Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta eikös vauvalla ollut sekin tyyppi joka ennen viisuja sanoi että B oli vähän ns tyrkky, ehdotteli yhteiskuvaa sun muuta? Luulen että se on vaan hänen luonne, olla super sosiaalinen ja vähän flirttikin. Enemmä tosta oon ollu huolissani kun se aina tuntuu olevan kännissä nykyään. :/

Minä, olen täällä aika vakituisesti nykyään koska en jaksa sitä vauvan ilmapiiriä.

Se ensivaikutelma Bojanista johtui kyllä ihan ulkoisista ja hänestä riippumattomista syistä. Kylmissään oleva, rättiväsynyt, kierroksilla käyvä tyypillinen suomalainen introvertti kun pistetään semmoisen ihmisjoukon sekaan niin eipä siinä enää aivot jaksanut toimia (Jere parka muuten, en ikinä tule ymmärtämään miten on tommoista potenssiin 1000 kestänyt). Ihan ilman shippauslaseja olen nykyään sitä mieltä, että B on tosi symppis. Enkä siis edelleenkään ole mikään yletön B tai JO -fani muuten.
 
vierailija
Mä olen pitänyt tätä juttua yhtenä merkkinä siitä, että siellä tosiaan on ollut jotain kaveruutta suurempaa taustalla. Koska muuten tuossa sanomisessa ei ole mitään järkeä vaan päin vastoin, kaverin parasta kaveria pitäisi voida kehua ihan täysillä. Mutta tuo ns. luvan kysyminen oli outoa.
Jere on silti voinut suhtautua asiaan pinnallisemmin kuin shippailijoiden näkemyksistä voisi päätellä. Että hyvä kaveruus ja hauskaa kun tavataan, mutta ei koe ehkä tarvetta syventää suhdetta. Mikä on tietenkin näihin toiveisiin siitä verrattuna hyvin harmi.
 
vierailija
Kiitos taas luennasta. Haluaisin vielä tuoda esiin asian, joka vaivaa tällä hetkellä. Minä näen Jeren käytöksen jotenkin Bojania halventavana. Minusta Bieber postaus tuntuu pilkalliselta, Moni on sitä mieltä, että koska b tykkäsi Jeren seuraavasta postauksesta, hänenkään mielestään aiemmissa ei ollut mitään ongelmaa. Erityisesti olen miettinyt, mikä on muuttanut sen Jeren, joka puhui Bojanista kauniisti tällaiseksi B hen liittyvillä asioilla pelleileväksi henkilöksi. Tulkitsenko nyt ihan väärin?Näenkö ja koenko ihan omiani. Juu, tiedän että haukut voi tulla tälle mun viestille, koska aiheesta on muut jo puhuneet.
Samaa mieltä. Ja vaikka ajateltaisiinkin, että Jerellä on tuollainen huumori, ihmettelen sen käyttöä, jos tilanne oikeasti kulkisi yhtään joissain herkissä mielialoissa jonkun uuden, minkä kokisi arvokkaana, äärellä. Siihen narratiiviin se toiminta ei sovi ainakaan. Siihen voisi sopia, että J ei osaa käsitellä tunteitaan ja länttää siksi vitsiä tulemaan, mutta… Olisipa kiva kannatella kyseistä ajatusta vuosi ja tajuta sitten, että J on hetero, jota kiinnostavat ainoastaan naiset, ja joka K:n hahmossa oli ”romantic with Bojan”.
 
vierailija
Mä mäen tän näin (shippilasit tiukasti päässä)

Jere osoitti postauksella epäsuorasti "mulla on B:tä ikävä, mä haluan B:tä"
Seuraava kuva Häärijän kanssa "oon seksikäs, tätä olis hei B tarjolla". Häärijähän ei mene Jeren kanssa lainkaan kemian puolesta yhteen, eli on tosiaan vaan statistin roolissa.
Ohan hirveät viestit aiheesta, jos olisivat noin.
 
vierailija
Että ekalla viisu viikolla oli kiva kun ehti viettää aikaa muidenkin kanssa ja erityisen iloinen oli Jeren bromancesta Bojanin kanssa
Onpa ihana saada tietää, että Mattikin näki tuon K&B:n yhteyden olevan jotakin erilaista ja erityistä, sellaista että se kannattaa erikseen mainita. Kaksikko on todella luonut valoa sekä toisiinsa että ympärilleen ja se on merkityksellistä <3 Tuskinpa Matti tätä asiaa mainitsisi elleivät K&B olisi edelleen yhteyksissä.
 
vierailija
Bojan taas kiinni kännykässä <3 haluan uskoa että tietysti Jerelle laittelee viestiä
K: *laittaa itsestään alaviistosta otetun selfien pötkötellessään*
B: Looking handsome Jere!
K: No, you are! Are you? 🥰
B: Are youuu?
K: I am! Missing you...
K: ❤
B: I miss you too ❤
B: Being in a pub rn, can I call you later tonight?
K: Yes, call me!
K: I wait. No gig today.
B: i'll call you right after our show
K: 😘
B: 😘
 
vierailija
Oonko ainoa jonka mielestä tossa videossa ainoa kohta kun B on ihan tianteen tasalla on se Käärijä kohta? En tiiä onko kännissä vai vaan häkeltyny vai mitä mutta tuntuu että Käärijä kohdassa herää tosta ihme tilasta
Mulle tuli vaikutelma, ettei oikeastaan haluaisi olla tuossa keskustelussa ollenkaan eikä onnistu esittämään kovin kiinnostunutta. Ilmeisesti hänellä kuitenkin on aina tapana tavata faneja keikan jälkeen. Ehkä velvollisuudesta, ehkä välillä on hauskaakin.
 
vierailija
Bojan taas kiinni kännykässä <3 haluan uskoa että tietysti Jerelle laittelee viestiä
(Katsotaan jääkö tämä taas moden haaviin)

K: *laittaa pötköttelyselfien alaviistosta*
B: Looking handsome Jere!
K: No, you are! Are you? 🥰
B: Are youuu?
K: Yes I am! Missing you...
K: ❤
B: I miss you too❤
B: I'm in a pub rn. Can I call you tonight?
K: Yes! Call me!
K: I wait. No gig today.
B: I'll call you right after our show
K: 🥰
B: 🥰
 
vierailija
Oonko ainoa jonka mielestä tossa videossa ainoa kohta kun B on ihan tianteen tasalla on se Käärijä kohta? En tiiä onko kännissä vai vaan häkeltyny vai mitä mutta tuntuu että Käärijä kohdassa herää tosta ihme tilasta
Olisiko vain kamalan väsynyt. Keikan jälkeen tuolla keskellä yötä. Miksi sen edes pitää olla tuolla fanien kanssa.
 
vierailija
Onpa ihana saada tietää, että Mattikin näki tuon K&B:n yhteyden olevan jotakin erilaista ja erityistä, sellaista että se kannattaa erikseen mainita. Kaksikko on todella luonut valoa sekä toisiinsa että ympärilleen ja se on merkityksellistä <3 Tuskinpa Matti tätä asiaa mainitsisi elleivät K&B olisi edelleen yhteyksissä.
Totta, aivan ihanaa että mainitsi sen noin muitta mutkitta ja positiivisessa valossa. 💜 näistä tulee aina niin hyvä mieli.

🌙💜
 
vierailija
(Katsotaan jääkö tämä taas moden haaviin)

K: *laittaa pötköttelyselfien alaviistosta*
B: Looking handsome Jere!
K: No, you are! Are you?
B: Are youuu?
K: Yes I am! Missing you...
K:
B: I miss you too
B: I'm in a pub rn. Can I call you tonight?
K: Yes! Call me!
K: I wait. No gig today.
B: I'll call you right after our show
K:
B:
aaaaws ihana :) ja toivottavasti myös totta :D
 
vierailija
Samaa mieltä. Ja vaikka ajateltaisiinkin, että Jerellä on tuollainen huumori, ihmettelen sen käyttöä, jos tilanne oikeasti kulkisi yhtään joissain herkissä mielialoissa jonkun uuden, minkä kokisi arvokkaana, äärellä. Siihen narratiiviin se toiminta ei sovi ainakaan. Siihen voisi sopia, että J ei osaa käsitellä tunteitaan ja länttää siksi vitsiä tulemaan, mutta… Olisipa kiva kannatella kyseistä ajatusta vuosi ja tajuta sitten, että J on hetero, jota kiinnostavat ainoastaan naiset, ja joka K:n hahmossa oli ”romantic with Bojan”.
Noista ikävän tuntuisista postauksista seuraa kysymys, eikö J siis pidäkään Bojanista enää. Ei kai kukaan tekisi postauksia, jotka saavat hyvän ystävän kiusallisen huomion kohteeksi. Eikö J oikeasti ymmärrä mitä tekee? Oikeastaan vaikuttaa suoraan sanoen siltä, että hän kiusaa Bojania. Enkä ymmärrä miksi hän tekee niin. Tässä taitaa olla tiivistettynä se ristiriita, joka noista postauksista tulee mun päässä. Suurin osa porukasta taitaa olla mun kanssa ihan eri mieltä.
 
vierailija
Laitoin jostain syystä version tästä viestistä vauvalle koska siellä näitä teemoja tullut vastaan, mutta veikkaan että poistuu taas / pitkät viestit eivät siellä innosta.

Jäin miettimään B:tä ja vaikeiden kysymysten välttelyä. (Helmikuisessa livessä yrittänyt olla vastaamatta kusymykseen miksi itki siinä Novi Val -videolla ja laulellut vaan ja teeskennellyt ettei kuule, antanut sitten ympäripyöreän vastauksen). Sääli että kokee joutuvansa noin ahtaalle monesti, mutta ei toisaalta ihme. Pituusuteluihin reagoi samalla välttelevällä tavalla. Uskon että se itkuvideo on ollut tosi tunteellinen hetki (viimeinen Martinin keikka) ja yleisön tuki tuntunut tosi koskettavalta lisäksi. Sitäkin pätkää ja niitä kyyneliä hidastettuna on varmaan saanut katsoa jälkikäteen moneen kertaan eri kulmista.

Mä oon vähän sitä mieltä kyllä oikeesti että fanit rääkkää B:tä aika paljon. Kai ne on niin nuoria ettei hienotunteisuus ole pahemmin vielä kaikilla kehittynyt. Kauankohan B jaksaa tätä meemityyliä ja repostelua kaikesta.

Esim se s l u t homma. Mitä sen tekemisissä oikeasti on sellaista että sen liikanimen ansaitsisi? Harvinaisen hyvin on pitänyt miehet/naiset pois julkisuudesta. Rukoilen ettei noiden alaikäisten fanien kanssa vaan ajaudu mihinkään tai on urassa iso lommo. Ihan pimeitä ja rajattomia juttuja nuoret lataa noille, kuten pyyntö Janille että voisiko sylkeä fanin suuhun. Jani vielä antanut ymmärtää tykänneensä kyltistä. Ei nämä kuoripoikia kyllä ole ei.

Luulen muuten että K:lla ei ollut aavistustakaan viisuissa, että B ei ole newbie kuten tietyllä lailla K itse ja miten tytöt repii sananmukaisesti vaatteet päältä. Millainen yllätys tämä puoli on hänelle mahtanut olla...

Ja nämä poikien "meet & greetit", mitä ne on?? Siis ei mitään virallisia ainakaan vaan keikan jälkeen jääneet hengailemaan innokkaimpien kanssa? Järkkäävätköhän ikinä jotain virallisia m&g? Luulen että siihen menee pian kun meno vaan villiintyy. Joku yhteiskuva jonossa ja moi, turvamiehet paikalla.

Edelleen toipilaana oleva jolla aivan liikaa aikaa jauhaa tätä aihetta
EIköhän tää slutiksi kutsuminen ole vaan tietyn ikäluokan tapa ilmaista seksuaalista kiinnostusta ja ihailua näitä poikia kohtaan. Jere & Bojan tuottavat esiintyessään paljon seksikästä materiaalia ihan tietoisesti (erikseen siis pääasiassa valitettavasti) ja kai nuorista on kulunutta hehkuttaa vaan kuumaksi tms. Ainahan nuoret haluaa erottua boomereista. T. Keski-ikäinen täältä sivusta
 
vierailija
EIköhän tää slutiksi kutsuminen ole vaan tietyn ikäluokan tapa ilmaista seksuaalista kiinnostusta ja ihailua näitä poikia kohtaan. Jere & Bojan tuottavat esiintyessään paljon seksikästä materiaalia ihan tietoisesti (erikseen siis pääasiassa valitettavasti) ja kai nuorista on kulunutta hehkuttaa vaan kuumaksi tms. Ainahan nuoret haluaa erottua boomereista. T. Keski-ikäinen täältä sivusta
Noin asia varmaan on. Pakko kai tunnustaa, että olen liian vanha ymmärtämään joitakin ilmiöitä.,🙂
 
vierailija
Vielä kiinnostaisi tietää mikähän tuosta kuvissa olevasta s.asennosta tekee niin kauhean, kun voi olla myös miehen ja naisenkin välillä? Lisäksi Häärijällä housut jalassa, tämän jälkeisestä postauksesta B lisäksi tykännyt eli ei ole milläön tapaa loukkaantunut
 
vierailija
Minä toivon, ettei siihen Käärijän ja Häärijän kuvaan enää palattaisi täällä. Ei ainakaan haukkumalla sitä ala-arvoisilla termeillä. Haluan painottaa, että ainakin minun tuttavapiirissä ja myös laajemmin yhteisössä (jos ymmärrätte, mitä tarkoitan) se kuva otettiin vastaan ihan hyvällä mielellä ja huumorilla. Käärijä tekee oikeasti hienoa työtä vähemmistön eteen ja toivoisin, että ne, jotka täällä eivät hyväksy kyseistä kuvaa, asettuisivat hetkeksi meidän asemaan. Siinä kuvassa ei ollut mitään pahaa tai halventavaa, se oli uskalias kannanotto suvaitsevaisuuden puolesta. Hyvää yötä kaikille.💚🧡
 

Yhteistyössä