Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä toivon, ettei siihen Käärijän ja Häärijän kuvaan enää palattaisi täällä. Ei ainakaan haukkumalla sitä ala-arvoisilla termeillä. Haluan painottaa, että ainakin minun tuttavapiirissä ja myös laajemmin yhteisössä (jos ymmärrätte, mitä tarkoitan) se kuva otettiin vastaan ihan hyvällä mielellä ja huumorilla. Käärijä tekee oikeasti hienoa työtä vähemmistön eteen ja toivoisin, että ne, jotka täällä eivät hyväksy kyseistä kuvaa, asettuisivat hetkeksi meidän asemaan. Siinä kuvassa ei ollut mitään pahaa tai halventavaa, se oli uskalias kannanotto suvaitsevaisuuden puolesta. Hyvää yötä kaikille.
Kiitos tästä! Hyvää yötä ja suloisia unia kaikki 🌺💚
 
vierailija
Pokemon-kuvasta vielä sen verran, että Bojaniinhan siellä kommenteissa viitataan todella paljon, mikä ei ole häntä kohtaan kovin kivaa ja saattaa olla vaikuttanut siihen, ettei B ole postannut omalle fiidilleen mitään hetkeen. Odottaa kai taas Käärijä-kommenttien tulvaa. Itse kuva on mun mielestä hauska ja hyvällä tavalla rohkea eikä varmastikaan ole tarkoitettu loukkaamaan B:tä eikä vähemmistöjä.
 
vierailija
Nopeat terkut 'treffeiltä'.
Oli mukavaa, otettiin useampi lasi kotikylän pojan kanssa, ja siinä kaikki.

Se, että ne kemiat olisivat kuin ruusuilla on ainutkertaista. Alleviivaan tämän. Just saying.

Sipriina
 
vierailija

Ihana kuva. Kiinnitin myös huomiota valaistukseen, josta tulee lähinnä mieleen mlm (male-love-male) pride lippu😆 ehkä olisi aika mennä nukkumaan

(äh, olen liian väsynyt että jaksaisin noita sisiliskon kirjaimia laskea... 8? 9?)
 
vierailija
Uskaltaudun avautumaan tänne. Olen vasta vähän aikaa sitten hullaantunut Käärijään ja Bojaniin lähinnä shippausmuodossa. En ymmärrä puoliakaan ketjussa puhutuista asioista. Olen pudonnut pahasti kyydistä.

Kiitos Tarot luennoista. Oikeastaan pelkästään niitä lukiessa vatsanpohjassa kutkuttaa. Samaan aikaan surettaa ja itkettää tätäkin viestiä kirjoittaessa. Mun ikä on jostain K:n ja B:n väliltä. Lapsuuden ja nuoruuden kiusaamisen takia musta tuli älyttömän sulkeutunut. En saanut kavereita vanhemmallakaan iällä ja opiskelut takkuilevat. En koskaan saanut kokea mitään samanlaista, tuskin tulevaisuudessakaan koen. Kaikki nuoruuteen "kuuluvat" sekoilut ja juhlimisetkin puuttuvat. Jotenkin elän poikien kautta sitä fiilistä ja tunnetta vaikka tiedostan, ettei tässä todennäköisesti oikeasti ole yhtään sen enempää poikienkaan kesken kuin ystävyyttä.

- Yksinäinen
 
vierailija
💖💖💖
Ihan sairaan ihanasti Bojan vetää ChChachaata Gregorin instassaa 💖💖💖💖
Ja sitä ennen Careless whisperin....
Oooohhhh...

Jollain on Kärdeä ikävä💔💔

ja taas pullot tiukasti käsissä🙄, kunhan ei menis liikaa alkoholia vaikka juhliminen tietty ok..

Leila
 
vierailija
Pätkä ficistä joka viittaa tohon careless whisperiin ja jota en koskaan kirjoittanut loppuun..


"I know this is your favourite song" Jere hymyili ilkikurisesti ja nappasi spotifysta Careless whisperin soimaan.

Jereä vähän huvitti Bojanin romantikkoluonne, hänen oma lempparinsa Rammstainin Du hast oli niin erilainen kuin George Michaelin ikiklassikko Careless Whisper. Saksofonisoolo alkoi soimaan..

"I feel so unsure
As I take your hand and lead you to the dance floor,"

Jere nyökkäsi hymyillen, ojensi Bojanille kätensä ja kutsui Bojanin tanssiin..
"No,no, no no.. Dont play with me Jere.." Bojan pyyhkäisi hiuksia hämillään ja hymyili leveää hymyään niin onnellisen näköisenä..
"This is our Last night together", Jere kuiskasi B:n korvaan.
" I know."

I should've known better than to cheat a friend,
And waste the chance that I'd been given
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you, oh


Oli ihana olla kahdestaan, ihan lähekkäin..

Leila
Mua niin ihastuttaa että CW on Boitsun lemppari😭💖
 
vierailija
Hymyilyttää kaikki spekulaatiot poikien rikkoutuneista väleistä. Tais olla somehiljaisuus vasta tyyntä myrskyn edellä. Saa nähdä millaisiin aallokoihin ja reiveihin tässä vielä joutuu matkalla! :)
 
vierailija
Uskaltaudun avautumaan tänne. Olen vasta vähän aikaa sitten hullaantunut Käärijään ja Bojaniin lähinnä shippausmuodossa. En ymmärrä puoliakaan ketjussa puhutuista asioista. Olen pudonnut pahasti kyydistä.

Kiitos Tarot luennoista. Oikeastaan pelkästään niitä lukiessa vatsanpohjassa kutkuttaa. Samaan aikaan surettaa ja itkettää tätäkin viestiä kirjoittaessa. Mun ikä on jostain K:n ja B:n väliltä. Lapsuuden ja nuoruuden kiusaamisen takia musta tuli älyttömän sulkeutunut. En saanut kavereita vanhemmallakaan iällä ja opiskelut takkuilevat. En koskaan saanut kokea mitään samanlaista, tuskin tulevaisuudessakaan koen. Kaikki nuoruuteen "kuuluvat" sekoilut ja juhlimisetkin puuttuvat. Jotenkin elän poikien kautta sitä fiilistä ja tunnetta vaikka tiedostan, ettei tässä todennäköisesti oikeasti ole yhtään sen enempää poikienkaan kesken kuin ystävyyttä.

- Yksinäinen
Hienoa, että olet löytänyt mukaan tänne. Täällä on turvallista olla ihan omana itsenään ja nauttia siitä ystävyyden ja rakkauden ilosanomasta, jota meidän viisusankarimme meille tarjoavat. Ei haittaa, vaikka tuntuu, että on pudonnut kyydistä. Uusia juttuja ja uutta terminologiaa syntyy kaiken aikaa, niitä voit olla itsekin kehittämässä. Kaikkea hyvää sinulle! <3
 

Yhteistyössä