Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eihän kaikki raskaudet suunniteltuja ole ja voi se jere silti olla asiasta iloinen. jos siis gf nyt raskaana olisi, mitä kyllä epäilen. kai niillä molemmilla on sen verran järkeä päässä että tajuisivat että nyt on erittäin huono aika suunnitella mitään perheenlisäyksen hankkimista.

kuten jo mainittua niin varmaan helpottanut kun on päässyt asettumaan taloksi (sen mitä nyt kotona ehtii olemaan), näitä isoja suunnitelmia tehdään ja niitä on päästy jo jakamaankin yleisölle.

(ja shippilasit päässä tietenkin pitää muistaa sekä jokereiden että k:n saman aikainen keikkatauko kuun lopussa, sinnehän ne jeren ajatukset ovat jo suuntautuneet)
paitsi et justhan ilmoitettiin et K esiintyy Behmin tilalla pe 21.7 Tikkurilafesteillä ja sit on ne häät, et vaikka ois miten shippilasit päässä niin ei ne kyllä tule näkemään ennen elokuuta jos silloinkaan🙁
 
vierailija
Mä taas luulen, että se jonkinlainen rentoutuminen johtuu yksinkertaisesti siitä, että alkaa pikkuhiljaa itsekin uskoa, että tästä on oikeasti aukeamassa vähän isompi juttu. Ehkä palaverejä levy-yhtiön kans ollut, Euroopan keikat ja MTV: n kiinnostus jne.
Voi olla, että itse oikeasti uskoi, että siihen suosioon olis tarvittu vähintään se voitto.
Itse energiatsekkauksieni perusteella en pysty uskomaan, että tämä olisi se koko syy, vaan minusta siellä on jotain isompaa juttua purkautumassa liittyen asioiden sanomiseen ääneen (vaikka prosessi näyttääkin olevan vielä aika vaiheessa). Mutta toki ymmärrän että kaikki eivät näihin näkemyksiini usko. :) En myöskään ota kantaa siihen, liittyykö tämä juttu tyttikseen, Bojaniin, muihin ihmiseen, spekuloituun perheenlisäykseen vai mihin.

-energiamamma
 
vierailija
Elokuussahan se tapaaminen vasta pitikin olla, ilmeisesti loppukuusta olisi sopiva väli
Jep, heinäkuustahan ne ei oo puhunu mitään missään vaiheessa. Porukka (minä mukaanlukien) on vaan metsästelly sopivia ajankohtia mahdolliselle tapaamiselle. Toivotaan että se elokuun loppu onnistuis :) Jos ne vaik silloin Slovenian päässä suunnittelis et mitä se K touhuu siellä Jokerien Tavastian keikalla :D
 
vierailija
Mä ajattelen (haaveilen) aikalailla samaa Elelen mielelläni vieläkin jossain vaaleenpunasessa sydämien täyteisessä kuplassa Kyllä se järkikin vielä jostain joskus löytyy
Samantapaisia ajatuksia minullakin ehti jo olla, mutta sitten pikkupiru olkapäällä ihmetteli ääneen, kuka siellä K:n kotona kuvasi eilen illalla ja tänään aamulla.
 
vierailija
Itse energiatsekkauksieni perusteella en pysty uskomaan, että tämä olisi se koko syy, vaan minusta siellä on jotain isompaa juttua purkautumassa liittyen asioiden sanomiseen ääneen (vaikka prosessi näyttääkin olevan vielä aika vaiheessa). Mutta toki ymmärrän että kaikki eivät näihin näkemyksiini usko. En myöskään ota kantaa siihen, liittyykö tämä juttu tyttikseen, Bojaniin, muihin ihmiseen, spekuloituun perheenlisäykseen vai mihin.

-energiamamma
Mutta kyseessä sinusta selvästi kuitenkin nimenomaan jonkun asian ääneen sanominen (eikä mitään abstraktimpaa esim omien tunteiden selvittämistä itse itselleen)?
Luuletko että voisi olla kyseessä (ehkä elämän ensimmäisen) terapiaprosessin aloitus tai jokin liikahdus eteenpäin terapiassa, sehän voi olla todella iso sysäys ja muutos ja siihen liittyy puhumalla avautuminen?
Mielenkiintoisia nämäkin jutut, vaikka itselle uusia.
 
vierailija
*Minä pikku hattivatti soutelemassa lehtiveneessäni*

*jostain kaukaa kuuluu cha cha cha:n alku*

*iskee perämoottorin lehtiveneeseen ja alkaa kiirehtiä paikalle*

*Bojan omassa lehtiveneessään sujahtaa ohi vielä nopeammin*
Kiitos tästä, ihana mielikuva 😍😄

Täällä on usein tosi hauskoja ja kauniita tekstejä. Harmittaa, kun ei voi yläpeukuttaa. (En jaksa rekisteröityä tänne. Olen jo mennyt Twitteriin takaisin, ja Tumblriin rekkautuminen voi olla edessä, joten tähän vedän rajan.)

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mutta kyseessä sinusta selvästi kuitenkin nimenomaan jonkun asian ääneen sanominen (eikä mitään abstraktimpaa esim omien tunteiden selvittämistä itse itselleen)?
Luuletko että voisi olla kyseessä (ehkä elämän ensimmäisen) terapiaprosessin aloitus tai jokin liikahdus eteenpäin terapiassa, sehän voi olla todella iso sysäys ja muutos ja siihen liittyy puhumalla avautuminen?
Mielenkiintoisia nämäkin jutut, vaikka itselle uusia.
Kyllä siihen minusta liittyy joku ilmaisu toisille ihmisille, ei sen pakko ole välttämättä ole sanallista, mutta yleensä tunteiden ja tarpeiden ilmaiseminen on ainakin osaksi sanallista. :) Tai no, koska se prosessi on vielä kesken, kai se voisi olla myös joku "Nyt ymmärrän selvemmin, että tarvitsen elämääni enemmän/vähemmän X ja jatkossa aion myös sanoa sen muille" (mutta ei olisi vielä tehnyt niin). Ja se voisi olla terapiaan liittyvää, mutta en jaksa uskoa, että hän olisi terapiassa kesken kiireisimmän keikkasesongin.

-energiamamma
 
vierailija
Kiitos tästä, ihana mielikuva

Täällä on usein tosi hauskoja ja kauniita tekstejä. Harmittaa, kun ei voi yläpeukuttaa. (En jaksa rekisteröityä tänne. Olen jo mennyt Twitteriin takaisin, ja Tumblriin rekkautuminen voi olla edessä, joten tähän vedän rajan.)
Mulla alkaa olemaan kans jo "kerää koko sarja". Sit luin vauvalta "K fanien discord- kanavasta" 😳😳😳 Ehkä siinä ainakin menee raja. Tai vannomatta paras 😄
 
vierailija
En yleensä lue Euroviisu-ensemble-ficcejä, mutta tämä outo ficci, jossa Euroviisut on talent-kilpailu ja osa meille tutuista hahmoista on osallistujia ja osa estämässä trroristeja hyökkäämästä sinne on saanut minut useamman kerran naureskelemaan ääneen. https://archiveofourown.org/works/48244423/chapters/

“But mathematics!” Jan said passionately.

“But lesbianism!” Teya retorted with equal vigour.

“Can someone please just show me how to derive a logarithmic equation?” Victor cried.


Tykkään itse kuvailla tekstissä fiktiivisiä taidejuttuja (esim. valokuva, näytelmä, taideteos tai musiikkivideo) ja sekin osuus on tässä aika hauska. Esim. "ZORAN PRODANOVIĆ: I will sneeze 483 times in a row, once for each and every child killed in the Russo-Ukrainian war."

- Joymuffin
 
vierailija
Vielä toinen mielestäni jopa komea rakkauslaulu on tämä Bruce Springsteenin live-versio vuodelta 1988 Tougher Than The Rest. "Maybe your other boyfriends didn't pass the test / honey I'm tougher than the rest."
 

Yhteistyössä