Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uusi ficci on valmis! Tämä on siis eri "aikajanalla" kuin It Might Be You/Fear Factor, niitä ei ole siis tapahtunut. Tähän tulee vielä 1-3 jatko-osaa, joskin lyhempiä. Alkuun ollaan aika horny jail -tunnelmissa (suht siivosti kyllä) mutta sitten on enemmän tunteiden vuoristorataa. Itse tykkään enemmän tästä kuin aiemmista ficeistäni, mutta saa olla eri mieltäkin. https://archiveofourown.org/works/48655408

- Joymuffin
Oli kyllä lukeminenkin tunteiden vuoristorataa, eka ficci joka sai itkemään. Mut oli älyttömän hyvä! <3 Jatkoa ootellessa :)
 
vierailija
Kiitos savificistä, Mango, nämä ihan muualle sijoittuvat tarinat ovat jotenkin aivan hykerryttäviä.

Ja Joymuffin, aivan ihana sun uusi sarja, kiitos! Sydäntä särkee.. jatkoa odottaen!

🌙💜
 
vierailija
Laitettu AO3 😁
Hitsi mun piti katsoa Netflixistä Scream 6 mutta en malta 🙈🤭 tää on ihan sairaan hauskaa kirjottaa näitä!
Olen 41v ja hykertelen täällä näille ficeille, mahtavaa!
Mulla on muutaman vuoden pyörinyt mielessä dekkarin alku ja loppu. Monesti miettinyt, että pitäisi vaan istua alas ja katsoa mitä tulee. No en ole istunut alas ja katsonut. En ole mitään fanficejä lukenut varmaan koskaan, ehkä jotain Jack&Rose-juttua teininä. Nyt kaksi miestä sai mut kirjoittamaan 🤭 naurattaa. Tää on ihanaa 🤩
Harmi, että englanti ei tule niin sujuvasti, että voisi suoraan kirjoittaa. Täytyy sanoja tarkistella etc.

Mango
 
vierailija
Tulipas aika jänniä puutarhurointifläsäreitä, kun erään miesasiakkaan kanssa oli pitkä keskustelu siitä, onko hän hetero kuten on aina ajatellut vai ehkä sittenkin biseksuaali (asiakas ei ole suomalainen eikä osaa suomea, en muuten kirjoittaisi tänne) ja sanoin hänelle, että ei tarvitse määritellä itseään kummallakaan tavalla jos ei tunnu luontevalta. Sanoin myös, että "olen käynyt tästä aiheesta paljon keskusteluita viime aikoina", en maininnut että keskustelut ovat enimmäkseen olleet vauvapalstojen shippausketjuissa. 😅
 
vierailija
Kiitos kaikista upeista ficeistä! Joymuffin sinä teet jalokiviä. Oi tuota Mangon talvista tarinaa savipajalla. Ja kaikki muutkin, näitä on niin ihana lukea ❤ Olen itsekin yrittänyt taas kirjoittaa mutta olen ollut aika itsekriittisessä moodissa. Yritän ravistella kriitikkoa irti.

❤🌿
 
vierailija
Pidin pienen tauon niin somesta kuin shippailusta. Täällä alkoi olla aika hurja meno, taitaa olla onneksi rauhoittunut jo. Ja ihania ficcejä ja tietysti Leilan parhaita (en kovin pitkälle taaksepäin mennyt, joten jos jotain muutakin niin vinkatkaa sivua). Joymuffinin uuden säästän iltaan ja Mango oli ihastuttava uusi kirjoittaja. Kiitos!

Mä jotenkin koin, että mulla alkaa nyt mennä yli tämä shippaus kun asiat ja viestit muilta keskustelijoilta alkavat tuntumaan pahalta eikä enää kutkuttavan jänniltä ja mielenkiintoisilta. Kun en aikaisemmin ole tällaiseen kaninkoloon pudonnut, niin hiukan vaikea tulkita itseäänkin.

Joten jos puutarhassa on tilaa ja laivalla hyttejä jäljellä, hyppään taas mukaan. Ja toivon tämän palstan pysyvän sellaisena rauhallisena ja mukavana sekä jotenkin turvallisena, sellaista täältä aikoinaan hain kun vauvan meno lähti käsistä.

Enid
 
vierailija
Pidin pienen tauon niin somesta kuin shippailusta. Täällä alkoi olla aika hurja meno, taitaa olla onneksi rauhoittunut jo. Ja ihania ficcejä ja tietysti Leilan parhaita (en kovin pitkälle taaksepäin mennyt, joten jos jotain muutakin niin vinkatkaa sivua). Joymuffinin uuden säästän iltaan ja Mango oli ihastuttava uusi kirjoittaja. Kiitos!

Mä jotenkin koin, että mulla alkaa nyt mennä yli tämä shippaus kun asiat ja viestit muilta keskustelijoilta alkavat tuntumaan pahalta eikä enää kutkuttavan jänniltä ja mielenkiintoisilta. Kun en aikaisemmin ole tällaiseen kaninkoloon pudonnut, niin hiukan vaikea tulkita itseäänkin.

Joten jos puutarhassa on tilaa ja laivalla hyttejä jäljellä, hyppään taas mukaan. Ja toivon tämän palstan pysyvän sellaisena rauhallisena ja mukavana sekä jotenkin turvallisena, sellaista täältä aikoinaan hain kun vauvan meno lähti käsistä.

Enid
Kiva kun olet takaisin❤ Teit ihan oikein ottaessasi oman hyvinvointisi huomioon ja pitämällä taukoa kun täällä oli myrskyä. Nyt tilanne on vaikuttanut rauhallisemmalta.

🌿
 
vierailija
Pidin pienen tauon niin somesta kuin shippailusta. Täällä alkoi olla aika hurja meno, taitaa olla onneksi rauhoittunut jo. Ja ihania ficcejä ja tietysti Leilan parhaita (en kovin pitkälle taaksepäin mennyt, joten jos jotain muutakin niin vinkatkaa sivua). Joymuffinin uuden säästän iltaan ja Mango oli ihastuttava uusi kirjoittaja. Kiitos!

Mä jotenkin koin, että mulla alkaa nyt mennä yli tämä shippaus kun asiat ja viestit muilta keskustelijoilta alkavat tuntumaan pahalta eikä enää kutkuttavan jänniltä ja mielenkiintoisilta. Kun en aikaisemmin ole tällaiseen kaninkoloon pudonnut, niin hiukan vaikea tulkita itseäänkin.

Joten jos puutarhassa on tilaa ja laivalla hyttejä jäljellä, hyppään taas mukaan. Ja toivon tämän palstan pysyvän sellaisena rauhallisena ja mukavana sekä jotenkin turvallisena, sellaista täältä aikoinaan hain kun vauvan meno lähti käsistä.

Enid
Aina löytyy hytti ja tarvittaessa sviittikin jossa saa enemmän tilaa. Hyvä kun kuuntelit itseäsi ja hyppäsit hetkeksi. ❤ Nyt on ihan mukavia tunnelmia. Belgradin keikkataltiointia moni on fiilistellyt. Se oli se jonne B lennähti Suomesta ja ujon pienen are younkin väräytti keikan aikana. Ja myöhemmin illalla juoksenteli K biisien perässä. Hyviä tunnelmia. Jos vaan oma vointi sallii musafiilistelyn, suositus tälle 🥰

https://youtu.be/N9gxc_ZvHBk

T. Yöllinen pohtija 🌙💜 (joka on ollut sairaana ja aivan jumissa palstaan ja nähnyt villejä kuumeunia)
 
vierailija
Enid ja muutkin, juu, se on ehkä viikonloppuisin ja öisin, jos/kun tunnelma täällä muuttuu. Silloin pitää skipata, jos siltä tuntuu.

Joku kirjoitteli aamulla, että tahtoo ajatella, että mitään muuta ei ole ruusujen välillä vielä tapahtunut kuin se ääretön vetovoima. Niin voi hyvin olla. Siihen ajatukseen on hyvä tuudittautua ja jatkaa seilausta.

Sipriina
 
vierailija
Uusi ficci on valmis! Tämä on siis eri "aikajanalla" kuin It Might Be You/Fear Factor, niitä ei ole siis tapahtunut. Tähän tulee vielä 1-3 jatko-osaa, joskin lyhempiä. Alkuun ollaan aika horny jail -tunnelmissa (suht siivosti kyllä) mutta sitten on enemmän tunteiden vuoristorataa. Itse tykkään enemmän tästä kuin aiemmista ficeistäni, mutta saa olla eri mieltäkin. https://archiveofourown.org/works/48655408

- Joymuffin
Kiitos, tämä oli ihan mahtava! Just sopivasti kaikkea, aijjettä. Jatkoa odotellessa 😍
 

Yhteistyössä