Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Paitsi että täällä on puhuttu nyt jo varmaan useamman päivän verran puolesta ja vastaan ton ig asian suhteen niin jos sen uudelleen alottaa jatkuvasti alkupisteestä nii sillon se on mielestäni jankkaamista
 
vierailija
Voitaisiinko nyt sopia niin, että jos joku kommentti ei henk koht miellytä niin siitä scrollataan vaan eteenpäin. Näin trollit häipyy koska ei saa sitä kaipaamaansa huomiota. Ja jos joku tuntuu jankkaukselta sinusta, niin arvaapas miltä se meistä muista tuntuu kun alat jankkaamaan jankkauksesta?

Kohta on tämäkin palsta pilalla.
 
vierailija
Tosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Viestisi oli tosiaan ihan asiallinen, älä turhaan ota itseesi jankkaajaksi kutsumista. Se vain ehkä hieman voi ärsyttää joitain, kun täsmälleen samaa asiaa toisetaan täällä tosi monta kertaa, ilman mitään lisäarvoa aiheeseen. Mutta toki nyt ei ole kovin paljoa puheenaiheita juuri tällä hetkellä, ja ehkäpä siksi me kaikki voisimme yrittää keksiä välillä muutakin tekemistä kuin täällä palstoilla roikkumisen, minä mukaan lukien 😅
 
vierailija
Minulta on pyydetty jatkoa siihen AO3:n It Might Be You -ficciin AO3:ssa ja no, näyttäisi siltä että ehkä sellainen voi kuitenkin syntyä, vaikka olin ensin hommaa vastaan, huoh. :p
 
vierailija
Viestisi oli tosiaan ihan asiallinen, älä turhaan ota itseesi jankkaajaksi kutsumista. Se vain ehkä hieman voi ärsyttää joitain, kun täsmälleen samaa asiaa toisetaan täällä tosi monta kertaa, ilman mitään lisäarvoa aiheeseen. Mutta toki nyt ei ole kovin paljoa puheenaiheita juuri tällä hetkellä, ja ehkäpä siksi me kaikki voisimme yrittää keksiä välillä muutakin tekemistä kuin täällä palstoilla roikkumisen, minä mukaan lukien
Kiitos, että vastasit. Mä jotenkin arvasinkin, että voin saada tuollaisia kommentteja, kun aihetta on käsitelty jo niin paljon. Taidan nyt keskittyä joksikin aikaa palstaviljelyyn, siis ihan oikean puutarhapalstan. 🙂🌱🥦🦋
 
vierailija
Meillä on Turussa kokoontumisajot, minä myös siellä!

Leilan ficin innoittamana kirjoitin juuri uuden. Laitan sen myöhemmin illalla iltasaduksi.

Ja sinä, joka kirjoitit a3o:n tarinan, se oli ihana! Kiitos.

Enid
 
vierailija
Kun joku kysyi, onko täällä enää vanhoja kävijöitä jäljellä:

Mä olen täällä ollut koko ajan ja kommentoinut tänäänkin jo pari kertaa. En ole vain allekirjoittanut "nimikkeelläni".

Järjen ja tunteiden välissä vaiheileva
💡🤔❤🔥
 
vierailija
Tosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Mä lähdin tästä ketjusta pois juuri tuon takia, koska alkoi tuntumaan siltä, että mistään muusta ei saanut täällä enää keskustella kuin B&K:n ihastelusta. Itse olen heidän lisäksi Jan-fani ja olisin halunnut henkilökohtaisen Tarot-tulkinnan myös hänestä. Nähtävästi täällä edelleen joku yrittää sanella, että mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Niin ja et ole jankkaaja, jokainen saa olla kiinnostunut tai huolestunut eri asioista ja näiden asioiden esiintuominen ei ole väärin.
 
vierailija
Mä lähdin tästä ketjusta pois juuri tuon takia, koska alkoi tuntumaan siltä, että mistään muusta ei saanut täällä enää keskustella kuin B&K:n ihastelusta. Itse olen heidän lisäksi Jan-fani ja olisin halunnut henkilökohtaisen Tarot-tulkinnan myös hänestä. Nähtävästi täällä edelleen joku yrittää sanella, että mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Niin ja et ole jankkaaja, jokainen saa olla kiinnostunut tai huolestunut eri asioista ja näiden asioiden esiintuominen ei ole väärin.
😘
 
vierailija
Voi voi tuota vauvapalstaa, kun siellä keskittyvät aivan ihmeellisiin asioihin 😓 Onko meitä puutarhureita enää missään jäljellä, koska haluaisin keskustella viikonlopun tapahtumista syvällisemmin ja mielellään sellaisten kanssa,jotka oikeasti ymmärtävät tästä asiasta jotain.

Minä nimittäin kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä edelleen jatkuvasti🌹😘😉 Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! 🥰🌹Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni".

Olen lukenut, että joidenkin mielestä nuo Jerikon kutsuhuudot ovat olleet vain kiusaa Balkanille, mutta minä en vain pysty nähdä asiaa näin 😓 Onko muilla tästä mielipiteitä?

Ja täälläkin innoissaan odotellaan seuraavaa tarot-luentaa!! ❤🥰

-k
 
vierailija
Voi voi tuota vauvapalstaa, kun siellä keskittyvät aivan ihmeellisiin asioihin Onko meitä puutarhureita enää missään jäljellä, koska haluaisin keskustella viikonlopun tapahtumista syvällisemmin ja mielellään sellaisten kanssa,jotka oikeasti ymmärtävät tästä asiasta jotain.

Minä nimittäin kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä edelleen jatkuvasti Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni".

Olen lukenut, että joidenkin mielestä nuo Jerikon kutsuhuudot ovat olleet vain kiusaa Balkanille, mutta minä en vain pysty nähdä asiaa näin Onko muilla tästä mielipiteitä?

Ja täälläkin innoissaan odotellaan seuraavaa tarot-luentaa!!

-k
Ihanan tekstin kirjoitit :) Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä.
 

Yhteistyössä