Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Klla on twitterin mukaan vielä puolet kesäkiertueen keikoista jäljellä, hullusti saa painaa kyllä kun on jo melkein elokuu…. Toivottavasti tajuaa nyt levätä kunnolla kun on tää pikkubreikki, ja sitten kiertueen jälkeen. Loppuun palaa nopeasti varsinkin uusi tekijä :/
 
vierailija
Onkoha nää Mikken puolesta loukkaantujat samoja kuin B puolesta inisijät
Vastaan omasta puolestani, että ei todellakaan ole. Eikä kukaan täällä ole käsittääkseni loukkaantunut Miken puolesta. Miksi pillastutte siitä, että joillain menee moraalinen raja eri kohdassa kuin teillä? Miksi kutsutte muita ihmisiä inisijöiksi? Tännekin on alkanut valua vauvapalstan ikävää meininkiä, harmi.
 
vierailija
En myöskään usko, että JO olisi löytynyt ilman tätä shippausta. Vaikka kyllä multa jäi viisuista monta muutakin biisiä soittolistalle. Mutta olen ajatellut ettei sillä väliä miten sen bändin löytää, ei sitä haluaisi kuunnella jollei musiikki olisi hyvää. Myönnän tässä, että Käärijän biiseistä ei mulle iske ollenkaan niin moni kuin JOn.

Mä just tänään mietin itseäni vuosi sitten, kuinka paljon onnellisempi ja elämäniloisempi olenkaan tänään! Ja kyllä mä tän pistän suurimmaksi osaksi tämän ihme sekoamisen lukuun. Koska mikään muu ei mun elämässä ei ole muuttunut.

Ficcien myötä on kivasti tosiaan löytynyt niin oma mielikuvitus kuin into kirjoittaa. Nyt olen kirjoittanut tarinaa, joka ei ole ficci näistä kahdesta, vaan ovat mukana ihan sellaisina kuin nyt ovat, eli innoittajina elää elämää.

Enid

ps. En ole Mango lukenut vielä uusinta ficciäsi, säästelen huomiselle. Tänään tämä mamma vetää skumppakännit kaverin kanssa
Hauskaa skumppailtaa 🥂 Mulle ei skumppailtoja, ennenkuin oon selvinnyt rannalle tästä laivasta. Riski, että puhun ohi suuni on liian suuri 😅
 
vierailija
Vastaan omasta puolestani, että ei todellakaan ole. Eikä kukaan täällä ole käsittääkseni loukkaantunut Miken puolesta. Miksi pillastutte siitä, että joillain menee moraalinen raja eri kohdassa kuin teillä? Miksi kutsutte muita ihmisiä inisijöiksi? Tännekin on alkanut valua vauvapalstan ikävää meininkiä, harmi.
Ininältä toikin viestis kuulostaa
 
vierailija
Vastaan omasta puolestani, että ei todellakaan ole. Eikä kukaan täällä ole käsittääkseni loukkaantunut Miken puolesta. Miksi pillastutte siitä, että joillain menee moraalinen raja eri kohdassa kuin teillä? Miksi kutsutte muita ihmisiä inisijöiksi? Tännekin on alkanut valua vauvapalstan ikävää meininkiä, harmi.
En vaan ihan käsitä kun jos koko tää shippaus on hömppää ja typerää, niin miksi silti jaksatte ottaa todella vakavasti jonkun tarot luennan ja alatte höpistä moraalista? Miksette sitte ajattele että sekin on vaan "typerää hömppää" kuten koko tämä ketjukin? En minä ainakaan jaksa vahtia kenenkään "hömppä harrastuksia"
 
vierailija

aaaws <33
Tästä yhteistyöstä voisi tulla musiikillisesti tosi kiinnostava, koska mennään niin paljon yli genrerajojen. Verset olisi Jokereiden tyyliin kitaravoittoista rokkia ja sitten kertsissä K&B räppäisivät, ehkä suomeksi. Ja tietysti biisille pitäisi tehdä musavideo, sen käsikirjoitukseen puutarhureilla olisi varmasti antaa monta ideaa!😄
 
vierailija
Minäkin haluaisin luentaa, jossa Mikke on mukana. Uskon myös siihen että Tarotar tietää jos luentaa ei kannata tehdä tai menee liian henkilökohtauksesti. Itse haluan vahvasti uskoa niihin, mutta kuten sanottu kukaan ei tiedä varmuudella onko niissä totuuspohjaa ja jos on niin kuinka paljon. Kuitenkin moni asia jää pääteltäväksi.

- Yksinäinen
 
vierailija
Tästä yhteistyöstä voisi tulla musiikillisesti tosi kiinnostava, koska mennään niin paljon yli genrerajojen. Verset olisi Jokereiden tyyliin kitaravoittoista rokkia ja sitten kertsissä K&B räppäisivät, ehkä suomeksi. Ja tietysti biisille pitäisi tehdä musavideo, sen käsikirjoitukseen puutarhureilla olisi varmasti antaa monta ideaa!
Matalan budjetin musavideo-idea: K kaataa vesipullosta vettä päälleen ja B nuolee sen pois. Muut Jokerit voisivat soittaa taustalla. Jälkikäsittelyyn voisi sen verran laittaa käpyjä, että video hidastettaisiin. Emme ole kovin vaativia. 🤔
 
vierailija
Ikävää, että täällä on porukkaa, jotka uhkailevat ylläpidolla Tarottaren mahdollisen luennan suhteen.
Ei ne luennat onnistu, ellei kohteena oleva ole 'avoin' asialle. Mutta asiaan perehtymättömät tässä nyt ovat pahoittamassa mieliään. Se ei ole tämän palstan tarkoitus, mielensä pahoittaminen, tai muiden mielen pahoittaminen.
 
vierailija
Matalan budjetin musavideo-idea: K kaataa vesipullosta vettä päälleen ja B nuolee sen pois. Muut Jokerit voisivat soittaa taustalla. Jälkikäsittelyyn voisi sen verran laittaa käpyjä, että video hidastettaisiin. Emme ole kovin vaativia.

Ehkä kuitenkin shampanjaa?
Matalan budjetin musavideo-idea: K kaataa vesipullosta vettä päälleen ja B nuolee sen pois. Muut Jokerit voisivat soittaa taustalla. Jälkikäsittelyyn voisi sen verran laittaa käpyjä, että video hidastettaisiin. Emme ole kovin vaativia.
Ehkä kuitenki shampanjaa?
 
vierailija
Tästä yhteistyöstä voisi tulla musiikillisesti tosi kiinnostava, koska mennään niin paljon yli genrerajojen. Verset olisi Jokereiden tyyliin kitaravoittoista rokkia ja sitten kertsissä K&B räppäisivät, ehkä suomeksi. Ja tietysti biisille pitäisi tehdä musavideo, sen käsikirjoitukseen puutarhureilla olisi varmasti antaa monta ideaa!
K&B räppäämässä yhdessä suomeksi olisi kyllä stanan kova. :D
 
vierailija
En vaan ihan käsitä kun jos koko tää shippaus on hömppää ja typerää, niin miksi silti jaksatte ottaa todella vakavasti jonkun tarot luennan ja alatte höpistä moraalista? Miksette sitte ajattele että sekin on vaan "typerää hömppää" kuten koko tämä ketjukin? En minä ainakaan jaksa vahtia kenenkään "hömppä harrastuksia"
Minulle tämä ei ole typerää hömppää, en tiedä kenestä puhut <3
 
vierailija
K ja B tai K ja Jokerit tekemässä musaa yhdessä on kyllä sellainen "Shut up and take my money" -idea, Siis vaikka biisi olisi tasoa Auto jää (no ei tulisi olemaan sloveenien kunnianhimolla) ja musiikkivideossa ei olisi mitään fan serviceä niin maksaisin niin paljon tuon olemassaolosta. :p
 
vierailija
Ikävää, että täällä on porukkaa, jotka uhkailevat ylläpidolla Tarottaren mahdollisen luennan suhteen.
Ei ne luennat onnistu, ellei kohteena oleva ole 'avoin' asialle. Mutta asiaan perehtymättömät tässä nyt ovat pahoittamassa mieliään. Se ei ole tämän palstan tarkoitus, mielensä pahoittaminen, tai muiden mielen pahoittaminen.
Tämä, ihan samaa mieltä
 
vierailija
Ikävää, että täällä on porukkaa, jotka uhkailevat ylläpidolla Tarottaren mahdollisen luennan suhteen.
Ei ne luennat onnistu, ellei kohteena oleva ole 'avoin' asialle. Mutta asiaan perehtymättömät tässä nyt ovat pahoittamassa mieliään. Se ei ole tämän palstan tarkoitus, mielensä pahoittaminen, tai muiden mielen pahoittaminen.
Tämäpä juuri! Vois antaa Tarottaren vaikka päättää, että keistä hän luennon tekee. Kenestä kokee, että luento voisi onnistua parhaiten 🤔
 

Yhteistyössä