vierailija
Mulle tuli hyvin pitkälle samat fiilikset sun kanssa Itse myös tällasena täysin tarot tietämättömänä tuli noista kuvailuista sellane pohdinta mieleen ettö koska K tilanne on tällä hetkellä jumissa oleva, miettii lähtöä + siihen lisättynä toi ns salainen puoli, intohimo, kolmas osapuoli.. eikös noi nyt aika selkeesti meinaa pettämistä? Ja jos meinaa niin missä vaiheessa K on sitten pettäny, viisuissako? Tai jos hällä on jumissa oleva fiilis niin miksi on muuttamassa yhteen gf kanssa? Jos siis on, eihän me tiedetä jos ne vaan osan ajasta asuu yhdessä.Uh-huh! Tarot luentahan oli kaikkea sitä, mitä olemme täällä pohtineet, aistineet. Suuri kiitos Tarot-taitaja! Samaan aikaan hämmästyttää suuresti ja tuntuu itsestään selvältä Tässä minun ajatuksia siitä, mitä luenta herätti itsessä:
Jeriko kuvautuu tuossa tosi kauniisti ja monipuolisesti eri puolineen. Maanläheisyys, kiltteys, tietyt feminiiniset piirteet, energisyys, välittävyys. Tähän me kaikki hänessä rakastuttiin! Tuota jäin miettimään, ristiriitaa. Tullut kuva, että hän juurikin nauttii pienistä asioista eikä kaipaile luksusta. Tästä puhunut mm kun kertonut sairaalajaksoistaan. Kuitenkin nyt K hahmossa raha on saanut paljon roolia, sen puute, kääriminen, 5v suunnitelma. Tuossa on jännää ristiriitaa, vaikka toki hahmoa, mutta jotenkin korostuu. Mitä tästä ajattelette?
Miekkojen kuningas, tunteiden käsittelyn vaikeus. Viisufinaalin jälkeen ja muutamissa haastiksissa J on mielestäni tosi taitavasti ja aidosti avannut ja sanoittanut tunteitaan. Toisaalta myös kertonut mm tuosta, että hermo menee, sitten kokee syyllisyyttä, itsekriittisyyttä. Välillä kaikki on mennyt alta, terveys, parisuhde. Turva ja sen varmistaminen on tämän kaiken valossa tosi tärkeää, ja siihen on hänellä sisäinen vahva viritys. Luulen, että kumppani on osa tuota turvaa. Että olisi turvatonta olla yksin ja "omillaan". Herkkyys ja haavoittuvuus on läsnä, kuten J kertonut. Nämä näkyivät B:llekin tuossa viisupettymystilanteessa. Sitten on suojamuuri, jota tarvittu turvaksi, jota mm nuo hahmot ja tietty ego ja kyynisyys edustavat. "Miksi minulle käy aina näin." Kaksi pidempää suhdetta joissa J tullut jätetyksi /petetyksi 🥹 "Miksi minulle käy aina näin" liittyi rakkauselämään, mutta minulle tulee mieleen myös tuo altavastaajan ego laajemminkin ja se vähän katkera sävy, josta eilen täällä puhuttiin, vaikka jumiutuminen tuohon miljonääri-asiaan. Mitä tästä tuumaatte?
Rakkauselämä juuri nyt oli miekkojen 6. Tunnelma kortissa ahdistunut ja haikea, pohtiva. Ja siinä kuvana henkilöt, jotka lähdössä veneellä pois? Luoja, mulla meni tässä kohtaa aivan kylmikset Että meidän laiva on päässyt kortteihin mukaan All on board, vene jonka kyytiin Jeriko epäröi astua, on valmiina kannattelemaan 🫡
Vielä tarkentava nousi tuo Devil, dark side. Tässä kohtaa kylmikset potenssiin 2 "I must also have a dark side if I am to be whole" lainaus tuli heti mieleeni Tulee mieleen ne Jerikon viljelemät spontaanit heitot, puppy ja baby höpöttelyt ja B bodyn öljyämiset. Puoli mitä yritämme "hide or deny" etsii reittinsä tulla näkyväksi. Tuo ilahduttaa kovin, että kortti edustaa vahvaa intohimoa ja toimintaa. Että sen valossa asioita on tapahtunut
Tämä luenta vahvisti omaa lempeyttä ja ymmärrystä myös Jerikon myllerryksiä kohtaan. Hän on rakas ja tärkeä ja manifestoin hänelle rauhaa kuulla omaa sisäistä ääntään ja uskallusta seurata sitä. Tulee mieleen ajatus siitä, että turvaa ei tarvitse rakentaa ulkoapäin, vaan se voi löytyä yllättävillä tavoilla ja paradoksaalisesti siitä, että päästää irti sen tavoittelusta.
Olipa melkoinen luenta! Korjatkaa, jos käsitin jotain väärin, ja kiitos ja anteeksi tämä pitkä höpötys! Mitä ajatuksia teissä nämä herättää?