Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen aivan väärillä urilla. Pointti on siinä, että ei ole enää tarvetta lokeroida muita noin ahtaisiin raameihin. Itseasiassa noin kapeita termejä ei käytä enää kuin osa vanhemmasta ikäluokasta. Ihmisen seksuaalisuus ei ole noin kapea-alaista, vaan nykyään puhutaan mm. moninaisuudesta. Jos haluat tarkempaa tietoa asiasta, niin esim. Setan sivuilta läytyy tietoa. Itse olen 30-vuotias eli en kovin nuori.
No 30-vuotias on vielä aika nuori kyllä. Ihan turhaa puhua moninaisuudesta, kun isoin osa haluaa kuitenkin luokitella itsensä ihan heteroksi. Jos eteen tulee tilanne, jossa ihastuu samaa sukupuolta olevaan, olennaista ei ole lokero eikä nimitys, vaan se, miten asian käsittelee. Ja on erittäin ok siinä vaiheessa vaihtaa käsitystä itsestään tai laajentaa sitä, siihen asti on ihan ok olla hetero, jos siltä tuntuu.
Tai jos kokee että ihastuu ensisijaisesti ihmisiin, niin mikäs siinä, tavallaan itsekin olen aina ajatellut niin, mutta en ole ikinä ollut suhteessa naisen kanssa. Vähän vaikea siinä on alkaa lumihiutailemaan, etten ole hetero. Ja saa olla moninainen, jos haluaa, ja tietenkin kutsua itseään siksi, mutta en itse ainakaan halua tulla kutsutuksi siksi. Jos haluaa olla avarakatseinen, kannattaa lopettaa se joka asiasta loukkaantuminen. Ja ajatella tosiaan, että toiset eivät halua kiusata tai loukata ei-heteroita.
 
vierailija
Mammoille ei riitä edes Jeren omat sanat. En viitsi tässä enempää paljastaa mitään, koska en voi. Jere on kuitenkin 100% varmuudella hetero. Ei tarvitse uskoa, mutta näin asia on.
Anteeksi, mutta taidat puhua palturia. 100% hetero? Haluat vain itse uskoa että asia olisi noin. Yksi kommentoija sanoi hyvin instan stoorista, että onneksi viimeistään nyt kaikki homofoobikot poistuvat Käärijän seuraajista.
 
vierailija
Ihmiseen voi ihastua myös täysin platonisella tasolla.
Voi mutta tarkoittaako se heteroutta? Esim. itse olin aina naisena vain platonisesti ihastunut miehiin 41-vuotiaaksi asti, enkä naisiin ollenkaan. Olen ihan hetero. Olin aseksuaali.
Minusta jos kuitenkin syvästi rakastuu samaa sukupuolta olevaan ei ole oleellista, onko seksiä vai ei. Parisuhteen merkki on sitoutuminen, ei seksi. Toki B&K vielä siitäkin kaukana (vaikka B aikookin tuntea Kärtsän noin niinkuin aina!)
 
vierailija
Huolestuttaa kyllä kun tuntuu tämän shippauksen sisällä olevan paljon tosi harhaisia ihmisiä. Kuvitellaan joidenkin ig postauksen perusteella tietävänsä sekä J että B oikeista ajatuksista yhtään mitään. Minä en tiedä mistään mitään, en heidän todellisista ajatuksista tai tunteista, ja sen takia en myöskään hermostu vaikka he postaisivat mitä hyvänsä.
 
vierailija
"Miksei käyttäydy kuin hetero"? ei herran tähden. mä olen esim tosi poikatyttö, mua on aina epäilty lesboksi sen takia, ja silti olen täysin hetero. minäkin varmaan sitten huijaan ihmisiä kun olen vähän erilaisempi hetero nainen. naurettavaa joidenki ulkoisten seikkojen takia lokeroida ihmisiä tällä tavalla.
Ai suutelet naisia, esiinnyt heille viettelevästi (ruotsin keikka), sinusta saisi kaikki ne suukottelu lippuvideot, syliinhyppyvideot jne tyttökaverisi kanssa, "I love you.Come to other side of Europe with me" -tunnustukset ym? Samanlaista kuvamatskua, mitä tänään jaettiin? jos näin todella on (mitä en usko), niin ihmetteletkö oikeasti, että joku piti lesbona?
 
vierailija
Anteeksi, mutta taidat puhua palturia. 100% hetero? Haluat vain itse uskoa että asia olisi noin. Yksi kommentoija sanoi hyvin instan stoorista, että onneksi viimeistään nyt kaikki homofoobikot poistuvat Käärijän seuraajista.
No kyllä siellä oli myös queer väkeä, jotka poistuivat seuraajista. Osa LGBT+ väestä taas ei tunnu olevan moksiskaan. Niin me ihmiset saatetaan tulkita samat asiat hyvin eri tavoilla..
 
vierailija
Eli nyt selvisi ongelmasi ydin. Sinusta siis heteron pitää käyttäytyä kuin heteron? Miksi? Artistin tehtävä on viihdyttää ja jos hän tykkää esim. leikkiä eri rooleilla, niin se hänelle suotakoon. Hyvin moni artisti itseasiassa tekee sitä.
No hetero käyttäytyy kuin hetero. siitä sen heteron ihan tunnistaa. Jere on käyttäytynyt kuin miehiin ihastunut mies, tottahan toki se kiinnostaa, että onko siitä syntymässä jotain syvempää!
 
vierailija
Ai suutelet naisia, esiinnyt heille viettelevästi (ruotsin keikka), sinusta saisi kaikki ne suukottelu lippuvideot, syliinhyppyvideot jne tyttökaverisi kanssa, "I love you.Come to other side of Europe with me" -tunnustukset ym? Samanlaista kuvamatskua, mitä tänään jaettiin? jos näin todella on (mitä en usko), niin ihmetteletkö oikeasti, että joku piti lesbona?
En ole toi jolle kommentoit mutta mmärrätkö että toi on viihde bisnestä? Kaikki julkkikset esittää somessa, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
 
vierailija
No hetero käyttäytyy kuin hetero. siitä sen heteron ihan tunnistaa. Jere on käyttäytynyt kuin miehiin ihastunut mies, tottahan toki se kiinnostaa, että onko siitä syntymässä jotain syvempää!
Käärijä on hahmo jona hän voi esittää mitä tahansa. David Bowie jo vuonna nakki teki tota ihan samaa - ja sanoi myöhemmin katuneensa flirttailemistaan bi huhujen kanssa koska hän ei ikinä niistä enää päässyt eroon. Jerekin on se oikea ihminen hahmon takana joka seurustelee naisen kanssa. En ymmärrä mikä tossa on niin vaikea tajuta.
 
vierailija
Ei oikein voi kuvitella, että Jereä haittaa, jos ihmiset seuraavat, syntyykö hänen miessuhteistaan jotain syvempää, kun itse syöttää aiheeseen koko ajan lisää matskua. Mitään ei ole kyllä tehnyt viime aikoina vilpittömästi ja vakavissaan, se vähän haittaa kyllä. Tavastialla näytti niin onnelliselta, SE ei ollut vain esitystä kyllä.
Mutta eipä ole Bojankaan ollut Suomessa sen jälkeen. Joten ei ihme, että materiaali on ollut lähinnä teatteria.
 
vierailija
Mäkään en ole missään vaiheessa pystyny uskomaan siihe että J vihjailisi näillä jutuillaan yhtään mitään, hän vaikuttaa niin heterolta kuin vaan on mahdollista. Uskon lähinnä siihe että B oikeasti ihastui häneen ja J oli tosi otettu kun sellanen komea nuori mies oli häneen niin lääpällään. Kukapa ei olisi?
 
vierailija
Käärijä on hahmo jona hän voi esittää mitä tahansa. David Bowie jo vuonna nakki teki tota ihan samaa - ja sanoi myöhemmin katuneensa flirttailemistaan bi huhujen kanssa koska hän ei ikinä niistä enää päässyt eroon. Jerekin on se oikea ihminen hahmon takana joka seurustelee naisen kanssa. En ymmärrä mikä tossa on niin vaikea tajuta.
No tuskin hän flirttaili bi-asian kanssa ihan vain laskelmoidusti. Ja siis kyllä Jerekin vaikuttaa aivan aidolta lämpimällä suhtautumisellaan gay-tyyppeihin. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että hän voi olla bi-curious? En saa henkilöstä 100% heteroa mitenkään. Joo, emme ole nähneet hänellä miessuhdetta, mutta kenen muun kohdalla sitä täysin avoimesti seurataan, että voisiko syntyä!? Ei kenenkään.
Minusta on väärin odottaa ihmisiä pitämään toisia vain pelleinä ja shown esittäjinä. Sinä saat pitää. Mutta suurin osa ihmisistä ottaa toisten teot ihan aitoina, sen enemmän, mitä johdonmukaisemmin henkilö toimii, ja luottaminen toisten aitouteen on osa hyvää ihmisyyttä. Jos Jere on kaiken aikaa ollui 100% hetero, niin onkin kiinnostavaa nähdä, miten hän etenee, ettei suututa fanejaan.
 
vierailija
Mäkään en ole missään vaiheessa pystyny uskomaan siihe että J vihjailisi näillä jutuillaan yhtään mitään, hän vaikuttaa niin heterolta kuin vaan on mahdollista. Uskon lähinnä siihe että B oikeasti ihastui häneen ja J oli tosi otettu kun sellanen komea nuori mies oli häneen niin lääpällään. Kukapa ei olisi?
Minusta on outoa, että olisi ollut otettu, jos ei itse kokenut jotain samaa. Aika iso osa ihmisistä ennemmin vetäytyisi, kuin olisi innoissaan. Ihan jo siksi, ettei anna toiselle väärää toivoa. Tietenkin heterona ei välttämättä tajua, että toinen voisi ihastua, mutta jos sen sitten huomaa, niin ainakin siinä vaiheessa heterompaa ois minusta laittaa ihan luonnostaan jarruja siihen.
 
vierailija
No hetero käyttäytyy kuin hetero. siitä sen heteron ihan tunnistaa. Jere on käyttäytynyt kuin miehiin ihastunut mies, tottahan toki se kiinnostaa, että onko siitä syntymässä jotain syvempää!
Queerbaiting= when “a celebrity or a public figure capitalizes on the suspicion that they may be romantically involved with another same-sex person for the sake of publicity, promotion or a capitalistic gain,”

Queerbaiting has been observed in popular culture and fiction such as films, television series, books, music, ads, various forms of media, but also in celebrities who convey an ambiguous sexual identity through their works and statements.
 
vierailija
onnellinen voi olla niin monella eri tavalla, ei pelkästään romanttisessa mielessä
Voi toki, mutta mitä onnea hetero kokisi siitä, että joku samaa sukupuolta oleva on siellä hänen kanssaan? No jos tykkää Bojanista, niin kyllä, mutta et sinäkään voi minusta sanoa, että mukana ei olisi romanttinen ihastus, todellakaan. Tai jopa seksuaalinen. Minusta siinä HS:n klipissä on romanttisesti rakastunut tai aivan vähintään ihastunut mies. Saattoihan se olla tietenkin ihastumista siihen koko euroviisumatkaankin, mutta ei sitä voi sanoa, että mukana ei olisi romanttisia tunteita syntynyt Bojaniin ja tai seksuaalisia. ei voi väittää, että niitä ei ole. Ja siinä mielessä ihan turhaan vänkäät täällä, koska et pysty todistamaan Jeren tunteista sinäkään mitään. Sulla on sun käsityksesi ja meillä on meidän, mitä se sinua kaivelee, jos joku seuraa syveneekö miesten suhde vai ei? Käärijä / Jere itse ainakin vain syöttää siihen seurailuun matskua.
 
vierailija
Voi toki, mutta mitä onnea hetero kokisi siitä, että joku samaa sukupuolta oleva on siellä hänen kanssaan? No jos tykkää Bojanista, niin kyllä, mutta et sinäkään voi minusta sanoa, että mukana ei olisi romanttinen ihastus, todellakaan. Tai jopa seksuaalinen. Minusta siinä HS:n klipissä on romanttisesti rakastunut tai aivan vähintään ihastunut mies. Saattoihan se olla tietenkin ihastumista siihen koko euroviisumatkaankin, mutta ei sitä voi sanoa, että mukana ei olisi romanttisia tunteita syntynyt Bojaniin ja tai seksuaalisia. ei voi väittää, että niitä ei ole. Ja siinä mielessä ihan turhaan vänkäät täällä, koska et pysty todistamaan Jeren tunteista sinäkään mitään. Sulla on sun käsityksesi ja meillä on meidän, mitä se sinua kaivelee, jos joku seuraa syveneekö miesten suhde vai ei? Käärijä / Jere itse ainakin vain syöttää siihen seurailuun matskua.
Nimenomaan, SINUN mielestä vaikuttaa siltä ja tältä. Ei se tee siitä totta. Itse olen kokoajan sanonu että minä en tiedä mistään mitään koska en heitä tunne, olen vaan sen varassa mitä he kumpikin itse kertovat. Ja tähän mennessä ei ole K sanonu muuta kuin olevansa hetero.
 
vierailija
Mun päähäni ei vain mahdu, että miksi Jere käyttäytyisi näin, jos ei ole enää viisukuplassa, jossa oli romanttinen fiilis kun ura alkoi saada isoa nostetta? Meinaan todella falskia ja epäaitoa käytöstä, jos esittää vain romantiikkaa miesten kanssa, jotta ihmiset uskoisivat heidän suhteensa Bojanin kanssa syvenevän!
Ihmisten mukaan Jere kun oli nimenomaan aito ihminen, joka ei esitä mitään. Ainakin toi ois sitten täydellistä epäaitoutta häneltä, ihmisten kusetusta ja pelaamista vain oman suosion saamiseksi, että mitä olivat ne maininnat siitä, miten hän on niiiiin aito ihminen, eikä esitä yhtään mitään?
Toivon todella, ettei nyt esitä, se ois aikamoinen kusetus kyllä. JA ei, en kokisi menettäneeni elämästäni mitään, seuraaminen on ollut hauskaa, mutta en pidä siitä, ettei joku ole rehellinen ja aito.
 
vierailija
Nimenomaan, SINUN mielestä vaikuttaa siltä ja tältä. Ei se tee siitä totta. Itse olen kokoajan sanonu että minä en tiedä mistään mitään koska en heitä tunne, olen vaan sen varassa mitä he kumpikin itse kertovat. Ja tähän mennessä ei ole K sanonu muuta kuin olevansa hetero.
Niin, sanonut. Mutta käytös ei sitä tue, eikä ole sen mukaista. Minun mielestäni hän kertoo käytöksellään olevansa bi-curious nyt vähintäänkin.
 
vierailija
Niin, sanonut. Mutta käytös ei sitä tue, eikä ole sen mukaista. Minun mielestäni hän kertoo käytöksellään olevansa bi-curious nyt vähintäänkin.
Unohat tai tarkotuksella jätät tehokkaasti sen huomiotta miten J käytös ja faktat viittaa myös siihen suuntaan että J seurustelee ja ilmeisesti asuu yhdessäkin tyttiksensä kanssa. Kyseisen henkilön kanssa J tuntuu olevan melkein 24/7. Varmaan suurinta osaa näistä sun "bi-curious tapauksista" tyttis on ollut vieressä kuvaamassa. Luulis sen jo riittävän todisteeksi että tämä on vaan harmitonta viihdettä jota ei pitäisi ottaa niin tosissaan kuin sinä tunnut ottavan.
 

Yhteistyössä