Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkoha nää Mikken puolesta loukkaantujat samoja kuin B puolesta inisijät
En tiedä, vaikka olisivatkin. Hyvä kuitenkin, että edes heillä on sitten jonkinnäköistä suhteellisuuden tajua. Onhan se ihan totta, ettei kaikilla asioilla voi alkaa mässäilemään ja jotkut ihmiset on syytä pitää ulkopuolella näistä asioista. Vaikka Tarot tulkinta onkin harmitonta viihdettä, niin selvästi täällä on myös senkin suhteen sellaisia kommentoijia, jotka eivät osaa enää erottaa faktaa fiktiosta, eivätkä he enää edes hahmota, että mikä on reaalielämää ja mikä ei.
 
vierailija
Tuskin kukaan pakottaa sua täällä pyörimään?
Olisi kiva, jos tämä palsta voitaisiin pitää siistinä. Kaikilla on oikeus esittää täällä mielipiteensä ja esim. onhan täältä poistettu ficci tai parikin sen takia, että ne ovat olleet joillekin kommentoijille liian rajuja. Itselleni ne eivät olleet, mutta ymmärrän myös heitä, joille ne oli. Sen takia olisi hyvä, että täällä kuunnellaan kaikkien mielipiteitä ja jos joku on sitä mieltä, että Mikkestä on epäsoveliasta tehdä luentoa, niin se täytyy hyväksyä. Minusta tuonkin asian suhteen voidaan tehdä kädenpuristus, koska on kuitenkin paljon henkilöitä, joista tehdyn luennan kaikki kommentoijat täällä hyväksyvät. Ollaan ystävällisiä toisillemme ja kuunnellaan, mitä muilla on sanottavaa.
 
vierailija
En tiedä, vaikka olisivatkin. Hyvä kuitenkin, että edes heillä on sitten jonkinnäköistä suhteellisuuden tajua. Onhan se ihan totta, ettei kaikilla asioilla voi alkaa mässäilemään ja jotkut ihmiset on syytä pitää ulkopuolella näistä asioista. Vaikka Tarot tulkinta onkin harmitonta viihdettä, niin selvästi täällä on myös senkin suhteen sellaisia kommentoijia, jotka eivät osaa enää erottaa faktaa fiktiosta, eivätkä he enää edes hahmota, että mikä on reaalielämää ja mikä ei.
Minunkin mielestäni J:n perheenjäsenet voisi rajata pois. Sinänsä luennan voi tehdä mistä vaan, mutta sen julkaiseminen julkisella palstalla on sitten toinen juttu. Perheenjäsenen mahdollisista fiiliksistä kertominen tuntuu jostain syystä liian intiimiltä.
 
vierailija
Olisi kiva, jos tämä palsta voitaisiin pitää siistinä. Kaikilla on oikeus esittää täällä mielipiteensä ja esim. onhan täältä poistettu ficci tai parikin sen takia, että ne ovat olleet joillekin kommentoijille liian rajuja. Itselleni ne eivät olleet, mutta ymmärrän myös heitä, joille ne oli. Sen takia olisi hyvä, että täällä kuunnellaan kaikkien mielipiteitä ja jos joku on sitä mieltä, että Mikkestä on epäsoveliasta tehdä luentoa, niin se täytyy hyväksyä. Minusta tuonkin asian suhteen voidaan tehdä kädenpuristus, koska on kuitenkin paljon henkilöitä, joista tehdyn luennan kaikki kommentoijat täällä hyväksyvät. Ollaan ystävällisiä toisillemme ja kuunnellaan, mitä muilla on sanottavaa.
Täällä on vaan hankala tietää miten moni on oikeasti puolesta ja vastaan koska kommenttien takana voi olla yksi ja sama henkilö eikä täällä voi peukuttaakaan
 
vierailija
Ikävää, että täällä on porukkaa, jotka uhkailevat ylläpidolla Tarottaren mahdollisen luennan suhteen.
Ei ne luennat onnistu, ellei kohteena oleva ole 'avoin' asialle. Mutta asiaan perehtymättömät tässä nyt ovat pahoittamassa mieliään. Se ei ole tämän palstan tarkoitus, mielensä pahoittaminen, tai muiden mielen pahoittaminen.
Minulle henkimaailman asiat ovat hyvin henkilökohtainen ja tärkeä asia. En halua, että niillä pilaillaan tai suututetaan henkimaailmassa olevat.
 
vierailija
Täällä on vaan hankala tietää miten moni on oikeasti puolesta ja vastaan koska kommenttien takana voi olla yksi ja sama henkilö eikä täällä voi peukuttaakaan
Ja mikä ärsyttävintä, huomasin, että joku on käyttänyt nimimerkkiäni pari kertaa. Hän on kertonut täällä elämästäni sellaisia asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Siksi olen jättänyt nimimerkin pois. Lähinnä olen nauranut huvittuneena tälle pilailijalle, mutta toisaalta se on taas rasittavaa, jos hän on kirjoitellut muidenkin nimimerkeillä. Menee luotto tähän keskusteluun.😂😅
 
vierailija
Yksi suosikkiasioistani täällä ja Vauvalla on, että kun Kärtsä postaa Bojanista tms, niin ihmiset usein postaavat siitä niin innoissaan että tulee ihan hengästynyt olo, ei niin että coolia olla eka jos saa postata, mutta ei vain meinaa pysyä housuissaan äääää. :)
 
vierailija
Ei lähdetä väittelemään tuon vastarannankiiskin kanssa🙂 Kyllä se omia aikojaan lopettaa kun kyllästyy. Kaikki näemme sitten kun aika on millainen luenta tuli, veli mukana tai ilman.
 
vierailija
Ship is going strong!!! Ja me JUURI ÄSKEN manifestoitiin lipominen 🤩❤

Mä alan oikeasti uskomaan manifestointiin. Se on toiminut tässä casessa ja olin itse reaalimaailmassa toisilla treffeillä tänään tosi kivan miehen kanssa, jonka tyyppistä olen manifestoinut.

Elämä on ihanaa ❤

Bojan ja Jere ovat ihania!!

Te olette kaikki ihania!!

Mango
 
vierailija
Manifestoidaan gf:lle joku uusi ihana mies, gf ja J kaunis pikainen ero, J&B samaan paikkaan samaan aikaan ja annetaan heidän rakkautensa tehdä tehtävänsä ja nousta kukoistukseensa 🤩

M
 
vierailija
OMG OMG ✨✨✨

Olen liikenteessä ja näin tuon storyn ja meinasin huutaa ääneen 😻 Tätä nuolemistahan me puutarhurit just manifestoitiin 🙈 ja tuo lipominen on 1000X hotimpaa kun "pelkkä" tykkäys 🥵

t. Lilja ihan aasina universumin aalloilta 😻🌺💚
 

Yhteistyössä