vierailija
Tässä nyt minusta oletellaan vaikka mitä ihan hatusta vedettyä (miks ihmeessä JO lakkaisi tapaamasta faneja esimerkiksi, ei mitään syytä olettaa näin) ja syytellään nuoria faneja kollektiivisesti vaikka mistä. Täällä on varmaan itseni lisäksi enimmäkseen naisia/feminiinisiä ihmisiä kirjoittelemassa, joten ihmetyttää pahat oletukset nuorista ja teinitytöistä. Itselläkin nuoria tyttöjä, ja toivon että saavat kasvaa vähemmän nais/tyttövihamielisessä maailmassa kuin itse kasvoin ysärillä.Todella ikävä keissi. Taatusti vaikuttaa siihen millaisia keikkoja nähdään - uskaltavatko miten seksuaalksesti toimia edes lavalla, ja miten ovat faneihin yhteydessä jatkossa. Kliinisempää ja etäämpää. Eipä taida Suomessakaan olla mahdollista moikkailla enää bändin jäseniä, koska toivottavasti ymmärtävät että tulilinjalle voi milloin vaan päätyä myös joku bändin jäsenistä ja ainoa keino on pitää etäisyyttä. Yksi väärä sana, loukkaantunut kiihkomielinen fani ja boom se alkaa.
Ja tämä sama sakki saman tien kuolaamassa nuorempaa ja söpömpää crewn edustajaa. Todnäk sama porukka heittelee niitä rintsikoita ja pikkareita lavalle. En tykkää en.
Aikuiset savustetaan pihalle ja teinit sählää keskenään? Tuli kupru mulle rakkauteen ainakin hetkellisesti mutta ymmärrän myös että JO oli pakko tehdä jotakin koska homma alkoi eskaloitua. Toivon oikeutta kaikille jotka ovat tulleet kohdelluksi väärin.
Huomatkaa, että tässä minun viestissäni ei myöskään halvenneta Gregoria tai oleteta itse keksimiäni asioita hänestä.