V
vierailija
Vieras
Ilman koliinia ei hermosto toimi kunnolla ja sitä saa vain keltuaisistaTaisi olla retorinen kysymys koska vastaus on itsestään selvä.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilman koliinia ei hermosto toimi kunnolla ja sitä saa vain keltuaisistaTaisi olla retorinen kysymys koska vastaus on itsestään selvä.![]()
Sellasia häitiöitä, kummallista hiutalieta ja sit alko aika äkkiä huomata, että nyt ei oo ok. Sen todella huomaa!Saanko kysyä millaisia näköhäiriöitä?
jUURI NÄINMs taudin eka oire on usein näköhäiritöt ja sen kautta usein huomataan, että ms.
En nyt usko, että tällä magnesiumilla on nyt syytä. Olen siis alkanut syömään sitä, kun oireet on jo alkanut. Enemmänkin haen sitä, että jos jollakin on ollut samanlaisia kokemuksia, niin
mistä johtunut.
Ihmisiä ei olisi olemassa ilman linnunmunia: helppo ravinto keväisin kun ei muuta ole ollutIlman koliinia ei hermosto toimi kunnolla ja sitä saa vain keltuaisista
Semmosia sameita alueita näkökentässä. MS tauti usein hokataan kun tulee noita näköhäröjä. Kyllä sen huomaa kun niitä tulee.Saanko kysyä millaisia näköhäiriöitä?
Joskus on ihan hyvä itse tutkia ja pohtia. Se ei suomessa ole enää terveydenhuolto kovin tasokasta, viimeksi kun kävin, oli virolainen lääkäri joka ei oikeastaan osannut edes suomea. Siinäpä sitten tautia arpomaan.ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. ei kannata lukea netistä oireisiin sopivia tauteja. siitä ei tule muuta kuin hirveät pelot.
telkkän uuttuja on kaikilla vanhoilla rannoilla, ihmisen tekemiäIhmisiä ei olisi olemassa ilman linnunmunia: helppo ravinto keväisin kun ei muuta ole ollut
En voisikaanSyötkö mielialalääkkeitä/psykoosi riittävästi?
No johan tuo oli alkanut itse lääkitsemäänkinensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. ei kannata lukea netistä oireisiin sopivia tauteja. siitä ei tule muuta kuin hirveät pelot.
siis pysyviä vai ohimeneviä?Saanko kysyä millaisia näköhäiriöitä?
Nyt menet naprapaatille niin asia hoituu ja lopeta kaikkien nappuloiden nieleminenLääkärissä käyty. Ja oli kyllä niin turha käynti. Ei tutkinut mitenkään. Vähän katto ja paineli jalkoja. Käski seurailla.
yks sellanen oli määrännyt tutulle täysin vasta-aiheisen lääkkeen ja osastolle siitä joutui aika pian. Kukaan ei puuttunut asiaan missään vaiheessa. Apteekissakin sanoi se myyjä et ei hänellekään oo siitä tullut mitään!Joskus on ihan hyvä itse tutkia ja pohtia. Se ei suomessa ole enää terveydenhuolto kovin tasokasta, viimeksi kun kävin, oli virolainen lääkäri joka ei oikeastaan osannut edes suomea. Siinäpä sitten tautia arpomaan.
Siksi et saa pahentaa tilaa mitenkäänPelko vaan on kova
Kaikilla valmisteilla on monenlaisia vaikutuksia. Mikä nimi sillä?