Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kestä miten söpö Bojan on uusimmassa igstoorissaan. Minustaki nuo pidemmät hiukset on niin kuumat! Mulle ei tullu eilisestö keikasta mitään surufiboja. Ovat olleet studiossa pitkää päivää ja varmaan vaan väsynyt on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Av:lla jaksetaan kritisoida molempien K&B:n rähjälookkia, mutta musta ne molemmat on vaan suloisia, kun eivät ole niin sliipattuja.
Samoin! Maailmassa on liikaa ulkonäköpaineita, ja ne koskettavat myös miehiä. Käärijä erityisesti on hienosti kinnannut niitä vastaan esimerkiksi antamalla massunsa näkyä, vaikka välillä turvottaa. Tykkään!
 
vierailija
Kiitos kiitoksista ensimmäisen ficcini johdosta. Taisin saada tästä jonkun kipinän, sillä koko päivän on mieleen tullut erilaisia kohtauksia joista kirjoittaa. En mihinkään pitkään tarinaan kykene, mutta katsotaan jos joku pieni juttu tulisi tuolta päästä näppiksille.

Voih tuota Tarot tulkintaa. Se jotenkin iski itseenkin. Olen hyvin turvallisuuden hakuinen, erityisesti ihmissuhteissa. En koskaan ole ollut parisuhteessa ns. intohimosta vaan aina järjen kanssa. Ja jos joku on hiukankin ollut järjetöntä jonkun kanssa, niin heti olen vetänyt liinat kiinni. Omalla kohdalla kyse ei ole että olisin itse kokenut pettämistä yms. vaan tämä tulee selkeästi vanhempieni liittoa seuranneena. Joten jos J on nyt kohdannut suuret tunteet, samaa sukupuolta olevan sekä vielä toisesta kulttuurista tulevan kanssa, niin ihan valtavan hypyn tuntemattomaan tekee, sillä niin monta turvatonta tekijää on samassa nipussa. Ja tunnistan tuon ansassa olemisen tunteenkin Itselleni. Jotenkin tämän shippauksen ja suurten tunteiden miettiminen on saanut tajuamaan, että onko tämä turvallisuus sitten se mitä oikeasti haluan.

Enid
 
vierailija
Samoin! Maailmassa on liikaa ulkonäköpaineita, ja ne koskettavat myös miehiä. Käärijä erityisesti on hienosti kinnannut niitä vastaan esimerkiksi antamalla massunsa näkyä, vaikka välillä turvottaa. Tykkään!
Tämä! 👍 Itselläni on herkkä ja turpoileva vatsa, jota jotenkin aina vähän häpeilen ja peittelen etenkin silloin, kun on kovin pinkeänä. Ja sitten tulee Kärtsä, joka ei välitä hittojakaan jos välillä turvottaa. Sitä on aika voimaannuttavaa seurata, josko itsekin oppisi stressaamaan omasta turvottelustaan vähän vähemmän.
 
Enid, itse tykkään juuri tuollaisista lyhyistä kohtauksista/tunnelmapaloista. Niitä voi sitten oma mielikuvitus jatkaa eteenpäin

Suviruusu
Minäkin tykkään noista hetken kuvauksista! Ne juurikin houkuttelevat omaa mieltä myös liikkeelle maalaamaan jatkoa. Täytyy myöntää, että omassakin mielessä on alkanut pyöriä muutamia ficci aihioita. Mietin ihan pitäisikö koettaa kirjoittaa ficciä, vaikka yleensä olen enemmän kotonani analyysi puolella. Että jestas, mitä tällä puutarhalaivassa taas tapahtuu?! 🤭

Toivotaan hyvää keikkaa sekä Kärtsärille että Jokereille 💚 Molemmat olleet 🔥 suloisia viime videissä. Ja Jere hakee taas keikka-Kärtsäri-egobuustia tuolla lempeällä tylytyksellään (?) Yleensä sitä esiintyy ennen keikkaa, ja olen sitä miettinyt, että mikä funktio sillä on. Ja tämä on siis mun arvaus, että lataa sillä J ➡ K ☺

🌺💚
 
vierailija
Mua ei haittaa Bojanin pidemmät hiusket tai ettei hän ole ihan niin sliipattu kuin ennen, mutta toi väsynyt energia minkä hänestä saan on huolestuttavaa. Samoin kuin tuo viimeisimmässä stoorissa ollut "kamera valmis tekohymy". Hänhän itse on kuvaillut millainen on hänen tekohymy ja aito hymy, tämä ei ole siis minun mielipide.
 
Minäkin huomasin että taas ennen keikkaa tylytysbuustausta K:lla. Pitäiskö ostaa n y r k k e i l y säkki hänelle jota tempoa ennen "kehään" astumista, olihan se vakuuttavaa menoa CCC:n virallisella videollakin 😉 (joku sana jää sensuurin jumiin mulla ja testaan mikä..)

Samaa mietin itse asiassa B:stä. Suloinenhan hän on videolla hampaitaan väläyttäessään ilkikurisesti, mutta kun me tiedetään millainen sun oikea hymy on, bebo 😚
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Minäkin tykkään noista hetken kuvauksista! Ne juurikin houkuttelevat omaa mieltä myös liikkeelle maalaamaan jatkoa. Täytyy myöntää, että omassakin mielessä on alkanut pyöriä muutamia ficci aihioita. Mietin ihan pitäisikö koettaa kirjoittaa ficciä, vaikka yleensä olen enemmän kotonani analyysi puolella. Että jestas, mitä tällä puutarhalaivassa taas tapahtuu?!

Toivotaan hyvää keikkaa sekä Kärtsärille että Jokereille Molemmat olleet suloisia viime videissä. Ja Jere hakee taas keikka-Kärtsäri-egobuustia tuolla lempeällä tylytyksellään (?) Yleensä sitä esiintyy ennen keikkaa, ja olen sitä miettinyt, että mikä funktio sillä on. Ja tämä on siis mun arvaus, että lataa sillä J K
Keikka-K-ekobuusti kuulostaa jotenkin loogiselta selitykseltä, etenkin kun nyt on jo niin monesti nähty sama kuvio: ennen keikkaa tylytysläppäävä K, ja keikan jälkeen leppoisan tyytyväisenä kehräävä K 😅

🥀
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Bojanin ”oikea hymy” tulee silloin, kun on jonkun ihmisen kanssa ja lähellä. Harva meistä hymyilee leveästi itsekseen tai nauraa. Olen vain onnellinen, kun näen hänet iloisena.
 
vierailija
Mulla on lippu kärtsärin loppuunmyydylle keikalle Allas sea poolissa perjantaina. Ja taas se sama ongelma, oma ikä. Osaako kukaan arvioida, minkä ikäistä porukkaa tuonne on odotettavissa? Vastaan itse, noin parikymppistä varmaan. Toisena esiintyjänä on Benkku, sekin vähän arveluttaa, siis sen kannalta millaista yleisöä vetää. Varmaan tosi nuorta hänkin.
 
vierailija
Mulla on lippu kärtsärin loppuunmyydylle keikalle Allas sea poolissa perjantaina. Ja taas se sama ongelma, oma ikä. Osaako kukaan arvioida, minkä ikäistä porukkaa tuonne on odotettavissa? Vastaan itse, noin parikymppistä varmaan. Toisena esiintyjänä on Benkku, sekin vähän arveluttaa, siis sen kannalta millaista yleisöä vetää. Varmaan tosi nuorta hänkin.
Luulen että ikähaitari tulee olemaan aika laaja. Itsekin samalle keikalle menossa ja ikää yli 40v. Ostin liput umk:n jälkeen ja silloin oli kova suostuttelu saada samanikäinen kaveri mukaan kun epäili että ollaan ainoat 'vanhemmat' siellä. Nyt uskon ettei tule olemaan pelkästään parikymppisiä yleisössä 😊
 
vierailija
Sori nyt tuli tarve vuodattaa kaikki tähän... Älkää edes lukeko tätä.
Rakas päiväkirja, forgive me father for I have sinned jne. Oon B&J-shipannut jo 1,5 kuukautta, mutta tajusin vasta just äsken jotain B-haastatteluvideota katsoessani, että mähän olen aivan totaalisen epätoivoisen rakastunut meidän Balkaninruusuun, haluan hänet, nyt! Siis silleen oikeasti, täsmälleen samat toivottomat perhoset mahassa kuin joskus viimeksi kun oon ihan tässä normielämässä ollut tosi rakastunut johonkin tyyppiin. Kun katson sitä mä vaan sulan ihan täysin. Tai jos ei voi puhua rakastumisesta niin aivan jäätävän massiivinen ihastuminen. Efektit on kuitenkin samat, nukun huonosti jne. Mutta samaan aikaan en mitään muuta toivo niin paljon kuin että B ja J päätyisi yhteen. Odotan sitä kuin jotain Jeesuksen toista tulemista (anteeksi jos kielikuva loukkaa), siis tää alkaa olla kuin joku uskonto mulle (ok, pientä liioittelua tässä). Miksi näiden kahden mulle ihan vieraan ihmisen kohtalo on yhtäkkiä koko universumin olemassaolon kannalta keskeisin asia? Muuta selitystä ei ole kuin että olen täysin seonnut ja terapiaan pitäis varmaan mennä. Tämän kaikenhan ymmärtäisi, jos olisin teini-ikäinen, mutta en ole. Tai sitten tässä on kasautunut vuosien ajan jotain tunteita pinnan alle ja yhtäkkiä tulppa vaan irtosi ja kaikki vyöryy kerralla päälle. Tai ehkä just se teini-ikäinen minä nousi jostain syystä nyt pintaan ja tapahtui henkinen taantuminen. On tää jotain niin järkyttävää, mutta tässä tätä kirjoittaessani mietin, että olkoon nyt sitten, antaa järjettömien tunteiden tulla ja mennä, kai niillä joku funktio tässä on. Ollaan sitten sekaisin, ehkä jo kyllästyinkin esittämään tasapainoista aikuista.
Ei mulla muuta.
 
vierailija
Sori nyt tuli tarve vuodattaa kaikki tähän... Älkää edes lukeko tätä.
Rakas päiväkirja, forgive me father for I have sinned jne. Oon B&J-shipannut jo 1,5 kuukautta, mutta tajusin vasta just äsken jotain B-haastatteluvideota katsoessani, että mähän olen aivan totaalisen epätoivoisen rakastunut meidän Balkaninruusuun, haluan hänet, nyt! Siis silleen oikeasti, täsmälleen samat toivottomat perhoset mahassa kuin joskus viimeksi kun oon ihan tässä normielämässä ollut tosi rakastunut johonkin tyyppiin. Kun katson sitä mä vaan sulan ihan täysin. Tai jos ei voi puhua rakastumisesta niin aivan jäätävän massiivinen ihastuminen. Efektit on kuitenkin samat, nukun huonosti jne. Mutta samaan aikaan en mitään muuta toivo niin paljon kuin että B ja J päätyisi yhteen. Odotan sitä kuin jotain Jeesuksen toista tulemista (anteeksi jos kielikuva loukkaa), siis tää alkaa olla kuin joku uskonto mulle (ok, pientä liioittelua tässä). Miksi näiden kahden mulle ihan vieraan ihmisen kohtalo on yhtäkkiä koko universumin olemassaolon kannalta keskeisin asia? Muuta selitystä ei ole kuin että olen täysin seonnut ja terapiaan pitäis varmaan mennä. Tämän kaikenhan ymmärtäisi, jos olisin teini-ikäinen, mutta en ole. Tai sitten tässä on kasautunut vuosien ajan jotain tunteita pinnan alle ja yhtäkkiä tulppa vaan irtosi ja kaikki vyöryy kerralla päälle. Tai ehkä just se teini-ikäinen minä nousi jostain syystä nyt pintaan ja tapahtui henkinen taantuminen. On tää jotain niin järkyttävää, mutta tässä tätä kirjoittaessani mietin, että olkoon nyt sitten, antaa järjettömien tunteiden tulla ja mennä, kai niillä joku funktio tässä on. Ollaan sitten sekaisin, ehkä jo kyllästyinkin esittämään tasapainoista aikuista.
Ei mulla muuta.
Balkanin prinssi laittaa päät pyörälle. 😅 Täällä toinen "rakastunut", on siinä tyypissä vaan jotain vetoavaa, ja Kärtsä ja B yhdessä, huh 🤤
 
vierailija
Sori nyt tuli tarve vuodattaa kaikki tähän... Älkää edes lukeko tätä.
Rakas päiväkirja, forgive me father for I have sinned jne. Oon B&J-shipannut jo 1,5 kuukautta, mutta tajusin vasta just äsken jotain B-haastatteluvideota katsoessani, että mähän olen aivan totaalisen epätoivoisen rakastunut meidän Balkaninruusuun, haluan hänet, nyt! Siis silleen oikeasti, täsmälleen samat toivottomat perhoset mahassa kuin joskus viimeksi kun oon ihan tässä normielämässä ollut tosi rakastunut johonkin tyyppiin. Kun katson sitä mä vaan sulan ihan täysin. Tai jos ei voi puhua rakastumisesta niin aivan jäätävän massiivinen ihastuminen. Efektit on kuitenkin samat, nukun huonosti jne. Mutta samaan aikaan en mitään muuta toivo niin paljon kuin että B ja J päätyisi yhteen. Odotan sitä kuin jotain Jeesuksen toista tulemista (anteeksi jos kielikuva loukkaa), siis tää alkaa olla kuin joku uskonto mulle (ok, pientä liioittelua tässä). Miksi näiden kahden mulle ihan vieraan ihmisen kohtalo on yhtäkkiä koko universumin olemassaolon kannalta keskeisin asia? Muuta selitystä ei ole kuin että olen täysin seonnut ja terapiaan pitäis varmaan mennä. Tämän kaikenhan ymmärtäisi, jos olisin teini-ikäinen, mutta en ole. Tai sitten tässä on kasautunut vuosien ajan jotain tunteita pinnan alle ja yhtäkkiä tulppa vaan irtosi ja kaikki vyöryy kerralla päälle. Tai ehkä just se teini-ikäinen minä nousi jostain syystä nyt pintaan ja tapahtui henkinen taantuminen. On tää jotain niin järkyttävää, mutta tässä tätä kirjoittaessani mietin, että olkoon nyt sitten, antaa järjettömien tunteiden tulla ja mennä, kai niillä joku funktio tässä on. Ollaan sitten sekaisin, ehkä jo kyllästyinkin esittämään tasapainoista aikuista.
Ei mulla muuta.
Täällä toinen toivottomasti Bojaniin rakastunut! Oon yksin mökillä, enkä muita aattelekaan. Katselen kuvia, videoita ja kuuntelen Jokereita. Just saunasta tullessa aattelin, että onneksi kukaan ei tiedä tästä. Hulluna pitäs. Enkä tiedä paljonko edes erehtyis. Oon viimeksi teininä rakastunu johonki julkkikseen ja nyt sitte Bojan tuli ja sai minut sekasin. Mutta ihana tunnehan tämä on!
 

Yhteistyössä