Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana”. Ei. Nyt seis. Tää homma ei toimi näin että muiden pitää tuntea tai ajatella samoin kuin sä. Mä haluan olla tässä mukana omasta halustani. Jos SÄ et halua, sä menet pois. Mene vauvalle. Kaikella ystävällisyydellä.
Niin siis tarkoitin, että en halua, että kukaan on mukana hallusinoiden, että Bojan saa Käärijän, jos oikein jaksaa odottaa. Eli voi odottaa, jos tietää, ettei noi K:n miesten läheentymiset ole häneltä merkki miehille, vaan ainoastaan tarkoitus on saada huomiota ja näkyvyyttä uralle.
Itse en tätä aikaisemmin tajunnut ja tuntui todella pahalta ymmärtää se. Mutta onneksi edes nyt, ettei ensi keväänä sitten.
 
vierailija
Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.

Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.

Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin 😉
 
vierailija
"En halua shipata", kysyiköhän Jere minulta mitään, kun suoltaa valheellista shaibaa ihmisten nenille? Ei kysynyt. Enää en vain halua, että kukaan muu on tässä mukana ajatellen, että Jerellä on oikeita tunteita Bojania kohtaan ja odottaa siksi Slveniaa, JO:n Suomen keikkoja, ensi kesää jne. Voihan olla, ettei muita hölmöjä enää ole, mutta just in case.
Koska Jere ei tule ikinä myöntämään, että kusetti tai vedätti, ei itse edes koe tekevänsä niin, vaan homman annetaan vain kaatua johonkin mahdottomuuteen ja samaan aikaan Jere on oikeasti käyttänyt kaikkea tätä miehillä leikkimiskuvastoa saadakseen huomiota, faneja lisää ja keikkoja myytyä. Missä ei ois mitään pahaa, ellei ois sotkenut siihen mukaan Bojania. Jos Bojankin sitten paljastuu pitkäaikaisesti täysin heteroksi, niin siinä tapauksessa olin väärässä ihan kaikesta.
Mene nyt hyvä ihminen pois kun ottaa noin paljon tunteisiin. Et sä päätä siitä miten toiset kokevat tai tuntevat. Mulla on hyvä olla tässä shipissä, tää on mulle ilonlähde ja turvapaikka, suloista eskapismia, mutta sinun kaltaiset otatte kaiken liian tosissaan ja vielä yritätte pakottaa muut ankeutumaan mukananne.
Shippajar itse pilaavat omat shippinsä, eivät koskaan shipattavat, näin on ollut kautta shippauksen historian. Tämä on yksi tärkeimpiä asioita ymmärtää jos jotakin shippaa.
 
vierailija
Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.

Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.

Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Mulla näkyy mutta oma tykkäys ei näy. Insta on vain insta, täynnä bugeja :)
 
vierailija
Voitaisiinko tehdä ihan sellainen kollektiivinen lupaus, ettei loukkaannuta muiden puolesta tai huolestuta meille todellisuudessa tuntemattomien ihmisten tunnetiloista? Voisimme ihan kaikki tässä kollektiivisesti myöntää, että emme voi koskaan oikeasti tietää, mitä näiden kahden ihmisen mielessä oikeasti liikkuu? Spekuloida saa, mutta siinä vaiheessa kun se menee omiin tunteisiin, kuten täällä eilen monilla meni, on asia mennyt liikaa ihon alle tai on syytä olla huolissaan omasta mielenterveydestä.
❤Sopii. Spekulointi ok, mutta emme voi hallita tai tietää kuin omista tunteistamme.
 
vierailija
Mitä väliä sillä on, onko Slveniassa, jos sinne kukaan nyt ikinä menee, minkäänlaista? Näistä kahdesta ei koskaan tule romanttista paria, miksi et sitten samantien fanita Bojanin ja Krisin välistä ystävyyttä? Ne ovat siellä lähes 24/7 saatavilla.
En usko edes, että jos K nyt Sloveniaan menisi, että Bojan haluaa tuollaisten rumien kuvien jälkeen enää altistaa itseään hyppäämällä taas Jeren hupailukelkkaan. Koska jos hänellä oli jokin prosessi päästä sieltä edelliosen kerran ylös, niin ei varmaan halua samaa uudelleen. Ja vaikka hupailisivatkin jotain, niin itse katselisin sitä täysin sammunein silmin, tietäen, ettei se johda ikinä mihinkään, mikä tahansa hyvä ja syvä ystävyys on saman arvoinen. Ja mulla on esim. jos sellainen (mies)ihminen mun elämässäni. En tarvitse tuosta jutusta mitään enempää itselleni silloin.
Vain se kipinät herättävä puuttuu, mutta saapi olla.
Valitettavasti Bojanin on varmaan pakko kutsua K Sloveniaan, koska niin on sovittu. Kaukana ollaan nyt siitä K n videon I love you, come to Finland with me - tunnelmasta.
 
vierailija
En tajua yhtään näitä, joille K:n eilinen kuva oli joku shokki ja osoitus jostain vedättämisestä tms.
Muhun sen kuvan vaikutus oli se, että oikeastaan nyt vasta aloin kunnolla fanittaa K:ta, ihan tuon kuvan myötä. Koska K:lla näköjään todella on asennetta, ja muhun kyllä vetoaa tollanen "mä teen mitö teen ja saan olla mitä oon, eikä tiukkapipojen mielipiteet kiinnosta" -asenne. Eli siis kapinallisuus. Mitä se kellekään kuuluu, jos pussailee miehiä jne, jos kerta huvittaa pussailla miehiä tai muutoin leikitellä m/m-teemalla. Ei tarvi selitellä tekemisiään kellekään. Go Käärijä go!
 
vierailija
Mutta nimenomaan tuo liikaa eläytyminen ja liikaa tunteella tässä keississä mukana oleminen näyttää aiheuttavan ihmisille kärsimystä, joten siitä kannattaisi pyrkiä eroon. Siis ainakin siltä vaikuttaa, että moni eilenkin oikeasti kärsi, ja vielä tänäänkin, esim. voimakkaista pettymyksen tunteista, jotka siis kumpusivat täysin näiden ihmisten omista mielikuvituksista. Onko järkeä kiduttaa itseään näin, kun fakta on siis se, että meistä kukaan ei voi tietää eikä arvata, mitä noiden kahden päässä liikkuu ja mitä tunteita he kokevat.
Homma on mennyt jo oikeasti sairaalloisuuden puolelle monilla. Itse olen ollut aika hc-shippaaja tässä jo pari kuukautta, mutta tässä menee mulla raja. Siis nyt jotenkin tuli tän ilmiön sairaat puolet enemmän esille, miten sekaisin jotkut on tästä menneet. Itse pyrin varmaan ottamaan nyt vähän etäisyyttä tähän koko keissiin.
No, se vain, että itse ainakin LUULIN siis ihan oikeasti, että Jere aikois edetä jos vain ois oikea hetki. Mutta en ajattele enää niin. Niin jos sitä uskoo, että toinen on oikeilla tunteilla liikenteessä, niin en ymmärrä kehotusta himmata? Sehän oli silloin vain ajan kysymys tai oikean hetken. Ja tietty senkin, että onko Bojan gay/bi, tai eihän se löydä jotakuta toista, mutta siis täysin eri lähtökohdat, kuin tässä, missä se joku (oletan, että oli mies) takoi mun päähäni, että ei Jere tee tuossa mitään siksi, että on ihastunut, vaan koska se on hyvä suosiolle.
Ja OLISI se pitänyt nähdä jo aikaisemmin, mutta mä ymmärsin kaikesta kollektiivisesta ihastelusta (siis minä tein sen tulkinnan), että ne ovat ihastuneita toisiinsa ja mun päässä se on silloin ihan aitoa, eikä pystyisi himmailemaan, vaikka haluaisikin :D
Toki tiesin, että he ei ole mä, osa voi himmailla, mutta en mä ajatellut, että eihän siellä takana olekaan miotään. Toisin kuin nyt mä olen ihan team se. Koska mä en pystynyt todistamaan sille väittelijälle millään eilen, että niillä ON kyse tositunteista. Kaulapusut oli my best shot ja kännissähän nekin tietenkin tehtiin.
Että se siitä sitten.
 
vierailija
Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.

Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.

Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Omana itsenään? Eli Käärijällä ei ole sun shipissä mitään aikomuksia alkaa suhteeseen Bojanin kanssa? Bojan ei elättele oikeasti sellaisia toiveita?
 
vierailija
Tämä on julkinen palsta, ikävää, jos et kestä. Mutta en tietenkään mene minnekään. Mulla on aivan yhtä suuri oikeus olla täällä ja tuulettaa mun tunteita, kuin sullakin.
Keskustelun täytyy pysyä asiallisena ja muita kunnioittavana. Ei ole asiallista keskustelua haukkua K:ta p-sanalla ja yrittää manipuloida kiukkuisin sanakääntein muita ajattelemaan samoin kuin itse ja suuttua jos joku toinen ajattelee eri tavalla. Pysytään siis ystävällisinä toisillemme ja ymmärretään että omat tunteemme ovat vain omia tunteitamme.
 
vierailija
Jaksaa naurattaa nää ”kärtsä ei ole mitä on antanu ymmärtää, mun tunteita on nyt loukattu” 😅😅 ihan ku sillä muka ois meille mitää velvollisuutta tehdä tai todistella yhtään mitään
 
vierailija
Jaksaa naurattaa nää ”kärtsä ei ole mitä on antanu ymmärtää, mun tunteita on nyt loukattu” ihan ku sillä muka ois meille mitää velvollisuutta tehdä tai todistella yhtään mitään
En itse vois käyttäytyä noin kuin käärijä. Eli se on typerys, kun ei osaa edes lukea, että Bojan on ilmeisesti ihastunut, jatkaa vaan ja itse ei ole, samoin ei ymmärrä, että faneissa on paljon ihmisiä, jotka luulevat heillä olevan aitoja tunteita, käyttäytyy vain somessa silleen edelleen, kuin löisi löylyä lisää näiden ihmisten mieliin ja uskomuksiin.
Itse ainakin varmistaisin, että kukaan ei luule, että se homma liittyy Bojaniin oikeasti!
 
vierailija
No mua ottaa kyseinen henkilö juuri nyt rankasti päähän, jos haluan sitä tuulettaa, niin takuulla tuuletan.
Mutta kai kuitenkin ymmärrät, että se, että K ottaa nyt sua päähän, ei johdu K:sta vaan ainoastaan sinusta itsestäsi?
Kyse on sinun omasta tunnereaktiostasi asiaan, johon monilla muilla ihmisillä on aivan erilaisia reaktioita tai ei lainkaan reaktioita. K ei ole aiheuttanut näitä tunteita sinussa, vaan sinä itse olet ne aiheuttanut. Olet ihan itse luonut päässäsi jotain odotuksia henkilölle, jolla ei ole mitään velvollisuutta vastata juuri sinun odotuksiisi.
Ja toistan vielä, tämä täsmälleen sama asia, eilinen kuva, joka sinulla aiheutti negatiivisen tunnereaktion, on monilla muilla aiheuttanut positiisiven reaktion. Asia itsessään ei ole hyvä tai paha, se on neutraali, ja kaikki reaktiot tapahtuvat vain kunkin ihmisen omassa päässä.
Ymmärrätkö tämän?
 
vierailija
Mutta kai kuitenkin ymmärrät, että se, että K ottaa nyt sua päähän, ei johdu K:sta vaan ainoastaan sinusta itsestäsi?
Kyse on sinun omasta tunnereaktiostasi asiaan, johon monilla muilla ihmisillä on aivan erilaisia reaktioita tai ei lainkaan reaktioita. K ei ole aiheuttanut näitä tunteita sinussa, vaan sinä itse olet ne aiheuttanut. Olet ihan itse luonut päässäsi jotain odotuksia henkilölle, jolla ei ole mitään velvollisuutta vastata juuri sinun odotuksiisi.
Ja toistan vielä, tämä täsmälleen sama asia, eilinen kuva, joka sinulla aiheutti negatiivisen tunnereaktion, on monilla muilla aiheuttanut positiisiven reaktion. Asia itsessään ei ole hyvä tai paha, se on neutraali, ja kaikki reaktiot tapahtuvat vain kunkin ihmisen omassa päässä.
Ymmärrätkö tämän?
En ole hän, jolle vastasit. Juurikin niin. Mulla on erilaiset odotukset kn käytökselle kuin heillä, jotka ovat tyytyväisiä postaukseen. Mulla taitaa mielipiteeseen vaikuttaa enemmän se, että minusta postaus on tökerösti ja mauttomasti tehty kuin itse postauksen aihe.
 
vierailija
Mutta kai kuitenkin ymmärrät, että se, että K ottaa nyt sua päähän, ei johdu K:sta vaan ainoastaan sinusta itsestäsi?
Kyse on sinun omasta tunnereaktiostasi asiaan, johon monilla muilla ihmisillä on aivan erilaisia reaktioita tai ei lainkaan reaktioita. K ei ole aiheuttanut näitä tunteita sinussa, vaan sinä itse olet ne aiheuttanut. Olet ihan itse luonut päässäsi jotain odotuksia henkilölle, jolla ei ole mitään velvollisuutta vastata juuri sinun odotuksiisi.
Ja toistan vielä, tämä täsmälleen sama asia, eilinen kuva, joka sinulla aiheutti negatiivisen tunnereaktion, on monilla muilla aiheuttanut positiisiven reaktion. Asia itsessään ei ole hyvä tai paha, se on neutraali, ja kaikki reaktiot tapahtuvat vain kunkin ihmisen omassa päässä.
Ymmärrätkö tämän?
Kyllä siihen on osansa Käärijällä, millainen ihminen hän on. En osannut olettaa, että hän ei olekaan aito. En aio edelleenkään epäillä ihmisten aitoutta. tietenkin myös luottamus syntyy jostain, aina sitä varmasti epäillään kun uutta ihmistä seuraillaan, mutta siis se hype ja ihastelu jota Käärijä sai osakseen ja ihan syystä varmaan vaikutti siihen, että ajattelin, että helpompaa ja nopeampaa on vain, jos luotan tuohon ihmiseen ja tuhansiin muihin, jotka jo sanovat, että hän on täysin aito ja teeskentelemätön.
Mulle toi käytös ei ole aidon ja teeskentelemättömän ihmisen käytöstä. Mutta huomasin sen vasta eilen, oikeasti, se lävisti muurini, jossa näin käärijässä bi-curious -ihmisen.
Millälailla tämä on Käärijän vika? Ei kai mitenkään, saan mä silti inhota sitä, ettei hän ollutkaan sillälailla aito ihminen, kuin mä aidon käsitän. Jos tapaisin hänet (ja tilanne ois sellainen, jossa ois ok kysyä, mitäse ei toki olisi), totta kai haluaisin kuulla, että miksi toi keissi näytti sille, että hän rakastaa Bojania tai onko hänellä oikeasti ajatuksia seksistä tai hellyydestä miesten kanssa? Ja toivoisin saavani rehellisen vastauksen luottamuksella, mitä häneltä ei tietenkään saisi.
Ei mua kiinnosta noin epäaidot ihmiset. Erehdyin.
 

Yhteistyössä