Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu olen menossa drinksuille. Jalat on ihan maassa. Oli vain se ensiällistys aikamoinen. Juuri kun on miettinyt, että ei ikinä törmää mukaviin tyyppeihin. Universum tahtoi olla eri mieltä.
Anteeksi OT, sillä onhan tämä OT, ja vielä pelkkää omaa napaa.

Sipriina
 
vierailija
Juu olen menossa drinksuille. Jalat on ihan maassa. Oli vain se ensiällistys aikamoinen. Juuri kun on miettinyt, että ei ikinä törmää mukaviin tyyppeihin. Universum tahtoi olla eri mieltä.
Anteeksi OT, sillä onhan tämä OT, ja vielä pelkkää omaa napaa.

Sipriina
Tämä on ollut mitä tervetullein sivujuonne keskusteluun! Hyvä mieli puolestasi, pidä hauskaa!
Uskon kaikkiin mahdollisiin energioihin ja spiritteihin viimeistään tämän jälkeen.
🐶🩷
 
vierailija
Juu olen menossa drinksuille. Jalat on ihan maassa. Oli vain se ensiällistys aikamoinen. Juuri kun on miettinyt, että ei ikinä törmää mukaviin tyyppeihin. Universum tahtoi olla eri mieltä.
Anteeksi OT, sillä onhan tämä OT, ja vielä pelkkää omaa napaa.

Sipriina
Pidä hauskaa! Sinä, jos kuka oot sen ansainnut. Eikä aina tarvi olla niin jalat maassakaan!
 
vierailija
Myöhässä vastailen...siis usein olen kuvitellut, että jossain vaiheessa paljastuu että kaikki nimimerkit täällä ja jokunen anonyymi vauva.fissä on todellisuudessa mun tuttuja, hehe. Vakavasti, ei tietääkseni tunneta mutta sun kuvaus yhdestä keikasta tässä kesällä rohkaisi tekemään kivoja oletuksia musiikkimausta samaa mieltä että myös näistä kaikenlaisista "dynamiikoista" olis hienoa puhua joskus.

En tiiä rohkenenko puhumaan tutulle psykologille. Olisin mieluiten puutarhuri-Liljan anonyymi puppyanalyysiasiakas

Aika jännä tässä välissä tuo Sipriinan juttu. Hyvin sanottu joltakulta toiselta että carpe diem nyt vaan.

🩷
Mäkin olen usein lähes varma, että täällä on tuttuja. Ehkä se tulee monien teidän kodikkaasta tavasta puhua/ kirjoittaa, joka herättää sellaista tuttuuden oloa. (Ja onhan se niinkin, että osin olette tutumpia kuin monet arjen ihmiset tässä puutarhalaivan osassa todellisuutta). Teemasta vielä, huomaan, välillä sen tuttuja -olon takia vähän jarruttelenkin, kuinka paljon avaan reflektioissani omaa elämää. Kun se jo taas koskettaa niin vahvasti muitakin ihmisiä, ja kun reflektoin kuitenkin vain omasta tosi subjektiivisesta kulmasta. Siinä mielessä ei-julkinen foorumialusta olisi ihana. Sillä olisi toki omat rajoitteensa, joita hyvin täällä jo pohdittu aiemmin.

Ihanasti sanottu, että tulisit mun vo:lle. Siinä tilanteessa se olisi kyllä täysin ryhmä-vertais-puutarhuris-pelisolut hyrisee-analyysiä 🥰

Ryhmätripeistä puheenollen, olen kyllä edelleen avoin puutarhamatkoille, Balkanin konferensseille ja kesäyön juhlille. Kehollisia ja kokemuksellisia menetelmiä tulevissa keikkasettingeissä unohtamatta 🤭

Tuli vielä mieleen, ääneen taas ajattelen, että voisiko tätä kaikkea pohtia psykologin luona tai missä vain menemättä yksityiskohtiin (kuten Balkanin ruusun reidet ja käsivarret, puppy katse 🥵, eräs yksityishenkilö, paidaton Kärtsäri ja karismaattinen intensiivisyys - vai voiko 🥵?!) Mutta siis, ajattelen, että taide, musiikki, elokuvat, kirjallisuus, liike, aistikokemukset ylipäätään ovat juuri reittejä sukeltaa sinne kokevaan osaan mieltä. Ovat aina olleet. Että jo ikiaikaisessa ja silti samassa veneessä tässä ollaan. Ajattelen, että tärkeintä on se mitä se on sinulle, mitä sinussa herättää ja minkä äärelle sinua vie. Ja kun aika on sulle varattu sun aika, niin itse uskon, että siinä tekee hyvää puhua just siitä mistä sinulle itselle olisi siinä hetkessä eniten hyötyä, mitä sinun mieli kannattelee ja mihin palailee. Nämä vain omia pohdintoja ☺

🌺💚
 
vierailija
Ei ole kyse siitä, haluanko minä lukea sitä vai ei, vaan just siitä, onko se ylipäätään sopivaa. En oikein osaa selittää kunnolla, mikä tuossa mua vaivaa. Mutta ehkä pidän ainakin Mikkeä paljon vähemmän julkisena henkilönä kuitenkin kuin varsinaisia esiintyviä artisteja, hän on enemmän tavis ja sivuroolissa. Jos olisin Mikke, tuntuis tosi oudolta lukea itsestä tehtyä tarot-luentaa julkiselta keskustelupalstalta. No, nää nyt oli vaan mun ajatuksia, jotka halusin tuoda esiin. Ei mun mielipide estä tekemästä ja julkaisemasta luentaa.
Näkeekö Tarotar tässä minkäänlaisia ongelmia?

(PS. Olen kyllä omalla kohdalla välillä kyseenalaistanut koko tämän oikeilla ihmisillä shippaamisenkin, vaikka olen aika hc-shippaaja. Tää kyllä herättää moraalisia kysymyksiä itsessä. Ei tarvi herättää muissa.)
Sori, en vaan tajua teitä jotka tykkää seurata tätä laivaa, tykkää lukea tarot luentoja ja kommentoida asioihin ja silti samalla haluatte latistaa tunnelmaa. Vähän samalla tavalla kuin jotkut kokee tarvetta vähän väliä nostaa pinnalle Jeren gf riitaa haastavasti, mutta silti samat tyypit täälläkin lorvii. Mitä järkeä on seurata jotain juttua mikä ärsyttää tai aiheuttaa teissä jotain moraalisia pohdintoja ja huonoa omatuntoa.
 
vierailija
Juu olen menossa drinksuille. Jalat on ihan maassa. Oli vain se ensiällistys aikamoinen. Juuri kun on miettinyt, että ei ikinä törmää mukaviin tyyppeihin. Universum tahtoi olla eri mieltä.
Anteeksi OT, sillä onhan tämä OT, ja vielä pelkkää omaa napaa.

Sipriina
Ihana ihana kuulla 💚 Minulle tulee olo, että tämä jos mikä on universumin virtaavan synkronian mukaista ja hyvä teko nyt juuri ja jotakin sinulle itsellesi!

🌺💚
 
vierailija
Olen ihan vasta siirtynyt vauvalta tänne. Oikeastaan kun aloitin ficit. Mitä, neljä päivää sitten 🤔

Mietin juuri tänään samaa, että ei kehtaa kertoa. Parhaan ystävän kanssa juodaan skumppaa lauantaina ja silloin yleensä tulee kaikki tunnustettua. Todennäköisesti kuulee mun uudesta harrastuksesta siis viimeistään lauantaina.
"Niin... Mulla on uusi harrastus... Mä kirjotan fanficia Käärijästä ja Bojanista..." 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ollaan menossa Turkuun JO keikalle, ystävä tulee seuraksi, minä sinne haluan 😁

Tunnistan noita samoja tunteita. Yksinäisyyden korostuminen. Ja vauvalla usein tapellaan niin, että tuli aina huono mieli. Jotenkin ne tappelut vaikuttaa omiin tunteisiin ja lukee tavallaan totena niitä että "no nyt B ei tykkää K kuvista ja selkeästi niillä on nyt välit poikki!" Ja sitte tulee itselle suru ja huono mieli.

Mutta mulla vahvistui kesän aikana, että mä olisin ehkä sittenkin vielä valmis kokeilemaan deittailua. Olinkin tosi kivan miehen kanssa treffeillä. Ehkä tässä on hyviä puolia. Ja mä olen todennut ficien kirjoittamisen hyväksi mun päälle. Mä saan niihin purettua frustraatiota siitä, että B&J eivät ole julkisesti parisuhteessa vaikka miten haluaisin. Mä olen jotenkin tosi onnellinen niistä mun pienistä jutuista AO3, ja ehkä se että mä olen saanut mun mielikuvituksen ja kyvyn haaveilla takaisin. Tekstiä tulee tosi helposti, ja itse olen ollut suhteellisen tyytyväinen. Korjausehdotuksia otan tietysti vastaan, ja välillä vielä jotain sanamuotoja jne korjailen, kun huomaan virheitä tai sanojen toistoa tms.

Mietin jo, että meneekö nyt mun elämä siinä että haaveilen kahden miehen parisuhteesta ja happamoidun kotona. Ei se ehkä meekään niin. ❤

Mango
 
vierailija
Sori, en vaan tajua teitä jotka tykkää seurata tätä laivaa, tykkää lukea tarot luentoja ja kommentoida asioihin ja silti samalla haluatte latistaa tunnelmaa. Vähän samalla tavalla kuin jotkut kokee tarvetta vähän väliä nostaa pinnalle Jeren gf riitaa haastavasti, mutta silti samat tyypit täälläkin lorvii. Mitä järkeä on seurata jotain juttua mikä ärsyttää tai aiheuttaa teissä jotain moraalisia pohdintoja ja huonoa omatuntoa.
Minusta taas olisi hyvä, jos täällä voisi esittää myös epäileviä mielipiteitä, jos ne tuo esiin asiallisesti. Eihän tuo aiempi viesti ollut ollenkaan vihamielinen.
 
vierailija
Juu olen menossa drinksuille. Jalat on ihan maassa. Oli vain se ensiällistys aikamoinen. Juuri kun on miettinyt, että ei ikinä törmää mukaviin tyyppeihin. Universum tahtoi olla eri mieltä.
Anteeksi OT, sillä onhan tämä OT, ja vielä pelkkää omaa napaa.

Sipriina
Tämä on erittäin sallittu OT 😊 Elämä yllättää, toivottelen makoisia drinksuja 🥂
 
vierailija
Olen varmaan jo kaheli, mutta pitää todeta että jotakin kummaa tuntuu tapahtuvan tämän shipin ympärillä
Sipriinan tapahtuma oli kyllä omaa luokkaansa, mutta itsestänikin tuntuu välillä siltä kuin joitakin pitkään kaipaamiani asioita tai pitkään miettimiäni kysymyksiä vain tipahtelisi yksi toisensa jälkeen eteen. Kuin olisi tullut avoimemmaksi itse, jokin kanava auki. Sitten ehkä huomaa asiat a tarttuu asioihin eri tavalla.
Mulle on siis tullut eteen mahdollisuuksia lähestyä sellaisia asioita ja ihmisiä jollaisia olen jotenkin pitkään kaivannut (jännästi nämä liittyy täällä puhuttuihin asioihinkin). Tekisi mieli avata näitä, mutta en viitsi täysin julkisella palstalla siltä varalta että joku tuttu ja/tai v*ttumainen tyyppi lukee.
Yllättäen en ole pelkästään iloinen vaan peloissanikin. En tiedä yhtäkkiä, uskallanko tarttua pelottaviin uusiin tilaisuuksiin. Tämä on kummallista, koska ei ole yhtään itseni tuntuista jänistää. Mutta nyt pelottaa esim mahdolliset pettymykset, häpeä, nolatuksi tuleminen ja ennen kaikkea ulkopuolelle jääminen.
Sikäli ymmärrän Sipriinaa jos tilaisuuteen tarttuminen ei ole helppoa.
🩷
Puppypeilisolu 🩷 Mietin ja kirjoitinkin osin tästä samasta samaan aikaan kanssasi. Kummallisia avaumia tullut ja on omassakin elämässä nyt (ehkä olen etsinyt ja kutsunutkin niitä, silti) Ja uskaltamisesta, monia asioita siihen liittyen pohdin itse nyt. Asioissa on niin monta puolta! Näihin liittyen juuri tämä avoin foorumi ja linkit AV:lle jne. myös mielessä.

Mutta tämä on kollektiivinen ilmiö!
Onko joku Matrixiin portaali auki, tarot ja ficit ja ryhmämanifestointi avanneet sen, vai mitä täällä tapahtuu... 🦋✨
 
vierailija
Minä menen Logomoon katsomaan JO ja tulen myös The pikkujouluihin!

Mango
Kiva kun olet täällä ja jee, meitä on monta The pikkujouluissa 😎 Mulla vielä sinun ficci lukematta, säästellen nautinnolliseen hetkeen kun muu elämä ei häiritse liikaa tärkeitä omia harrastuksia

Lilja 🌺💚

Ps tupenrapinat oli näköjään jo liian vaikea niin sain uuden kyssärin (isä) Tämä sujuu, yes yes
 
vierailija
Ei ole kyse siitä, haluanko minä lukea sitä vai ei, vaan just siitä, onko se ylipäätään sopivaa. En oikein osaa selittää kunnolla, mikä tuossa mua vaivaa. Mutta ehkä pidän ainakin Mikkeä paljon vähemmän julkisena henkilönä kuitenkin kuin varsinaisia esiintyviä artisteja, hän on enemmän tavis ja sivuroolissa. Jos olisin Mikke, tuntuis tosi oudolta lukea itsestä tehtyä tarot-luentaa julkiselta keskustelupalstalta. No, nää nyt oli vaan mun ajatuksia, jotka halusin tuoda esiin. Ei mun mielipide estä tekemästä ja julkaisemasta luentaa.
Näkeekö Tarotar tässä minkäänlaisia ongelmia?

(PS. Olen kyllä omalla kohdalla välillä kyseenalaistanut koko tämän oikeilla ihmisillä shippaamisenkin, vaikka olen aika hc-shippaaja. Tää kyllä herättää moraalisia kysymyksiä itsessä. Ei tarvi herättää muissa.)
No siis mun sääntö on ollut aina se, että en pysty tekemään tuntemattomista luentaa ellen joko voi tavata heitä tai he ovat julkisuudessa ja saan sitä kautta heihin jotain tuntumaa. Että siinä mielessä en näe heidän kohdalla luennan suhteen ongelmaa, ainakaan Matin kohdalla kun hän on esiintyjä itsekin. Mutta voin vaikka jättää kaikki henkilökohtaisuudet pois heidän luennoista, keskittyä pelkästään heidän näkemykseen Jeren ja Bojanin suhteesta tai sitten tehdä luennan vain Matista. Mitäs mieltä täällä ollaan vaihtoehdoista?

Ja siis tästä tarot luentojen moraalista kun tuli keskustelua niin haluan myös kertoa sellaisen jutun, että kesken luennankin minulle voi tulla tunne, että tätä luentaa ei kuuluisi tehdä. Kun siis kyse on nimenomaan siitä, että lukija yrittää saada toiseen henkilöön yhteyttä ja päästä totuuteen kiinni, niin minä kyllä huomaan sen, jos joku luenta ei kuulu minun silmille. Olen joskus aiemmin jo kertonu täällä, että eräs kaverini on true crime fani ja hänen pyynnöstä olen tehnyt luentoja joistain murhatapauksista. Ja opin yhden tuollaisen kohdalla kantapään kautta, että jos jostain luennasta tulee väärä olo niin sitä ei pidä edes yrittää. Tuon kyseisen hankalan luennan aikana minun oli todella vaikea löytää kortteja, oli kokoajan sellanen olo että homma ei toimi, mutta silti väkisin tein luennan jotenkin loppuun. Ja lopputulos - noin 5-6 tunnin päästä alkoi ehkä elämäni pahin mahatauti. Sattumaa? Ehkä, kuka tietää, mutta en enää halua pelleillä noilla asioilla. 🔮
 
vierailija
No siis mun sääntö on ollut aina se, että en pysty tekemään tuntemattomista luentaa ellen joko voi tavata heitä tai he ovat julkisuudessa ja saan sitä kautta heihin jotain tuntumaa. Että siinä mielessä en näe heidän kohdalla luennan suhteen ongelmaa, ainakaan Matin kohdalla kun hän on esiintyjä itsekin. Mutta voin vaikka jättää kaikki henkilökohtaisuudet pois heidän luennoista, keskittyä pelkästään heidän näkemykseen Jeren ja Bojanin suhteesta tai sitten tehdä luennan vain Matista. Mitäs mieltä täällä ollaan vaihtoehdoista?

Ja siis tästä tarot luentojen moraalista kun tuli keskustelua niin haluan myös kertoa sellaisen jutun, että kesken luennankin minulle voi tulla tunne, että tätä luentaa ei kuuluisi tehdä. Kun siis kyse on nimenomaan siitä, että lukija yrittää saada toiseen henkilöön yhteyttä ja päästä totuuteen kiinni, niin minä kyllä huomaan sen, jos joku luenta ei kuulu minun silmille. Olen joskus aiemmin jo kertonu täällä, että eräs kaverini on true crime fani ja hänen pyynnöstä olen tehnyt luentoja joistain murhatapauksista. Ja opin yhden tuollaisen kohdalla kantapään kautta, että jos jostain luennasta tulee väärä olo niin sitä ei pidä edes yrittää. Tuon kyseisen hankalan luennan aikana minun oli todella vaikea löytää kortteja, oli kokoajan sellanen olo että homma ei toimi, mutta silti väkisin tein luennan jotenkin loppuun. Ja lopputulos - noin 5-6 tunnin päästä alkoi ehkä elämäni pahin mahatauti. Sattumaa? Ehkä, kuka tietää, mutta en enää halua pelleillä noilla asioilla.
tee vain kuten parhaaksi katsot🙂❤ itselleni ainakin luenta "vain" heidän näkemyksestään k&b suhteeseen kuulostaa oikein hyvältä!
 
vierailija
Jos tämä shippilaiva on vielä joulukuussa pystyssä, niin mä kyllä haluan tavata teidät!

Tarotar, olin itse asiassa juuri tulossa ehdottamaan tätä, että näiltä kotimaan vahvistuksista luetaan vaan se mikä fiilis heillä oli tästä meidän kaksikosta. Toki varmasti jotain henkilökohtaista saattaa rivien välistä tulla. Voisin esim. kuvitella, että isoveli on suojelevainen pikkuveljen osalta tai taiteilija suhtautuu asioihin eri tavalla kuin tällainen turvallisen tien kulkija.

Enid
 
vierailija
Kenenköhän idea se on alunperin ollut, että ruvetaan tekemään Käärijästä ja Bojanista videoita? Onko niitä suunniteltu etukäteen vai onko ne täysin improvisoituja? Ihan sattumalta törmäsin Gregorin vanhoihin kommentteihin ja postauksiin, niitä on kopsattuna eri sivustoilla. Jotenkin olen näin jälkikäteen havahtunut siihen, että hänen kädenjälki näkyy näissä videoissa vahvasti. Hän on myös jakanut niitä eteenpäin. Selvästi Gregor haistoi näissä kahdessa bisneksen tuoksun ja varmasti olisi jatkanut tätä hommaa pidempään ilman näitä kohuja ja yliampuvia faneja.
 
vierailija
No siis mun sääntö on ollut aina se, että en pysty tekemään tuntemattomista luentaa ellen joko voi tavata heitä tai he ovat julkisuudessa ja saan sitä kautta heihin jotain tuntumaa. Että siinä mielessä en näe heidän kohdalla luennan suhteen ongelmaa, ainakaan Matin kohdalla kun hän on esiintyjä itsekin. Mutta voin vaikka jättää kaikki henkilökohtaisuudet pois heidän luennoista, keskittyä pelkästään heidän näkemykseen Jeren ja Bojanin suhteesta tai sitten tehdä luennan vain Matista. Mitäs mieltä täällä ollaan vaihtoehdoista?

Ja siis tästä tarot luentojen moraalista kun tuli keskustelua niin haluan myös kertoa sellaisen jutun, että kesken luennankin minulle voi tulla tunne, että tätä luentaa ei kuuluisi tehdä. Kun siis kyse on nimenomaan siitä, että lukija yrittää saada toiseen henkilöön yhteyttä ja päästä totuuteen kiinni, niin minä kyllä huomaan sen, jos joku luenta ei kuulu minun silmille. Olen joskus aiemmin jo kertonu täällä, että eräs kaverini on true crime fani ja hänen pyynnöstä olen tehnyt luentoja joistain murhatapauksista. Ja opin yhden tuollaisen kohdalla kantapään kautta, että jos jostain luennasta tulee väärä olo niin sitä ei pidä edes yrittää. Tuon kyseisen hankalan luennan aikana minun oli todella vaikea löytää kortteja, oli kokoajan sellanen olo että homma ei toimi, mutta silti väkisin tein luennan jotenkin loppuun. Ja lopputulos - noin 5-6 tunnin päästä alkoi ehkä elämäni pahin mahatauti. Sattumaa? Ehkä, kuka tietää, mutta en enää halua pelleillä noilla asioilla.
Wow aika creepy toi tapaus mitä sulle kävi :O itse en varmaan edes uskaltaisi yrittää tarot luentaa, olen ihan liian herkkä :D mutta miekin kannatan tota että Mikken ja Matin kohdalla voisi jättää kohteliaasti henkilökohtaisuudet pois ❤
 
vierailija
Minä en tässä ketjussa vieraile kovinkaan useasti ja vauvassakaan en nykyään enää oikein viihdy. Logomon pikkujouluihin olen kuitenkin tulossa. Tunnette minut ehkä vauvassa nimellä viisug.
Tervetuloa tälle puolelle viisug 🤩

Meillä alkaisi olla kunnon kokoontumisajot the Pikkujouluissa. Hauska nähdä missä laiva seilaa siinä vaiheessa. Pitääkö laittaa kukka rintaan tai kuten joku ehdotti vauvalla, Yksityishenkilö-kyltti 😅

T. Yöllinen pohtija 🌙💜
 
vierailija
Hyvä Luoja, miten kuuma Jere on tuossa Are you -videossa. Jere on lavalla kuuma ja lavan ulkopuolella kuuma. En olisi voinut edes toukokuuñ alussa ajatella, että vihreä pottatukka on ehkä maailman kuumin mies mutta se on se Jeren karisma. Se on jotain ihan järkyttävää se karisma.

Mango
 
vierailija
Hyvä Luoja, miten kuuma Jere on tuossa Are you -videossa. Jere on lavalla kuuma ja lavan ulkopuolella kuuma. En olisi voinut edes toukokuuñ alussa ajatella, että vihreä pottatukka on ehkä maailman kuumin mies mutta se on se Jeren karisma. Se on jotain ihan järkyttävää se karisma.

Mango
veikkaan että hän on ollut tuona iltana tuossa lookissaan kuuma myös jonkun muun mielestä🤪
 
vierailija
No siis mun sääntö on ollut aina se, että en pysty tekemään tuntemattomista luentaa ellen joko voi tavata heitä tai he ovat julkisuudessa ja saan sitä kautta heihin jotain tuntumaa. Että siinä mielessä en näe heidän kohdalla luennan suhteen ongelmaa, ainakaan Matin kohdalla kun hän on esiintyjä itsekin. Mutta voin vaikka jättää kaikki henkilökohtaisuudet pois heidän luennoista, keskittyä pelkästään heidän näkemykseen Jeren ja Bojanin suhteesta tai sitten tehdä luennan vain Matista. Mitäs mieltä täällä ollaan vaihtoehdoista?

Ja siis tästä tarot luentojen moraalista kun tuli keskustelua niin haluan myös kertoa sellaisen jutun, että kesken luennankin minulle voi tulla tunne, että tätä luentaa ei kuuluisi tehdä. Kun siis kyse on nimenomaan siitä, että lukija yrittää saada toiseen henkilöön yhteyttä ja päästä totuuteen kiinni, niin minä kyllä huomaan sen, jos joku luenta ei kuulu minun silmille. Olen joskus aiemmin jo kertonu täällä, että eräs kaverini on true crime fani ja hänen pyynnöstä olen tehnyt luentoja joistain murhatapauksista. Ja opin yhden tuollaisen kohdalla kantapään kautta, että jos jostain luennasta tulee väärä olo niin sitä ei pidä edes yrittää. Tuon kyseisen hankalan luennan aikana minun oli todella vaikea löytää kortteja, oli kokoajan sellanen olo että homma ei toimi, mutta silti väkisin tein luennan jotenkin loppuun. Ja lopputulos - noin 5-6 tunnin päästä alkoi ehkä elämäni pahin mahatauti. Sattumaa? Ehkä, kuka tietää, mutta en enää halua pelleillä noilla asioilla.
Odottelen sitä luentaa 👍
 
vierailija
Kenenköhän idea se on alunperin ollut, että ruvetaan tekemään Käärijästä ja Bojanista videoita? Onko niitä suunniteltu etukäteen vai onko ne täysin improvisoituja? Ihan sattumalta törmäsin Gregorin vanhoihin kommentteihin ja postauksiin, niitä on kopsattuna eri sivustoilla. Jotenkin olen näin jälkikäteen havahtunut siihen, että hänen kädenjälki näkyy näissä videoissa vahvasti. Hän on myös jakanut niitä eteenpäin. Selvästi Gregor haistoi näissä kahdessa bisneksen tuoksun ja varmasti olisi jatkanut tätä hommaa pidempään ilman näitä kohuja ja yliampuvia faneja.
kyllä ihan ekat videot heistä oli Käärijän itsensä julkaisemia. Liverpoolista tuli sitten matskua paljon myös Grekorin toimesta
 

Yhteistyössä