, rankat huvit? Sekä sama juttu, onko elämässä muuta kuin bändi?

Lisäksi kaikki muut joita tämä koskettaa, läheiset, työkaverit jne. Vähän pelottaa miten tässä oikein käy, kuka romahtaa ensimmäisenä. Kaikkea jaksaa hyvinkin pitkää, mutta kun voimat loppuu, niin ne loppuu eikä siinä enää auta mikään.
 
vierailija
Ei taida olla B kyllä onnellinen täl hetkel kun on antanu ittensä mennä noin huonoon kuntoon. Kun siis faktahan on että onnellinen tai edes tyytyväinen ihminen pitää itsestään jotenkuten huolta. Tunnistan tän itsestänikin, jos on stressiä tai alakuloa niin se heti näkyy mun syömisessä ja juomisessa. Iloisena jaksaa panostaa asioihin ihan eri tavalla.
 
vierailija
En ihan aina usko teidän juttuihin, vaikka käyn niitä täällä lueskelemassa, mutta nyt on pakko itselläkin kirjoittaa. Mulla on ihan järjetön huoli Bojanista! Ja paha tunne, että ois joutunu taas sairaalaan. Voisko nyt kaikki energiamammat ym. katsoa tilannetta ja antaa kaikki mahdolliset energiat ja voimat Bojanille. kiitos❣
 
vierailija
Ei taida olla B kyllä onnellinen täl hetkel kun on antanu ittensä mennä noin huonoon kuntoon. Kun siis faktahan on että onnellinen tai edes tyytyväinen ihminen pitää itsestään jotenkuten huolta. Tunnistan tän itsestänikin, jos on stressiä tai alakuloa niin se heti näkyy mun syömisessä ja juomisessa. Iloisena jaksaa panostaa asioihin ihan eri tavalla.
Toivon että tällä kommentilla ei tarkoteta sitä et K ois jollain tavalla syypää B:n tilanteeseen. Kyllä se B on keikoilla ollu hyvinkin iloinen ja onnellisen olonen, nyt vaan ei kroppa kestäny keikkatahtia, vähiä yöunia ja juhlimista.
 
vierailija
Mä taas itse en usko noihin heiluri juttuihin koska kun sitä joskus kokeilin niin se näytti aina vaan mitä mä itse halusin nähdä. Tarot kortteja yritin myös joskus vuonna miekka ja kypärä mut ne on nii hemmeti monimutkasia ettei mun kärsivällisyys riittäny niiden syvempää opiskeluun 😅😅
 

Yhteistyössä