Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin tosi innokas shippaaja viisujen aikaan mutta etenkin tavastian jälkeen oon tullu siihe lopputulokseen että taisin vaan toivoa heidän välilleen jotain isompaa. Kun siis eihän täälläkään ole kellään antaa mitään oikeita todisteita siitä että heidän välillä olisi ollut yhtään mitään. Ja nää K viimeiset tempaukset on saanu mut vaan entistä enemmä ajattelemaan että taisi homma olla vaan viisuhuumaa tai kesäleiri meininkiä kuten Bojankin sanoi.
 
vierailija
Stalkkaamisessa ei mun mielestä mitään pahaa ole, mutta jakaminen ympäri netti on kyseenalaista. Etenkin jos kyseessä on yksityishenkilöitä. Joo materiaali voi olla julkista eikä välttämättä tiedä mihin jutut leviävät. Miltä mahtaisi tuntua itestä sellainen tai joku jauhaisi susta jossain palstalla.
 
vierailija
Joo. Kyllä mullakin on iso ärsytys noista tän illan kuvista Kärtsältä. Olen itse sellainen tarkkailija ennen kuin päätän asioita ja minusta Tavastia-viikonloppu oli liian lyhyt näyttääkseen, voiko noiden kahden välille tulla jotain. Toisaalta - on kyllä huono merkki se, että Käärijä ei tuntunut välittävän järjestää heille yhtään kahdenkeskistä aikaa. Se Rautalammilla mökillä yöpyminen oli kaiken huippu, olisivat nyt ajaneet sieltä edes heti aamulla takaisin.
Ajattelin, että Jere tarvii ehkä aikaa, jos sitä siis ois sattunut alkamaan kiinnostaa miehet fyysisesti. Toisaalta outoa, jos se on ollut aina suosittu kaveripiireissään ja pelannut jääkiekkoa, että oikeastiko ko taipumus tulee sille uutena?
Ajattelin, että ehdottomasti katson siihen, kun K menee Sloveniaan. Että millainen loma se on. Oletan, että EI OTA gf mukaan, jos on yhtään kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Jos gf on mukana, niin voi ei sitten. Silti pieni osa minua ajattelee, että täytyyhän se siinä tapauksessa ottaa mukaan, ettei näytä liian vakavalta kiinnostukselta.
Mutta nyt mun on varmaan pakko alkaa kriittisemmäksi. Mun mielestä näillä asioilla pelleily vain pelaa siihen pussiin, jossa tämä kokop*ska oli pelkkää teatteriesitystä. Siinä tapauksessa, jos aikanaan selviää, ettei ole aikomustakaan olla kenenkään miehen kanssa, ei edes Bojanin, pidän kyllä Jereä täysin käärmeenä, anakondana, mitä näitä nyt on, taipaani, täysi valehtelija, surkea p*ska esiintyjä, joka voi hoiperrella hoitoon sen läskimahansa kanssa, kun nesteet tippuu kun heilutti vähän liikaa hetulaa helteessä.
Mutta siihen voi huonolla tuurilla mennä vuosikin, eli miten kauan jengi sitten jaksaakaan venata, että jotain tapahtuu tai suhde etenee (jos ei todellakaan tapahdu mitään!) ennen kuin sanoo, että tää oli pelkkää kusetusta.
Tulee mieleen muuan Ari Koponen. . .
 
vierailija
Joo. Kyllä mullakin on iso ärsytys noista tän illan kuvista Kärtsältä. Olen itse sellainen tarkkailija ennen kuin päätän asioita ja minusta Tavastia-viikonloppu oli liian lyhyt näyttääkseen, voiko noiden kahden välille tulla jotain. Toisaalta - on kyllä huono merkki se, että Käärijä ei tuntunut välittävän järjestää heille yhtään kahdenkeskistä aikaa. Se Rautalammilla mökillä yöpyminen oli kaiken huippu, olisivat nyt ajaneet sieltä edes heti aamulla takaisin.
Ajattelin, että Jere tarvii ehkä aikaa, jos sitä siis ois sattunut alkamaan kiinnostaa miehet fyysisesti. Toisaalta outoa, jos se on ollut aina suosittu kaveripiireissään ja pelannut jääkiekkoa, että oikeastiko ko taipumus tulee sille uutena?
Ajattelin, että ehdottomasti katson siihen, kun K menee Sloveniaan. Että millainen loma se on. Oletan, että EI OTA gf mukaan, jos on yhtään kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Jos gf on mukana, niin voi ei sitten. Silti pieni osa minua ajattelee, että täytyyhän se siinä tapauksessa ottaa mukaan, ettei näytä liian vakavalta kiinnostukselta.
Mutta nyt mun on varmaan pakko alkaa kriittisemmäksi. Mun mielestä näillä asioilla pelleily vain pelaa siihen pussiin, jossa tämä kokop*ska oli pelkkää teatteriesitystä. Siinä tapauksessa, jos aikanaan selviää, ettei ole aikomustakaan olla kenenkään miehen kanssa, ei edes Bojanin, pidän kyllä Jereä täysin käärmeenä, anakondana, mitä näitä nyt on, taipaani, täysi valehtelija, surkea p*ska esiintyjä, joka voi hoiperrella hoitoon sen läskimahansa kanssa, kun nesteet tippuu kun heilutti vähän liikaa hetulaa helteessä.
Mutta siihen voi huonolla tuurilla mennä vuosikin, eli miten kauan jengi sitten jaksaakaan venata, että jotain tapahtuu tai suhde etenee (jos ei todellakaan tapahdu mitään!) ennen kuin sanoo, että tää oli pelkkää kusetusta.
Tulee mieleen muuan Ari Koponen. . .
turhaa on ottaa ig postausta tosisaan jos menee ihon alle suositelen jättää somet ainakin hetkeks
 
vierailija
Jos K vain pelaa ja pelleilee, niin Bojan joko tietää sen jo tai sitten ei tiedä. Mä vaan mietin, että jos K pelaa ja Bojan ei vielä tiedä sitä, vaan uskoo vielä johonkin mahdollisuuksiin heidän välillään, niin mitäs sitten?
Tässä oletan toki, että Bojan olisi oikeasti ja rehellisesti halukas fyysisiin juttuihin miesten kanssa. (Älä turhaan triggeröidy, jos et jaa samaa oletusta, vaan hyppää yli!) Mä en haluais, että Bojanin täytyis särkyä. Ainoa järkevä toive on, että K ois jo kertonut sille (tai Bojankin ois täysi hetero jos K on) mutta mä niin veikkaan kyllä, että ei ole 😞
Meinaan itselleni tuli tosi paha olo, kun aloin miettiä, että K onkin ehkä valehdellut tämänkin jutun. (Kuten kämpät ja rahatilanteensa. Siis ei nyt valehdellut mutta sumuttanut silti seuraajia) Ois helpompaa, jos se ois rehellinen, aito ja avoin ja tosissaan halunnut jotain fyysistä, mutta se ei vain olisi toteutunut. Syystä tai kolmannesta. Gf tai Bojan tai omat estot.
Noilla voi kyllä huijata seuraajia, mistäs kukaan tietää, miksi jotain ei tapahdu, tai aitoja (mies)suhdeasioita ei jaeta ikinä!?
 
vierailija
Joo. Kyllä mullakin on iso ärsytys noista tän illan kuvista Kärtsältä. Olen itse sellainen tarkkailija ennen kuin päätän asioita ja minusta Tavastia-viikonloppu oli liian lyhyt näyttääkseen, voiko noiden kahden välille tulla jotain. Toisaalta - on kyllä huono merkki se, että Käärijä ei tuntunut välittävän järjestää heille yhtään kahdenkeskistä aikaa. Se Rautalammilla mökillä yöpyminen oli kaiken huippu, olisivat nyt ajaneet sieltä edes heti aamulla takaisin.
Ajattelin, että Jere tarvii ehkä aikaa, jos sitä siis ois sattunut alkamaan kiinnostaa miehet fyysisesti. Toisaalta outoa, jos se on ollut aina suosittu kaveripiireissään ja pelannut jääkiekkoa, että oikeastiko ko taipumus tulee sille uutena?
Ajattelin, että ehdottomasti katson siihen, kun K menee Sloveniaan. Että millainen loma se on. Oletan, että EI OTA gf mukaan, jos on yhtään kiinnostunut Bojanista romanttisesti.
Jos gf on mukana, niin voi ei sitten. Silti pieni osa minua ajattelee, että täytyyhän se siinä tapauksessa ottaa mukaan, ettei näytä liian vakavalta kiinnostukselta.
Mutta nyt mun on varmaan pakko alkaa kriittisemmäksi. Mun mielestä näillä asioilla pelleily vain pelaa siihen pussiin, jossa tämä kokop*ska oli pelkkää teatteriesitystä. Siinä tapauksessa, jos aikanaan selviää, ettei ole aikomustakaan olla kenenkään miehen kanssa, ei edes Bojanin, pidän kyllä Jereä täysin käärmeenä, anakondana, mitä näitä nyt on, taipaani, täysi valehtelija, surkea p*ska esiintyjä, joka voi hoiperrella hoitoon sen läskimahansa kanssa, kun nesteet tippuu kun heilutti vähän liikaa hetulaa helteessä.
Mutta siihen voi huonolla tuurilla mennä vuosikin, eli miten kauan jengi sitten jaksaakaan venata, että jotain tapahtuu tai suhde etenee (jos ei todellakaan tapahdu mitään!) ennen kuin sanoo, että tää oli pelkkää kusetusta.
Tulee mieleen muuan Ari Koponen. . .
👍
 
vierailija
Jos K vain pelaa ja pelleilee, niin Bojan joko tietää sen jo tai sitten ei tiedä. Mä vaan mietin, että jos K pelaa ja Bojan ei vielä tiedä sitä, vaan uskoo vielä johonkin mahdollisuuksiin heidän välillään, niin mitäs sitten?
Tässä oletan toki, että Bojan olisi oikeasti ja rehellisesti halukas fyysisiin juttuihin miesten kanssa. (Älä turhaan triggeröidy, jos et jaa samaa oletusta, vaan hyppää yli!) Mä en haluais, että Bojanin täytyis särkyä. Ainoa järkevä toive on, että K ois jo kertonut sille (tai Bojankin ois täysi hetero jos K on) mutta mä niin veikkaan kyllä, että ei ole
Meinaan itselleni tuli tosi paha olo, kun aloin miettiä, että K onkin ehkä valehdellut tämänkin jutun. (Kuten kämpät ja rahatilanteensa. Siis ei nyt valehdellut mutta sumuttanut silti seuraajia) Ois helpompaa, jos se ois rehellinen, aito ja avoin ja tosissaan halunnut jotain fyysistä, mutta se ei vain olisi toteutunut. Syystä tai kolmannesta. Gf tai Bojan tai omat estot.
Noilla voi kyllä huijata seuraajia, mistäs kukaan tietää, miksi jotain ei tapahdu, tai aitoja (mies)suhdeasioita ei jaeta ikinä!?
♥
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Samaa mieltä, hyvin sanoitettuja juttuja! Miesten välien seksi on ollut todella iso tabu ja on edelleen ja hyvä ravistella näitä tabuja.
 
vierailija
Se Jerellä ollut energeettinen kurkkutukos (=ei pysty puhumaan jostain tärkeästä) on viime päivinä hälvennyt lisää. En haluaisi vetää tästä liikaa johtopäätöksiä ainakaan ääneen, mutta omasta perspektiivistäni se on kiinnostavaa. Ja enemmän kiinnostaa miten se voisi mahdollisesti liittyä biisivalintaan ja pitkästä aikaa JO:lle annettuun tykkäykseen kuin miestenväliseen kuvastoon (jota on nähty nyt muutaman viikon), mutta voi se toki liittyä johonkin muuhunkin. Tyttis kuitenkin pyörii kuvioissa yhä, joten aika näyttää mitä kaikkea tässä on oikeasti kenties tapahtunut tai tulee tapahtumaan (ja mitä ei).

-energiamamma
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Amen tälle! Tismalleen samaa mieltä.
 
vierailija
Puutarharyhmä taitaa olla täynnä kukkahattutätejä...kuolataan B&k shipissä, mutta kun K yksin laittaa rohkean kuvan, niin se onkin hyi liian törkeää ja gaymaista.
No tämä puutarhuri ainakin oli siitä kuvasta ihan liekeissä 🥵 Hyvä K, lisää tämmöistä jos se vaan hänestä itsestään tuntuu hyvältä ja luontevalta!

Olen myös taipuvainen ajattelemaan, että joko tietoisesti tai tiedostamattaan haluaa tuoda tämänlaista kuvastoa esiin, jotta saa ne pahimmat kukkahatut kannoiltaan. Voin vain kuvitella, että se täälläkin monesti mainittu viisu-Käärijä alkaa jossain vaiheessa tuntua vankilalta, jos ja kun se on kuitenkin vain yksi osa K:n persoonaa.

Itse tykkään kaikista K:n puolista, niin siitä söpöilijästä kuin tästä seksiä tihkuvasta rääväsuusta. Ja kaikesta siitä väliltä.
 
vierailija
Ei oikein voi kuvitella, että Jereä haittaa, jos ihmiset seuraavat, syntyykö hänen miessuhteistaan jotain syvempää, kun itse syöttää aiheeseen koko ajan lisää matskua. Mitään ei ole kyllä tehnyt viime aikoina vilpittömästi ja vakavissaan, se vähän haittaa kyllä. Tavastialla näytti niin onnelliselta, SE ei ollut vain esitystä kyllä.
Mutta eipä ole Bojankaan ollut Suomessa sen jälkeen. Joten ei ihme, että materiaali on ollut lähinnä teatteria.
Tässä se kiteytetysti miksi ei vaan tunnu kivalta nuo postaukset. Jotenkin pilkkaavaa teatteria jonkun oikeasti ihanan sijaan mitä ei taideta koskaan enää nähdä.
 
vierailija
Mun päähäni ei vain mahdu, että miksi Jere käyttäytyisi näin, jos ei ole enää viisukuplassa, jossa oli romanttinen fiilis kun ura alkoi saada isoa nostetta? Meinaan todella falskia ja epäaitoa käytöstä, jos esittää vain romantiikkaa miesten kanssa, jotta ihmiset uskoisivat heidän suhteensa Bojanin kanssa syvenevän!
Ihmisten mukaan Jere kun oli nimenomaan aito ihminen, joka ei esitä mitään. Ainakin toi ois sitten täydellistä epäaitoutta häneltä, ihmisten kusetusta ja pelaamista vain oman suosion saamiseksi, että mitä olivat ne maininnat siitä, miten hän on niiiiin aito ihminen, eikä esitä yhtään mitään?
Toivon todella, ettei nyt esitä, se ois aikamoinen kusetus kyllä. JA ei, en kokisi menettäneeni elämästäni mitään, seuraaminen on ollut hauskaa, mutta en pidä siitä, ettei joku ole rehellinen ja aito.
Hear hear!
 
vierailija
Se Jerellä ollut energeettinen kurkkutukos (=ei pysty puhumaan jostain tärkeästä) on viime päivinä hälvennyt lisää. En haluaisi vetää tästä liikaa johtopäätöksiä ainakaan ääneen, mutta omasta perspektiivistäni se on kiinnostavaa. Ja enemmän kiinnostaa miten se voisi mahdollisesti liittyä biisivalintaan ja pitkästä aikaa JO:lle annettuun tykkäykseen kuin miestenväliseen kuvastoon (jota on nähty nyt muutaman viikon), mutta voi se toki liittyä johonkin muuhunkin. Tyttis kuitenkin pyörii kuvioissa yhä, joten aika näyttää mitä kaikkea tässä on oikeasti kenties tapahtunut tai tulee tapahtumaan (ja mitä ei).

-energiamamma
Juuri tätä mun piti Energiamammalta kysyäkin, että joko on tukos hävinnyt 😅?
Koska nythän näyttäisi siltä, että mikään ei enää pitele. Tuo K käytös on suorastaan uhmakasta. Tuo JO postauksesta tykkääminenkin...
 
vierailija
No tämä puutarhuri ainakin oli siitä kuvasta ihan liekeissä Hyvä K, lisää tämmöistä jos se vaan hänestä itsestään tuntuu hyvältä ja luontevalta!

Olen myös taipuvainen ajattelemaan, että joko tietoisesti tai tiedostamattaan haluaa tuoda tämänlaista kuvastoa esiin, jotta saa ne pahimmat kukkahatut kannoiltaan. Voin vain kuvitella, että se täälläkin monesti mainittu viisu-Käärijä alkaa jossain vaiheessa tuntua vankilalta, jos ja kun se on kuitenkin vain yksi osa K:n persoonaa.

Itse tykkään kaikista K:n puolista, niin siitä söpöilijästä kuin tästä seksiä tihkuvasta rääväsuusta. Ja kaikesta siitä väliltä.
Samaa mieltä. Sen Aitoon keikan jälkeen muistaakseni kirjoitinkin, että täytyy olla vaikeaa tasapainoilla keikalla, jossa on myös lapsia. Ja kun eihän se Käärijä artistina todellakaan ole mikään lasten konserttiesiintyjä, ei ole koskaan ollut. Ehkä nyt vaan tuli joku mitta täyteen, ehkä kyllästyi kaikkiin neuvojiin. Älä tykkää JO tai B kuvista, älä kiroile keikoilla, mieti mitä sanot tai julkaiset jne. Mä luulen, että halusi kerta laakilla räjäyttää koko asetelman alkutekijöihin 💥
 
vierailija
Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on, mitä joku random nettikommentoija odottaa?
No siis itse pidin tätä yhteisönä, joka jakaa sellaisen ajattelun, että näiden välillä on oikeasti jotain, siis IHAN OIKEASTI. Sen takia sillä oli väliä, käykö Sloveniassa, meneekö sinne yksin, eihän gf häiritse lomaa siellä, onhan se varmasti loma jne jne jne.
Ja ihkuteltiin sen takia kaksikkoa yhdessä, koska oli toive, että tarina jatkuisi ja tämä olisi vsin pakollista taukoa, kun molemmilla on keikat ja kiireet ja aikataulut.
En itse tarvitse shippiä mikä ei perustu todellisuuteen ja elä todellisiudessa, yhtään mihinkään.
Olen koko ajan sanonut, että olen tässä mukana aidolla uskolla ja siis tiennyt kantavani siitä itse vastuun.
Mä sius nimittäin OIKEASTI LUULIN, että Jerellä on aitoja, fyysisyyttä tarvitsevia tunteita miehiä ts nyt Bojania kohtaan.
Mutta sitten mulle selvisi, että ei ole, haluan vain, että jokainen muukin sen ymmärtää, jos oli sius mukana täysin tosielämäisesti, kuten minä.
Ettei pidä Jereä täysin petturina saagan lopuksi, jos ei ajoissa tajua, ettei tämä ollut mitään todellista aitoa ikävää RAKASTAAN kohtaan.
 
vierailija
Se vaan, että et sitten varmaankaan odota mitään erityistä K:n Slovenian reissulta? Etkä, että noilla kahdella koskaan voisikaan oikeasti olla suhde? Koska ruolla kuvastollaan K tekee viimeistään selväksi sen, ettei hän ole oikeasti ja aidosti ja rehellisesti kiinnostunut miehustä fyysisesti. Eikä siis Bojanistakaan. K voi kaikin mokomin ottaa gf:n mukaan Sloveniaan, jos menee sinne, ja sähän shippaat kaksikkoa täysin vain kuvitteellisesti? Silloinhan sinua ei voi oikeasti millään tavalla järkyttää tai harmittaa se, että gf on mukana.
En vain kyllä tajua, että miksi naamioit eroottisen kiinnostuksesi Käärijään /Jereen jotenkin Bojaniin liittyväksi? Eihän heidän välillään tule ikinä olemaan yhtään mitään aitoa. Miehet eivät kiinnosta Jereä fyysisesti oikeasti.
Eihän se tosiaan estä ihailemasta sitä kasvavaa vatsaa ja typerän näköistä naamavärkkiä, joka suoltaa amispaskaa tyhmille naudoille.
Käärijän tekemisiä voi kritisoida, mutta muiden ulkonäön solvaaminen on täysin ala-arvoista toimintaa.
 
vierailija
Ihmiset ovat hurjan monimutkaisia. Samalla lailla kuin ihminen voi olla homo, hetero tai miljoona eri juttua siitä välistä tai ensin ajatella olevansa X ja sitten Y ja myöhemmin tuntuukin enemmän Z:ltä, samaan tapaan meillä on lukuisia eri ulottuvuuksia muilla tavoilla. Ihastukset voivat olla "it's complicated" ja puheet voivat olla samaan aikaan huumoria ja eivät ola. Itse en näe tässä mitään huijauksia vaan tilanteen, joka on monella tapaa monimutkainen ja siihen sisöltyy myös huumoria ja rooleja, jotka eivät sulje pois muita asioita.

Maalma ei ole mustavalkoinen. Ja itse olen edelleen hyvillä ja luottavaisin mielin vaikka tiedän, että on hyvin mahdollista, että tämä kaikki loppuu ihan muuten kuin miten toivoisimme.

- Joymuffin
 
vierailija
Unohat tai tarkotuksella jätät tehokkaasti sen huomiotta miten J käytös ja faktat viittaa myös siihen suuntaan että J seurustelee ja ilmeisesti asuu yhdessäkin tyttiksensä kanssa. Kyseisen henkilön kanssa J tuntuu olevan melkein 24/7. Varmaan suurinta osaa näistä sun "bi-curious tapauksista" tyttis on ollut vieressä kuvaamassa. Luulis sen jo riittävän todisteeksi että tämä on vaan harmitonta viihdettä jota ei pitäisi ottaa niin tosissaan kuin sinä tunnut ottavan.
Jos noin on asia, niin se ei ole harmitonta viihdettä vaan täysin selvää queerbaitingia.
 

Yhteistyössä