vierailija
Ei näkynyt tuolla sivulla. Lieneekö poistettu? Olisi kiinnostanut.Vauvallakin näemmä lyhyttä ficciä pukkaa sivulla 1624.
Ei näkynyt tuolla sivulla. Lieneekö poistettu? Olisi kiinnostanut.Vauvallakin näemmä lyhyttä ficciä pukkaa sivulla 1624.
Paitsi että täällä on puhuttu nyt jo varmaan useamman päivän verran puolesta ja vastaan ton ig asian suhteen niin jos sen uudelleen alottaa jatkuvasti alkupisteestä nii sillon se on mielestäni jankkaamistaTosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Ei ollut. Lieneekö poistettu? Olisi kiinnostanut.Vauvallakin näemmä lyhyttä ficciä pukkaa sivulla 1624.
Viestisi oli tosiaan ihan asiallinen, älä turhaan ota itseesi jankkaajaksi kutsumista. Se vain ehkä hieman voi ärsyttää joitain, kun täsmälleen samaa asiaa toisetaan täällä tosi monta kertaa, ilman mitään lisäarvoa aiheeseen. Mutta toki nyt ei ole kovin paljoa puheenaiheita juuri tällä hetkellä, ja ehkäpä siksi me kaikki voisimme yrittää keksiä välillä muutakin tekemistä kuin täällä palstoilla roikkumisen, minä mukaan lukienTosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Sama täällä! En tosin saanut lippua Tavalle vaan Turkuun, joten siellä ehkä pystyy kuitenkin keskittymään Jokereihin ja musaan.Toi juhannusficin uus osa, ei helvetti. Mä en kohta pysty menemään kummankaan keikoille ku luen noita Ja jos K on Tavastialla poikien kans ni sit en kyl tiiä miten päin olisin
Kiitos, että vastasit. Mä jotenkin arvasinkin, että voin saada tuollaisia kommentteja, kun aihetta on käsitelty jo niin paljon. Taidan nyt keskittyä joksikin aikaa palstaviljelyyn, siis ihan oikean puutarhapalstan.Viestisi oli tosiaan ihan asiallinen, älä turhaan ota itseesi jankkaajaksi kutsumista. Se vain ehkä hieman voi ärsyttää joitain, kun täsmälleen samaa asiaa toisetaan täällä tosi monta kertaa, ilman mitään lisäarvoa aiheeseen. Mutta toki nyt ei ole kovin paljoa puheenaiheita juuri tällä hetkellä, ja ehkäpä siksi me kaikki voisimme yrittää keksiä välillä muutakin tekemistä kuin täällä palstoilla roikkumisen, minä mukaan lukien
Olen vielä täällä. Katsotaan tuleeko kommenttini läpi. Aamulla ei tullut.Onko muuten kaikki nimimerkin käyttäjät lähteny täältä vai ettekö vaan käytä niitä enää? Vielä pari päivää sitte niitä oli useampia
Turkuun kanssa menossa, plus K:n keikalle elokuussa Onneksi tuskin pääsee kumpiakaan tapaamaan, voi ihan vaan rauhassa hävetä ja nolostella takarivissäSama täällä! En tosin saanut lippua Tavalle vaan Turkuun, joten siellä ehkä pystyy kuitenkin keskittymään Jokereihin ja musaan.
Ja minä siis menossa Turkuun keikalle, kun en Tavalle saanut lippua.Kun joku kysyi, onko täällä enää vanhoja kävijöitä jäljellä:
Mä olen täällä ollut koko ajan ja kommentoinut tänäänkin jo pari kertaa. En ole vain allekirjoittanut "nimikkeelläni".
Järjen ja tunteiden välissä vaiheileva
Kiitos! <3 Täytyypä tutustuaTässä on se alkuperäinen juhannusficci, mistä menee linkki jatko-osaan joka sisältää poistettuja (irstailu)kohtauksia. https://archiveofourown.org/works/48045289/chapters/121144525
Mä lähdin tästä ketjusta pois juuri tuon takia, koska alkoi tuntumaan siltä, että mistään muusta ei saanut täällä enää keskustella kuin B&K:n ihastelusta. Itse olen heidän lisäksi Jan-fani ja olisin halunnut henkilökohtaisen Tarot-tulkinnan myös hänestä. Nähtävästi täällä edelleen joku yrittää sanella, että mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Niin ja et ole jankkaaja, jokainen saa olla kiinnostunut tai huolestunut eri asioista ja näiden asioiden esiintuominen ei ole väärin.Tosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.
Mä lähdin tästä ketjusta pois juuri tuon takia, koska alkoi tuntumaan siltä, että mistään muusta ei saanut täällä enää keskustella kuin B&K:n ihastelusta. Itse olen heidän lisäksi Jan-fani ja olisin halunnut henkilökohtaisen Tarot-tulkinnan myös hänestä. Nähtävästi täällä edelleen joku yrittää sanella, että mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Niin ja et ole jankkaaja, jokainen saa olla kiinnostunut tai huolestunut eri asioista ja näiden asioiden esiintuominen ei ole väärin.
Ihanan tekstin kirjoitit Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä.Voi voi tuota vauvapalstaa, kun siellä keskittyvät aivan ihmeellisiin asioihin Onko meitä puutarhureita enää missään jäljellä, koska haluaisin keskustella viikonlopun tapahtumista syvällisemmin ja mielellään sellaisten kanssa,jotka oikeasti ymmärtävät tästä asiasta jotain.
Minä nimittäin kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä edelleen jatkuvasti Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "
Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni".
Olen lukenut, että joidenkin mielestä nuo Jerikon kutsuhuudot ovat olleet vain kiusaa Balkanille, mutta minä en vain pysty nähdä asiaa näin Onko muilla tästä mielipiteitä?
Ja täälläkin innoissaan odotellaan seuraavaa tarot-luentaa!!
-k