Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko sanoa nyt kun oon jo pitkään tätä miettiny. Miksi esim ig Bojan pystyy laittamaan sydämiä sun muita hellyyteen viittaavia juttuja todella helposti ihan kenelle vaan, mutta sitten Kärtsän kohdalla se on aina jotenki pihdannu niitä? Onhan se sillekin niitä joskus laittanu, mutta niihin on aina liittyny joku tietty juttu - vaikka nyt kun oli tavastialla niin siihenkin oli "syy" miksi julkaisi tai kommentoi jotain ns söpöä. Mutta ei todellakaan niin helposti ja usein tee tätä K kohdalla, toisinkuin lähestulkoon kenelle muulle tahansa.
 
vierailija
Pakko sanoa nyt kun oon jo pitkään tätä miettiny. Miksi esim ig Bojan pystyy laittamaan sydämiä sun muita hellyyteen viittaavia juttuja todella helposti ihan kenelle vaan, mutta sitten Kärtsän kohdalla se on aina jotenki pihdannu niitä? Onhan se sillekin niitä joskus laittanu, mutta niihin on aina liittyny joku tietty juttu - vaikka nyt kun oli tavastialla niin siihenkin oli "syy" miksi julkaisi tai kommentoi jotain ns söpöä. Mutta ei todellakaan niin helposti ja usein tee tätä K kohdalla, toisinkuin lähestulkoon kenelle muulle tahansa.
Jep, tuntuu vähän samalta kuin se, että ei myöskään esim. pussaile Jereä, vaikka muita miehiä kyllä..
 
vierailija
Pakko sanoa nyt kun oon jo pitkään tätä miettiny. Miksi esim ig Bojan pystyy laittamaan sydämiä sun muita hellyyteen viittaavia juttuja todella helposti ihan kenelle vaan, mutta sitten Kärtsän kohdalla se on aina jotenki pihdannu niitä? Onhan se sillekin niitä joskus laittanu, mutta niihin on aina liittyny joku tietty juttu - vaikka nyt kun oli tavastialla niin siihenkin oli "syy" miksi julkaisi tai kommentoi jotain ns söpöä. Mutta ei todellakaan niin helposti ja usein tee tätä K kohdalla, toisinkuin lähestulkoon kenelle muulle tahansa.
Koska se olisi too real hänelle. Paljon helpompi laittaa henkilöille jotka ei merkkaa romanttisesti mitään.
 
vierailija
Itse kävin nuo identiteetti/ seksuaalisuusasiat läpi aikaa sitten ja sinänsä tämä M/M kuvio ei ole yllätys vaan pikemminkin linjassa ihan kaikkeen. Mutta toki nämä asiat voivat triggeröidä ensi kertaa uusia ajatuksia itsestä ja suhteista jollekin, ja hyvä jos näin.

Täytyy sanoa että harmittaa jos K on pois maasta just kun Jokerit tulee Suomeen. Sitähän tässä on odotettu jos tuo syyskuu ei onnistu tapaamiselle, toivon sittenkin että kesään mahtuisi pieni Slovenian visiitti. Kyllä ruususet pitäisi saada samaan kasvualustaan vaikka kohtalo nyt laittaa kapuloita rattaisiin.
Ei kai kahden toisilleen tärkeän (jos näin oletetaan) ihmisen tapaaminen voi olla siitä kiinni, että toinen on paikalla, kun toinen sattuu olemaan täällä keikalla. Molemmilla on usean päivän taukoja keikkapäivien lomassa ja lentokoneet lentää välillä Helsinki Ljubljana. Aika kevyt ystävyys jos tapaaminen tästä Helsingin keikasta kiinni.
 
vierailija
Pakko sanoa nyt kun oon jo pitkään tätä miettiny. Miksi esim ig Bojan pystyy laittamaan sydämiä sun muita hellyyteen viittaavia juttuja todella helposti ihan kenelle vaan, mutta sitten Kärtsän kohdalla se on aina jotenki pihdannu niitä? Onhan se sillekin niitä joskus laittanu, mutta niihin on aina liittyny joku tietty juttu - vaikka nyt kun oli tavastialla niin siihenkin oli "syy" miksi julkaisi tai kommentoi jotain ns söpöä. Mutta ei todellakaan niin helposti ja usein tee tätä K kohdalla, toisinkuin lähestulkoon kenelle muulle tahansa.
Ehkä ihan vaan sen takia, kun kaiken maailman bromance-intoilijat saa siitä taas lisää vettä myllyynsä.
 
vierailija
Ei kai kahden toisilleen tärkeän (jos näin oletetaan) ihmisen tapaaminen voi olla siitä kiinni, että toinen on paikalla, kun toinen sattuu olemaan täällä keikalla. Molemmilla on usean päivän taukoja keikkapäivien lomassa ja lentokoneet lentää välillä Helsinki Ljubljana. Aika kevyt ystävyys jos tapaaminen tästä Helsingin keikasta kiinni.
Voisi kuvitella, että K:sta olisi joka tapauksessa tosi kivaa olla Joker Outin Tavastian keikalla, vaikkei hänestä nähtäisi lavalla vilaustakaan... Niin harmillistahan se olisi, jos tämä jäisi nyt väliin.
 
vierailija
Tosi kivoja pohdintoja teillä täällä liittyen tohon m/m-teemaan, ja miksi se K&B:n kohdalla niin kiehtoo. Mulle itselle tapahtui jonkunlainen valaistuminen, kun tämän shippailun yhteydessä oivalsin, että mun ekat m/m-shippailuvibat (termiä silloin tuntematta) oli vuonna 1994 ja liittyi Veren Vangit -elokuvaan, joka täällä vai oliko toisella palstalla jo taannoin mainittiin. Siinä Tom Cruisen ja Brad Pittin hahmojen välinen jännite oli todella kuumottava, ja olin jo ehtinyt unohtaa tuon kuvion, kunnes K&B-shippauksen myötä tuli mieleen, että olenhan mä fiilistellyt m/m-juttuja jo hyvinkin nuorena. Varmaan ihan yleistä ja normaalia, että naisia vaan kiinnostaa m/m-kuviot, vaikka toki K&B:n osalta mukana on myös jotain muuta maagista yhteyttä heidän välillä. En kuitenkaan usko että shippailisin n/n-paria samalla innolla.
 
vierailija
Aloin miettiä asiaa, enkä osaa kuvitella, että shippaisin N/M paria tai N/N-paria, mutta en osaa myöskään kuvitella itseäni shippaamassa M/M-paria, kun tämä on vain jotain joka tapahtui täysin vahingossa ja miksi tekisin sitä missään muussa tilanteessa. :)
 
vierailija
Miten musta tuntuu nuo Bn ig storyissa tapahtuvat tyttöjen huomioimiset ja heille flirttailut keikoilla jotenkin feikiltä..
Oon miettinyt et tuleeko tää fiilis siitä, et ajattelen se olevan enempi miehiin päin (K:hon) vai mistähän tää johtuu. Onko nuo fanikohtaamiset muiden mielestä millaisia..?
 
vierailija
Mielenkiintoista keskustelua shippaamisesta. Mulla itselläni on niin, että vaikka shippaushistoriaa löytyy, niin en ole koskaan valinnut, että nytpä alan shipata tuota tai tuota paria. Shippi on aina valinnut minut ja sitten se on ollut menoa :D En siis K&B:nkään kohdalla tietoisesti päättänyt alkaa shipata heitä, enkä voi myöskään päättää että he lakkaisivat tuottamasta iloa ja kiintymyksen tunnetta itselle - mikä on shippauksen ydintä mulle. Yleensä shippauksen tarve laantuu luonnollisesti ja senkin jälkeen ajattelen heitä lämmöllä.

On monia pareja, kuviteltuja tai aitoja, jotka eivät herätä minussa näitä tuntemuksia, eivät siis herätä halua shipata. K&B herättävät.

Minulle tärkeää on ollut nähdä se ilo, ystävyys, turva ja luottamus, joka heidän keskinäisessä kanssakäymisessään on näkynyt ulkopuolisillekin. En odota, että he todellisuudessa päätyisivät yhteen, vaikka toivoisinkin sitä. Mä koen itselleni merkitykselliseksi jo tämän tarinan sivustaseuraamisen.
 
vierailija
Miesten välinen erotiikka on ollut minusta aina kiihottavaa. Mutta tässä nimenomaisessa K/B -hommassa kaikkein kiinnostavinta ja myös kuuminta on se näitten kemia ja dynamiikka. Se täällä aiemmin esillä ollut ajatus peilisoluista juuri tähän dynamikkaan liittyen on herättänyt itsessäni ne suurimmat oivallukset.
Miesten välinen erotiikka on tähän mennessä ollut minulle yök! Mutta näiden kahden niin aito kemia ja dynamiikka, todellakin - ja kuinka säteilevät toistensa seurassa. Se puhuttelee minua niin, että oksat pois.
 
vierailija
En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA

Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.

En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
 
vierailija
En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA

Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.

En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
Tän bromancen alusta lähtien kaikki on kyselly ties kenen mielipidettä heteroista homoihin ja kaikki antaa ristiriitasia mielipiteitä. Mielestäni sekin kertoo vaan siitä ettei oo niin yksinkertasta kun jotkut haluaa väittää.
 
vierailija
En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA

Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.

En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
Juuri katsoin tänään yt:sta videon (Brian Terada-niminen tubettaja, josta joku teistä vinkkasi), jossa homomiehet yrittivät arvuutella, kuka miesporukasta oli hetero. Arvuuttelu meni totaalisen pieleen. Ehkä tutkaankin voi tulla vikaa?
Ja nyt mä en oikeastaan pääse yli tuosta suikkarikommentista, huh.
 
vierailija
En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA

Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.

En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
Uskon, että gay miehillä on tarkempi tutka tämän asian suhteen, kuin esim. minulla. Sanoihan se ruotsalainenkin, että Käärijä on selvästi perus heteromies. Olettaisin, että he tietävät mistä puhuvat, koska he pääsivät kuitenkin Käärijän lähelle ja juttusille. Siinä on sitten voinut aistia niitä viboja, joita Kärtsä lähettää. Moni gay on sanonut, että näiden kahden (B&K) videot ovat selvästi sellaista heteromiesten keskinäistä läppää. Ehkä ne sitten ovat. Sitä jäin pohtimaan, että vaikka se näyttäisi kahden heteron väliseltä läpältä, niin voiko silti toisella olla tunteita? Jotenkin vaan on tullut sellainen olo, että B oli oikeasti ihastunut Jereen. Ehkä mun tutka oli sitten väärässä tämänkin asusn

Olivatpa he sitten kavereita tai mitä tahansa, niin ei se poista heidän välillään olevaa kemiaa. Siinä on vain jotain ainutlaatuista. Kaksi auringonsädettä on löytänyt toisensa ja yhdessä he valaisevat estradit kuin aurinko. Bojanilla on selvästi kemiaa monen ihmisen kanssa, mutta silti sanoisin, että Jere vie voiton kaikista. Tai sitten katson asiaa liian sinivalkoisin silmin?!

🏖🍹
 

Yhteistyössä