Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku kyseli aiemmin koulutuksia, niin minulla on akateeminen koulutus ja asiantuntijatyö.
Tuntuu, että olen liikaa paljastanut aiemmin itsestäni - tuttu periaatteessa pystyisi ehkä tunnistamaan. Toki sen pitäisi olla tosi läheinen, joka tietää että "keskiviikkona tuo teki tuon ja niin täälläkin tuo on näin kirjoittanut..."
Ja 40v nainen olen.

Mango
 
vierailija
Ehkä sen verran uskallan paljastaa, että tietoasiantuntija akateemisessa työympäristössä, koulutus FM + then some Minua kanssa kiinnostaa etenkin tässä ketjussa kirjoittelevien ammatit, niin huikeaa settiä saanut viime päivinäkin lukea! Ja samis siinäkin, etten millään ehdi kommentoida kaikkea mitä haluisin, mutta siis mahtavan oloisia tyyppejä täällä kyllä, ja ilmapiiri säilynyt enimmäkseen tosi kivana.
🙋🏻‍♀️ Täällä yksi terveydenhuoltoalalla toimiva. Meitä tuntuu olevan täällä hyvinkin monipuolinen otanta elämän eri osa-alueilta. Ja monet meistä tämä juttu on imaissut mukaansa vähän vahingossa ja ennenkaikkea yllättäen. Teidän kanssa on mukava tehdä tätä matkaa 💚
 
vierailija
Kenenköhän idea se on alunperin ollut, että ruvetaan tekemään Käärijästä ja Bojanista videoita? Onko niitä suunniteltu etukäteen vai onko ne täysin improvisoituja? Ihan sattumalta törmäsin Gregorin vanhoihin kommentteihin ja postauksiin, niitä on kopsattuna eri sivustoilla. Jotenkin olen näin jälkikäteen havahtunut siihen, että hänen kädenjälki näkyy näissä videoissa vahvasti. Hän on myös jakanut niitä eteenpäin. Selvästi Gregor haistoi näissä kahdessa bisneksen tuoksun ja varmasti olisi jatkanut tätä hommaa pidempään ilman näitä kohuja ja yliampuvia faneja.
Jep ja jatkaa taas, ihmiset ihan tulessa siitä, että Bojan on edelleen vetänyt keikkabussissa Cha cha chata… Vaikkei se kerro mistään mitään. Siis voi olla todella mikä vaan heidän suhteensa, ja kun itsellä on ainakin niin, että todisteita K:n kiinnostuksesta tarvittaisiin, ei B:n. Tai siis, en enää tarvitse, näen tämän niin, ettei K:ta enää romanttisesti kiinnosta.
 
vierailija
Kai yksi pointti tässä oli se, että Bojanin oli nähty haluavan vaieta koko jutusta, ettei tule liikaa shippausta. Oli epäilty, että hän on halunnut hiljentää someyhteydet, jotta bändi saa olla esillä omana itsenään. Ja nyt some on täynnä "avioero peruttu" -kommentteja.
 
vierailija
Aika homofoobinen fiilis siitä tosiaan tulee jos kauhistellaan mauttomaksi erityisesti tietyntyyppisiin s*ksijuttuihin viittaaminen...
No en kyllä pysty näkemään tuollaista kuvaa mitenkään herkkänä, rakkaudellisena, rakastavana enkä minään muunakaan positiivisenä toiseen kaveriin liittyen. Vaan sellaisena, jolla keskenkasvuiset dissaa homoseksiä, kun eivät pysty käsittämään ilmiötä, mutta jostain syystä pitää sitä ”kommentoida”.
 
vierailija
Noista ikävän tuntuisista postauksista seuraa kysymys, eikö J siis pidäkään Bojanista enää. Ei kai kukaan tekisi postauksia, jotka saavat hyvän ystävän kiusallisen huomion kohteeksi. Eikö J oikeasti ymmärrä mitä tekee? Oikeastaan vaikuttaa suoraan sanoen siltä, että hän kiusaa Bojania. Enkä ymmärrä miksi hän tekee niin. Tässä taitaa olla tiivistettynä se ristiriita, joka noista postauksista tulee mun päässä. Suurin osa porukasta taitaa olla mun kanssa ihan eri mieltä.
Niin siis tämä, koska tuon tason kuvastoa synnyttävät sellaiset 13-kesäiset jässikät, joista homoilulla pelleily on jännää ja johon voi purkaa jotain omia epävarmuuksia tai dissausta, että onneksi itse en oo epänormaali. Niin mä noi postaukset näin ja olin vähän että wtf
 
vierailija
Bojan kietoi sateenkaarilipun harteilleen Novi Valin aikana. En tiedä voiko siitä päätellä mitään että lippu on ylösalaisin. Luulisi että jokainen oikeasti sateenkaareva tietää miten päin sen kuuluu olla
Hyvä ettei tiennyt turhan tarkkaan. Meinaan en jaksaisi, jos JO vielä ois joku sormea heristävä sateenkaaritäti(bändi)
 
vierailija
No en kyllä pysty näkemään tuollaista kuvaa mitenkään herkkänä, rakkaudellisena, rakastavana enkä minään muunakaan positiivisenä toiseen kaveriin liittyen. Vaan sellaisena, jolla keskenkasvuiset dissaa homoseksiä, kun eivät pysty käsittämään ilmiötä, mutta jostain syystä pitää sitä ”kommentoida”.
On varmaan turhaa loukkaantua kenenkään puolesta ja jotenkin oletan, että eipä se kuva B paljon hätkähdyttänyt. B ja K taitaa olla aikalailla samanlainen huumorintaju. Eri asia tietenkin, jos itseä asia jotenkin häiritsee.
Itse näen, että se kuva ei oikeastaan aiheeltaan mitenkään poikennut CCC possujunasta, toki euroviisuissa asiaa ei voinut noin raffisti esittää.
 
vierailija
Nyt on muuten tullut tosi paljon uusia ficcejä AO3:een lähipäivinä, paljon erityisesti ronskia kamaa, mutta myös muuta, esim. eilisestä JO:n keikan pridelipustakin on jo kirjoitettu ficciä. Ihan kiva, kun pari viikkoa sitten ajattelin, että nyt kohta on jo varmaan hiljennyt kokonaan. :)

Huvittavin tapaus eiliseltä oli ficci, jossa Bojan seukkaa Krisin kanssa, mutta saa viisuissa aivotärähdyksen, menettää muistinsa ja alkaa uskoa Jeren vakuutteluja, että on tämän boyfriend. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Nyt on muuten tullut tosi paljon uusia ficcejä AO3:een lähipäivinä, paljon erityisesti ronskia kamaa, mutta myös muuta, esim. eilisestä JO:n keikan pridelipustakin on jo kirjoitettu ficciä. Ihan kiva, kun pari viikkoa sitten ajattelin, että nyt kohta on jo varmaan hiljennyt kokonaan.

Huvittavin tapaus eiliseltä oli ficci, jossa Bojan seukkaa Krisin kanssa, mutta saa viisuissa aivotärähdyksen, menettää muistinsa ja alkaa uskoa Jeren vakuutteluja, että on tämän boyfriend.

- Joymuffin
Täytyypä käydä katsastamassa tarjonta 😃
 
vierailija
Mä jotenkin ymmärsin että tosta yhdestä postauksesta puhuminen olisi jo tässä ketjussa ja vauvallakin kielletty, eikö.?

Mielipiteet on kun ne persreiöt jokaisella on omansa, ne eroavat voimakkaasti toisistaan ja koska asiasta on jo länkytetty itkien ja huutaen ja inttäen satoja sivuja niin nyt voitais lopettaa, oikeesti.
 
vierailija
Mä jotenkin ymmärsin että tosta yhdestä postauksesta puhuminen olisi jo tässä ketjussa ja vauvallakin kielletty, eikö.?

Mielipiteet on kun ne persreiöt jokaisella on omansa, ne eroavat voimakkaasti toisistaan ja koska asiasta on jo länkytetty itkien ja huutaen ja inttäen satoja sivuja niin nyt voitais lopettaa, oikeesti.
Tais joitakin ruveta ärsyttämään se ku porukalla oli hyvä fiilis siitä CCC-videosta, ni piti sit taas palata siihen postaukseen. Mut joo siinä on kyl aihe minkä ruotimisen vois jo todellakin lopettaa.
 
vierailija
Oih tuonne JO keikkabussin tunnelmaan kun pääsisi 🥵 Bojan vetää niin makeasti CCC! Tuota kuvataan kunnon kameralla, tuleekohan mukaan seuraaviin JO series pätkiin vai mitä. Ja aww kun Kärtsärikin tägätty!

Hihaton Bojan keikalla uh-huh! Iskee mun Tavastia muistion 🥵

(Aamulla kun heräsin mielessä oli monenlaista ja myös Sipriina, että mitenköhän ilta mennyt)

Ja ilmankos, koiraa nyt kysyy

🌺💚
 
vierailija
Uskaltaudun avautumaan tänne. Olen vasta vähän aikaa sitten hullaantunut Käärijään ja Bojaniin lähinnä shippausmuodossa. En ymmärrä puoliakaan ketjussa puhutuista asioista. Olen pudonnut pahasti kyydistä.

Kiitos Tarot luennoista. Oikeastaan pelkästään niitä lukiessa vatsanpohjassa kutkuttaa. Samaan aikaan surettaa ja itkettää tätäkin viestiä kirjoittaessa. Mun ikä on jostain K:n ja B:n väliltä. Lapsuuden ja nuoruuden kiusaamisen takia musta tuli älyttömän sulkeutunut. En saanut kavereita vanhemmallakaan iällä ja opiskelut takkuilevat. En koskaan saanut kokea mitään samanlaista, tuskin tulevaisuudessakaan koen. Kaikki nuoruuteen "kuuluvat" sekoilut ja juhlimisetkin puuttuvat. Jotenkin elän poikien kautta sitä fiilistä ja tunnetta vaikka tiedostan, ettei tässä todennäköisesti oikeasti ole yhtään sen enempää poikienkaan kesken kuin ystävyyttä.

- Yksinäinen
Tervetuloa mukaan, "Yksinäinen" - tänne mahtuu ja yleisesti ottaen tunnelma on lempeästi ja salliva, olet oikeassa paikassa. Trolleja on mutta ne kannattaa jättää huomiotta.

Meitä on täällä monista taustoista ja useimmat taitaa olla sinua vanhempaa porukkaa, joista moni kipuilee sen kanssa että nuoruus on ohi. Se kesti pienen ohikiitävän hetken vaikka nuorena ajatteli ettei sitä vanhene itse koskaan. Sen nuoruuden kuuman palon näkee ja aistii ja haistaa noissa pojissa niin tuskallisen väkevästi, puhumattakaan siitä K&B keskinäisestä kemiasta joka porautuu sydämeen ja sieluun ja kehoon kuin luonnonvoima. Ymmärrän siis täysin ajatuksiasi siitä menetyksen kokemuksesta - kaikki me taidetaan toivoa jotain samaa itselle ja mietitään valintoja ja surraan menetyksiä. Samassa veneessä eri näkökulmista, nuori ystäväiseni..

En vähättele tippaakaan sun kokemusta ja olen pahoillani että olet joutunut kokemaan kaiken tuon. Toivon että olet hakenut apua noiden vääryyksien ja traumojen käsittelyyn. Sulla on vielä paljon nuorta aikuisuutta edessä, Toivon niin kovasti että tämä ravistelu mitä täälläkin on kevät koettu, muuttaa myös sun elämää edes pienellä nykäyksellä, ja antaa uskallusta alkaa pikkuhiljaa elää omanlaista elämää ilman pelkoa siitä, mitä muut ajattelevat. Toivon sulle kaikkea hyvää ja kaunista.

Täällä ollaan fiilistelemässä ja usein myös reflektoimassa omaa elämää.

T. Yöllinen pohtija 🌙💜
 

Yhteistyössä