vierailija
No 30-vuotias on vielä aika nuori kyllä. Ihan turhaa puhua moninaisuudesta, kun isoin osa haluaa kuitenkin luokitella itsensä ihan heteroksi. Jos eteen tulee tilanne, jossa ihastuu samaa sukupuolta olevaan, olennaista ei ole lokero eikä nimitys, vaan se, miten asian käsittelee. Ja on erittäin ok siinä vaiheessa vaihtaa käsitystä itsestään tai laajentaa sitä, siihen asti on ihan ok olla hetero, jos siltä tuntuu.Olen aivan väärillä urilla. Pointti on siinä, että ei ole enää tarvetta lokeroida muita noin ahtaisiin raameihin. Itseasiassa noin kapeita termejä ei käytä enää kuin osa vanhemmasta ikäluokasta. Ihmisen seksuaalisuus ei ole noin kapea-alaista, vaan nykyään puhutaan mm. moninaisuudesta. Jos haluat tarkempaa tietoa asiasta, niin esim. Setan sivuilta läytyy tietoa. Itse olen 30-vuotias eli en kovin nuori.
Tai jos kokee että ihastuu ensisijaisesti ihmisiin, niin mikäs siinä, tavallaan itsekin olen aina ajatellut niin, mutta en ole ikinä ollut suhteessa naisen kanssa. Vähän vaikea siinä on alkaa lumihiutailemaan, etten ole hetero. Ja saa olla moninainen, jos haluaa, ja tietenkin kutsua itseään siksi, mutta en itse ainakaan halua tulla kutsutuksi siksi. Jos haluaa olla avarakatseinen, kannattaa lopettaa se joka asiasta loukkaantuminen. Ja ajatella tosiaan, että toiset eivät halua kiusata tai loukata ei-heteroita.