Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika jännä tämä yhdistelmä, että K on väitetysti tänään lääppinyt Jesseä ja sitten Jesse kommentoi Boitsua. Ei varmaan mitenkään liity. Vai liittyykö. Jänniä sattumia tämän aiheen tiimoilta riittää. :p
 
vierailija
Voin mäkin uskoa että ehkä Jure on jotain pussailua nähnyt mutta sen hurjempaan en kuitenkaan pysty uskomaan.. Mielenkiinnolla odotan samanlaista luentaa Jeren puolelta. Aikooko Tarotar siis ottaa käsittelyyn Matin, Mikken vai Etelin?
En ole itseasiassa vielä päättänyt. Matti taitaa olla ainoa jonka luennasta on ollut täällä yhteisymmärrys, kun taas osa on ehdottanu Mikkeä ja jotkut Eteliä. Mitäs mieltä ollaan tällä hetkellä? 🔮
 
vierailija
Itsekin shippaan heitä, vaikka he ovatkin heteroita. Toisaalta Bojan voi olla jotain muutakin. Uskon myös, että he ovat pelkkiä kavereita. Ei tuon asian tiedostaminen silti ole estänyt shippaustani. Shippaan minä sen vampyyrisarjan Lestat ja Louis hahmojakin. Shippaan myös tosi elämän henkilöitä, joiden nimiä en kehtaa mainita nimiä täällä. Minä otan nämä Jereen ja Bojaniin liittyvät kommentit täällä fiktiona ja olen luullut niin, että myös muut ottavat. Mielikuvitukseni kaipaa näitä shippihahmoja, mutta ei ne vaikuta mitenkään arkielämääni.
Tämä kommentti herätti ajattelemaan että olen vähän kateellinen, osaisinpa ottaa itsekin tämän puhtaasti fiktiona! Yritän kyllä, koska sitähän tämän kuuluisi olla - yhteistä mielikuvitusta - mutta huomaan koko ajan lipsuvani vakavissani hartaasti toivomaan että olisivatpa nuo ihmiset yhdessä. Tässä on ehkä kyseessä jostakin omien ja toisten ihmisten tunteiden (ja fiktion ja todellisuuden) erottamisen taidosta jota en täysin hallitse. En ole ennen shipannut ketään/mitään, ehkä noviisin ongelma. Musta tuntuu totta puhuen välillä siltä kuin olisin itse rakastunut. Ja se on vaikuttanut arkielämään ihan valtavasti, lähtien ajankäytöstä ja keskittymiskyvyn hajoamisesta. Olen kyllä vähän pystynyt reflektoimaan myös omaa identiteettiä ja elämää näillä shipin tuottamilla eväillä (olen menossa ensimmäistä kertaa treffeille muun kuin cismiehen kanssa, olen tyytyväinen mutta jännittää ja pelottaa). Enimmäkseen kuitenkin tuntuu että elän jonkun toisen nahoissa jollekulle toiselle kuvittelemaani elämää. Omassa arjessa mikään ei kosketa samoin.
🐶🩷
 
vierailija
En ole itseasiassa vielä päättänyt. Matti taitaa olla ainoa jonka luennasta on ollut täällä yhteisymmärrys, kun taas osa on ehdottanu Mikkeä ja jotkut Eteliä. Mitäs mieltä ollaan tällä hetkellä?
Minusta tuo naisnäkökulman nostaminen mukaan voisi olla kiinnostava, eli ehdotan Mikkeä ja Eteliä. Kiinnostaisi siis nimenomaan heidän suhtautuminen ja käsitys K/B:hen, niinkuin Jokereillekin teit 😊
 
vierailija
En ole itseasiassa vielä päättänyt. Matti taitaa olla ainoa jonka luennasta on ollut täällä yhteisymmärrys, kun taas osa on ehdottanu Mikkeä ja jotkut Eteliä. Mitäs mieltä ollaan tällä hetkellä?
Tämän on vain minun näkemys, mutta minusta Mikke on yksityishenkilö, ihan niinkuin Jeren tyttöystävä. Minusta olisi arveluttavaa sotkea heidät tähän. Matti on ammattinsa kautta julkisuuden henkilö, ehkä luenta hänestä olisi vähiten kyseenalaisiin. Etel olisi taas mielenkiintoisin juuri sen takia, että saataisiin naisnäkökulmaa asiaan vai onko henkilön sukupuolella edes väliä Tarot-tulkinnassa? Jättäisin Miken kuitenkin ulkopuolella, vaikka hän tunteekin Jeren parhaiten.
 
vierailija
vierailija
Tämän on vain minun näkemys, mutta minusta Mikke on yksityishenkilö, ihan niinkuin Jeren tyttöystävä. Minusta olisi arveluttavaa sotkea heidät tähän. Matti on ammattinsa kautta julkisuuden henkilö, ehkä luenta hänestä olisi vähiten kyseenalaisiin. Etel olisi taas mielenkiintoisin juuri sen takia, että saataisiin naisnäkökulmaa asiaan vai onko henkilön sukupuolella edes väliä Tarot-tulkinnassa? Jättäisin Miken kuitenkin ulkopuolella, vaikka hän tunteekin Jeren parhaiten.
Joo, kannatan, kirjoitin vahingossa Mikke aiempaan viestiini, mutta Mattia tarkoitin 👍 Eli Matti ja Etel voisi olla kiinnostava
 
vierailija
En ole itseasiassa vielä päättänyt. Matti taitaa olla ainoa jonka luennasta on ollut täällä yhteisymmärrys, kun taas osa on ehdottanu Mikkeä ja jotkut Eteliä. Mitäs mieltä ollaan tällä hetkellä?
Varmaan siitä Matista vois tehdä, mutta eniten mä kyllä odottaisin luentaa J:n tämän hetken tilanteesta... siihen voisi sisällyttää kysymyksen, mihin mahdollisesti liittyisi se energiamamman kuvaama tukos, eli mihin liittyvää asiaa J ei saa sanottua/tuotua nyt esiin.
 

Yhteistyössä