Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on niin totta. Osa näistä kommentoijista on seurannut Käärijää vain parin kuukauden ajan ja nyt he olettavat tietävänsä hänestä kaiken. Vuosi sitten pääsi vielä aidosti olemaan läsnä ja vuorovaikutuksessa Käärijän kanssa, kun hänen keikkansa olivat vielä pieniä ja intiimejä. Nämä ns. viisuilijat eivät ole nähneet ja kokeneet sitä puolta.
Vuosi sitten oli vuosi sitten. Jere ei tuolloin ollut vielä tavannut Bojania..
 
vierailija
En ole itse kuullut ko. huutoa, mutta olisi kyllä outoa, jos joku niin tekisi. Käsittääkseni huuto kohdistui kameramiehelle.. eli huutajan itse pitäisi osata suomea niin hyvin, että sen osaa huutaa, ja lisäksi kameramiehen pitäisi se ymmärtää... Olisiko ollut joku muu lausahdus, joka kuulostaa suomelta?
No, kameramies huusi Bojanille, että anna mennä. Show alkoi heti sen jälkeen.
 
vierailija
Tämä on niin totta. Osa näistä kommentoijista on seurannut Käärijää vain parin kuukauden ajan ja nyt he olettavat tietävänsä hänestä kaiken. Vuosi sitten pääsi vielä aidosti olemaan läsnä ja vuorovaikutuksessa Käärijän kanssa, kun hänen keikkansa olivat vielä pieniä ja intiimejä. Nämä ns. viisuilijat eivät ole nähneet ja kokeneet sitä puolta.
On tyypillistä että vanhoja faneja alkaa ärsyttää kun uusia tulee, ja he kokevat tuntevansa artistin paremmin. Se on inhimillistä. Mutta totuus on se etteivät vanhatkaan fanit pääse lukemaan artistin ajatuksia tai tunne häntä yksilönä. Siitä syystä on turha esimerkiksi loukkaantua artistin puolesta. Kaikilla meillä on yhtäläinen oikeus tuottaa artistista mielikuva ja tykätä hänestä omista lähtökohdistamme.
 
vierailija
On tyypillistä että vanhoja faneja alkaa ärsyttää kun uusia tulee, ja he kokevat tuntevansa artistin paremmin. Se on inhimillistä. Mutta totuus on se etteivät vanhatkaan fanit pääse lukemaan artistin ajatuksia tai tunne häntä yksilönä. Siitä syystä on turha esimerkiksi loukkaantua artistin puolesta. Kaikilla meillä on yhtäläinen oikeus tuottaa artistista mielikuva ja tykätä hänestä omista lähtökohdistamme.
Ei se silti poista niitä tosiasioita, jotka hänen keikoillaan on vuosi sitten tapahtunut. Niitä sun on turha vähätellä sen takia, ettet ole niitä itse päässyt kokemaan. Mua ei haittaa Käärijän menestys, vaan päinvastoin, olen onnellinen hänen puolestaan. Kyse olikin nyt siitä, että osa täällä olevista kommentoijista haluaa kieltää kaikki ennen viisuja tapahtuneet haastattelut, Jeren sanomiset jne.
 
vierailija
Ei se silti poista niitä tosiasioita, jotka hänen keikoillaan on vuosi sitten tapahtunut. Niitä sun on turha vähätellä sen takia, ettet ole niitä itse päässyt kokemaan. Mua ei haittaa Käärijän menestys, vaan päinvastoin, olen onnellinen hänen puolestaan. Kyse olikin nyt siitä, että osa täällä olevista kommentoijista haluaa kieltää kaikki ennen viisuja tapahtuneet haastattelut, Jeren sanomiset jne.
Ei se silti poista niitä tosiasioita, jotka hänen keikoillaan on vuosi sitten tapahtunut. Niitä sun on turha vähätellä sen takia, ettet ole niitä itse päässyt kokemaan. Mua ei haittaa Käärijän menestys, vaan päinvastoin, olen onnellinen hänen puolestaan. Kyse olikin nyt siitä, että osa täällä olevista kommentoijista haluaa kieltää kaikki ennen viisuja tapahtuneet haastattelut, Jeren sanomiset jne.
Sinä et nyt halua ymmärtää että tuolla ei ole mitään merkitystä shippauksen kannalta.
 
vierailija
Ei se silti poista niitä tosiasioita, jotka hänen keikoillaan on vuosi sitten tapahtunut. Niitä sun on turha vähätellä sen takia, ettet ole niitä itse päässyt kokemaan. Mua ei haittaa Käärijän menestys, vaan päinvastoin, olen onnellinen hänen puolestaan. Kyse olikin nyt siitä, että osa täällä olevista kommentoijista haluaa kieltää kaikki ennen viisuja tapahtuneet haastattelut, Jeren sanomiset jne.
No kun he eivät kestä sitä ajatusta, että Jere ja Bojan ovat pelkkiä kavereita. Siksi heidän pitää nähdä draamaa ihan kaikessa ja kyseenalaistaa kaikki muu.
 
vierailija
Sinä et nyt halua ymmärtää että tuolla ei ole mitään merkitystä shippauksen kannalta.
Mitä jos myönnettäisiin jo se tosiasia, että täällä on shippaajia laidasta laitaan. Osa ymmärtää, että he ovat pelkkiä kavereita. Osa ymmärtää myös sen, ettei shippauksen kannalta ole mitään väliä sillä, että mikä heidän seksuaalinen suuntaus on. Osalla taas menee oikeasti fakta ja fiktio sekaisin. Mitä jos menisit heittämään tuon saman kommentin kaikille, jotka puhuvat täällä jostakin muusta kuin shippaamisesta. Eikö sun reiluuden nimissä pitäisi tehdä niin?!
 
vierailija
Ei se Bojan liity mitenkään siihen, että vuosi sitten Käärijän keikat olivat vielä ihanan pieniä ja intiimejä. Sääli, että Bojan huutelujalta menee aina kommenttien pointit ohi, kun ei näe metsää puilta.
Joo mut liittyy siihen, että olet olevinasi niin satavarma Kn seksuaalisesta suuntautumisesta. Et voi olla, vaikka oletkin ollut yksi niistä kymmenestä keikalla olijoista.
 
vierailija
Joku linkittää tätä vauvalla ja ohjaa ihmisiä tänne trollaamaan. Toivon että tämä shippaus-palsta pysyisi asiallisena eikä menisi riitelyyn. Annetaan kaikille kukille tilaa.
 
vierailija
Joo mut liittyy siihen, että olet olevinasi niin satavarma Kn seksuaalisesta suuntautumisesta. Et voi olla, vaikka oletkin ollut yksi niistä kymmenestä keikalla olijoista.
Aina sä näet joka puolella Käärijän seksuaalista suuntaamista. Se on jo pakkomielle sinulle, koita jo päästä yli asiasta. Suurinta osaa meistä ei oikeasti kiinnosta se. Sä siitä jankkaat ja väännät.
 
vierailija
Ei se silti poista niitä tosiasioita, jotka hänen keikoillaan on vuosi sitten tapahtunut. Niitä sun on turha vähätellä sen takia, ettet ole niitä itse päässyt kokemaan. Mua ei haittaa Käärijän menestys, vaan päinvastoin, olen onnellinen hänen puolestaan. Kyse olikin nyt siitä, että osa täällä olevista kommentoijista haluaa kieltää kaikki ennen viisuja tapahtuneet haastattelut, Jeren sanomiset jne.
Nyt täytyisi nähdä ero shippauksen ja fanituksen välillä. Tämä kuitenkin on palsta, jossa nimenomaan shipataan B ja J suhdetta, oli sen laatu sitten mikä tahansa. Shippaus perustuu suurimmaksi osaksi toiveisiin, fantasiaan, olettamuksiin ja kuvitelmiin. Ja jokainen shippaaja luo sen oman "todellisuutensa" itse. Eli sillä ei välttämättä ole väliä mikä on totuus, kun eihän sitä meistä kukaan voi tietää.
Suosittelen, ettet käy lukemassa shippaukseen olennaisesti liittyviä BJ fanficcejä, voisit järkyttyä.
 

Yhteistyössä