Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle tulee tunne, että niin Jokerit kuin Käärijäkin joutuivat viisuissa pesukoneen linkousohjelmaan ja tulivat sieltä ulos muuttuneina miehinä :D Kuka sateenkaaren väriseksi värjäytyneenä, kuka uudelleen muotoiltuna, kuka entistä kirkkaampana.
 
vierailija
Kiitos Tarottar taas tuhannesti! Vaikuttaa hyvin loogiselta, Krishän yritti tuoda itseään hiukan kateellisen kaltaisesti esiin esim. Makaamalla pitkin pituuttaan poikien ja kärden sylissä siinä yhdessä klipissä.

Ja Bojan on ollut varmasti sulkeutunut jollain lailla kun on ollut K:n lumoissa, hullaantunut.

Haluaisin kyllä nämä kaikki tulkinnat johonkin erilliseen tiedostoon josta niitä voisi tutkailla ja palata niihin aina uudestaan, joitain olen kyllä itselleni tallentanut, mutta nää on niin ihania💖💖💖💖

Leila
 
vierailija
On varmaan puhunu jotain mutta onko myöntäny mitään suoraan kuitenkaan? Kun mietin että ehkä just sitä oisi Nace voinu yrittää Bojanilta kysellä.
Siis itse uskon, että tilanne on ollut niin ilmiselvä, ettei siitä ole tarvinnut mitään "myöntää". :) Toki sieltä on varmaan ainakin joku halunnut kysyä, että missä te oikein menette, ts. huomaamme että olet ihastunut mutta tuleeko tästä nyt jotain jne, ja ehkä se oli Nace, tosin voisin kuvitella että siitä olisi laajemminkin viritelty keskustelua. Olisihan sillä bändiin aika iso vaikutus jos joku suhde olisikin syntynyt.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos Tarotar, tämähän oli todella kiinnostava luenta!

Minulla on ollut koko ajan tunne ettö Kris on pojista vähiten innoissaan Jerestä, mutta voi olla sitä Krisin persoonaakin, joka on varautuneempi ja jotenkin eteerisen hillitty ja torjuvakin verrattuna muihin bändin jäseniin. Hän on jotenkin sellainen johtohahmo, jonka sana pätee varmaan pitkälle bändissä, joten hänen mielipiteellään on voinut olla iso merkitys esim tämän some-hiljaisuuden osalta. Tuosta kateudesta toisaalta: Hänellä on aasialaisia sukujuuria äitinsä puolelta, ja ilman että haluaisin olla stereotyyppinen, mietin myös aasialaista kasvatusta, joka on usein tiukka ja muodollinen. Toki heillä muusikkoperhe, joka ei ehkä ihan perinteisin, mutta mietin silti tulisiko sieltä jotain rajoitteita kovin raflaavaan käytökseen, ja sitten vähän kadehtisi tuollaista aika rajatontakin luonnonlasta kuin J...

Nace on isällisin porukasta ja voisi hyvin olla että on yrittänyt syvällisempää 1:1 B:n kanssa että mitä on ollut meneillään, mutta tullut torjutuksi tässä. En ihmettele että N kuitenkin pitää Jerestä - hän aktiivisesti tykkäilee K:n tekemisiä somessa. Jotain mitä kukaan muu pojista ei tee.

Tosi kiintoisaa, kiitos vielä. 💜 Huomaan että minun on helpompi ottaa tämä luenta vastaan kuin K&B väleihin liittyvät, koska nämä ovat kiinnostavia mutta eivät samalla lailla aiheeltaan mene niin syvälle tunteisiin kuin päähenkilökaksikon välit.

T. Yöllinen pohtija 🌙💜
 
vierailija
Kiitos, Tarotar 💕 Täytyy sanoa, että en odottanut tältä luennalta paljoakaan, mutta tämä oli todella kiinnostavaa. Eikös Bojan ole sanonut, että hänellä ja Krisillä ei olisi kauheasti yhteistä eivätkä olisi ystävystyneet ilman bändiä, joten voin hyvin kuvitella, että Kris ei olisi ollut kovin innostunut B:n ja K:n yhteydestä viisuissa - pakostakin se on vaikuttanut bändin dynamiikkaan.

Nace taas on uusi jäsen, ja voisin siksi hyvin kuvitella, että B ei olisi uskoutunut hänelle tunteistaan.

Nyt odotankin hyvin kiinnostuneena Janin ja Juren luentaa!

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos Tarotar jälleen kerran mielenkiintoisista näkökulmista! Nuo kyllä tuntuivat taas aika loogisilta, erityisesti Krisin osalta sopi hyvin siihen, millainen mielikuva hänestä on itselle muodostunut. Ja tuo loppuyhteenvetosi, eli että jotain erityisempää kuin vain peruskaveruutta on ollut J&B:llä, kun noin isosti on vaikuttanut bändikavereihin, tämähän taas täsmää kokonaisuuteen. Tämä olikin yllättävän mielenkiintoinen luenta.
 
vierailija
Js siinä yhdessä haastiksessa Krisiltä kysyttiin lempiartistia niin sanoi tyyliin että "voinko Bojan sanoa Käärijä vai syötkö mut?" Tuonkin voi tulkita kateudeksi/naljailuksi
L
 
vierailija
Juu, samaa mieltä, että kaikki ovat varmasti ymmärtäneet Bojanin olevan ihastunut. Mutta ehkä Nace on ollut se, joka olisi halunnut keskustella asiasta syvällisemmin, face-to-face, Bojanin kanssa. Että istutaas nyt alas ja puhutaan teistä kahdesta. Mielenkiintoista nähdä millaiset kortit lopuille Jokereille tulevat, onko joku muukin yrittänyt vitsailua ja kiusoittelua vakavampaa keskustelua aiheesta.
Kyllä kaikista jokereista Nace on sellainen, jonka vois kuvitella toimivan noin, muita ei ehkä niinkään. Muut voisi kuvitella enemmän vitsailu- ja kiusoittelulinjalle.
 
vierailija
Js siinä yhdessä haastiksessa Krisiltä kysyttiin lempiartistia niin sanoi tyyliin että "voinko Bojan sanoa Käärijä vai syötkö mut?" Tuonkin voi tulkita kateudeksi/naljailuksi
L
Mä olen pitänyt tätä juttua yhtenä merkkinä siitä, että siellä tosiaan on ollut jotain kaveruutta suurempaa taustalla. Koska muuten tuossa sanomisessa ei ole mitään järkeä vaan päin vastoin, kaverin parasta kaveria pitäisi voida kehua ihan täysillä. Mutta tuo ns. luvan kysyminen oli outoa.
 
vierailija
Kiitos taas kiintosasta luennasta! Tuntuu taas kaikki tosi loogiselta isossa kuvassa ❤ Pieni kysymys Tarottarelle, uskotko siis että Nace ja Bojan on puhunu asiasta vai että että Nace on yrittäny mutta B ei ole kuitenkaan kertonu mitään? Kun vähän jäi epäselväksi mulle :D
 
vierailija
Kiitos Tarotar, tämähän oli todella kiinnostava luenta!

Minulla on ollut koko ajan tunne ettö Kris on pojista vähiten innoissaan Jerestä, mutta voi olla sitä Krisin persoonaakin, joka on varautuneempi ja jotenkin eteerisen hillitty ja torjuvakin verrattuna muihin bändin jäseniin. Hän on jotenkin sellainen johtohahmo, jonka sana pätee varmaan pitkälle bändissä, joten hänen mielipiteellään on voinut olla iso merkitys esim tämän some-hiljaisuuden osalta. Tuosta kateudesta toisaalta: Hänellä on aasialaisia sukujuuria äitinsä puolelta, ja ilman että haluaisin olla stereotyyppinen, mietin myös aasialaista kasvatusta, joka on usein tiukka ja muodollinen. Toki heillä muusikkoperhe, joka ei ehkä ihan perinteisin, mutta mietin silti tulisiko sieltä jotain rajoitteita kovin raflaavaan käytökseen, ja sitten vähän kadehtisi tuollaista aika rajatontakin luonnonlasta kuin J...

Nace on isällisin porukasta ja voisi hyvin olla että on yrittänyt syvällisempää 1:1 B:n kanssa että mitä on ollut meneillään, mutta tullut torjutuksi tässä. En ihmettele että N kuitenkin pitää Jerestä - hän aktiivisesti tykkäilee K:n tekemisiä somessa. Jotain mitä kukaan muu pojista ei tee.

Tosi kiintoisaa, kiitos vielä. Huomaan että minun on helpompi ottaa tämä luenta vastaan kuin K&B väleihin liittyvät, koska nämä ovat kiinnostavia mutta eivät samalla lailla aiheeltaan mene niin syvälle tunteisiin kuin päähenkilökaksikon välit.

T. Yöllinen pohtija
Kiitos taas luennasta. Haluaisin vielä tuoda esiin asian, joka vaivaa tällä hetkellä. Minä näen Jeren käytöksen jotenkin Bojania halventavana. Minusta Bieber postaus tuntuu pilkalliselta, Moni on sitä mieltä, että koska b tykkäsi Jeren seuraavasta postauksesta, hänenkään mielestään aiemmissa ei ollut mitään ongelmaa. Erityisesti olen miettinyt, mikä on muuttanut sen Jeren, joka puhui Bojanista kauniisti tällaiseksi B hen liittyvillä asioilla pelleileväksi henkilöksi. Tulkitsenko nyt ihan väärin?Näenkö ja koenko ihan omiani. Juu, tiedän että haukut voi tulla tälle mun viestille, koska aiheesta on muut jo puhuneet.
 
vierailija
Kiitos taas kiintosasta luennasta! Tuntuu taas kaikki tosi loogiselta isossa kuvassa Pieni kysymys Tarottarelle, uskotko siis että Nace ja Bojan on puhunu asiasta vai että että Nace on yrittäny mutta B ei ole kuitenkaan kertonu mitään? Kun vähän jäi epäselväksi mulle
No siis yrittäny Nace ilmeisesti on ainakin - ja koska Kupit edustaa tunteita niin hän on yrittänyt puhua nimenomaan jostain tunneasioista Bojanin kanssa. Vaikea kuitenkin sanoa onko keskustelut edenny miten paljon tai onko Bojan torpannut ne kokonaan, koska en älynnyt nostaa tarkentavaa korttia tuohon kysymykseen. 🔮
 
vierailija
Sama tulkinta tuosta Krisin K vastauksesta, että on kaveruutta enemmän. K:n kuvia taas en koe pilkallisiksi, näen ne kahtena eri asia Bieber B-kaipausta ja toinen kuva pelleilyä, muttei B:hen liittyen ja oli kai jotain pokemoni-juttua, ja lisäksi B tuntee K:n huumorin hyvin
 
vierailija
Tosi sopiva luenta siinäkin mielessä että eikös Kris ole ainoa joka ei seuraa Jereä instassakaan? Ja jotenkin muutenkin viisujen aikaan Kris oli musta kaikkein kylmin Jereä kohtaan.
 
vierailija
Kris muuten käyttää tosi usein Käärijä paitaa, oli hänen päällänsä viime viikollakin. Sanoi myös jossakin haastattelussa (olisiko ollut huhtikuussa), että Käärijä on yksi hänen suosikeistaan.

Samaa mieltä yöllisen pohtijan kanssa, että Kris on jotenkin etäisempi, hillitympi ja varovaisempi kuin muut bändin jäsenet. Katselin jotain vuoden parin takaisia videoita heistä, niin Kris oli joissakin näistä vähän etäämpänä muista.
 
vierailija
Kiitos taas luennasta. Haluaisin vielä tuoda esiin asian, joka vaivaa tällä hetkellä. Minä näen Jeren käytöksen jotenkin Bojania halventavana. Minusta Bieber postaus tuntuu pilkalliselta, Moni on sitä mieltä, että koska b tykkäsi Jeren seuraavasta postauksesta, hänenkään mielestään aiemmissa ei ollut mitään ongelmaa. Erityisesti olen miettinyt, mikä on muuttanut sen Jeren, joka puhui Bojanista kauniisti tällaiseksi B hen liittyvillä asioilla pelleileväksi henkilöksi. Tulkitsenko nyt ihan väärin?Näenkö ja koenko ihan omiani. Juu, tiedän että haukut voi tulla tälle mun viestille, koska aiheesta on muut jo puhuneet.
Mä mäen tän näin (shippilasit tiukasti päässä)

Jere osoitti postauksella epäsuorasti "mulla on B:tä ikävä, mä haluan B:tä"
Seuraava kuva Häärijän kanssa "oon seksikäs, tätä olis hei B tarjolla". Häärijähän ei mene Jeren kanssa lainkaan kemian puolesta yhteen, eli on tosiaan vaan statistin roolissa.
 
vierailija
Mä mäen tän näin (shippilasit tiukasti päässä)

Jere osoitti postauksella epäsuorasti "mulla on B:tä ikävä, mä haluan B:tä"
Seuraava kuva Häärijän kanssa "oon seksikäs, tätä olis hei B tarjolla". Häärijähän ei mene Jeren kanssa lainkaan kemian puolesta yhteen, eli on tosiaan vaan statistin roolissa.
Näin mäkin näen ja tähän tuudittaudun ❤ Lisäksi tulkitsin: seksuaalisella tai sukupuolisella suuntauksella ei ole merkitystä, kaikki saa pitää hauskaa.
 
vierailija
Kiitos Tarotar, tämähän oli todella kiinnostava luenta!

Minulla on ollut koko ajan tunne ettö Kris on pojista vähiten innoissaan Jerestä, mutta voi olla sitä Krisin persoonaakin, joka on varautuneempi ja jotenkin eteerisen hillitty ja torjuvakin verrattuna muihin bändin jäseniin. Hän on jotenkin sellainen johtohahmo, jonka sana pätee varmaan pitkälle bändissä, joten hänen mielipiteellään on voinut olla iso merkitys esim tämän some-hiljaisuuden osalta. Tuosta kateudesta toisaalta: Hänellä on aasialaisia sukujuuria äitinsä puolelta, ja ilman että haluaisin olla stereotyyppinen, mietin myös aasialaista kasvatusta, joka on usein tiukka ja muodollinen. Toki heillä muusikkoperhe, joka ei ehkä ihan perinteisin, mutta mietin silti tulisiko sieltä jotain rajoitteita kovin raflaavaan käytökseen, ja sitten vähän kadehtisi tuollaista aika rajatontakin luonnonlasta kuin J...

Nace on isällisin porukasta ja voisi hyvin olla että on yrittänyt syvällisempää 1:1 B:n kanssa että mitä on ollut meneillään, mutta tullut torjutuksi tässä. En ihmettele että N kuitenkin pitää Jerestä - hän aktiivisesti tykkäilee K:n tekemisiä somessa. Jotain mitä kukaan muu pojista ei tee.

Tosi kiintoisaa, kiitos vielä. Huomaan että minun on helpompi ottaa tämä luenta vastaan kuin K&B väleihin liittyvät, koska nämä ovat kiinnostavia mutta eivät samalla lailla aiheeltaan mene niin syvälle tunteisiin kuin päähenkilökaksikon välit.

T. Yöllinen pohtija
Mäkin mietin tota että ehkä Kris oli kateellinen, koska ei pysty olemaan niin avoin kuin haluaisi? Kun eikös sekin ole joissain haastiksissa antanu vähän rivien välistä ymmärtää että hänkään ei välttis ole hetero.
 
vierailija
Mä mäen tän näin (shippilasit tiukasti päässä)

Jere osoitti postauksella epäsuorasti "mulla on B:tä ikävä, mä haluan B:tä"
Seuraava kuva Häärijän kanssa "oon seksikäs, tätä olis hei B tarjolla". Häärijähän ei mene Jeren kanssa lainkaan kemian puolesta yhteen, eli on tosiaan vaan statistin roolissa.
Voi voi kun Jere vielä ymmärtäisi antaa eikä vaan antaisi ymmärtää (kun seuraavan kerran näkevät, on ainakin ollut aikaa sulatella 💖👌)
 
vierailija
Mä mäen tän näin (shippilasit tiukasti päässä)

Jere osoitti postauksella epäsuorasti "mulla on B:tä ikävä, mä haluan B:tä"
Seuraava kuva Häärijän kanssa "oon seksikäs, tätä olis hei B tarjolla". Häärijähän ei mene Jeren kanssa lainkaan kemian puolesta yhteen, eli on tosiaan vaan statistin roolissa.
Voi kunpa tulkintasi olisi totta tai lähempänä totuutta kuin omani, ostaisin sen mieluummin😄entä jos sinulla ei ole shippilasit päässä? Muuttuuko tulkinta?mä en millään pysty näkemään jereä sellaisena ihanana luonnonlapsena kuin enemmistö hänet näkee. Tilanne on hyvin hämmentävä.
 
vierailija
Tosi sopiva luenta siinäkin mielessä että eikös Kris ole ainoa joka ei seuraa Jereä instassakaan? Ja jotenkin muutenkin viisujen aikaan Kris oli musta kaikkein kylmin Jereä kohtaan.
Kris on melkein aina bändin jäsenistä se ns. kylmin. Kun muut innokkaina ryntäävät tutustumaan uusiin ihmisiin, niin kyllä se on yleensä Kris, joka menee viimeisenä mukaan. On varmaan hitaasti lämpenevää sorttia. Insta seuraajiin jne. ei kannata kauheasti kiinnittää huomiota. Yhdessä haastattelussa tuli esille, että Kris ei kauheasti somesta perusta ja hän käyttää Jokereista vähiten instaa.

Itse olen kokenut nämä Krisin naljailut sellaisena poikien välisenä läppänä, kun hän on huomannut, että Bojan käy kuumana Jereen. Samalla tavalla kiusaavat Jania Monika Liusta, joka on Janin viisu ihastus. Minusta nuo vanhat videot preparty ajoista osoittavat sen, että Bojan oli ainakin jollakin tasolla ihastunut Käärijään.
 

Yhteistyössä