Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi on itseasiassa toistuva teema mun luennoissa, että Bojan on aloitteentekijä ja Jere on passiivisempi. Kaikki luennat kokonaisuutena antaa Bojanista tosi päättäväisen (ja jääräpäisenkin) kuvan ja itse en näe heidän välejään sellasena että Jere olisi macho joka vie Bojania mennen tullen. Vaikka Bojanilla näyttäisi olevan enemmän, tai ainakin selkeämmät, romanttiset tunteet kuin Jerellä se ei tee hänestä heittopussia. Olen tänään enemmän paikalla vastaamassa kysymyksiin kuin normaalisti koska kerrankin on vähän omaa aikaa

Tosi kiva että jaksat vastailla näihin meidän kysymyksiin ja tosiaan iso kiitos ajasta, jonka olet käyttänyt luentojen tekemiseen ja niiden selventämiseen meille maallikoille. Tämä on ollut ainakin itselleni ensikosketus tarot-maailmaan jota olen tähän saakka pitänyt aivan hölynpölynä mutta tämähän on oikeasti tosi mielenkiintoista ❤
 
vierailija
no niinpä kirjoitin just että kaikki mun viestit lähti kerralla. Epäilen että joku kesähessu poistaa ne kerralla jos yksi viesti on ilmiannettu. IP osoitten perusteella kaikki veks riippumatta sisällöstä.

Ja mitään törkeää en todellakaan kirjoittanut. Yksikin viesti oli että eikö tuo ollut samasta tilaisuudesta missä jammaili K kanssa ja loppui sihen että k sanoi im done. Ei mielestäni mitään syytä poistaa tuota.
 
vierailija
Olen tätä täällä ihmetellyt aiemmin mutta miksi tämä osuu johonkin syvälle. Mikä meitä (ja niitä muita tuolla muualla) yhdistää?

Osa on kertonut omia kokemuksiaan, mutta tämä puutarhuriporukka tuntuu olevan aikuisia, ehkä enemmän jo keski-ikäisiä. Moni, niin kuin mäkin, ei ole koskaan ollut mitenkään ihastunut julkisuuden henkilöihin enkä ole ollut kiinnostunut heidän muusta elämästä kuin se mitä he lavalla, näyttämöllä tai teoksissaan tarjoavat. Mua ei ole pätkääkään kiinnostanut vaikka Lauri Tähkän tai Anssi Kelan yksityiselämä (vain elämää -sarjaa olen joskus katsonut) ja naistenlehdissäkin usein hyppään julkkisjutut yli ja keskityn mieluummin muihin juttuihin. Mistään shippailusta en ollut koskaan kuullutkaan ja fanfictionkin vain sanana tuttu. Somessakin seurasin someammattilaisia, ei artisteja.

Mikä meitä J & B tarinaa seuraavia siis yhdistää?

Enid
 
vierailija
no niinpä kirjoitin just että kaikki mun viestit lähti kerralla. Epäilen että joku kesähessu poistaa ne kerralla jos yksi viesti on ilmiannettu. IP osoitten perusteella kaikki veks riippumatta sisällöstä.

Ja mitään törkeää en todellakaan kirjoittanut. Yksikin viesti oli että eikö tuo ollut samasta tilaisuudesta missä jammaili K kanssa ja loppui sihen että k sanoi im done. Ei mielestäni mitään syytä poistaa tuota.

Joo ennenkin on ollut aivan käsittämättömän typerää moderointia siellä, myös muissa ketjuissa. Multa meni maku siinä vaiheessa, kun huomasin käyttäväni älyttömän määrän aikaa päivittäin siihen negavuoreen mikä sinne on viime aikoina pesiytynyt. Siis kymmenittäin viestejä siitä, miten kamalan p*ska Käärijä on nykyään.
En halua sen saman pahan olon tarttuvan myös minuun, eli jos nyt sen takia jää jotain tähdellistä shippaussfääreissä huomaamatta niin se on voi voi.

Täällä on ollut tosi kiva ja turvallinen olo, positiivinen ja hyväksyvä ilmapiiri jossa ei ketään haukuta ja toivon että voidaan jatkaa samalla linjalla siihen asti kun shippausintoista porukkaa riittää (kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU, eli kai ainakin sinne saakka? 😉)
 
vierailija
No näinhän mäkin olen ymmärtänyt ja onneksi pääsen kohta itse arvioimaan keikan livenä Ja sitä paitsi hesarihan kirjoitti keväällä näin: "Varsinkin keikan ensimmäiset 20 minuuttia olivat vastaansanomattoman hauskaa show'ta. Käärijässä on stand-up koomikon vikaa, ja hän onnistui puhuttelemaan yleisöä yhtä lailla yhtäkkisen suosion häkellyttämänä vantaalaisjäbänä kuin oman asemansa jo tunnistaneena viihdyttäjänä.20.5.2023"
No toi keikka on ihan nähtävissä Yle Areenassa ja se oli K:n eka Suomen keikka Loverpoolin jälkeen. Kyllä ne spiikit alkoivat mennä vähitellen tyhmemmiksi. Tuolla ei vielä niin näkyvää ollut se ikävä puoli. Sitä kesti ehkä tuonne Kuopioon asti, varmaan sai siitä niin paljon palautetta. Ja v…uu hokevista ukoista. Ei ole miutamiin päiviin niitäkään näkynyt.
 
vierailija
Toi on itseasiassa toistuva teema mun luennoissa, että Bojan on aloitteentekijä ja Jere on passiivisempi. Kaikki luennat kokonaisuutena antaa Bojanista tosi päättäväisen (ja jääräpäisenkin) kuvan ja itse en näe heidän välejään sellasena että Jere olisi macho joka vie Bojania mennen tullen. Vaikka Bojanilla näyttäisi olevan enemmän, tai ainakin selkeämmät, romanttiset tunteet kuin Jerellä se ei tee hänestä heittopussia. Olen tänään enemmän paikalla vastaamassa kysymyksiin kuin normaalisti koska kerrankin on vähän omaa aikaa
Ihana. Että tarkensit vielä kuvaa kokonaisuudesta! Kyllähän se tiettyä päättäväisyyttä kuvaa, että ilmoitti jollekin slovenialaiselle lehdelle Suomen reissulla vielä ollessaan, että ”kun ystävyytemme jotain 30-40 vuoden päästä”. Hyvä Bojan! 💪
 
vierailija
Toi on itseasiassa toistuva teema mun luennoissa, että Bojan on aloitteentekijä ja Jere on passiivisempi. Kaikki luennat kokonaisuutena antaa Bojanista tosi päättäväisen (ja jääräpäisenkin) kuvan ja itse en näe heidän välejään sellasena että Jere olisi macho joka vie Bojania mennen tullen. Vaikka Bojanilla näyttäisi olevan enemmän, tai ainakin selkeämmät, romanttiset tunteet kuin Jerellä se ei tee hänestä heittopussia. Olen tänään enemmän paikalla vastaamassa kysymyksiin kuin normaalisti koska kerrankin on vähän omaa aikaa
Päättäväisyydestä ja itsepäisyydestä todentotta kertoo jo pelkästään ne harvat tosiasiat jotka tiedetään. Eli että kylmän rauhallisesti jätti oman bändinsä haastatteluun ja lähti K:n kanssa viettämään aikaa. Ja sitten se Suomen vierailu 😄
 
vierailija
Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?

Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.

Huomasin tänään, että nyt on ne viimeisetkin aivosolut mennyt mössöksi ja Let it be me (Johnny Deppin laulama versio jonka levytti Jeff Beckin kanssa. Aivan ihana, pehmeä ja tunnelmallinen tulkinta, suosittelen lämpimästi) on nyt sitten ihan selvästi kirjoitettu K:sta ja B:stä 😆
 
vierailija
Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?

Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.

Huomasin tänään, että nyt on ne viimeisetkin aivosolut mennyt mössöksi ja Let it be me (Johnny Deppin laulama versio jonka levytti Jeff Beckin kanssa. Aivan ihana, pehmeä ja tunnelmallinen tulkinta, suosittelen lämpimästi) on nyt sitten ihan selvästi kirjoitettu K:sta ja B:stä
Täällä on yksi, jolla ihan sama juttu. Ehkä osuu eniten suomenkielisten biisien osalta.
 
vierailija
Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?

Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.

Huomasin tänään, että nyt on ne viimeisetkin aivosolut mennyt mössöksi ja Let it be me (Johnny Deppin laulama versio jonka levytti Jeff Beckin kanssa. Aivan ihana, pehmeä ja tunnelmallinen tulkinta, suosittelen lämpimästi) on nyt sitten ihan selvästi kirjoitettu K:sta ja B:stä
😂😂😂 todellakin. Luulin että olen ainoa.
 
vierailija
Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?

Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.

Huomasin tänään, että nyt on ne viimeisetkin aivosolut mennyt mössöksi ja Let it be me (Johnny Deppin laulama versio jonka levytti Jeff Beckin kanssa. Aivan ihana, pehmeä ja tunnelmallinen tulkinta, suosittelen lämpimästi) on nyt sitten ihan selvästi kirjoitettu K:sta ja B:stä
Mulla tulee KAIKESTA nykyään mieleen K&B, ei vaan musiikista. 😅 Värit, vaatteet, hiukset, mainokset, tv-ohjelmat, leffat, mikä nyt milloinkin sattuu muistuttamaan näistä kahdesta. Kai tää on nyt sitä "when everything reminds you of him/them".
 
vierailija
Mulla tulee KAIKESTA nykyään mieleen K&B, ei vaan musiikista. Värit, vaatteet, hiukset, mainokset, tv-ohjelmat, leffat, mikä nyt milloinkin sattuu muistuttamaan näistä kahdesta. Kai tää on nyt sitä "when everything reminds you of him/them".

Joo enkuksi sille on oivallinen termi olemassa: brain rot 😂.

Omani ovat kyllä tosiaan aivan lahot 🫣
 
vierailija
Kiitos kulta, mutta en todellakaan usko. Mun ficit ei oo Kärden silmille tehty mut joo ihan hyvä että joku vähän rankaisee tästä kaikesta tuhmuudesta, olen ehdottomasti ansainnut sen

L
Luultavasti kommentoija tarkoitti tuota anarkisuutta kypsässä iässä ja minäkin olen aika varma, että Kärtsä tosiaan arvostaisi. Tykkäähän sekin hämmentää 😁
 
vierailija
Siis todella, koko Kuumaan tuotanto vaikuttaa tehdyn K&B:lle, todellakin Tuiskun Hyökyaalto ja loputtoman monet muut.

Brain rot vaivaa pahana. Ja nyt vielä loma niin mulla on loputtomasti aikaa tähän aaargh.

T. 💜🌙
 
vierailija
Okei, mä kuulun niihin, et oon käynyt vaan lueskelemassa muiden juttuja ja fiilistelemassä. Mun ei pitänyt koskaan tänne mitään kirjoittaa, koska sehän tekis musta vaan entistä enemmän sekopäisemmän 😅 No, nyt ylitetään sekin raja. En mä edes tiedä, mikä tässä jutussa niin kiehtoo. Oon jo perheellinen järki-ihminen. Ja tästä on kyllä järki kaukana. Mulle on vaan elämästä tullut mieleen kaikki nuoruuden hölmöilyt, koska niitähän riittää. Ehkä tää on jotain nuoruuden kaipuuta. 💖 Mut nyt menetin sen viimeisenkin järjen rippeen, kun pelkän lukemisen sijaan myös kirjoitan tänne.

Omassa elämässäkin on vaikka mitä puuhaa, mut mä luen jotain keskustelupalstaa. Ei helkutti! Samaan aikaan kun teen yritykseni kirjanpitoa, niin samalla surffaan täällä. Asiakkaat ihmettelee, mikä mua hymyilyttää. Miten mä voin selittää, et yks suomalainen räppäri ja yks slovenialaisen rockbändin laulaja ja heidän ystävyys-, rakkaus- tai mikä lie -suhde. Noin sanottuna se tuntuu vielä enemmän sekopäisemmältä. Seonnut mikä seonnut! 😅

Mutta sen vielä sanon, et oon nauttinut teidän kaikkien jutuista ihan suunnattomasti! 💖

Ja taroteista vielä sen verran, että mä uskon niihin. Mulle on aikoinaan tehty tarot-ennustuksia ja silloin ne osui ja upposi. Jotain perää niissä täytyy olla ja mua kiehtoo se maailma. 💖
 
vierailija
Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?

Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.

Huomasin tänään, että nyt on ne viimeisetkin aivosolut mennyt mössöksi ja Let it be me (Johnny Deppin laulama versio jonka levytti Jeff Beckin kanssa. Aivan ihana, pehmeä ja tunnelmallinen tulkinta, suosittelen lämpimästi) on nyt sitten ihan selvästi kirjoitettu K:sta ja B:stä
On on. Just luukutin tänään mun ammoista voimabiisiä The Crashin ”Still Alivea”. K&B:hän ne nykyisin siinä :) Samoin hieno shipin ansiosta tekemäni löytö Chainsmokers & Coldplay:n ”Something like this” on poikien tarinana usein repeatilla soimassa…
Puhumattakaan Kuumaan ”Anna mulle mitä vaan” -kappaleesta, sekin oli yhden videokompilaation taustamusana. jne jne
 

Yhteistyössä