Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Öö, ja kohta 28, klassinen käytäväkävely edestäpäin Slovenian mediaan kuvattuna, B hivelee K:n käsivartta kun kävelevevät ja kädet on K:n ympärillä, tämä erityisesti kiinnitti mun huomion silloin, muistan vielä kohdankin, 0:15 , mutta en tiedä mistä se video löytyis.
Oooooh oon aina halunnut nähdä sen edestäpäin!! Hittolainen, mistä löytyisi?? En nuku ennen kuin löytyy.

vierailija
Minä olen se joka kommentoi käyneensä K keikoilla jo 2019 lähtien. Ja niillä keikoilla ainakin missä minä olin niin ei ollut tällasta homoeroottista sävyä. Roustaaminen ja paidan pois heittäminen oli mukana sillonki mutta tää taustaräppäreiden tai jessen kanssa kiehnääminen ei ollut ainakaan mun käymissä keikoilla mukana yhtään. Vaikea ehkä nyt ymmärtää mutta ennen K oli sellane selkeä kovis hahmo, ja nimenomaan uhkapeluri. Kuunnelkaa vaikka K vähä vanhempi biisi Ajoa, tullut muistaakseni 2017. Meno oli ennen enemmän sellasta. Ei siihe ois edes sopinu tämä nykyinen biseksuaalisuuden kanssa flirttailu, vanhat olisi ollu ihan ulalla jos ykskaks se ois alkanu Jessen kanssa kiehnaamaan
Itse asiassa just tänään viimeksi kuuntelin näitä vanhimpia Spotifysta löytyviä biisejä ja totta, vaikea olisi esim jonkun Puuta heinää yhteyteen kuvitella mitään homoeroottista kiehnäystä 😄 (ihan mahtavia biisejä kyllä muuten, toivottavasti niitäkin kuultais joskus vielä livenä).

Vaan sitäkin kiintoisampaa ja kutkuttavampaa seurata tätä K:n uutta suuntaa. Oisko oikeasti tosiaan itsekin hyödyntänyt viisuja päästäkseen pois tietynlaisesta vanhasta lokerosta? Vapautunut mies, totta tosiaan 😍 On myös ollut jännä nähdä, miten CCC:n koreografia tanssijoiden kanssa on mennyt koko ajan rohkeampaan suuntaan, sellaista hyvin selkeää biseksuaalisuudella leikittelyä (naiset nuolee molemmin puolin etukroppaa ja Matti siinä keskellä edessä vähintäänkin mielenkiintoisessa asennossa). Sanomattakin selvää, että ihan hemmetin kuumaahan tuo kaikki on, mihin lie vielä päätykään... 🔥🥵

vierailija
Avaa ihmeessä lisää mitä tarkoitat? Olen itse bi-curious / mahdollisesti pan, joka tapauksessa myöhemmin ei-heterouteeni herännyt mutta heteroliitossa elävä, aina ollut ally tosi vahvasti jo paljon ennen kuin sille oli sanaa ja en halua ainakaan kaventaa mitään omalla toiminnallani.
En ole tuota aloitusta laittanut, mutta jokaisen meistä olisi hyvä pohtia näitä asioita. Kulttuurissamme on sisäänrakennettua normittavaa ja piilonormittavaa puhetta, jotka aiheuttavat syrjintää ja näkymättömyyttä. Puhetapojen taustalla vaikuttavat kulttuurista omaksutut ajattelumallit ja kirjoittamattomat säännöt, joiden haitallisuutta ihminen ei välttämättä itse tiedosta. Setassa ei esimerkiksi puhuta suvaitsevaisuudesta vaan moninaisuudesta tai yhdenvertaisuudesta. Jokaisen tulisi pohtia, millaisia stereotypioita tai käsityksiä on itse sisäistänyt, jotta voi yrittää muuttaa niitä. Älä oleta, mutta jos oletat, oleta moninaisuutta.

vierailija
toi kenties?
Toihan on yksi monista videoista minkä takia jotku alko ihmetellä että miten B voi näyttää noin onnelliselta ja tyytyväiseltä kun samalla J on niin maassa. Nyt kyllä näen sen nimenomaan kuten tarot - mamma sanoi luennassaan että B oli vaan niin onnellinen kun pääsi olemaan J'n ykköshenkilö 😍

vierailija
Minusta on joka tapauksessa ihanaa, että tämä koko fandom ravistelee mieskuvaa ja fanit rakastavat sitä, esim. että Käärijä on "prinsessa" tai "babydoll" ja ihana kukkahattu tai keijunsiivet päällä ja samaan aikaan monen mielestä maailman kuumin mies. Itse olen enemmän Bojanisti, mutta tykkään naisellisista miehistä, naismaisista miehistä, queermiehistä, lyhyistä miehistä, pömppömasusta miehillä ja monista muista tyypillisesti valtavirran ulkopuolelle jääneistä asioista. :) Siihen pisteeseen asti, että minulle on jopa sanottu, että olen kaapissa oleva lesbo. :p

vierailija
Mulla on alusta asti ollut mielikuva, että B on älykkäämpi ja "laskelmoivampi" kuin mitä esim. täällä ajatellaan. Vaikka älykkääksi tiedetään ilmiselvästi. On varmasti ihastunut, joo, mutta sanoi jossain haastattelussa, että koko ajan täytyi olla tietoinen, että kuvataan joka suunnasta. Ja jos nyt järjellä ajatellaan (tämän kuplan ulkopuolella), niin ei nyt varmasti ihan niin naivisti ole ajatellut kuin täällä ajatellaan. Varmasti on miettinyt jatkuvasti eteenpäin, ja tasan tarkkaan ollut tietoinen näkyvyydestä (mikä on ehkä kuitenkin yllättänyt).

vierailija
Toihan on yksi monista videoista minkä takia jotku alko ihmetellä että miten B voi näyttää noin onnelliselta ja tyytyväiseltä kun samalla J on niin maassa. Nyt kyllä näen sen nimenomaan kuten tarot - mamma sanoi luennassaan että B oli vaan niin onnellinen kun pääsi olemaan J'n ykköshenkilö
Kyllä, se kuulostaa aivan itsestäänselvältä nyt. Aiemmin mietin että vie piristämisen aika överiksikin jopa mutta tämähän se toki on. Jotenkin mun sydän särkee tästä.

vierailija
Toihan on yksi monista videoista minkä takia jotku alko ihmetellä että miten B voi näyttää noin onnelliselta ja tyytyväiseltä kun samalla J on niin maassa. Nyt kyllä näen sen nimenomaan kuten tarot - mamma sanoi luennassaan että B oli vaan niin onnellinen kun pääsi olemaan J'n ykköshenkilö
Ihana muuten kun Jere lähtee menemään pois Bojanin viereltä niin B heti huomaa tän ja kattoo perään <3 ainaki mun shippaus lasien läpi nähtynä tuli fiilis että "apua, nytkö Jere jo etenee, pitää pistää äkkiä tää haastis pakettiin etten jää jälkeen"

vierailija
Minusta on joka tapauksessa ihanaa, että tämä koko fandom ravistelee mieskuvaa ja fanit rakastavat sitä, esim. että Käärijä on "prinsessa" tai "babydoll" ja ihana kukkahattu tai keijunsiivet päällä ja samaan aikaan monen mielestä maailman kuumin mies. Itse olen enemmän Bojanisti, mutta tykkään naisellisista miehistä, naismaisista miehistä, queermiehistä, lyhyistä miehistä, pömppömasusta miehillä ja monista muista tyypillisesti valtavirran ulkopuolelle jääneistä asioista. Siihen pisteeseen asti, että minulle on jopa sanottu, että olen kaapissa oleva lesbo.
Uudet fanit joo ja osa vanhoista faneista, esim minä tykkään tästä uudestakin Jerestä. Mutta tiedän myös henk.koht tiettyjä vanhoja faneja joiden mielestä Jere on nyt sell out
🌻🌻

vierailija
Kaikkia ei voi miellyttää. Jos haluaa fanittaa perinteisiä uhoräppäreitä, niin eiköhän niitä riitä. Jos taas kiinnostaa enemmän Bulbasauria halaava keijunsiipinen uhoräppäri niin ne ovat harvinaisempia. :)

vierailija
Tässä vanha Bojanin haastattelu, jossa hän sanoo, että ensimmäinen asia jonka hän huomaa ihmisessä, on sen nauru. No ei ole tosiaankaan ihme, että Kärde kiinnosti. https://youtu.be/j7XrBRHrKBM
Eikös tää oo myös se haastattelu, josta yksi vauvapalstan ulkkari/slovenialainen sanoi, että B käyttää koko haastattelun ajan sukupuolineutraalia kieltä. Ei siis sano että nainen sitä tai tätä, vaikka kysytään ihannenaisesta tms. Ja tämä ei kuulemma ole ollenkaan helppoa eikä tavallista sloveenia puhuttaessa, vaan Bn on täytynyt kiinnittää tähän erityistä huomiota. Tää oli musta kiinnostava huomio, ja tosiaan kun katsoo noita tekstityksiä, niin hän tarkkaan valitsee sanansa.

vierailija
Olen alun perin tarkkaillut vain J:tä tässä tarinassa ja sen takia rupesinkin kiinnittämään huomiota hänen käytökseen ja olemukseen, B:stä ei ollut mitään mielikuvaa. Varmasti ihastusta molemmilla, mutta onko tähän matkan varrella tullut vähän väriä, lähinnä mitä B:n ihastuksen tasoon tulee? Ei nyt kuitenkaan ihan viaton poikanen ole.

Tuosta listasta muuten kohta 29: imitoidaan (ehkä tiedostamatta) toista. Tavastia-päivänä J laittoi jonkun storyn vakavalla naamalla, hieman kiukkuisena, joku tyhjänpäiväinen juttu, ja siinä storyssä teki SAMAN eleen, mitä B yleensä tekee. Kukaan ei vielä tiennyt et tuleeko B vai ei, mut siitä mä arvasin.

Luulin jo päässeeni vähän eteenpäin tässä esim. reisitutkimukseen, mutta näköjään takapakkia mennään.

vierailija
Eikös tää oo myös se haastattelu, josta yksi vauvapalstan ulkkari/slovenialainen sanoi, että B käyttää koko haastattelun ajan sukupuolineutraalia kieltä. Ei siis sano että nainen sitä tai tätä, vaikka kysytään ihannenaisesta tms. Ja tämä ei kuulemma ole ollenkaan helppoa eikä tavallista sloveenia puhuttaessa, vaan Bn on täytynyt kiinnittää tähän erityistä huomiota. Tää oli musta kiinnostava huomio, ja tosiaan kun katsoo noita tekstityksiä, niin hän tarkkaan valitsee sanansa.
Juuri näin!

vierailija
Tässä Malediivi-aineistoa

vierailija
Ja heh, tuohon sukupuoliaiheeseen liittyen, Vauvalla käydyn keskustelun mukaan mukaan Kärtsä biletti jonkun ystävänsä Insta-videossa Ruississa Lil Nas X:n keikalla biisiä, jossa haikaillaan ihanaa poikaa kainaloon ja biisin musavideossa miesten välistä hyvin kiihkeää menoa. :)

vierailija
muistan itse ihmetelleeni Antti Tuiskun haastatteluja joskus uran alkuvaiheessa, kun hän heitteli juuri tuollaista juttua perheenperustamisesta ja ihannenaisestaan. Voi olla vaan sellainen ”pakollinen vastaus” jolla pääsee eteenpäin seuraavaan kysymykseen. Ja tottakai myös homo voi haaveilla perheestä yhtä lailla, ehkä tässä lähinnä ihmetyttää että nuorilta muusikoilta tuollaisia edes kysellään.
Enpä tiennytkään, että Tuiskukin on vastaillut noin. Ja toki toi lapsijuttu on vähän sellainen asia, joka on helpointa kuitata noin, olipa taustalla oikeasti mitä tahansa ajatuksia tai jopa haasteita.

Minä siis arvuuttelin B:n heteroutta tuon nuorena isäksi tulemisen perusteella, unohdin allekirjoittaa aiemmin .

💡🤔❤🔥

vierailija
Oliko tämä samaan aikaan kun Kärde lomalla Bojanista ?
Heh ei ehkä lomalla Bojanista mutta joo, tämän aikaan Jere oli Malediiveilla, ja nämä oli musta B:n ig-storeissa niin suoraan J:lle kun vaan mikään voi olla. Parasta oli että paidatontariehujaa ei oltu tägätty, mutta Jere oli silti selvästi heti nähnyt nämä ja vastas sillä ääritunteellisella "Always together" kuvalla omassa storyssaan.

vierailija
Heh ei ehkä lomalla Bojanista mutta joo, tämän aikaan Jere oli Malediiveilla, ja nämä oli musta B:n ig-storeissa niin suoraan J:lle kun vaan mikään voi olla. Parasta oli että paidatontariehujaa ei oltu tägätty, mutta Jere oli silti selvästi heti nähnyt nämä ja vastas sillä ääritunteellisella "Always together" kuvalla omassa storyssaan.
🙈 joo, tää oli tää kun ihmettelin, että miksi ihmeessä noi koiranpentuja imemisäänet oli korostettu tuollain 😄

vierailija
toi kenties?
Toi miten K pitää B:n niskasta tossa ja B hivelee K:n käsivartta... niin kyllähän tuo nyt aika intiimiltä näyttää. Toki ne kaulapusut (3 kpl!) oli sitten vielä intiimimmät tuohon päälle. Että kyllähän tässä nyt aika vahvaa näyttöä on K:n puolelta fyysisestä imusta B:tä kohti.

Yhteistyössä