Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai noin tarkkaa tietoa on, etteivät seuranneet toisiaan ennen tätä päivää? Sitä vaan, että ne seurattavat ei kyllä ole missään seurausjärjestyksessä instassa. Katoin esim. tyttären instaa ja sillä ylimpänä omia perheenjäseniä käärijän kanssa, vaikka alkoi seuraamaan sukulaisiaan paljon ennen kärtsää.
Ensin se näyttää teidän yhteiset seurattavat ja sit aikajärjestyksessä (näin ainakin mun ymmärtääkseni 🤔)
 
vierailija
Tunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta huomasin että K seurattavissa ja tykkööjissä oli muutama B sukunimikaima, olisiko sisaruksia tms. Tuo seurattavissa oleva oli myös listan yläpäässä eli ilmeisesti hiljattain lisätty. Ei tuo nyt miltään välirikolta vaikuta kun seuraillaan puolin ja toisin koko lähipiiriä.
 
vierailija
Tunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta huomasin että K seurattavissa ja tykkööjissä oli muutama B sukunimikaima, olisiko sisaruksia tms. Tuo seurattavissa oleva oli myös listan yläpäässä eli ilmeisesti hiljattain lisätty. Ei tuo nyt miltään välirikolta vaikuta kun seuraillaan puolin ja toisin koko lähipiiriä.
Toi T alkava naispuolinen on vaemaan ainakin se B:n sisko jota alkoi kyllä jo seurata silloin ennen Suomenreissua. Ai miten niin olen liian syvällä tässä🙈🤯🤯
 
vierailija
Tunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta huomasin että K seurattavissa ja tykkööjissä oli muutama B sukunimikaima, olisiko sisaruksia tms. Tuo seurattavissa oleva oli myös listan yläpäässä eli ilmeisesti hiljattain lisätty. Ei tuo nyt miltään välirikolta vaikuta kun seuraillaan puolin ja toisin koko lähipiiriä.
Se Tijana on Bojanin sisko ja K on seurannut kyllä euroviisuista asti. Ovat varmaan siellä tavanneet, kun B:n perhe oli ainakin osan aikaa siellä paikan päällä.
 
vierailija
Vähän OT, mutta yksi koskettavimpia ficcilukukokemuksia oli hiljattain, kun eräässä ficissä Bojanin äiti oli lähettänyt Jerelle viisuihin care packagen jossa oli mm. villapaita ja pikkuleipiä. 😭
 
vierailija
Aloin nyt tonkimaan tuota IG:tä ja kaikkea kivaa dataa sieltä saa kaivettua. IG esim. kertoo että 52% B:n seuraajista seuraa myös K:ta! Aikamoista. Ja siltähän se näytti että shippauksen tuloksena / aikana / myötävaikutuksesta B:n seuraajat tuplaantuivat. Mitään muuta tiliä ei näy että olisi eniten yhteistä, joten ei selity vain vaikka sillä että viisufanit seuraisi sankoin joukoin. Aikamoista, kyllä nämä ruususet ovat varsin vahvasti juuristaan kiinni ja minusta tämä tieto on todella riemastuttava ja aivan satavarmasti B tiedossa.
 
vierailija
Bojan näköjään tänään Luke Blackin keikalla Lontoossa. Harmi, ettei Kärtsä päässyt mukaan, mutta toivottavasti pääsisi edes johonkin Euroviisukavereiden yhteiseen tapaamiseen.
 
vierailija
Mun ei pitänyt tänään kirjoittaa mitään, varsinkin kun olen ollut niin hyvällä tuulella. Mutta nuo muutamat pohdinnat siitä miten tyttöystävä ottaa tämän, sai mielikuvituksen laukkaamaan ja tietysti nuo ihanat Tarot luennat, jossa kerta toisensa jälkeen J:lle tulee näitä kahden tulen välissä fiiliksiä. Tyttöystävä on tässä ficissä joku nimetön, ja tarvittu mukaan, jotta tarina onnistuu. Tätäkään tekstiä ei ole tarkoitettu kuin fiktiiviseksi kuvauksesta ihmissuhteiden vaikeudesta ja ehkä elämän arvaamattomuudesta. Ja jostain syystä, mä en osaa eläytyä kuin tarinan Jn tunnekuohuihin.


Gregorin puhelu oli järkyttävä. Bojan oli ajanut kolarin ja taisteli hengestään teholla. Manageri oli soittanut heti sairaalasta, koska hän tiesi Jeren olevan Bojanin kaikkein rakkain ihminen perheensä lisäksi.

Helvetti, rakkain! Gregor oli seuraavaksi kysynyt oliko heillä ollut riitaa. Jere mutisi jotain vastaukseksi, mutta Gregor jatkoi, että bändin pojat olivat sanoneet Bojanin lähteneen studiolta tunnekuohussa, vihaisena ja lähtenyt pihalta renkaat ulvoen. Juuri ennen lähtöä hän oli saanut puhelun Jereltä, näin pojat olivat Gregorille kertoneet.

Vittu sitä puhelua. Se oli hänen elämänsä pahin, tai, kyllä tämä siitä seurannut oli siitäkin pahempi. Elämä oli ollut yhtä helvettiä viimeiset viikot. Tyttöystävä oli antanut viimeisen varoituksen, ystävyys tai ”ystävyys”, kuten tyttöystävä oli käsimerkein sanonut, Bojaniin on nyt loputtava. Hän kyllä ymmärsi, kun poikaystävän uskollisuutta epäiltiin ympäri Eurooppaa, kuinka se on paskamaista ja alentavaa. Hän oli yrittänyt selittää, että viisut oli kupla, jossa ulkopuolisen silmin asiat voivat näyttää erilaisilta mitä todellisuus on. Ja ne hetket yhdistää, ihan kuin inttikaverit, ikuisia aseveljiä.

Pari päivää hän oli koonnut voimia. Ja toivonut, että kaikki olisi voinut jatkua kuten ennenkin. Mutta kun tyttöystävä alkoi pakata tavaroitaan, ei ollut enää vaihtoehtoa.

Yleensä heidän puhelut käytiin FaceTimella, mutta nyt hän ei voinut näyttää kasvojaan. Kyyneleet pyrkivät silmäkulmaan jo ennen puhelua. Bojan vastasi niin iloisena, mutta mitä pidemmälle Jere selitti, sitä hiljaisemmaksi Bojan meni. Jere yritti, hän todella yritti löytää kaikki mahdolliset syyt ettei tästä enää voisi tulla mitään. Että hän oli amisjätkä lähiöstä kun Bojan oli yliopiston käynyt ja rikkaasta perheestä. Että hän kirjoitti hassuja bileriimejä kun Bojan teki sanoituksia, jotka olivat kuin runoja ja sävelsi kauniita melodioita. Että hän ei osannut kuin vähän englantia ja Bojan puhui ainakin viittä kieltä. Että kuinka he ovat ihan erilaisia, ei heillä ole mitään yhteistä.

Lopulta Bojan oli sanonut hiljaisella äänellä, ettei mikään noista ei ollut totta ja vaikka olisikin, hän rakasti silti Jereä. Jere kokosi viimeiset voimansa ja sanoi, että hän rakasti tyttöystäväänsä ja haluaisi perustaa hänen kanssaan perheen. Sitten oli pakko lyödä luuri kiinni, koska itku olisi jo kuulunut äänestä. Hän makasi lattialla ja hoki, että tämä oli oikein, tämä oli oikein, tämä oli parempi näin, ihan varmasti oli. Kunnes puhelin oli soinut.

Bojan ei saa kuolla, ei siten että Jeren viimeiset sanat hänelle olivat ettei hän rakasta. Hän otti puhelimen, seuraava lento Ljubljanaan lähtisi puolentoista tunnin päästä, hän ehtii siihen kyllä.

Taksista Jere laittoi viestin Gregorille, tulkaa hakemaan lentokentältä ja lennon numeron.

Enid
 
vierailija
Kiitos tästä viestistä. Sain lisää miettimisen aihetta. Juuri tästähän K puhuu, ettei pitäisi hävetä. Häpeä on aina mulla ollut mukana enemmän tai vähemmän, tällä kertaa se vielä voitti. Eniten ehkä mietin sitä, miksi näillä vuosilla vielä pitäisi mukaan päästä, vaikka pitkään oli jo sellaisia aikoja, etten edes halunnut. Hullun KB kevään vaikutusta, olen herännyt henkiin.
Hei, ja ihana kuulla, jos viestistäni oli jotakin hyötyä. Moni muu tässä onkin jo kommentoinut, mutta halusin vielä sanoa ajatuksen, että yksi hyvä syy, miksi sinun "näillä vuosilla pitäisi vielä mukaan päästä", voisi olla vaikkapa se, että sinä voit, se on mahdollista! 😊 Ei luovuta elämästä ennen kuin se oikeasti päättyy. Jokinhan Käärijässä on inspiroinut sinua jo lipun hankintaan ja kuten kirjoititkin, olet herännyt henkiin. 💚 Silloin tämä ei voi olla huono juttu sinulle mennä mukaan! Useamman Käärijän keikan kokemuksella voin kyllä sanoa, että kyllä se kannattaa kokea. Käärijän juttu aukeaa mielestäni (ja myös hänen omien sanojensa mukaan) kunnolla vasta itse kokien.

Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, sisäistetyn häpeän kanssa varsmasti moni suomalainen kamppailee. Mutta haastetaan se itsessämme! Käärijä on minua inspiroinut siinä asiassa ja se on yksi syy, miksi hän on minulle tärkeä. Siellä saa olla omanlaisensa eikä tarvitse pelätä maailmaa. Tule mukaan! 😊💚
 
vierailija
Sanokaa mun sanoneen.

Tää somehiljaisuus johtuu siitä, että K ja B (tai JO) on tulossa yhteisbiisi. Jesse tietenkin mukana tekemässä. Hiljaisuutta myrskyn edellä ja haluavat maksimoida julkisuuden sitten kun se julkistetaan.
 
vierailija
Hei, ja ihana kuulla, jos viestistäni oli jotakin hyötyä. Moni muu tässä onkin jo kommentoinut, mutta halusin vielä sanoa ajatuksen, että yksi hyvä syy, miksi sinun "näillä vuosilla pitäisi vielä mukaan päästä", voisi olla vaikkapa se, että sinä voit, se on mahdollista! Ei luovuta elämästä ennen kuin se oikeasti päättyy. Jokinhan Käärijässä on inspiroinut sinua jo lipun hankintaan ja kuten kirjoititkin, olet herännyt henkiin. Silloin tämä ei voi olla huono juttu sinulle mennä mukaan! Useamman Käärijän keikan kokemuksella voin kyllä sanoa, että kyllä se kannattaa kokea. Käärijän juttu aukeaa mielestäni (ja myös hänen omien sanojensa mukaan) kunnolla vasta itse kokien.

Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, sisäistetyn häpeän kanssa varsmasti moni suomalainen kamppailee. Mutta haastetaan se itsessämme! Käärijä on minua inspiroinut siinä asiassa ja se on yksi syy, miksi hän on minulle tärkeä. Siellä saa olla omanlaisensa eikä tarvitse pelätä maailmaa. Tule mukaan!
Kyllä vaan, taistelu häpeää vastaan jatkuu. Mulla on muuten viha-rakkaus suhde käärijään🙂välillä puhisen enkä voi sietää koko tyyppiä ja seuraavassa hetkessä olen jo suunnittelemassa keikkalipun ostoa. Mun poika kysyi joku aika sitten, että mikä siinä käärijässä on niin ihmeellistä, vaikka mä en ollut mielestäni häntä mitenkään hehkuttanut, kai sitten vahingossa olin. Vastasin, että energia.
 

Yhteistyössä