Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muute teistä yhtään outoa että jokerit päätti tehä suomessa monta keikkaa (ja samalla anto norjalle ja ruotsille vaa yhdet) ja K sen sijaan ei näytä tekevän yhtäkään sloveniassa?
Eihän sitä tiiä vaik K:lla oiskin Sloveniassa keikka jossain kohtaa. Tossa tuskin oli kaikkia ulkkiskeikkoja. Jos niillä kerran lista oli alunperin ollu suurempi ni eiköhän ne listalta poistetut vedetä sit jossain kohtaa. Mut ei toikaan ukkeli nyt ihan joka paikkaan repee. Ja Jokereilla selkeesti oli todella paljon tilausta täällä ni sen takii täällä sit enemmän keikkoja.
 
vierailija
EI.
Olisi kyllä voinut mainita ihan minkä tahansa muun kohteen kuin sen, josta Bojanin kanssa puhui. Dinner datella jo ilmoitti lähtevänsä lokakuussa Bojan kanssa taikkuihin.
en tiedä miten se Thaimaa tosiaan sinne lipsahtin mutta k:lla tosiaan suomessa keikat ainakin 6.10 ja 13.10 joten se ei nyt mitenkään vaa voi olla menossa mihinlään Thaimaaseen B:n kanssa. Vaikka ehkä haluaisikin.
 
vierailija
Onko muuten ensikohtaamisista tai ensipäivistä ollut vielä luentoja, tai olisiko tarottarella (ja puutarhureilla) kiinnostusta siihen? Musta ois näiden muiden jo olemassaolevien luentojen lisäksi mielenkiintoista, mitä luennot näyttäisivät alkuhetkiltä! Niistähän on esittely Jan/Bojan klippi, pina colada porukka vierekkäin video, tanssi lanteet ja sit se kättely, ja varmaan sen ihana vilkuilu kesken haastattelun. Nämä ois ainakin materiaalia sieltä. Ja boyfriend bussi!!

Mulla tässä ei niinkään kiinnosta B alkuhetkien kannalta, se tuntuu selkeämmältä, vaan että mitä Kssa on heränny alkuhetkinä. Aika tiiviisti se vilkuili kesken haastattelun ja meni vähän lauseessa sekaisin
Komppaan. Näistä olisi kyllä mukava saada luentaa, jos tarot-taitaja ehdit ja jaksat<3 Oletko taitaja ajatellut laittaa nuo luennat jossain vaiheessa myös esim. ao3:een tai vastaavaan? Olisi nimittäin tosi mielenkiintoista lukea ne jossakin vaiheessa 'tapahtumajärjestyksessä'! Tänne ei niin pitkää tekstiä kai voi pötkössä laittaa... Yksi vaihtoehto on toki itse etsiä luennat ja liittää ja järjestellä ne wordissa tai jossakin.
 
vierailija
Komppaan. Näistä olisi kyllä mukava saada luentaa, jos tarot-taitaja ehdit ja jaksat<3 Oletko taitaja ajatellut laittaa nuo luennat jossain vaiheessa myös esim. ao3:een tai vastaavaan? Olisi nimittäin tosi mielenkiintoista lukea ne jossakin vaiheessa 'tapahtumajärjestyksessä'! Tänne ei niin pitkää tekstiä kai voi pötkössä laittaa... Yksi vaihtoehto on toki itse etsiä luennat ja liittää ja järjestellä ne wordissa tai jossakin.
Jotenkin minusta nuo tarot-luennat tuntuu jollain tapaa liian intiimeiltä ja henkilökohtaisilta, että ne laitettaisiin jaettavaksi laajemmalle yleisölle ficci-sivustolle, josta ne kuitenkin lähtevät leviämään ympäri somea. Toki ne ovat täälläkin julkisia, mutta kuitenkin harvempien nähtävissä. Mutta loppupeleissähän tämä on tarot-mamman itsensä päätettävissä, haluaako julkaista ne myös jollain muulla sivustolla.
 
vierailija
Eikös B:n vanhemmista ainakin toinen ollut serbialainen ja mummo asuu Serbiassa? Siellä vanhoillisempaa
Molemmat vanhemmat ovat serbejä mutta eivät täysin Serbiasta. B:n äidinäiti on Bosnia-Herzegovinan serbejä, äidinisä taas Serbiasta ja tämä mummo, jota B kävi katsomassa, asuu Bosnia-Herzegovinassa edelleen (sieltä taisi olla se puppy-video).
B:n isä taas on puoliksi Kroatian serbi ja puoliksi sitten vähän joka puolelta eli Kroatiasta, Sloveniasta ja Serbiasta. Näin siis selitti siinä haastattelussa.

Serbit ovat ortodokseja, joten jos B:n perhe on uskonnollinen, niin veikkaisin ortodoksisuutta. Ainakin mummo Bosniassa on melko varmasti ortodoksi. Sloveniassa tosin ortodokseja on vain jotain pari prosenttia väestöstä, joten voi olla, että eivät ylipäätään ole kovin uskonnollisia.

Ja vielä lisäys, että B:n äidinkieli eli kotikieli on tosiaan serbia, näin sanoi yhdessä haastattelussa.
 
vierailija
Jotenkin minusta nuo tarot-luennat tuntuu jollain tapaa liian intiimeiltä ja henkilökohtaisilta, että ne laitettaisiin jaettavaksi laajemmalle yleisölle ficci-sivustolle, josta ne kuitenkin lähtevät leviämään ympäri somea. Toki ne ovat täälläkin julkisia, mutta kuitenkin harvempien nähtävissä. Mutta loppupeleissähän tämä on tarot-mamman itsensä päätettävissä, haluaako julkaista ne myös jollain muulla sivustolla.
Hmm, olet varmasti oikeassa, ao3:lla on ehkä liian laaja yleisö.
 
vierailija
Musta tämä oli nyt ihan selkeä viittaus B:hen. Taitaa J taas päästellä suustaan just sitä mitä mielessä liikkuu ja siellähän pyörii Bojan, Bojan, Bojan.. (lausuttuna pehmeästi niinkuin dinner date videolla). Kauheasti haluaisi lähteä taikkuihin mukaan tai sitten on menossa.
Onko täällä nyt ihan tosissaan moni sitä mieltä, että Bojan on koko ajan K n mielessä? Vai onko tämä palstailijoiden toiveajattelua. Ei siinä mitään, kernaasti soisin, että Bojan mielessä olisi.
 
vierailija
Onko täällä nyt ihan tosissaan moni sitä mieltä, että Bojan on koko ajan K n mielessä? Vai onko tämä palstailijoiden toiveajattelua. Ei siinä mitään, kernaasti soisin, että Bojan mielessä olisi.
Moni varmaan toivoo näin, mutta kai se nyt toivottavasti on selvää kaikille, että ei se ihan näin nyt ole😂. Aikalailla kaikenlaista muutakin mietittävää lienee ja varmaan siis ovat yhteyksissä, en sitä epäile, mutta että kaiken takana ois aina Bojan, siis kaikkien kirjotusten ja sanomisten, niin juu ei todellakaan. Toi Are you? -tour ((😎😅)mua vähän ihmetyttää, tulee tosiaan sellainen olo, että K ei halua että se yhdistetään enää B:hen ollenkaan. Vähän outoa.
 
vierailija
Onko täällä nyt ihan tosissaan moni sitä mieltä, että Bojan on koko ajan K n mielessä? Vai onko tämä palstailijoiden toiveajattelua. Ei siinä mitään, kernaasti soisin, että Bojan mielessä olisi.
Mä kiinnitin huomiota maikkarin haastattelussa, kuinka K:lla tosi jännä ilme ja naurahdus, kun kysyttiin mitä fanit on hänelle heitelleet lavalle ja hän vastasi jotain kivoista kylteistä tms. Tuli heti mieleen se Näytä <3 jos Bojan on kuuma -kyltti, joka hänellä oli fanitavarahuoneessa tallella. 🥰

Mut tää nyt on ihan mun shippitulkintaa, en osaa sanoa onko B koko ajan mielessä vai ei. Toki toivon, että ovat edelleen toisilleen läheisiä ja tärkeitä ja että pääsisivät viettämään yhteistä aikaa joskus tulevaisuudessa.
 
vierailija
Siis mihin Thaimaa liittyy?
Mulla oli tästä ennakkoaavistus jo silloin kun joku kertoi täällä palstalla, että jokerit on lähdössä Thaimaahan syksyllä Jeren synttärien aikaan, ja muistin heti dinner daten livestriimin, jossa J heitti "me lähetään Bojan kans Thaikkuihin". 😁 Kirjoitin siitä tänne. Silloin sitä ei taidettu ottaa täällö tosissaan mahdollisena vaihtoehtona.... vaan entäpä nyt? 😁

Assuuu
 
vierailija
Komppaan. Näistä olisi kyllä mukava saada luentaa, jos tarot-taitaja ehdit ja jaksat<3 Oletko taitaja ajatellut laittaa nuo luennat jossain vaiheessa myös esim. ao3:een tai vastaavaan? Olisi nimittäin tosi mielenkiintoista lukea ne jossakin vaiheessa 'tapahtumajärjestyksessä'! Tänne ei niin pitkää tekstiä kai voi pötkössä laittaa... Yksi vaihtoehto on toki itse etsiä luennat ja liittää ja järjestellä ne wordissa tai jossakin.
Mulla on kyllä itselläni kaikki luennat tallessa aikajärjestyksessä, mutta en ole aikeissa julkaista niitä missään muualla kuin täällä. Nimenomaan siitä syystä kun joku toinenkin jo ehti sanoa, ne on liian intiimejä jaeltavaksi ympäri nettiä. Täällä on kuitenkin pienehkö piiri joten en usko niistä olevan haittaa kaksikolle täällä. Ja tässä ketjussa on myös se hyvä puoli että tekstini on niin hajallaan eri sivuilla että en usko jonkun pahantahtoisen trollin jaksavan etsiä niitä kaikkia.

Je ensitapaamisista en ole luentoja vielä tehnyt mutta sekin on mahdollista jos teiltä löytyy kiinnostusta. Ja jos vaan saan taas sen are you - illan tavoin videoita nähtäväkseni. Kun tosiaan en ole ihan niin tarkkaan seurannut kaksikon puuhia niin se auttaa tosi paljon kun näkee jotain materiaalia kyseisistä päivistä. Jos ihan alusta on jotain pätkiä olemassa niin älkää vielä laittako tänne linkkejä ettei ne mene minulta ohitse. Laitelkaa vasta sen jälkeen kun olen tehnyt finaali illasta luennan. 🔮
 
vierailija
Moni varmaan toivoo näin, mutta kai se nyt toivottavasti on selvää kaikille, että ei se ihan näin nyt ole. Aikalailla kaikenlaista muutakin mietittävää lienee ja varmaan siis ovat yhteyksissä, en sitä epäile, mutta että kaiken takana ois aina Bojan, siis kaikkien kirjotusten ja sanomisten, niin juu ei todellakaan. Toi Are you? -tour (()mua vähän ihmetyttää, tulee tosiaan sellainen olo, että K ei halua että se yhdistetään enää B:hen ollenkaan. Vähän outoa.
Minullekin tulee tuosta Are you n käyttämisestä muussa yhteydessä kuin Bojanin kanssa sellainen fiilis, että haluaa hävittää sen KB merkityksen. En kyllä ihan ymmärrä, miksi ei sitten vain lopeta sen käyttämistä. Tarkoituksellinen vähättely tuntuu julmalta. Aluksihan hän oli kirjoittanut Are you ready ja sitten muuttanut tekstiä.
 
vierailija
Minullekin tulee tuosta Are you n käyttämisestä muussa yhteydessä kuin Bojanin kanssa sellainen fiilis, että haluaa hävittää sen KB merkityksen. En kyllä ihan ymmärrä, miksi ei sitten vain lopeta sen käyttämistä. Tarkoituksellinen vähättely tuntuu julmalta. Aluksihan hän oli kirjoittanut Are you ready ja sitten muuttanut tekstiä.
Tai sitte nimenomaan tietää että fanit yhdistää sen bromanceen ja haluaa kiusottelevasti aina välillä muistuttaa asiasta. Musta Jere vaikuttaa olevan nii sellanen härnäävä kissa luonne että saattaa tahallaan vaan kiusotella. :p
 
vierailija
Moni varmaan toivoo näin, mutta kai se nyt toivottavasti on selvää kaikille, että ei se ihan näin nyt ole. Aikalailla kaikenlaista muutakin mietittävää lienee ja varmaan siis ovat yhteyksissä, en sitä epäile, mutta että kaiken takana ois aina Bojan, siis kaikkien kirjotusten ja sanomisten, niin juu ei todellakaan. Toi Are you? -tour (()mua vähän ihmetyttää, tulee tosiaan sellainen olo, että K ei halua että se yhdistetään enää B:hen ollenkaan. Vähän outoa.
Näin suoraviivaisesta ihmisestä kuin minä, olisi mukavaa, jos ihmiset kirjoittaisivat, mitä ajattelevat oikeasti eikä toiveajattelua,🙂
 

Yhteistyössä