Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen miettinyt tuota starseed-hommaa myös, koska minut on moni ihminen julistanut sellaiseksi, vaikka suhtaudunkin vähän nihkeästi ko. konseptiin. Näen myös enneunia ja jossain määrin pystyn lukemaan ihmisten ajatuksia, minkä tiedän kuulostavan aivan hevonkukulta suurimmalle osalle ihmisiä, mutta ihan sama. Kykyni eivät kuitenkaan riitä esim. näkemään tämänhetkistä tilannetta K ja B välillä ja ehkäpä se ei minulle kuulukaan.

Mutta se on tosiaan omalta kohdaltanikin kiinnostavaa, että energiatyöskentelylle on tullut vahva "hyväksyntä" vaikka läheskään kaikkien ihmisten kohdalla se ei tunnu oikealta.

-energiamamma
 
vierailija
Toivoisin niin, että pystyisimme keskustelemaan ilman noita trolleja. Mä tein jokin aika sitten itselleni myös anonyymin sähköpostiosoitteen ja kovasti miettinyt missä voisi keskustella anonyyminä mutta suljetussa tilassa.

Mun pää on vieläkin hiukan sekaisin, monessakin mielessä, lauantai-illan keskustelustani. Erittäin mielenkiintoista, että ystäväni puhui silloin hyvin samoja asioita mistä Sipriina ja Energiamamma. Kuten sanoin, mä en ole aiemmin näihin asioihin mitenkään liittynyt, olen ollut se ura ja raha keskeinen, tehnyt kaiken ”kuten kuuluu”. Jotain uutta vähän pelottavaakin on tapahtumassa.

Enid
 
vierailija
En ole ehtinyt vielä perehtyä eilisillan klippeihin, mutta joku sanoi että Bojan paitsi näytti myös kuulosti huonolta? Ei ehkä ihme eilisen jälkeen, mutta silti vähän huolestuttavaa minulta. Bojanhan tunnetaan siitä, että hänen äänensä kuulostaa aina täydelliseltä, oli sitten mitkä humalatilat, krapulat, kolmen tunnin yöunet tai mitkä takana... Viisuissakin hän oli kuumeessa. Tuliko nyt sitten stoppi tälle, kehokaan ei kaikkea kestä. :/

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kiitos Sipriina, itse uskon myös että K rakastaa molempia, sekä gf että B.

Välillä kyllä.toivon että näkisin jonkun yhteisvideoon/parisuhdehaastiksen että voisi nähdä sitä gf ja K välistä mahdollista kemiaa myös. Ehkä helpottaisi tai sitten ei.

Toivon K:lle kaikkea hyvää, oli kumppanina kuka hyvänsä, mutta on kyllä erittin harvinaista jos on sattunut kaksi sielunkumppania samaan aikaan.

Leila
 
vierailija
Toivoisin niin, että pystyisimme keskustelemaan ilman noita trolleja. Mä tein jokin aika sitten itselleni myös anonyymin sähköpostiosoitteen ja kovasti miettinyt missä voisi keskustella anonyyminä mutta suljetussa tilassa.

Mun pää on vieläkin hiukan sekaisin, monessakin mielessä, lauantai-illan keskustelustani. Erittäin mielenkiintoista, että ystäväni puhui silloin hyvin samoja asioita mistä Sipriina ja Energiamamma. Kuten sanoin, mä en ole aiemmin näihin asioihin mitenkään liittynyt, olen ollut se ura ja raha keskeinen, tehnyt kaiken ”kuten kuuluu”. Jotain uutta vähän pelottavaakin on tapahtumassa.

Enid
Ilkeämieliset kommentit eivät ole kivoja ja ne latistavat keskustelua. Teidän täytyy kuitenkin hyväksyä sekin, etteivät kaikki B&K tarinaa seuraavat usko yliluonnolliseen ja silti näilläkin keskustelijoilla on oikeus ihastella ruusuja omalla tavallaan. Ei Tarot-luennat ole millään tavoin pois minulta, vaikka en niihin uskokaan. Täällä kirjoittelee pääasiassa muutama henkilö ja he tuntuvat olevan hyvin homogeeninen ryhmä. Hienoa, että te energioihin uskovat olette löytäneet toisenne, mutta välillä on sellainen olo, ettei muilla tavoin uskovat tai ajattelevat mahdu tänne. Shippauksen pitäisi olla se yhdistävä tekijä, mutta eipä se taida olla.
 
vierailija
Minä ainakin toivon, että kaikki ei-ankeuttajat mahtuvat tänne (ja toki saa olla kriittisiä näkemyksiä, ankeuttamisella tarkoitan järjestelmällistä lyttäämistä, negaamista ja muiden kommentoijien haukkumista yms). Tiedostan oman maailmankuvani olevan selvästi vähemmistökamaa enkä oleta, että muut omaksuisivat sen.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Ilkeämieliset kommentit eivät ole kivoja ja ne latistavat keskustelua. Teidän täytyy kuitenkin hyväksyä sekin, etteivät kaikki B&K tarinaa seuraavat usko yliluonnolliseen ja silti näilläkin keskustelijoilla on oikeus ihastella ruusuja omalla tavallaan. Ei Tarot-luennat ole millään tavoin pois minulta, vaikka en niihin uskokaan. Täällä kirjoittelee pääasiassa muutama henkilö ja he tuntuvat olevan hyvin homogeeninen ryhmä. Hienoa, että te energioihin uskovat olette löytäneet toisenne, mutta välillä on sellainen olo, ettei muilla tavoin uskovat tai ajattelevat mahdu tänne. Shippauksen pitäisi olla se yhdistävä tekijä, mutta eipä se taida olla.
Tarkoitin nimenomaan niitä kommentteja, joissa lytätään tai haukutaan. Kaikki ihastelijat ovat tervetulleita puutarhaa. ymmärrän hyvin että kaikki eivät usko, eivätkä halua lukea esim. muiden henkilökohtaisista asioista täällä, niin siksi olenkin toivonut, että niille olisi joku muu paikka. Lähtökohtaisesti tämä on kuitenkin hyvänmielen juttu, jossa ei kenellekään toivota mitään pahaa, ei edes kanssa kirjoittajalle vaikka oma maailmankuva olisi mikä.

Mutta en varmasti ole se ainoa, jolle tämä pari on ensimmäinen shipattava pari. En edes tiennyt koko termiä vielä muutama kuukausi sitten. Niin pakosti tässä on heidän ihastelun lisäksi miettinyt mikä juttu tämä on kun näin sekoaa. Ja on ollut lohdullista huomata, että samassa laivassa on muitakin ymmällään olevia. Itse sain vihdoin jotain selityksiä omalle sekoamiselle.

Enid
 
vierailija
On muuten ihan kauhea tilanne, jos oikeasti rakastaisi syvästi kahta ihmistä. Siinä joutuu tekemään valinnan joka satuttaa väistämättä rakasta ihmistä. Entä miettiikö sitä sitten pitkään, että teinkö oikean valinnan?

Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että J jatkaa nykyistä suhdettaan, mutta tuleeko B sitten joskus siihen väliin. Jos/kun vaikka tulee suhteeseen jotain ryppyjä, vedetäänkö silloin B esiin ns. lyömäaseena.
 
vierailija
En kyllä usko että on mitään seksuaalista tapahtunu. Missä välissä ne muka olisi tehny jotain ja Jere ei vaikuta pettäjä tyypiltä, etenki kun on ite joutunut petetyksi, niin en vaan usko tohon yhtään.
En usko mäkään. Muutenkin täällä suhtaudutaan pettämiseen oudon kevyesti. Paljon todennäkösempää et on ehkä joku pusu vaihdettu viisuissa ja vähän ihastuttu, mutta noi että olisi muka ollut ihan kunnon seksuaalinen suhde ja menty rakastumaan tyttökaverista huolimatta kuulostaa lähinnä vaan fanien toiveunelta. 🌻🌻
 
vierailija
Kiitos Sipriina, itse uskon myös että K rakastaa molempia, sekä gf että B.

Välillä kyllä.toivon että näkisin jonkun yhteisvideoon/parisuhdehaastiksen että voisi nähdä sitä gf ja K välistä mahdollista kemiaa myös. Ehkä helpottaisi tai sitten ei.

Toivon K:lle kaikkea hyvää, oli kumppanina kuka hyvänsä, mutta on kyllä erittin harvinaista jos on sattunut kaksi sielunkumppania samaan aikaan.

Leila

No ei mitään parisuhdehaastatteluja. Ootteko nähneet edes kuvissa Robinin, Pete Parkkosen tai jonkun muun hottiksen (no joo, Robin ei nyt ole mikään varsinainen hottis) tyttöystäviä julkisuudessa? Edes Petri Nygård ja Susanna Laine eivät näy koskaan yhteiskuvissa, haastiksista puhumattakaan.
 
vierailija
Toivoisin niin, että pystyisimme keskustelemaan ilman noita trolleja. Mä tein jokin aika sitten itselleni myös anonyymin sähköpostiosoitteen ja kovasti miettinyt missä voisi keskustella anonyyminä mutta suljetussa tilassa.

Mun pää on vieläkin hiukan sekaisin, monessakin mielessä, lauantai-illan keskustelustani. Erittäin mielenkiintoista, että ystäväni puhui silloin hyvin samoja asioita mistä Sipriina ja Energiamamma. Kuten sanoin, mä en ole aiemmin näihin asioihin mitenkään liittynyt, olen ollut se ura ja raha keskeinen, tehnyt kaiken ”kuten kuuluu”. Jotain uutta vähän pelottavaakin on tapahtumassa.

Enid
Tai sitten te teette tästä ihan liian ison asian 😅 olen nuorempi kuin nämä jotka tätä shippausta jotenkin ihmettelee tai näkee tän jotenki tosi ihmeellisenä asiana, mutta ei se ole. Teiän mielikuvitus on vaan vissiin lähteny ”ylikierroksille” pitkästä aikaa, mikä varmaan tuntuu oudolta jos ei ole tottunut tällaseen ns aikuisten leikittelyyn, mutta itsessään shippailussa ei ole mitään outoa tai mystistä. Tai ehkä en pysty samaistumaan teiän ihmetteleviin reaktioihin kun tämä on mulle varmaan joku sadas shippailun kohde. Niitä tulee ja menee, se on hauskaa, mutta ei ihan niin vakavaa kuin jotkut täällä tuntuu ajattelevan.
 
vierailija
En ole ehtinyt vielä perehtyä eilisillan klippeihin, mutta joku sanoi että Bojan paitsi näytti myös kuulosti huonolta? Ei ehkä ihme eilisen jälkeen, mutta silti vähän huolestuttavaa minulta. Bojanhan tunnetaan siitä, että hänen äänensä kuulostaa aina täydelliseltä, oli sitten mitkä humalatilat, krapulat, kolmen tunnin yöunet tai mitkä takana... Viisuissakin hän oli kuumeessa. Tuliko nyt sitten stoppi tälle, kehokaan ei kaikkea kestä. :/

- Joymuffin
Huomenta ruustarhan hoitajat! Katselin pari klippiä eiliseltä ja ymmärrettävästi aika vähäenerginen /pinnistelty esitys oli, mutta ei B mun korvaan kuulostanut erityisen huonolta. Suloinen hymykin välähti Janin ja B:n välillä. Jos en olisi tiennyt sairaalakeikasta, olisin ehkä ajatellut että väsy jo painaa mutta en sen enempää. Nyt pitää painaa jarrua kyllä, elimlstö kertoo että vauhtia on liikaa. Onneksi vapaat alkamassa niin ei tarvitse miettiä keikkojen peruutuksia.

Toivottavasti myös K:lla on Euroopan kiertueen jälkeen vapaata eikä hullu keikkasuma heti päälle Suomessa. Hänellä on ehkä vielä rankempi tahti koska on lennotkin välissä. Miksi ne keikat on pitänytkin ladata niin tiukkaan Euroopassa.

🌙💜
 
vierailija
No ei mitään parisuhdehaastatteluja. Ootteko nähneet edes kuvissa Robinin, Pete Parkkosen tai jonkun muun hottiksen (no joo, Robin ei nyt ole mikään varsinainen hottis) tyttöystäviä julkisuudessa? Edes Petri Nygård ja Susanna Laine eivät näy koskaan yhteiskuvissa, haastiksista puhumattakaan.
Musta se vois olla hyvä siin mieles että jos näkisi hänen olevan onnellinen gf kanssa niin minä ainakin olisin vilpittömän onnellinen heidän puolestaan.
 
vierailija
Tai sitten te teette tästä ihan liian ison asian olen nuorempi kuin nämä jotka tätä shippausta jotenkin ihmettelee tai näkee tän jotenki tosi ihmeellisenä asiana, mutta ei se ole. Teiän mielikuvitus on vaan vissiin lähteny ”ylikierroksille” pitkästä aikaa, mikä varmaan tuntuu oudolta jos ei ole tottunut tällaseen ns aikuisten leikittelyyn, mutta itsessään shippailussa ei ole mitään outoa tai mystistä. Tai ehkä en pysty samaistumaan teiän ihmetteleviin reaktioihin kun tämä on mulle varmaan joku sadas shippailun kohde. Niitä tulee ja menee, se on hauskaa, mutta ei ihan niin vakavaa kuin jotkut täällä tuntuu ajattelevan.
Voit puhua omasta puolestasi ja varmasti näin onkin sinulle kun shippailuja noin hurjasti takana. Täällä moni kokee asian eri tavoin ja se suotakoon?
 
vierailija
On muuten ihan kauhea tilanne, jos oikeasti rakastaisi syvästi kahta ihmistä. Siinä joutuu tekemään valinnan joka satuttaa väistämättä rakasta ihmistä. Entä miettiikö sitä sitten pitkään, että teinkö oikean valinnan?

Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että J jatkaa nykyistä suhdettaan, mutta tuleeko B sitten joskus siihen väliin. Jos/kun vaikka tulee suhteeseen jotain ryppyjä, vedetäänkö silloin B esiin ns. lyömäaseena.
Korjatkaa jos oon väärässä koska en ole tainnut lukea iha kaikkia Tarot luentoja, oon tullu tänne ketjuun melko myöhään, mutta niissä ei ole missään sanottu että J olisi rakastunu? On ollu vaan ihastunu ja ristiriitaset fiilikset? Kun noi jotku muut luennat tai mitkä ikinä kuulostaa olevan aika ristiriidassa niiden kanssa.
 
vierailija
Voit puhua omasta puolestasi ja varmasti näin onkin sinulle kun shippailuja noin hurjasti takana. Täällä moni kokee asian eri tavoin ja se suotakoon?
Meinaan vaan ettei tämä Jeren ja Bojanin tilanne ole mitenkään sen erikoisempi kuin monien muiden shipattavien. Teille se voi tuntua jotenkin todella erikoiselta tai mystiseltä jos ette aiemmin ole shippausta harrastanu.
 
vierailija
En usko mäkään. Muutenkin täällä suhtaudutaan pettämiseen oudon kevyesti. Paljon todennäkösempää et on ehkä joku pusu vaihdettu viisuissa ja vähän ihastuttu, mutta noi että olisi muka ollut ihan kunnon seksuaalinen suhde ja menty rakastumaan tyttökaverista huolimatta kuulostaa lähinnä vaan fanien toiveunelta.
Se, että on rakastunut, parisuhteessa ja suhtautuu kielteisesti pettämiseen, ei tarkoita etteikö voisi rakastua toiseen ja pettää. En sano, että näin olisi tässä tapauksessa käynyt, mutta kaikki on mahdollista. On tässä elämässä hullumpiakin käänteitä nähty.
 
vierailija
En kyllä usko että on mitään seksuaalista tapahtunu. Missä välissä ne muka olisi tehny jotain ja Jere ei vaikuta pettäjä tyypiltä, etenki kun on ite joutunut petetyksi, niin en vaan usko tohon yhtään.
Olishan siinä ekoina viikkoina varmasti ollut tilaisuuksia, camoon! Luuletko, että ainoat yhteiset hetket noiden välillä oli ne, mitkä meille kuvattiin? Ja voihan olla, että samaa sukupuolta olevan kanssa teot ei tunnu pettämiseltä, en tiedö, mutta kunhan sanon..
 
vierailija
Oiiko se pe:na vai la:na, kun kirjoitin, että jos K ei päivitä mitään B:n suhteen, lähden täältä? Olipa huono viikonloppu sen suhteen: täällä ollaan vahvasti. 🤣Jos loisi paremman suunnitelman, jotta tämä pysyisi paremmin käsissä. Luen palstoja vaon aamuisin ja iltaisin. Pystyykö tähän?
 
vierailija
Se, että on rakastunut, parisuhteessa ja suhtautuu kielteisesti pettämiseen, ei tarkoita etteikö voisi rakastua toiseen ja pettää. En sano, että näin olisi tässä tapauksessa käynyt, mutta kaikki on mahdollista. On tässä elämässä hullumpiakin käänteitä nähty.
Musta mikään ei vaan viittaa siihen. Ihastumiseen uskon molempien puolelta mutta jos homma ois jo ”viety loppuu” niin ei ne enää käyttäytyisi kuin ihastuneet teinit toistensa kanssa, pahin jännitys olisi purkautunu
 
vierailija
Heilurihommista vielä sen verran, että ensinnäkään en ota niitä itse kovin vakavasti, muuten olisin varmasti innoissani kertonut asiasta silloin heti, viikkoja sitten, kun sen luennan tein. Joten älkää tekään.
Jos heiluri väittää, että Jere rakastaa sekä tyttöystäväänsä, että B:tä, niin millään muotoa ei ole määritelty minkä lajin rakkaudesta on kysymys. Rakkautta kun on monenlaista.
Ja jos heiluri väittää, että jotain seksuaalista on tapahtunut, ei se tarkoita, että on petetty. Mitä kukin seksuaaliseksi mieltää - jotain seksuaalista on luennan mukaan kuitenkin tapahtunut.

Sipriina
 
vierailija
Arvostan teitä, jotka olette jakaneet noita henkilökohtaisempiakin tarinoita, henkisyydestä ja muusta. Itselleni nuo ovat vieraita asioita, mutta ei se ole minulta pois jos ne ovat joillekin merkityksellisiä. <3 Mielenkiinnolla luen esimerkiksi tulkintoja ja minusta on hauska ajatella, miten ne sopivat kaksikkoomme. Shippaus yhdistää meitä kaikkia.

Tässä vähän ihastumisen/rakastumisen kemiaa THL:n sivuilta lyhennettynä, näitä voi myös pohtia parivaljakkomme kannalta🤭

Rakastuminen johtaa lisämunuaisen kortisolin tuotannon lisääntymiseen. Muutos vahvistaa valppautta, auttaa suuntaamaan enemmän huomiota tärkeäksi koettuun asiaan ja lisää valmiuksia toimia yllättävienkin käänteiden vaatimalla tavalla. Sisäsyntyiset morfiinit sammuttavat nälän ja kivun tunteet.

Serotoniinin voimakas purkaus saa aikaan ekstaasin kaltaisen läheisyyden ja hyvänolon tunteen. Empatia kasvaa. Aikaa ja tilaa annetaan omien tunteiden lisäksi myös toisen tunteille.

Olotila saa rakastuneen paitsi himokkaaksi myös samalla alttiiksi syrjähypyille. Rakastuneen ajatukset täyttyvät tapahtumista, esineistä tai ilmiöistä, jotka liittyvät tavalla tai toisella rakastettuun. Vastarakastuneen aivot reagoivat samalla tavoin sukupuolesta ja seksuaalisesta orientaatiosta riippumatta.

Myötätuulta purjeisiin! -❤🌿
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä