Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikkekin on ehdottanut häistä kännissä, että tehtäiskö Q&A? Storylla. että kyllä ne ovat ehtineet siellä miettiä, että miten fanien mielenkiintoa ei päästetä liiaksi herpaantumaan.
 
vierailija
Olipas oudontuntuinen sattuma, mietin näitä Jesse-juttuja ja sitten minua seurasi somessa joku helsinkiläinen Jesse, jonka postaamissa kuvissa oli denssiä. :p Lisäksi hän laittoi minulle viestiä, että tunnemme jostain vusoien takaa. Ei ole edes yhtään samannäköinen kuin kumpikaan Käärijä-Jesse, mutta silti onnistui hämmentämään.
 
vierailija
Sinänsä ihania nää teinifanit että ne kaivaa esiin kaiken. Kuten sen että B oli jakanut tuon K:n kielenlipsutuksen kesken sen Barbie-leffan
Olikohan elokuvan aikana ajatukset alkaneet harhailla suomalaisen suuntaan tai sitten siinä oli ollut jotakin, mikä oli muistuttanut K:sta 🤭 Menen katsomaan sen ensi viikolla, joten pitääkin tarkkailla näkyykö taustalla pottatukkaisia nukkeja.
 
vierailija
Twitterissä, Discordissa ym. ovat työn touhussa, jotta Gregor sais lähtöpassit. Vaikka tossa listassa ei ookaan mitään erityisen hälyttävää, paitsi ehkä toi yks anonyymi väite, et G yrittänyt suudella häntä, niin ehkä G:n kannattaisi vähän ottaa etäisyyttä nuoriin naisfaneihin, jotka tuntuvat kokevan hänen käytöksensä häiritseväksi.

Mua alkoi tuo teinien draamailu tympiä eilen niin paljon, että laitoin Gregorille instassa dm tsemppiviestin, johon G reagoi sydämellä. Tuo teinien uhriutumiskulttuuri on aika veemäinen ilmiö.
 
vierailija
Mikkekin on ehdottanut häistä kännissä, että tehtäiskö Q&A? Storylla. että kyllä ne ovat ehtineet siellä miettiä, että miten fanien mielenkiintoa ei päästetä liiaksi herpaantumaan.
Tai sitte niissä häissä oli tylsää? Etkö ikinä ole ollu juhlissa missä on ollu tylsää? En usko että jokainen asia mitä B tai J porukoissa tehdään on muka jotenkin super laskelmoitua
 
vierailija
Tai sitte niissä häissä oli tylsää? Etkö ikinä ole ollu juhlissa missä on ollu tylsää? En usko että jokainen asia mitä B tai J porukoissa tehdään on muka jotenkin super laskelmoitua
Varmaan olikin osan ajasta tylsää. Ja siis joo, en mäkään ajattele, että niiden tarvii pitkään miettiä, että mitä keinoja käytetään, että fanit sais edelleen matskua shippaamiseen tai muuten kokisivat, että artisti huomioi.
 
vierailija
Tuo B: seksuaalisuuden spekuloiminen on niin junttia ja turhaa. Nykyään pitäisi olla ihmisillä tiedossa, ettei seksuaalisuutta voi päälle päin nähdä, ja että se on jokaisen oma asia. Todella inhottava lukea noita viestejä täällä.
 
vierailija
Ja kuka kuvasi possujunan ja huudahti anna mennä.
En ole itse kuullut ko. huutoa, mutta olisi kyllä outoa, jos joku niin tekisi. Käsittääkseni huuto kohdistui kameramiehelle.. eli huutajan itse pitäisi osata suomea niin hyvin, että sen osaa huutaa, ja lisäksi kameramiehen pitäisi se ymmärtää... Olisiko ollut joku muu lausahdus, joka kuulostaa suomelta?
 
vierailija
Tuo B: seksuaalisuuden spekuloiminen on niin junttia ja turhaa. Nykyään pitäisi olla ihmisillä tiedossa, ettei seksuaalisuutta voi päälle päin nähdä, ja että se on jokaisen oma asia. Todella inhottava lukea noita viestejä täällä.
No eikä ole. Säästäisihän se kaikilta aikaa, jos tiedettäisiin, että hän on hetero, niin ei kukaan enää odottelis, että Käärijän suuntaan tapahtuu oikeastaan yhtään mitään. Ainakaan mitään jännää. Ei heterot ole katsos maailmasta poistuneet, vaikka sinä ehkä niin kuvitteletkin. Kuka on ja kuka ei, sitä ei toki tiedä.
 
vierailija
Mä en voi mitään, mutta mua häiritsee todella paljon näiden kahden interaktio, jotenkin se tuntuu vaan.. väärältä. Ja ovat olleet huonekavereita, siis nyt kiertueella vai missä? Onneksi sentään saatiin kielivideot molemmilta helpottamaan oloa.

En yhtään usko, että bojan noin halaisi ja pusuttelisi JOS oikeasti olis seksuaalisia/romanttisia fiiliksiä tuota rumpalia kohtaan. Eikä tuo oo sen tyyppiä, mut vois kyllä pitää enemmän etäisyyttä. Oli varmaan niin huppelissa, et meni turhan löhelle. Mua jotenkin ärsyttää koko tuo kamelinvarvas-bändi, vaikea uskoa et myisivät keikkapaikkoja edes puolilleen ilman JO ym. vetonauloja.
 
vierailija
Tuo B: seksuaalisuuden spekuloiminen on niin junttia ja turhaa. Nykyään pitäisi olla ihmisillä tiedossa, ettei seksuaalisuutta voi päälle päin nähdä, ja että se on jokaisen oma asia. Todella inhottava lukea noita viestejä täällä.
Kyllä sen joistain voi nähdä kilometrien päähän, vaikka nykyään yritetään jostain syystä teeskennellä että siinä muka olisi jotain pahaa että jonkun homous näkyy selkeästi ulospäin. ihan vaikka minusta itsestäni, sanon aina olevani täysi rekkalesbo. Sekin kuulemma on nykyään muka loukkaava sana mutta käytän sitä koska se on totuus ja turha siitä on muuksi muuttaa. Yleensä nää ”ei saa arvuutella muiden seksuaalisuuksia” on jännästi heteroita.
 
vierailija
No eikä ole. Säästäisihän se kaikilta aikaa, jos tiedettäisiin, että hän on hetero, niin ei kukaan enää odottelis, että Käärijän suuntaan tapahtuu oikeastaan yhtään mitään. Ainakaan mitään jännää. Ei heterot ole katsos maailmasta poistuneet, vaikka sinä ehkä niin kuvitteletkin. Kuka on ja kuka ei, sitä ei toki tiedä.
Ei kenenkään suuntautuminen ainakaan minulla muuttaisi mitään shippauksen suhteen😊
 

Yhteistyössä