Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää vastaus tulee nyt realismilasit päässä, vaikka oon kyllä shippilaivassa mukana edelleen. Mietin sitä mahdollisuutta, että olisiko levy-yhtiöltä, managerilta tms. tullut sanomista, et imagon vuoksi on vähennettävä K:n kanssa flirttailua ja "homoläppää" julkisuudessa, koska bändin leipä on kuitenkin vielä kiinni etupäässä nuorten (ja vähän vanhempienkin) naisten suosiossa ja iso osa tätä suosiota on B:n puoleensavetävyys ja unelma saavutettavuudesta. Toki B ja bändikaverit tiedostaa varmasti asian myös ilman mitään ulkopuolisten puuttumisia.

Viime aikoina julkinen läppä K:n kanssa onkin loppunut lähes kokonaan, ja mukaan tullut entistä enemmän faneille flirttailua, seksikkäitä maneereita ja kauniiden mallien seuraamisia instassa, eli B näyttää kosiskelevan kohdeyleisöä all in ja tuo esiin enemmän tietynlaista "haluttava heteromies"-identiteettiä, Lisäksi B ja bändinsä haluaa varmasti menestyä myös omana itsenään, eikä ratsastaa pelkästään Käärijän suosiolla. Sitä, kuinka paljon he pitävät edelleen yhteyttä yksityisesti emme voi tietää, mutta en usko että välit olisivat menneet poikki kokonaan, vaan vain julkista yhteydenpitoa on rajoitettu.
Eli voisi sanoa, että Jokerit ovat palanneet viisukuplan jälkeen normaaliin arkeen. Tuollaisia he olivat jo ennen viisuja. Toisaalta he kaikki ovat kehittyneet esiintyjinä huimasti tässä lähiaikoina ja tuntuu siltä, että heillä alkaa olemaan paketti hyvin hallussa. Jonkinnäköistä särmää on tullut lisää poikiin tässä matkan varrella. Hienoa työtä ovat tehneet.
 
vierailija
Taas voisi verrata shippaajia vastarakastuneeseen teiniin. Sori tästä. Odotetaan malttamattomina yhteydenottoa siltä toiselta osapuolelta ja spekuloidaan sekä pelätään heti pahinta, jos päivään pariin ei hänestä kuulu mitään. Toisaalta, noin rakastuneet usein käyttäytyvät iästä huolimatta.
Alkaa kohta itseäkin naurattaa tuo mun dramaattinen purkaus päättyneen suhteen johdosta. Noinhan tässä mulle tapahtui, kuten kuvaat. Tässä iässä.
 
vierailija
Pojat on nyt useaan otteeseen todettu gay- todistuksilla heteroiksi, joten lienee enää turha hakata päätä seinään ja uskotella itselleen jotain muuta.
Paitsi että olen varma siitä että näiden "mun gay työkaveri ja kaveri sanoi näin joten sen on lopullinen totuus" hokija on yksi ja sama ihminen. etenkin kun noit on tullu jatkuvasti saman päivän aikana.
 
vierailija
Tilanne KB välillä näyttää nyt kyllä aika erikoiselta. Jättävät toisensa kokonaan huomiotta somessa, no K sanoi sen oudon are you:n. Eikä siitä kuitenkaan ole kauan, kun K vastasi reippaasti Bojanin, kun kysyttiin, mitä jäi mieleen viisuista. Tavastian kiihkeistä tunnelmista vain pari viikkoa. Mitä tässä on voinut tapahtua. Mulle tulee mieleen ainakin muutto gf kanssa uuteen asuntoon sellaisena tapahtumana, joka vahvistaa sitä, että K varmasti jatkaa entiseen tapaan elämäänsä. Olisiko B saanut tarpeekseen tilanteesta, jos hänellä enemmän tunteita eikä halua olla se, joka saa rippeitä Ksta. Minusta se olisi ihan ymmärrettävää. Yksi vaihtoehto olisi se, että ovat yhdessä sopineet, että pitävät matalaa profiilia somessa toistensa suhteen. Mutta miksi vasta nyt, kun Tavastiasta on jo aikaa ja sen suhteen tilanne vähän kai rauhoittunut. Jokereitten tilannekin voi olla vaikuttamassa, ehkä haluavat, ettei heitä ja heidän menestystään yhdistetä enää käärijään. Kaikki tämä on toisaalta ihan hyödytöntä arvailua, me ulkopuolisethan emme saa tietää totuutta, jos sitä ei erikseen kerrota. Itsestä tuntuu tosi surulliselta, jos tämä nyt loppui tällaiseen hiljaisuuteen. Olenkohan tulkinnut oikein, kun minusta näyttää, että Bojan on aktivoitunut muuten postauksissaan, siellä näyttäisi olevan enemmän kohtaamisia muiden ihmisten kanssa kuin ennen. Ymmärrän kyllä sen, jos haluavat katkaista tilanteen, jossa heidän keskinäistä kommentointiaan somessa tulkitaan ja heidän yhteydenpitoaan odotetaan ja analysoidaan. Voi taatusti olla rasittavaa, ainakin Bojanille. Kaiken kaikkiaan, fiilis minulla kehno, mutta joskushan tämän oli pakko loppua.

Voi olla sekin, että JO on nyt oikeasti ottanut ilmaa siipien alle eikä tarvitse enää "tekohengitystä" shippikommunikaatiosta somessa. Viisuhengailulla ja yhteiskuvilla suosikin kanssa kun oli valtava pr boosti Nyt katsotaan, mihin omat lihakset oikeasti kantavat. Tätä markkinointi/bromance/whatever boostiakaan ei voi jatkaa loputtomiin generaattorina.
 
vierailija
Paitsi että olen varma siitä että näiden "mun gay työkaveri ja kaveri sanoi näin joten sen on lopullinen totuus" hokija on yksi ja sama ihminen. etenkin kun noit on tullu jatkuvasti saman päivän aikana.

Minä, siis tuo aiempi gay-kaveri kommentoija, en ole ainakaan aiemmin hokenut koska aiheesta oli kaverin kanssa puhetta ekaa kertaa tänään.
 
vierailija
Pojat on nyt useaan otteeseen todettu gay- todistuksilla heteroiksi, joten lienee enää turha hakata päätä seinään ja uskotella itselleen jotain muuta.
Ei ole kaikki gayt olleet samaa mieltä ja parin videoklipin perusteella ei voi asiaa enempää seuraamaton vielä päätellä mitään. Toisella palstallahan just todettiin, miten pieleen on gaydarit menneet joidenkin kohdalla. Itse uskon ensinnäkin omiin silmiin nähtyäni varmaan kaiken saatavilla olevan videomateriaalin moneen kertaan, ja lisäksi Bojanin kohdalla hänen omaan lausuntoonsa jossain, että ois pan. Näyttäisit gay-kavereille mieluummin vaikka viisuillan käytäkävelyn kaulapusuineen.
 
vierailija
Voi olla sekin, että JO on nyt oikeasti ottanut ilmaa siipien alle eikä tarvitse enää "tekohengitystä" shippikommunikaatiosta somessa. Viisuhengailulla ja yhteiskuvilla suosikin kanssa kun oli valtava pr boosti Nyt katsotaan, mihin omat lihakset oikeasti kantavat. Tätä markkinointi/bromance/whatever boostiakaan ei voi jatkaa loputtomiin generaattorina.
Ikävän laskelmoidulta kuulostaa. Ymmärrän kyllä, ettei KB kommunikointia somessa voinut ikuisesti jatkaa.
 
vierailija
Ei ole kaikki gayt olleet samaa mieltä ja parin videoklipin perusteella ei voi asiaa enempää seuraamaton vielä päätellä mitään. Toisella palstallahan just todettiin, miten pieleen on gaydarit menneet joidenkin kohdalla. Itse uskon ensinnäkin omiin silmiin nähtyäni varmaan kaiken saatavilla olevan videomateriaalin moneen kertaan, ja lisäksi Bojanin kohdalla hänen omaan lausuntoonsa jossain, että ois pan. Näyttäisit gay-kavereille mieluummin vaikka viisuillan käytäkävelyn kaulapusuineen.
Ei toi kommentoija ole keltään mitään oikeasti kysynyt, kunhan nyt trollaa täällä
 
vierailija
Paitsi että olen varma siitä että näiden "mun gay työkaveri ja kaveri sanoi näin joten sen on lopullinen totuus" hokija on yksi ja sama ihminen. etenkin kun noit on tullu jatkuvasti saman päivän aikana.
Jollain uus taktiikka millä yrittää lopettaa shippailun. Mut newsflash, sillä mikä K&B oikea suuntautuminen on, ei ole mitään väliä shippailun kannalta. Tää on fiktiivinen maailma, jossa possut osaa halutessaan lentää ja heterot voi olla homoja/bi/whatever.
 
vierailija
Tää vastaus tulee nyt realismilasit päässä, vaikka oon kyllä shippilaivassa mukana edelleen. Mietin sitä mahdollisuutta, että olisiko levy-yhtiöltä, managerilta tms. tullut sanomista, et imagon vuoksi on vähennettävä K:n kanssa flirttailua ja "homoläppää" julkisuudessa, koska bändin leipä on kuitenkin vielä kiinni etupäässä nuorten (ja vähän vanhempienkin) naisten suosiossa ja iso osa tätä suosiota on B:n puoleensavetävyys ja unelma saavutettavuudesta. Toki B ja bändikaverit tiedostaa varmasti asian myös ilman mitään ulkopuolisten puuttumisia.

Viime aikoina julkinen läppä K:n kanssa onkin loppunut lähes kokonaan, ja mukaan tullut entistä enemmän faneille flirttailua, seksikkäitä maneereita ja kauniiden mallien seuraamisia instassa, eli B näyttää kosiskelevan kohdeyleisöä all in ja tuo esiin enemmän tietynlaista "haluttava heteromies"-identiteettiä, Lisäksi B ja bändinsä haluaa varmasti menestyä myös omana itsenään, eikä ratsastaa pelkästään Käärijän suosiolla. Sitä, kuinka paljon he pitävät edelleen yhteyttä yksityisesti emme voi tietää, mutta en usko että välit olisivat menneet poikki kokonaan, vaan vain julkista yhteydenpitoa on rajoitettu.
Tuli mieleen, että kuinkahan helppo tuo äkillinen muutos käytöksessä heterompaan suuntaan on Bojanille itselleen. Tietysti, jos sen ottaa ikäänkuin bisneksen vaatimana näytelmänä, niin kai se voi helpostikin onnistua. Jos nyt tosikoksi heittäydyn, niin jonkinlainen sielunsa myyminen tulee kuitenkin mieleen. Joo ymmärrän, että musiikkibisnes on täynnä tällaista toimintaa.
 
vierailija
Tuli mieleen, että kuinkahan helppo tuo äkillinen muutos käytöksessä heterompaan suuntaan on Bojanille itselleen. Tietysti, jos sen ottaa ikäänkuin bisneksen vaatimana näytelmänä, niin kai se voi helpostikin onnistua. Jos nyt tosikoksi heittäydyn, niin jonkinlainen sielunsa myyminen tulee kuitenkin mieleen. Joo ymmärrän, että musiikkibisnes on täynnä tällaista toimintaa.
En kyllä nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan. Mikään ei ole minusta muuttunut Bojanissa tai sen tekemisissä mihinkään suuntaan. Olemme seuranneet häntä max huhtikuulta. On turha verrata mitään mihinkään. Vanhoja konsertteja katsoneena hän on aina flirttaillut faneilleen. Instassa on ennenkin seurannut kauniita naisia ja myös miehiä. Ainoa mikä tässä on muuttunut (viikossa!), on Kn ja Bn välinen kommunikointi instassa, mutta siitäkään emme voi päätellä yhtään mitään.
 
vierailija
En kyllä nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan. Mikään ei ole minusta muuttunut Bojanissa tai sen tekemisissä mihinkään suuntaan. Olemme seuranneet häntä max huhtikuulta. On turha verrata mitään mihinkään. Vanhoja konsertteja katsoneena hän on aina flirttaillut faneilleen. Instassa on ennenkin seurannut kauniita naisia ja myös miehiä. Ainoa mikä tässä on muuttunut (viikossa!), on Kn ja Bn välinen kommunikointi instassa, mutta siitäkään emme voi päätellä yhtään mitään.
voi ne kommikoida muulla tavoin kun instan kautta ilman fanit tietää
 

Yhteistyössä