Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja olen aivan varma, että J kyllä räppärinä tasan tarkkaan tietää biisin sisällön.
Joo, taas mennään En tiedän, kuinka kauan sydän kestää tätä tunnelmasta toiseen heittelyä
Mun on pakko edelleen vaan jatkaa tästä. Mun shippipää suorastaan räjähtää, ei pelkästään tämän biisin sanomasta vaan tuo videon pinkeistä housuista 🙈🤯
Tämän suorempaa vihjettä en pysty tähän hätään keksimään mistään biisistä, voiko tää nyt sitten olla sattumaa?
 
vierailija
Ihmisten käytös ei ole koskaan satunnaista, siihen liittyy aina ärsykkeitä ympäristöstä sun muuta. Ts. et voi esim. kuvata "satunnaista biisiä" keikalta (ellet arvo biisin numeroa jollain ohjelmalla tms) koska päätös siitä valitusta biisistä perustuu aina johonkin. Ja vaikka sen päätöksen olisi tehnyt joku muu kuin Jere, silti se perustuisi johonkin sillä hetkellä tapahtuvaan.
 
vierailija
Ihmisten käytös ei ole koskaan satunnaista, siihen liittyy aina ärsykkeitä ympäristöstä sun muuta. Ts. et voi esim. kuvata "satunnaista biisiä" keikalta (ellet arvo biisin numeroa jollain ohjelmalla tms) koska päätös siitä valitusta biisistä perustuu aina johonkin. Ja vaikka sen päätöksen olisi tehnyt joku muu kuin Jere, silti se perustuisi johonkin sillä hetkellä tapahtuvaan.
Ja tämä tekijähän siis voi ihan hyvin olla pelkästään se et biisi on Lil Nas X:n yks suurimmista ja eniten radiosoittoa Suomessa saaneista hiteistä.
 
vierailija
Mun on pakko edelleen vaan jatkaa tästä. Mun shippipää suorastaan räjähtää, ei pelkästään tämän biisin sanomasta vaan tuo videon pinkeistä housuista
Tämän suorempaa vihjettä en pysty tähän hätään keksimään mistään biisistä, voiko tää nyt sitten olla sattumaa?
Vaikka tämä pätkä ei olisi alunperin tarkoitettu kuin jakaneen hlön instaan vaikka vaan läpäksi, kyllä se nIin on, että B&K:n fanikunta pitää huolen, että tieto videon olemassaolosta lävähtää B:n silmille ennen are you:ta ehditään kiekua.
 
vierailija
Ja tämä tekijähän siis voi ihan hyvin olla pelkästään se et biisi on Lil Nas X:n yks suurimmista ja eniten radiosoittoa Suomessa saaneista hiteistä.
Tämä on totta. En tiedä miksi tämä sivujuonne herättää niin valtavasti vastustusta kun kaikenmaailman grillausvideoyhteydet ja koiranpennut on kammattu tiheällä kammalla, joten lopetetaan tähän ettei puutarha ryvety. Mitään ikävää kyttäystä en todellakaan halua ja se ei ole lainkaan tarkoitukseni.

Toivon J:lle lisää ihania vapaahetkiä ja toki toivon että B häivähtäisi mielessä tunnettua poikarakkausbiisiä jammaillessa kesäyössä. Lopetan osaltani tähän koska menee negan puolelle ja vältän sitä tämän aiheen ympärillä kaikin tavoin.

T. Alkuperäinen Lil nas X fani ja K ihailija ja vankkumaton Bojanisti
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä ollut koko ajan,että tuo somehiljaisuus pyyntö on tullut Bojanin puolelta.Olihan se ihan hullua se kommentointi hänen instassa.Kuitenkin musiikin ammattilainem haluaa tulla tunnetuksi vain oman musiikkinsa takia. Myös bändi on voinut hermostua tuosta.
Jerestä mulla on semmoinen tunne,että häntä ei haitannut pätkääkään miiden mielipiteet.Ja tuntuu,että hän jatkuvasti pikkaisen uhmaa tuota kieltoa noilla muilla are you postauksilla ym.
Bojan ihastui siitä olen varma ja niin myös J , joka nyt käyttäytyy kuin kiimainen kolli kaipuussaan
Toivottavasti saisivst asiat selvitettyä itsensä ja toistensa kanssa
Ihanat pojat
Luulen, että Joker Outin tastalla on enemmän suunnitelmallisuutta bändin tulevaisuuden suhteen kuin Käärijälle, joka viis veisaa siitä, mitä ihmiset ajattelevat ja mitä puhutaan.

Ennen Euroviisuja JO oli sisäsiisti poikabändi, jonka perään teinitytöt kuolasivat. Liverpoolissa bändi sai just Käärijä-kuvion kautta uudenlaista tarttumapintaa ja ehkä myös sentyyppistä julkisuutta, joka ei istunut bändin aiempaan teini-imagoon. Toki viisugenreen erinomaisesti. Aluksi jopa ajattelin, että kyse oli JOn ja Bojanin puolelta harkitusta vedosta, mutta jos näin oli, tuli siitä kyllä hyvin pian aivan jotain muuta.

JO sai kilpeensä ansaittua rosoa ja laajensi fanikuntaansa todella paljon. Just nyt bromance-tyyppiselle julkisuudelle ei ole tarvetta. Mahdollinen yhteydenpito (Bojan lähettää K:lle Lontoosta kuvan CCC-tatuoinnista, mikä paljastuu tatskan ottajan Instasta) tapahtuu kahden kesken. Hyvä näin.

Kyllä ne toisistaan tykkää.
 
vierailija
Kiitos paljon linkistä (ja aiempana olleista ohjeista postauksen löytymiseen Instasta). Mulle tää näyttäytyy... freudilaisena hassutteluna. 😃 Tuossa alussahan jo näkyy, että K pelleilee kun katse kääntyy mr.siiliin ja ilme tuollainen "haluan pussata", kunnes kamera kääntyy kokonaan siiliin. Hömppäilevät ikään kuinnolevansa toisistaan kiinnostuneita, etenkin K ilmeilee niin. Lopussa nauru = viittaa yhdessä sovittuun vitsiin. Toki kuten moni muukin on sanonut täällä, huumorin varjolla voipi käsitellä teemoja jotka jotenkin kiehtoo mutta eivät ole ihan "sallittuja" jostain syystä. Onhan K:lla ilmeisesti paljon ollut tätä kiehnäilyä ja kundien kanssa kuumottelua viime aikoina verrattuna aikaan ennen ESC. Kertooko se sitten siitä, että halutaan antaa fanservicea myös homofaneille ja shippaukseen hurahtaneille... voisi mennä samaan sarjaan kuin Käärijän ajatus olla kuvitteellisesti "saatavilla" faneille eli ns. sinkku. Käärijän lavapersoonaan kun nähtävästi kuuluu flirtata kaikkien kanssa, oli mies tai nainen. Se, että kuinka luontevasti se sitten irtoaa häneltä showpersoonan alla... se onkin toinen kysymys.

tuumailee Assuuu

Ps. Joku sanoi, että videossa olevat pinkit housut ovat viesti. En nähnyt mitään pinkkejä pöksyjä. 🤔
 
vierailija
Kiitos paljon linkistä (ja aiempana olleista ohjeista postauksen löytymiseen Instasta). Mulle tää näyttäytyy... freudilaisena hassutteluna. Tuossa alussahan jo näkyy, että K pelleilee kun katse kääntyy mr.siiliin ja ilme tuollainen "haluan pussata", kunnes kamera kääntyy kokonaan siiliin. Hömppäilevät ikään kuinnolevansa toisistaan kiinnostuneita, etenkin K ilmeilee niin. Lopussa nauru = viittaa yhdessä sovittuun vitsiin. Toki kuten moni muukin on sanonut täällä, huumorin varjolla voipi käsitellä teemoja jotka jotenkin kiehtoo mutta eivät ole ihan "sallittuja" jostain syystä. Onhan K:lla ilmeisesti paljon ollut tätä kiehnäilyä ja kundien kanssa kuumottelua viime aikoina verrattuna aikaan ennen ESC. Kertooko se sitten siitä, että halutaan antaa fanservicea myös homofaneille ja shippaukseen hurahtaneille... voisi mennä samaan sarjaan kuin Käärijän ajatus olla kuvitteellisesti "saatavilla" faneille eli ns. sinkku. Käärijän lavapersoonaan kun nähtävästi kuuluu flirtata kaikkien kanssa, oli mies tai nainen. Se, että kuinka luontevasti se sitten irtoaa häneltä showpersoonan alla... se onkin toinen kysymys.

tuumailee Assuuu

Ps. Joku sanoi, että videossa olevat pinkit housut ovat viesti. En nähnyt mitään pinkkejä pöksyjä.
Viitataan ilmeisesti siihen Lil Nas X tämän biisin musiikkivideoon, jossa todentotta pinkit pöksyt päätyy kylppärin lattialle.
 
vierailija
Kiitos paljon linkistä (ja aiempana olleista ohjeista postauksen löytymiseen Instasta). Mulle tää näyttäytyy... freudilaisena hassutteluna. Tuossa alussahan jo näkyy, että K pelleilee kun katse kääntyy mr.siiliin ja ilme tuollainen "haluan pussata", kunnes kamera kääntyy kokonaan siiliin. Hömppäilevät ikään kuinnolevansa toisistaan kiinnostuneita, etenkin K ilmeilee niin. Lopussa nauru = viittaa yhdessä sovittuun vitsiin. Toki kuten moni muukin on sanonut täällä, huumorin varjolla voipi käsitellä teemoja jotka jotenkin kiehtoo mutta eivät ole ihan "sallittuja" jostain syystä. Onhan K:lla ilmeisesti paljon ollut tätä kiehnäilyä ja kundien kanssa kuumottelua viime aikoina verrattuna aikaan ennen ESC. Kertooko se sitten siitä, että halutaan antaa fanservicea myös homofaneille ja shippaukseen hurahtaneille... voisi mennä samaan sarjaan kuin Käärijän ajatus olla kuvitteellisesti "saatavilla" faneille eli ns. sinkku. Käärijän lavapersoonaan kun nähtävästi kuuluu flirtata kaikkien kanssa, oli mies tai nainen. Se, että kuinka luontevasti se sitten irtoaa häneltä showpersoonan alla... se onkin toinen kysymys.

tuumailee Assuuu

Ps. Joku sanoi, että videossa olevat pinkit housut ovat viesti. En nähnyt mitään pinkkejä pöksyjä.
No en kyllä näe mitään poikarakkauskemiaa noiden kahden välillä tuossa klipissä, tai että K haluaisi pussata kaveriaan missään kohtaa. Hän fiilistelee biisiä suu auki, joo, mutta ilman mitään pussausaikeita.
Mielenkiintoista sinänsä nähdä, mihin tämä koko juttu on menossa. Toivoisin, että siihen Lil Nas X:n videon suuntaan ☺
 
vierailija
No en kyllä näe mitään poikarakkauskemiaa noiden kahden välillä tuossa klipissä, tai että K haluaisi pussata kaveriaan missään kohtaa. Hän fiilistelee biisiä suu auki, joo, mutta ilman mitään pussausaikeita.
Mielenkiintoista sinänsä nähdä, mihin tämä koko juttu on menossa. Toivoisin, että siihen Lil Nas X:n videon suuntaan
Hassua! Mun mielestä ilmiselvästi nimenomaan PELLEILEE siis kuumottelevansa kaverin suuntaan. En tosiaan tarkoita, että olisi oikeasti jotain kemiaa, vaan pelleilyä. No, näemme siis klipin eleet hyvin eri tavoin.

Assuuu
 
vierailija
Ei kai kukaan väittänyt että tämän kaverin kanssa olisi mitään meneillään. Biisistä oli kyse, mutta kun ei ole tuttu juttu niin turha jankata.

Tarottarelle, energiamammalle ja muillekin: vauvalla on puhuttu että K vaikuttaa jotenkin seestyneeltä ja huojentuneelta nyt uusien videoiden perusteella. Itsekin olen huomaavinani samaa. Onkohan joku asia saatu nyt sydämeltä ja elämä alkaa rullata mukavasti?

Jotenkin on olo että alkaako laivamme pian kääntyä telakalle.
 
vierailija
No en kyllä näe mitään poikarakkauskemiaa noiden kahden välillä tuossa klipissä, tai että K haluaisi pussata kaveriaan missään kohtaa. Hän fiilistelee biisiä suu auki, joo, mutta ilman mitään pussausaikeita.
Mielenkiintoista sinänsä nähdä, mihin tämä koko juttu on menossa. Toivoisin, että siihen Lil Nas X:n videon suuntaan
Itse klippihän on toisarvoinen, mahdollinen viesti ja sanoma löytyy nimenomaan siitä Lil Nas X:n biisistä ja ennenkaikkea siitä musiikkivideosta.
 
vierailija
Ei kai kukaan väittänyt että tämän kaverin kanssa olisi mitään meneillään. Biisistä oli kyse, mutta kun ei ole tuttu juttu niin turha jankata.

Tarottarelle, energiamammalle ja muillekin: vauvalla on puhuttu että K vaikuttaa jotenkin seestyneeltä ja huojentuneelta nyt uusien videoiden perusteella. Itsekin olen huomaavinani samaa. Onkohan joku asia saatu nyt sydämeltä ja elämä alkaa rullata mukavasti?

Jotenkin on olo että alkaako laivamme pian kääntyä telakalle.
Mulle tulee kyllä mieleen että voi olla ihan vain Ruisrokkikin, jos jännitti sitä etukäteen, ja sit se meni paremmin kuin hyvin. Kun on kesän ehkä uutisoiduin areena?
Mutta voi olla toki jotain yksityiselämän puoleltakin. Miksi mietin, että silloin se ois jokin juttu tyttöystävään liittyen? 😠
 
vierailija
Ei kai kukaan väittänyt että tämän kaverin kanssa olisi mitään meneillään. Biisistä oli kyse, mutta kun ei ole tuttu juttu niin turha jankata.

Tarottarelle, energiamammalle ja muillekin: vauvalla on puhuttu että K vaikuttaa jotenkin seestyneeltä ja huojentuneelta nyt uusien videoiden perusteella. Itsekin olen huomaavinani samaa. Onkohan joku asia saatu nyt sydämeltä ja elämä alkaa rullata mukavasti?

Jotenkin on olo että alkaako laivamme pian kääntyä telakalle.
Itse tosiaan totesin täällä joskus viime viikolla, että Kärtsän kurkussa ollut tosi vahva energiatukos oli alkanut helpottaa, mutta se oli kyllä silti vielä vahvasti läsnä. Pitää tsekata nykytilanne jossain vaiheessa ja yritän tökkiä sitä, jos se vielä möllöttää siellä. :) Eivät tuollaiset yleensä kokonaan katoa hetkessä.

-energiamamma
 
vierailija
Joku täällä kirjoitteli, että shippailu on laihduttanut. Hieman kateellisena sitä luin.

Olin maaliskuun alussa lomalla, ja painoa tuli 2 kg. Aika monta Pina Coladaa ehti mennä, ennen kuin tarkistettiin niiden kalorimäärä ja siirryttiin kevyempiin drinksuihin. Kotiin palattua 1 kg lähti heti, mutta se toinen ei sitten niin millään. Tässä on sen verran sitä pyöreyttä jo, että yhtään ylimääräistä kiloa ei tarvitsisi kerätä. Olen seurannut painoa useita kertoja viikossa maaliskuusta lähtien. Ja tadaa...aloitettuani shippailun paino onkin sitten hitaasti alkanut pudota, ja nyt se lomakilokin on poissa!

Mitä ihmeen rakkaus- tms. hormonia tämä shippailu erittää, joka kiihdyttää aineenvaihduntaa?

Sipriina
 
vierailija
Itse tosiaan totesin täällä joskus viime viikolla, että Kärtsän kurkussa ollut tosi vahva energiatukos oli alkanut helpottaa, mutta se oli kyllä silti vielä vahvasti läsnä. Pitää tsekata nykytilanne jossain vaiheessa ja yritän tökkiä sitä, jos se vielä möllöttää siellä. Eivät tuollaiset yleensä kokonaan katoa hetkessä.

-energiamamma
Kyllä jokin on selvästi nyt muuttunut J:n viboissa, jokin kireys on helpottanut. Vähän vaivaa mieltä, että mitä nyt sitten on tapahtunut, joka tällaisen muutoksen on aiheuttanut. Vaikka tää on oikeesti ihan sairasta, kun asia ei kuulu mullekaan pätkän vertaa, niin miksi mietin tässä keskellä työpäivää mahdollisia skenaarioita. Töistä ei tule taaskaan yhtään mitään, keskittymiskyvystä ei ole enää mitään jäljellä. Tai siis J&B-asioihin kyllä pystyn keskittymään hyvinkin intensiivisesti, mutta yhtään mihinkään muuhun en. Tää on niin järkyttävää niin järkyttävää... Pahinta on se, että mä jo ehdin hetkellisesti vähän irtaantua tästä shippaamisesta ja luulin olevani kuivalla maalla, mutta nyt sitten taas on ankkuri irti, ei juma tätä touhua.
 
vierailija
Mulle tulee kyllä mieleen että voi olla ihan vain Ruisrokkikin, jos jännitti sitä etukäteen, ja sit se meni paremmin kuin hyvin. Kun on kesän ehkä uutisoiduin areena?
Mutta voi olla toki jotain yksityiselämän puoleltakin. Miksi mietin, että silloin se ois jokin juttu tyttöystävään liittyen?
Tuolla av:n puolella spekuloidaan että gf ois raskaana. No, se nyt on ainakin ihan turhaa arvailua. Mutta joku muutos Kssa kyllä näkyy, on semmoista seesteisyyttä ja positiivista energiaa
 
vierailija
Universumilla on kyllä huumorintajua, kun laittaa meidät pohtimaan näitä merkityksiä ja yhtäläisyyksiä :D Niitä on kuitenkin ollut niin paljon.

”Frank” esiintyi Bojanin kuvissa ja JO: videossa ennen kuin Frankia oli edes olemassa.
Bojan kertoi, että ihastuu ihmisissä nauruun, ja tapaa sitten Jeren jolla on ehkä tarttuvin nauru.
Samanlaiset insta-postaukset peräjälkeen (kalastus, grillaus, veden äärellä olo).
Yleisöstä saadut(?) samanlaiset ruusut, kruunut, hatut, aurinkolasit.
Bojan-niminen piña colada. (https://www.tumblr.com/kunojaga/720112294702497792/wow-someone-sent-häärijä-and-käärijä-pina-colada)
Bojanin Titanicin ovi-läppä lavalla sen jälkeen kun aiheesta oli kirjoitettu ficissä.
Jere tanssimassa Lil Nas X:n tahtiin>Pinkit pöksyt ko. biisin musavideolla, jossa kuvataan ihastumista toiseen mieheen, jolla onkin naisystävä.
Jne jne.

Minusta näitä on hauska ja viihdyttävä pohtia, ovat ne sitten sattumaa tai eivät.

Joku mietti onko laiva menossa telakalle. Minä näen että valtavan purren yhtenäismatkustajien sijaan me olemme kuin hattivatteja, jotka jahtaavat ukkosmyrskyä, yhdessä ja yhteisen intohimon ajamina, mutta silti yksilöinä. Siksi laivamme ei voi koskaan mennä karille tai päätyä telakalle. Jotkut hattivatit saattavat kyllä kääntyä etsimään ukkosmyrskyjä toisaalta, mutta he jotka näkevät oman rakkaan myrskynsä horisontissa, jatkavat sen seuraamista <3
 
vierailija
Universumilla on kyllä huumorintajua, kun laittaa meidät pohtimaan näitä merkityksiä ja yhtäläisyyksiä Niitä on kuitenkin ollut niin paljon.

”Frank” esiintyi Bojanin kuvissa ja JO: videossa ennen kuin Frankia oli edes olemassa.
Bojan kertoi, että ihastuu ihmisissä nauruun, ja tapaa sitten Jeren jolla on ehkä tarttuvin nauru.
Samanlaiset insta-postaukset peräjälkeen (kalastus, grillaus, veden äärellä olo).
Yleisöstä saadut(?) samanlaiset ruusut, kruunut, hatut, aurinkolasit.
Bojan-niminen piña colada. (https://www.tumblr.com/kunojaga/720112294702497792/wow-someone-sent-häärijä-and-käärijä-pina-colada)
Bojanin Titanicin ovi-läppä lavalla sen jälkeen kun aiheesta oli kirjoitettu ficissä.
Jere tanssimassa Lil Nas X:n tahtiin>Pinkit pöksyt ko. biisin musavideolla, jossa kuvataan ihastumista toiseen mieheen, jolla onkin naisystävä.
Jne jne.

Minusta näitä on hauska ja viihdyttävä pohtia, ovat ne sitten sattumaa tai eivät.

Joku mietti onko laiva menossa telakalle. Minä näen että valtavan purren yhtenäismatkustajien sijaan me olemme kuin hattivatteja, jotka jahtaavat ukkosmyrskyä, yhdessä ja yhteisen intohimon ajamina, mutta silti yksilöinä. Siksi laivamme ei voi koskaan mennä karille tai päätyä telakalle. Jotkut hattivatit saattavat kyllä kääntyä etsimään ukkosmyrskyjä toisaalta, mutta he jotka näkevät oman rakkaan myrskynsä horisontissa, jatkavat sen seuraamista <3
Kyllä, hattivatilta tässä välillä todellakin tuntee itsensä, yhtä päätöntä menoa 😂😂😂
 
vierailija
Tuolla av:n puolella spekuloidaan että gf ois raskaana. No, se nyt on ainakin ihan turhaa arvailua. Mutta joku muutos Kssa kyllä näkyy, on semmoista seesteisyyttä ja positiivista energiaa
En tiiä miks ees automaattisesti aatellaan et liittyis gf. Voihan se olla et oli vähän kiree ku oli kaikkee muuttohommaa ja väsymystä yms. Ja nyt on muutto saatu hoidettua ja päässy välillä lepäämäänkin ni pystyy olee sit rennompi.
 
vierailija
*Minä pikku hattivatti soutelemassa lehtiveneessäni*

*jostain kaukaa kuuluu cha cha cha:n alku*

*iskee perämoottorin lehtiveneeseen ja alkaa kiirehtiä paikalle*

*Bojan omassa lehtiveneessään sujahtaa ohi vielä nopeammin*
 

Yhteistyössä