vierailija
Jos haluat lisäinspistä, kannattaa katsoa myös Community-sarjan savikurssijakso, Mainio sarja muutenkin.
- Joymuffin
- Joymuffin
Oli kyllä lukeminenkin tunteiden vuoristorataa, eka ficci joka sai itkemään. Mut oli älyttömän hyvä! <3 Jatkoa ootellessaUusi ficci on valmis! Tämä on siis eri "aikajanalla" kuin It Might Be You/Fear Factor, niitä ei ole siis tapahtunut. Tähän tulee vielä 1-3 jatko-osaa, joskin lyhempiä. Alkuun ollaan aika horny jail -tunnelmissa (suht siivosti kyllä) mutta sitten on enemmän tunteiden vuoristorataa. Itse tykkään enemmän tästä kuin aiemmista ficeistäni, mutta saa olla eri mieltäkin. https://archiveofourown.org/works/48655408
- Joymuffin
Kiinnostaa ehdottomasti!!! Laita vaan ao3, niin saan tallennettua kirjanmerkkeihin.To be continued... Aika pitkä, ehkä laitan ne jatkossa AO3 ja vaikka kerron täällä, kun laitan jotain, jos joku haluaa? Miltä näiden kahden jälkeen vaikuttaa, kiinnostaako?
Mango
Kiva kun olet takaisin Teit ihan oikein ottaessasi oman hyvinvointisi huomioon ja pitämällä taukoa kun täällä oli myrskyä. Nyt tilanne on vaikuttanut rauhallisemmalta.Pidin pienen tauon niin somesta kuin shippailusta. Täällä alkoi olla aika hurja meno, taitaa olla onneksi rauhoittunut jo. Ja ihania ficcejä ja tietysti Leilan parhaita (en kovin pitkälle taaksepäin mennyt, joten jos jotain muutakin niin vinkatkaa sivua). Joymuffinin uuden säästän iltaan ja Mango oli ihastuttava uusi kirjoittaja. Kiitos!
Mä jotenkin koin, että mulla alkaa nyt mennä yli tämä shippaus kun asiat ja viestit muilta keskustelijoilta alkavat tuntumaan pahalta eikä enää kutkuttavan jänniltä ja mielenkiintoisilta. Kun en aikaisemmin ole tällaiseen kaninkoloon pudonnut, niin hiukan vaikea tulkita itseäänkin.
Joten jos puutarhassa on tilaa ja laivalla hyttejä jäljellä, hyppään taas mukaan. Ja toivon tämän palstan pysyvän sellaisena rauhallisena ja mukavana sekä jotenkin turvallisena, sellaista täältä aikoinaan hain kun vauvan meno lähti käsistä.
Enid
Aina löytyy hytti ja tarvittaessa sviittikin jossa saa enemmän tilaa. Hyvä kun kuuntelit itseäsi ja hyppäsit hetkeksi. Nyt on ihan mukavia tunnelmia. Belgradin keikkataltiointia moni on fiilistellyt. Se oli se jonne B lennähti Suomesta ja ujon pienen are younkin väräytti keikan aikana. Ja myöhemmin illalla juoksenteli K biisien perässä. Hyviä tunnelmia. Jos vaan oma vointi sallii musafiilistelyn, suositus tällePidin pienen tauon niin somesta kuin shippailusta. Täällä alkoi olla aika hurja meno, taitaa olla onneksi rauhoittunut jo. Ja ihania ficcejä ja tietysti Leilan parhaita (en kovin pitkälle taaksepäin mennyt, joten jos jotain muutakin niin vinkatkaa sivua). Joymuffinin uuden säästän iltaan ja Mango oli ihastuttava uusi kirjoittaja. Kiitos!
Mä jotenkin koin, että mulla alkaa nyt mennä yli tämä shippaus kun asiat ja viestit muilta keskustelijoilta alkavat tuntumaan pahalta eikä enää kutkuttavan jänniltä ja mielenkiintoisilta. Kun en aikaisemmin ole tällaiseen kaninkoloon pudonnut, niin hiukan vaikea tulkita itseäänkin.
Joten jos puutarhassa on tilaa ja laivalla hyttejä jäljellä, hyppään taas mukaan. Ja toivon tämän palstan pysyvän sellaisena rauhallisena ja mukavana sekä jotenkin turvallisena, sellaista täältä aikoinaan hain kun vauvan meno lähti käsistä.
Enid
Kiitos, tämä oli ihan mahtava! Just sopivasti kaikkea, aijjettä. Jatkoa odotellessaUusi ficci on valmis! Tämä on siis eri "aikajanalla" kuin It Might Be You/Fear Factor, niitä ei ole siis tapahtunut. Tähän tulee vielä 1-3 jatko-osaa, joskin lyhempiä. Alkuun ollaan aika horny jail -tunnelmissa (suht siivosti kyllä) mutta sitten on enemmän tunteiden vuoristorataa. Itse tykkään enemmän tästä kuin aiemmista ficeistäni, mutta saa olla eri mieltäkin. https://archiveofourown.org/works/48655408
- Joymuffin
Kiitos Joymuffin, tää oli tosi kiva! Tosin meinas kyynel vierähtää lopussa. Äkkiä jatkoa!Kiitos, tämä oli ihan mahtava! Just sopivasti kaikkea, aijjettä. Jatkoa odotellessa
Tämä on ihana video. Se on ainakin pari kertaa ollut toiselle palstalla, mutta sitä voi katsoa monta kertaa uudestaan.
En olekaan tätä nähnyt ennen! Bojanin katse vaikuttaa olevan määrätietoisesti Käärijässä kunnes pääsee halaamaan häntä <3Tämä on ihana video. Se on ainakin pari kertaa ollut toiselle palstalla, mutta sitä voi katsoa monta kertaa uudestaan.