Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ps. Sori kun spömmään mutta olen tästä ihan täpinässä. Jos ei vähintään alitajunta tässä K;lla vaikuta niin en tiedä sitten mikä. Katsokaapa ton videon plot twist...
Tai sit K vaan tykkää tuosta biisistä eikä oo kuunnellu sanoa eikä nähny videota...kuten minäkin. Tuttu hyvä biisi, mut ei mulla ollut hajuakaan että mistä se kertoo. Toisaalta mulle ei oo sanat biiseissä kovin törkeitä, K:lle varmaan on..
 
vierailija
Oli sattumaa tai ihan fuck*gn mitä vaan, mutta ton biisin sanat on kuin suoraan sen Joymuffinin ficcin toisen osan tarina. Jos ei K:llä ole tuossa mitään tarkoitushakuisuutta, niin kuin ehkä ei ole, niin universumilla on. Hellou you two?
 
vierailija
Tai sit K vaan tykkää tuosta biisistä eikä oo kuunnellu sanoa eikä nähny videota...kuten minäkin. Tuttu hyvä biisi, mut ei mulla ollut hajuakaan että mistä se kertoo. Toisaalta mulle ei oo sanat biiseissä kovin törkeitä, K:lle varmaan on..
Mut K on itekin räppäri jonka kyllä kuvittelisin kyseisen herran tuotantoa jonkin verran tuntevan.
 
vierailija
Kiitos! Ja joo, 2.7 on liian vastikään tehty luenta, noi samat jutut on hyvin todennäköisesti ”päällä” vieläkin. Eli joko pitäisi olla joku erilainen kysymys tai lähestymistapa tai sitten odottaa parin viikon päähän että voi tehdä luennan heidän sen hetken tunteista.
Aiempina päivinä oli puhetta, onko jotain toiveita mahdollisista tulevista luennoista! En oo vielä kaikkia viime päivien viestejä lukenut, mutta se aiemmin mainittu heidän ensihetkien/ensipäivien luenta olisi kylä mielenkiintoinen! Niin monia näkökulmia tullut luentojen kautta, että olis tosi mielenkiintoista, mitä tarotin kautta tulis ekoista päivistä, jos tarottarella on kiinnostusta!
 
vierailija
Minä olen se joka kommentoi käyneensä K keikoilla jo 2019 lähtien. Ja niillä keikoilla ainakin missä minä olin niin ei ollut tällasta homoeroottista sävyä. Roustaaminen ja paidan pois heittäminen oli mukana sillonki mutta tää taustaräppäreiden tai jessen kanssa kiehnääminen ei ollut ainakaan mun käymissä keikoilla mukana yhtään. Vaikea ehkä nyt ymmärtää mutta ennen K oli sellane selkeä kovis hahmo, ja nimenomaan uhkapeluri. Kuunnelkaa vaikka K vähä vanhempi biisi Ajoa, tullut muistaakseni 2017. Meno oli ennen enemmän sellasta. Ei siihe ois edes sopinu tämä nykyinen biseksuaalisuuden kanssa flirttailu, vanhat olisi ollu ihan ulalla jos ykskaks se ois alkanu Jessen kanssa kiehnaamaan
Onko näitä kiehnäämisiä ollut muita kuin Altaalla pusu pinkkiin pukeutuneen taustahenkilön kanssa? Onko Jesseäkin pussattu!?
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä ollut koko ajan,että tuo somehiljaisuus pyyntö on tullut Bojanin puolelta.Olihan se ihan hullua se kommentointi hänen instassa.Kuitenkin musiikin ammattilainem haluaa tulla tunnetuksi vain oman musiikkinsa takia. Myös bändi on voinut hermostua tuosta.
Jerestä mulla on semmoinen tunne,että häntä ei haitannut pätkääkään miiden mielipiteet.Ja tuntuu,että hän jatkuvasti pikkaisen uhmaa tuota kieltoa noilla muilla are you postauksilla ym.
Bojan ihastui siitä olen varma ja niin myös J , joka nyt käyttäytyy kuin kiimainen kolli kaipuussaan 🤣
Toivottavasti saisivst asiat selvitettyä itsensä ja toistensa kanssa 💚
Ihanat pojat 💚
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä ollut koko ajan,että tuo somehiljaisuus pyyntö on tullut Bojanin puolelta.Olihan se ihan hullua se kommentointi hänen instassa.Kuitenkin musiikin ammattilainem haluaa tulla tunnetuksi vain oman musiikkinsa takia. Myös bändi on voinut hermostua tuosta.
Jerestä mulla on semmoinen tunne,että häntä ei haitannut pätkääkään miiden mielipiteet.Ja tuntuu,että hän jatkuvasti pikkaisen uhmaa tuota kieltoa noilla muilla are you postauksilla ym.
Bojan ihastui siitä olen varma ja niin myös J , joka nyt käyttäytyy kuin kiimainen kolli kaipuussaan
Toivottavasti saisivst asiat selvitettyä itsensä ja toistensa kanssa
Ihanat pojat
Kiimainen kolli😄tarkoitatko ehkä nyt lavalla lumpustelua ja are you -huutoja, onko muutakin
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä ollut koko ajan,että tuo somehiljaisuus pyyntö on tullut Bojanin puolelta.Olihan se ihan hullua se kommentointi hänen instassa.Kuitenkin musiikin ammattilainem haluaa tulla tunnetuksi vain oman musiikkinsa takia. Myös bändi on voinut hermostua tuosta.
Jerestä mulla on semmoinen tunne,että häntä ei haitannut pätkääkään miiden mielipiteet.Ja tuntuu,että hän jatkuvasti pikkaisen uhmaa tuota kieltoa noilla muilla are you postauksilla ym.
Bojan ihastui siitä olen varma ja niin myös J , joka nyt käyttäytyy kuin kiimainen kolli kaipuussaan
Toivottavasti saisivst asiat selvitettyä itsensä ja toistensa kanssa
Ihanat pojat
Ajattelen tismalleen samoin.

Seuraajia useita satojatuhansia vähemmän vielä ensimmäisen viisuviikon alussa. Miten naiivisti silloin on vielä voitukin jakaa huoletonta sisältöä. Bojaninkin seuraajamäärä oli 188 000 tullessaan Helsinkiin. Paisui hyvin nopeasti yli 200 000 reissun seurauksena, jossa onkin sitten pysynyt sen koommin melko järkähtämättömänä. Noista varmasti iso osa shippaajia jotka silloin hypänneet kelkkaan. Ehkä tuo vois itseäkin vähän mietityttää.
 
vierailija
Auuu...jospa Balkanilta tulee tasaisesti viestiä, että 'I miss your laugh', niin siinä olisi voinut olla hyvä vastaus Jereltä....?
Vähän mä toivon, että tuo olisi lähtenyt yv:nä!
Laiva keinuu.

Sipriina
 
vierailija
Mietin ficciä, missä Bojan olisi koko kevään kuumeisesti miettinyt, olisiko Jere kiinnostunut hänestä enemmänkin, enemmänkin, kuin vain hauskana viisuystävänä.
Heidän viestinsä nyt ollessaan erossa olisivat hassuttelevia, lämpimiäkin, välittäviä, mutta silti ei-mitenkään-asiaan-meneviä. siis mihinkään Meidän Tulevaisuutemme -asiaan meneviä.
Bojan miettisi aina ajan hetkeksi pydähtyessä, eli konserttien välipäivinä, kun bändi ei harjoittele tai kukaan muukaan kaveri ole pyytänyt minnekään, että mitä Jere oikein ajattelee hänestä? Mikä on sen suhtautuminen miesten välisiin läheisempiin suhteisiin, kuin kaveruus? Oliko se kiinnostunut hänestä, Bojanista enemmän, kuin vain ystävyysmielessä? Mitä se oikein aikoo naisensa kanssa... Hän muistelisi heidän hauskanpitoaan Loverpoolissa ja kuinka oli ollut mahtavaa nähdä päivittäin niin nauravainen ja iloinen Jere.
Jere ois mukavan vilkkaasti viestitellyt hänelle ja hän Jerelle, mikä lievensi ikävää kivasti kuitenkin. Mutta kun ikävä oli kova. Se iskee aina kuitenkin. Ja ne loputtomat mietinnät siitä, mitä Jere haluaa? Lopulta eräänä tiistaina Bojan ois laittanut Jerelle viestiin, että "I miss your laugh".
Vastauksena tulisi toi Ruissin klippi.
 

Yhteistyössä