Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Todella ikävä keissi. Taatusti vaikuttaa siihen millaisia keikkoja nähdään - uskaltavatko miten seksuaalksesti toimia edes lavalla, ja miten ovat faneihin yhteydessä jatkossa. Kliinisempää ja etäämpää. Eipä taida Suomessakaan olla mahdollista moikkailla enää bändin jäseniä, koska toivottavasti ymmärtävät että tulilinjalle voi milloin vaan päätyä myös joku bändin jäsenistä ja ainoa keino on pitää etäisyyttä. Yksi väärä sana, loukkaantunut kiihkomielinen fani ja boom se alkaa.

Ja tämä sama sakki saman tien kuolaamassa nuorempaa ja söpömpää crewn edustajaa. Todnäk sama porukka heittelee niitä rintsikoita ja pikkareita lavalle. En tykkää en.

Aikuiset savustetaan pihalle ja teinit sählää keskenään? Tuli kupru mulle rakkauteen ainakin hetkellisesti mutta ymmärrän myös että JO oli pakko tehdä jotakin koska homma alkoi eskaloitua. Toivon oikeutta kaikille jotka ovat tulleet kohdelluksi väärin.
Tässä nyt minusta oletellaan vaikka mitä ihan hatusta vedettyä (miks ihmeessä JO lakkaisi tapaamasta faneja esimerkiksi, ei mitään syytä olettaa näin) ja syytellään nuoria faneja kollektiivisesti vaikka mistä. Täällä on varmaan itseni lisäksi enimmäkseen naisia/feminiinisiä ihmisiä kirjoittelemassa, joten ihmetyttää pahat oletukset nuorista ja teinitytöistä. Itselläkin nuoria tyttöjä, ja toivon että saavat kasvaa vähemmän nais/tyttövihamielisessä maailmassa kuin itse kasvoin ysärillä.
Huomatkaa, että tässä minun viestissäni ei myöskään halvenneta Gregoria tai oleteta itse keksimiäni asioita hänestä.
 
vierailija
Tässä nyt minusta oletellaan vaikka mitä ihan hatusta vedettyä (miks ihmeessä JO lakkaisi tapaamasta faneja esimerkiksi, ei mitään syytä olettaa näin) ja syytellään nuoria faneja kollektiivisesti vaikka mistä. Täällä on varmaan itseni lisäksi enimmäkseen naisia/feminiinisiä ihmisiä kirjoittelemassa, joten ihmetyttää pahat oletukset nuorista ja teinitytöistä. Itselläkin nuoria tyttöjä, ja toivon että saavat kasvaa vähemmän nais/tyttövihamielisessä maailmassa kuin itse kasvoin ysärillä.
Huomatkaa, että tässä minun viestissäni ei myöskään halvenneta Gregoria tai oleteta itse keksimiäni asioita hänestä.
En minä syytä nuoria faneja yhtään mistään, nuo tapahtumien kulku on luettavissa twitteristä ja muilta julkisilta alustoilta. Jos JO:lla on järkeä päässä he ilman muuta lopettavat nykyisenlaiset tapaamiset tämän keissin myötä. Nyt on ollut äärimmäisen vapaamuotoista hengailua keikkojen jälkeen humalassa, ja osa videoista on vähän siinä ja siinä saako jonkun äiti hepulin jostain pätkästä. Tai joku kateellinen fani väännettyä jotain ikävää. Mitään epäsopivaa ei ole tapahtunut yhdessäkään näkemässäni klipissä Huom Huom mutta uskon että uusi crew teroittaa että bändiä suojellakseen on alettava pitää aiempaa suurempaa etäisyyttä. Minusta tämä on sääli koska tähän asti lähinnä kotimaassaan keikkaillut bändi oli tottunut rentoon menoon. En tiedä mitä G on tehnyt tai jättänyt tekemättä mutta näkemäni lista rikkeistä oli aivan naurettava kuten se t-paitahomma esimerkiksi ja osa vakavempia anonyymeja joista ainakin yksi oli irrotettu asiayhteydestään mistä ko. Fani oli raivostunut kun oli jo lähetetty bändille "todisteena".

Minullakin on tytär ja aion kyllä teroittaa hänelle että netissä ei nimeltä syytetä tai maaliteta ketään, koska seuraukset voivat olla todella vakavia (työpaikan menetyksestä maineen tuhoutumiseen ja jopa itsemurhiin) ja netissä maalittaneille voi itselleen pätkähtää kunnianloukkaussyyte.
 
vierailija
Aika ironista, että Kikiä kohtaan kyseltiin heti onko sinkku samaan aikaan kun edellistä yritettiin saada pois. No joo en tiedä oliko samoja tyyppejä mutta huomasin siitä vain keskustelua.
 
Noniin, ketä kiinnostaisikaan rakkaudesta ja kaulapannoista ja sen sellasesta jauhaminen livemiitissä ja/tai jollain suljetummalla alustalla jos tämä menee jossain vaiheessa oikean moden toimesta kiinni? Lilja, 🌙💜, Joymuffin, Enid, Sipriina ehkä ja anteeksi jos unohdin nimiä?
Yritän päästä jollekin JOn keikoista. Joymuffin oli kuitenkin sillon jo muilla mailla.
Jos keskusteluryhmää tms puuhaa, mikä alusta olis hyvä? Discord, twitter (? Siellä on joku yksityishuonejuttu nykyään?), telegram/ wa, mitä muita? Ite en anna facebookille ääntä, mutta ei täysin mahdoton sekään.
Tein joka tapauksessa joutessani jo höpömailiosoitteen (mutta kannattaako mun sitä kirjottaa tähän? miten tämä toimii?) ja rekisteröidyin tänne. Saa kirjotella! 💌
Huomenna varmaan ihmettelen missä puuskassa touhusin eilen...mutta no kohta vedetään taas jne.
🐶🩷
 
vierailija
Noniin, ketä kiinnostaisikaan rakkaudesta ja kaulapannoista ja sen sellasesta jauhaminen livemiitissä ja/tai jollain suljetummalla alustalla jos tämä menee jossain vaiheessa oikean moden toimesta kiinni? Lilja, , Joymuffin, Enid, Sipriina ehkä ja anteeksi jos unohdin nimiä?
Yritän päästä jollekin JOn keikoista. Joymuffin oli kuitenkin sillon jo muilla mailla.
Jos keskusteluryhmää tms puuhaa, mikä alusta olis hyvä? Discord, twitter (? Siellä on joku yksityishuonejuttu nykyään?), telegram/ wa, mitä muita? Ite en anna facebookille ääntä, mutta ei täysin mahdoton sekään.
Tein joka tapauksessa joutessani jo höpömailiosoitteen (mutta kannattaako mun sitä kirjottaa tähän? miten tämä toimii?) ja rekisteröidyin tänne. Saa kirjotella!
Huomenna varmaan ihmettelen missä puuskassa touhusin eilen...mutta no kohta vedetään taas jne.
🩷
Minä olisin kiinnostunut vaikka anonyyminä täällä olen alusta asti pyörinyt :( En kyllä keksi mikä olisi semmoinen paikka mihin trollit ei löytäisi. Pakko se olisi kuitenkin tänne jakaa se tieto.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Noniin, ketä kiinnostaisikaan rakkaudesta ja kaulapannoista ja sen sellasesta jauhaminen livemiitissä ja/tai jollain suljetummalla alustalla jos tämä menee jossain vaiheessa oikean moden toimesta kiinni? Lilja, , Joymuffin, Enid, Sipriina ehkä ja anteeksi jos unohdin nimiä?
Yritän päästä jollekin JOn keikoista. Joymuffin oli kuitenkin sillon jo muilla mailla.
Jos keskusteluryhmää tms puuhaa, mikä alusta olis hyvä? Discord, twitter (? Siellä on joku yksityishuonejuttu nykyään?), telegram/ wa, mitä muita? Ite en anna facebookille ääntä, mutta ei täysin mahdoton sekään.
Tein joka tapauksessa joutessani jo höpömailiosoitteen (mutta kannattaako mun sitä kirjottaa tähän? miten tämä toimii?) ja rekisteröidyin tänne. Saa kirjotella!
Huomenna varmaan ihmettelen missä puuskassa touhusin eilen...mutta no kohta vedetään taas jne.
🩷
Minua myös kiinnostaisi vähän alustasta riippuen. FB ehdoton ei minulta. En ole täällä toiminut millään nimimerkillä mutta olen se Sipriinasta huomattavasti etelämmässä asuva ulkosuomalainen. Ehkä allekirjoitan tästä lähtien seuraavasti.

Välimeren ruusutarhuri tai 🌊🌹
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
En mäkää ihan näe miksi pitäisi siirtyä muualle, ainakaan vielä. Täällä trollit aina jaksaa vaan hetken mutta vauvaan verrattuna meno on paljon rauhallisempaa.
Nojoo toisaalta voihan sitä pitää molemmat. Jos porukka täältä haluaa nähdä myös livenä, niin ainakin sellaisten juttujen sopimiseen tämä on joka tapauksessa huono ja liian julkinen paikka.
 
vierailija
Noniin, ketä kiinnostaisikaan rakkaudesta ja kaulapannoista ja sen sellasesta jauhaminen livemiitissä ja/tai jollain suljetummalla alustalla jos tämä menee jossain vaiheessa oikean moden toimesta kiinni? Lilja, , Joymuffin, Enid, Sipriina ehkä ja anteeksi jos unohdin nimiä?
Yritän päästä jollekin JOn keikoista. Joymuffin oli kuitenkin sillon jo muilla mailla.
Jos keskusteluryhmää tms puuhaa, mikä alusta olis hyvä? Discord, twitter (? Siellä on joku yksityishuonejuttu nykyään?), telegram/ wa, mitä muita? Ite en anna facebookille ääntä, mutta ei täysin mahdoton sekään.
Tein joka tapauksessa joutessani jo höpömailiosoitteen (mutta kannattaako mun sitä kirjottaa tähän? miten tämä toimii?) ja rekisteröidyin tänne. Saa kirjotella!
Huomenna varmaan ihmettelen missä puuskassa touhusin eilen...mutta no kohta vedetään taas jne.
🩷
Haluaisin kyllä jatkossakin pysyä tämän laivan kyydissä, jos nykyinen ketju suljetaan tms. Ehkä jossain muualla kuin Twitter tai FB kuitenkin?

t. Suviruusu 🥀 (joka useimmiten unohtaa allekirjoituksensa)
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu, apua, apua. Olin reilun viikon reissussa (oikeastikin laivalla muutamia päiviä ja vieläkin keinuttaa) ja lähdin kipuamaan kyytiin melkoiselta takamatkalta. Välillä oli niin tyyntä ja kaunista ja sitten pudottiin taas myrskynsilmään. En halua jöttää tätä laivaa vielä. Koordinaatteja kehiin, jos kurssia käännetään.
🍀
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minulla on Twitter, Telegram ja Discord, jotka kaikki ovat omalla nimellä eli en postaa tunnuksia tänne, mutta voin kyllä keskustella teidän kanssanne omalla nimellä jossain suljetussa paikassa jos esim. sovimme tapaamisia. :) Twitterissä voi tosiaan tehdä groupchatin, mutta toki Twitter on vähän mitä on nykyään. FB (sisältää Instan ja Whatsappin) ei käy minullekaan.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Haluaisin kyllä jatkossakin pysyä tämän laivan kyydissä, jos nykyinen ketju suljetaan tms. Ehkä jossain muualla kuin Twitter tai FB kuitenkin?

t. Suviruusu (joka useimmiten unohtaa allekirjoituksensa)
Lehdykkä täällä myös haluaisi jatkaa purjehdusta kanssanne❤ FB tai Twitteriä en kuitenkaan haluaisi ottaa. Yksi vaihtoehto voisi olla k-18 Käärijä discordiin pyytää oma alue suomenkielisellä shippaukselle. Uskon että täälläkin tilanne rauhoittuu taas kun arki alkaa, ja siksi en tekisi mitään turhan hätiköityä.

-🌿
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä